quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was ook eentje die driehonder keermoest posten dat ie wheelies maakte van 2 cm hoog met zijn "25kW motor"
Kijk, dat kan ik dus niet ... stoer doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gave Superbike Duc.
Heb je lopen F-5' en?
Werkt hier trouwens niet, start er ineens een ander programma die ik niet wil.
Ik ga wat proberen te doen hier.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Grrrappig.. kan niet quoten die laatste reactie.. de laatste post die ik gelukkig net ontsprongen ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wat proberen te doen hier.![]()
![]()
Reactie heb ik geëdit![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Grrrappig.. kan niet quoten die laatste reactie.. de laatste post die ik gelukkig net ontsprongen ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wat proberen te doen hier.![]()
![]()
![]()
![]()
Om te huilenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
De volgende modellen:
6210
6310i
D520 incl. stoere lederhoes in lumberjack uitvoering
Hooiquote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Solomon het volgende:
YES, net m'n A-VB gehaaldZeikenat wegdek, had tijdens de lessen ervoor menigmaal een blokkerend voor of achterwiel bij de noodstop, maar tijdens het examen gelukkig geen last van
Als 1e motor zit ik te kijken naar een KTM Supermoto 625/640/660, moet sowieso nog twee jaar op een lichte motor rijden, en dan is zo'n eencylinder best leukIemand ervaring op zo'n motor?
Feli dudequote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Solomon het volgende:
YES, net m'n A-VB gehaaldZeikenat wegdek, had tijdens de lessen ervoor menigmaal een blokkerend voor of achterwiel bij de noodstop, maar tijdens het examen gelukkig geen last van
Als 1e motor zit ik te kijken naar een KTM Supermoto 625/640/660, moet sowieso nog twee jaar op een lichte motor rijden, en dan is zo'n eencylinder best leukIemand ervaring op zo'n motor?
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
De volgende modellen:
6210
6310i
Thxquote:
Vooral die motorola man... die is zo groot dat ik hem in mijn jas bewaarde. Ik was altijd bang om gearresteerd te worden met dat ding in mijn broekquote:Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om te huilen![]()
Ik hou het voorlopig wel bij deze
But tnx
En die antenne kan je ook nog uittrekken ... wat een verschrikkelijk ding was dat zegquote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]zo'n motorola heb ik ook ooit gehad... met een klepje
![]()
Dus over 2 à 3 weken heb je je Aquote:Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef Solomon het volgende:
[..]
Thx
VoertuigbeheersingMoet dus nog op de weg gaan lessen, maar dat gaat geen probleem zijn hoop ik
Wel hopen dat het weer een beetje meezit
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En die antenne kan je ook nog uittrekken ... wat een verschrikkelijk ding was dat zeg [afbeelding]
Best leukquote:Op donderdag 7 december 2006 13:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Familie in Marokko hebben die telefoons nog ...![]()
Maar de jongeren onder hen voelen zichzelf dan weer te goed om met zo een lomp ding te gaan lopen![]()
![]()
Pauper, houd je muil dan als je geen geld hebt![]()
Ehzz... De Sony Ericsson Z310i lijkt me echt een puik ding![]()
Maar die komt dus in 2007 pas, de W710i.. is ook wel puik dan
Dus sjeh, die dan maar kopen?
- Ja
- Wellicht
- Doe maar![]()
Ik wist het echt niet meerquote:
Neh zwart als roet jewetsquote:Op donderdag 7 december 2006 13:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Best leukals je een meisje bent
![]()
[afbeelding]
![]()
Haaa, ken gebeuren!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet meer
Nog eventjes en je bent 18![]()
Kan je eindelijk je A-VB, A-BC, A-IVD gaan halen![]()
Vette boxjes er bij!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niks mis met die W710
[afbeelding]
Ik zit hier met 1 kilo pepernoten. Vergeten te strooienquote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haaa, ken gebeuren!![]()
![]()
ABC EN AIVD, Hihiihi! Die weet ik dan niet
Je hebt toch geowon
Theorie, AVB, AVD
?????? Ik ben verstrooit met pepernoten!![]()
Ik dacht dat het een headset wasquote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vette boxjes er bij!![]()
Zal wel niet veel geluid uit komen![]()
Snel strooien dan!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zit hier met 1 kilo pepernoten. Vergeten te strooien
[..]
Ik dacht dat het een headset was![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Solomon het volgende:
k800i ftwquote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niks mis met die W710
[afbeelding]
Niet in mijn eigen huisquote:Op donderdag 7 december 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Snel strooien dan!Hoe langer je het uitstelt, hoe zachter ze worden
![]()
Die motorola, mijn eerste mobieltjequote:Op donderdag 7 december 2006 13:41 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
De volgende modellen:
6210
6310i
Als long time SE owner kan ik je dit zeggen:quote:Op donderdag 7 december 2006 13:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Familie in Marokko hebben die telefoons nog ...![]()
Maar de jongeren onder hen voelen zichzelf dan weer te goed om met zo een lomp ding te gaan lopen![]()
![]()
Pauper, houd je muil dan als je geen geld hebt![]()
Ehzz... De Sony Ericsson Z310i lijkt me echt een puik ding![]()
Maar die komt dus in 2007 pas, de W710i.. is ook wel puik dan
Dus sjeh, die dan maar kopen?
- Ja
- Wellicht
- Doe maar![]()
Een populaire telefoon geweestquote:Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die motorola, mijn eerste mobieltje
is het nog steeds klereweer?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i moet de boodschappen nog doen in dit klereweer
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i moet de boodschappen nog doen in dit klereweer
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef BazzieK het volgende:
Als long time SE owner kan ik je dit zeggen:
Kijk naar de functies, kies willekeurig de helft er uit en kijk of je dat genoeg vind. Zo ja, kopenWant de helft van de functies gaan kapoet binnen de eerste paar maanden
WTF, zit ze daar gewoon te vlekken op het zadel. Vuige hoer.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:39 schreef Crashcat het volgende:
Een motor in een motortopic kan nooit kwaad
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:15 schreef ikookhier het volgende:
Zal m'n telefoons ook even posten voor alle volledigheid
[afbeelding]
[afbeelding]
610i prive' w800i werk
Tis opgehouden met regenen iig.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:36 schreef Roderick2085 het volgende:
is het nog steeds klereweer?
ben hier op school al dik 4 uur de kelder niet uit geweest
fiets crosquote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, weet iemand al wat -XX- bedoelde met Fc op de paralympics?
jawel hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 15:18 schreef worldpimber het volgende:
4.
[..]
Tis opgehouden met regenen iig.
Maar je leeft zo te zien niet anders dan thuis![]()
'97 thundercat.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey man, kan je mij iets meer vertellen over die Thundercat![]()
Kiek uut.. they are armed and dangerous.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik gooi het maar op jouw onkunde
Keeenker, net ff met de auto mi padre weggebracht. Die teringlijers hebben hier verderop de boel een 1 baansweg gemaakt. Oftewel, een gewone stadsweg met middenscheiding erop, zoals ze hier steeds meer doen. Maar deze pauperweg heeft 3 bushaltes in ca. 500 m
Dit wordt echt klagen bij de gemeente oid dat 1. Een van die bushaltes optyft en 2. die buschauffeurs direct door moeten rijden ipv wachten tot iedereen zijn kleingeld uit z'n zal heeft gehaald. Die kankerdomme buschauffeur begrijpt ook niet dat ie niet 10 minuten zomaar stil kan staan
Ik sluit niet uit dat er daadwerkelijk een keer een spiegel van een treuzelende chauffeur wordt gesloopt(kan je daarbij komen, of is dat te hoog?
)
Coole actiequote:
.. hij strooit ze niet, maar werkt ze effectief en calorierijker stuk voor stuk naar binnen. :squote:Op donderdag 7 december 2006 14:13 schreef -XX- het volgende:
Snel strooien dan!Hoe langer je het uitstelt, hoe zachter ze worden
![]()
Dan zijn mijn vader, oom en al mijn vrienden met een SE ook onkundigquote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Keeenker, net ff met de auto mi padre weggebracht. Die teringlijers hebben hier verderop de boel een 1 baansweg gemaakt. Oftewel, een gewone stadsweg met middenscheiding erop, zoals ze hier steeds meer doen. Maar deze pauperweg heeft 3 bushaltes in ca. 500 m
Dit wordt echt klagen bij de gemeente oid dat 1. Een van die bushaltes optyft en 2. die buschauffeurs direct door moeten rijden ipv wachten tot iedereen zijn kleingeld uit z'n zal heeft gehaald. Die kankerdomme buschauffeur begrijpt ook niet dat ie niet 10 minuten zomaar stil kan staan
Ik sluit niet uit dat er daadwerkelijk een keer een spiegel van een treuzelende chauffeur wordt gesloopt(kan je daarbij komen, of is dat te hoog?
)
.. kijk jij maar eens wat vaker uit het raam.. benne megabuien.. met korte tussenposes.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:18 schreef worldpimber het volgende:
4.
[..]
Tis opgehouden met regenen iig.
Maar je leeft zo te zien niet anders dan thuis![]()
Ik heb er wel verstand van.. zeg het maar .. wat is een SE.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef BazzieK het volgende:
Dan zijn mijn vader, oom en al mijn vrienden met een SE ook onkundig
Wordt tijd dat jij eens een zwager van je eigen krijgtquote:Op donderdag 7 december 2006 15:55 schreef bvvt het volgende:
'97 thundercat.
tussen de 30 3n 40 K KM
Kleur wit met rode bestickering.
Heeft dit jaar een lekkende radiator gehad en dat is gefixed.
halve radiator is opnieuw in elkaar gezet.
Mijn zwager heeft er geen ongelukken mee gehad (ook niet kleine domme dingen zoals ik dat zou doen)
Ik had er eigenlijk gisteravond gelijk een foto van moeten maken, dan had je al iets kunnen zien.
ik kan je wel een tel. nummer geven als je em IRL wilt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet vaker buiten komenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Keeenker, net ff met de auto mi padre weggebracht. Die teringlijers hebben hier verderop de boel een 1 baansweg gemaakt. Oftewel, een gewone stadsweg met middenscheiding erop, zoals ze hier steeds meer doen. Maar deze pauperweg heeft 3 bushaltes in ca. 500 m
)
Lekker modelletje ..:9quote:Op donderdag 7 december 2006 14:39 schreef Crashcat het volgende:
Een motor in een motortopic kan nooit kwaad
[afbeelding]
We zullen het voorleggen aan El Presidente of Pimber hier niet de kluit belazert met zijn tot aandacht schreeuwende postjes.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:25 schreef Drifter__ het volgende:
Je moet vaker buiten komen, dat is al sinds oktober zo....
![]()
Op dit moment nog niet, als ik wat meer weet over mijn motor kan het een optie zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 15:55 schreef bvvt het volgende:
[..]
'97 thundercat.
tussen de 30 3n 40 K KM
Kleur wit met rode bestickering.
Heeft dit jaar een lekkende radiator gehad en dat is gefixed.
halve radiator is opnieuw in elkaar gezet.
Mijn zwager heeft er geen ongelukken mee gehad (ook niet kleine domme dingen zoals ik dat zou doen)
Ik had er eigenlijk gisteravond gelijk een foto van moeten maken, dan had je al iets kunnen zien.
ik kan je wel een tel. nummer geven als je em IRL wilt zien
Nee, het was gewoon een stoere bouwvakker opmerkingquote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Coole actie![]()
, was dat voor Pimber & Co..
.. op zich wel weer aardig van je. Maar dan doe je je anders voor dan je bent.![]()
Helaas wel jaquote:.. hij strooit ze niet, maar werkt ze effectief en calorierijker stuk voor stuk naar binnen. :s
I M C A..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:28 schreef Rib-i het volgende:
Nee, het was gewoon een stoere bouwvakker opmerking
Wat ik graag zou willen zijn![]()
Bent over boy
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I M C A..
Wie wil er nou Fullcrum zijn.![]()
OK.. tweede poging, YMCA.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef kratjuh het volgende:
<aanstootgevende content verwijderd> dit bericht is gewijzigd door Alexxxx
Vertel...quote:Ik heb z'n vriendinnetje gezien ..
quote:
Iets voor de uitzet wat ze bij de eerste ruzie kapot kunnen gooienquote:[..]
Vertel...![]()
Ga ik ondertussen douchen![]()
, en nog voor half 6 een cadeautje voor de trouwerij mijn neefje kopen. Geeeeen ideeeee...
Lekker ding heeftie aan de haak ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit,'I'm being monitoredquote:Op donderdag 7 december 2006 16:25 schreef Drifter__ het volgende:
Je moet vaker buiten komen, dat is al sinds oktober zo....
![]()
Maar je hebt heul geen vriendenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:18 schreef BazzieK het volgende:
Dan zijn mijn vader, oom en al mijn vrienden met een SE ook onkundig
Had je niet ff kunnen sms'enquote:Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
.. kijk jij maar eens wat vaker uit het raam.. benne megabuien.. met korte tussenposes.
Rij langs een motorzaak en koop een echt WPH voor 20 euroquote:Op donderdag 7 december 2006 11:44 schreef MouseOver het volgende:
Op marktplaza biedt iemand cdtjes met werkplaatshandboeken aan voor 10 euro. Geld moet wel in een envelop gepropt worden, dan stuurt hij ze op. Heeft iemand hier ooit die gok gewaagd?
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
)
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jij eens een zwager van je eigen krijgt.. al net zo'n geboren vrijgezel als BWT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in een spoiilerOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
SE = School Examenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb er wel verstand van.. zeg het maar .. wat is een SE.![]()
Hoezo, BMW's zijn vet en brommers ookquote:Op donderdag 7 december 2006 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We zullen het voorleggen aan El Presidente of Pimber hier niet de kluit belazert met zijn tot aandacht schreeuwende postjes.Tnx.
Wie is u.
Een ex' BMW rijder met een ban?
![]()
Of die bromvlieg(gl)rijder...
Die heb ik al eens gezien lamme tienusquote:Op donderdag 7 december 2006 18:24 schreef ikookhier het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/SV650sABS IOH.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Van die mooie witte poser laarsjes er onderquote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
zou toch een waardige opvolger zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
zou toch een waardige opvolger zijn![]()
![]()
quote:
Ik kan niet zoveel met MFquote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
zou toch een waardige opvolger die witte zijn![]()
![]()
Downloaden, cd'tje branden heeH weer 10 euro.. slim.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:16 schreef hicham het volgende:
Rij langs een motorzaak en koop een echt WPH voor 20 euro
zo slecht is dat ding toch nietquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Budgetmotor met goedkope vering. Suzuki staat bekend om het uitmelken van concepten.
[..]
Omdat die ook niet door veeleisende type's wordt gekocht.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:40 schreef ikookhier het volgende:
Ik lees niet echt veel klachten over de sv650s![]()
zwart/wit is gewoon pr0nquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan niet zoveel met MF, berichtje laden duurde erg lang, en alles staat door elkaar.
Maarre.. er zit iets bekends van jou motor in.. dus daarom val je ineens op wit.![]()
![]()
veeleisende type's daar hoor ik niet bijquote:Op donderdag 7 december 2006 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat die ook niet door veeleisende type's wordt gekocht.Meestal rijden ze er ook jaren op.
Goedgekeurd door de grootste gemene deler van burgers.
ABS er op, en hij kan weer een tijdje mee. Daaaag Soesoekie. Motorfietsen maken is passie.
Witte hoor!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zwart/wit is gewoon pr0n![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Budgetmotor met goedkope vering. Suzuki staat bekend om het uitmelken van concepten.
Vanwaar die aversie ineens jegens Suzuki SV's, lijkt wel of het diepgeworteld in je zitquote:Op donderdag 7 december 2006 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat die ook niet door veeleisende type's wordt gekocht.Meestal rijden ze er ook jaren op.
Goedgekeurd door de grootste gemene deler van burgers.
Zwart =quote:Op donderdag 7 december 2006 18:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ietsje meer zwart graag, maar blijft pr0n ..
het komt er op neer dat het een prima motor is voor een prima prijsquote:Op donderdag 7 december 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Vanwaar die aversie ineens jegens Suzuki SV's, lijkt wel of het diepgeworteld in je zitNiet dat ik het oneens met je ben, magoed
De kust is zeker eindelijk veilig nu RB al een tijd niet meer heeft gereageerd
[..]
Zwart =![]()
Lijkt me welquote:Op donderdag 7 december 2006 19:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
het komt er op neer dat het een prima motor is voor een prima prijstoch.
En dat terwijl het normaal al niet lekker looptquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Om te testen tijdens deze donkere dagen maar eens wat specerijen toegevoegd.-koriander-
peper-
gember-
foelie-
kruidnagel-
kardemom-
chili-
Ik ga snel weer nieuwe koffie zetten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je de laatste posts van BWT gemistquote:Op donderdag 7 december 2006 18:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
zo slecht is dat ding toch niethet is niet zo dat ik tiefes hard op dat ding ga rijden, oke niet altijd
![]()
vering is toch altijd aan te passen als dat moet.
ik lees niet echt veel klachten over de sv650s
Gisteren werd er gesproken over sick minds enzo...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
.. kijk jij maar eens wat vaker uit het raam.. benne megabuien.. met korte tussenposes.Ik heb net <insert weet de code niet>
koffie gezet en wat nieuws geprobeerd.
Om te testen tijdens deze donkere dagen maar eens wat specerijen toegevoegd.-koriander-
peper-
gember-
foelie-
kruidnagel-
kardemom-
chili-
Ik ga snel weer nieuwe koffie zetten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je de laatste posts van BWT gemistquote:Op donderdag 7 december 2006 18:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
zo slecht is dat ding toch niethet is niet zo dat ik tiefes hard op dat ding ga rijden, oke niet altijd
![]()
vering is toch altijd aan te passen als dat moet.
ik lees niet echt veel klachten over de sv650s![]()
Prima motor, alle eigenschappen die Worldbeater verafschuwt aan de Soes is zijn sterkste punt![]()
Betrouwbaarheid = saai![]()
Misschien maakt ie wel een proefrit op de sv van bvvtquote:Op donderdag 7 december 2006 20:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je de laatste posts van BWT gemist
Heb je die huizen gezienquote:Op donderdag 7 december 2006 20:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Tornade in engelandda was opzich best dichtbij
Dan kom je er vanzelf wel achter of het iets isquote:Op donderdag 7 december 2006 19:48 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga er vandoor![]()
Fok is weer zwaar aan het zuigen
@ Hicham binnen kort even een proefrit maken![]()
Niks mis mee met die SV, groot onderhoud zal het wel nodig hebben ivm kilometerstand en daarna kan je er weer flink tegenaanquote:Op donderdag 7 december 2006 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Misschien maakt ie wel een proefrit op de sv van bvvt
Daar is t de tijd voor het jaar niet eens voorquote:Op donderdag 7 december 2006 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je die huizen gezienAllemaal cabrio's geworden
Ik vind hem ook wel redelijk te doen met mijn ogen dichtquote:Op donderdag 7 december 2006 18:24 schreef ikookhier het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/SV650sABS IOH.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Hier staat hetquote:Op donderdag 7 december 2006 20:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel redelijk te doen met mijn ogen dicht![]()
Maar SV's sjah... klinken zo oubollig en saai, niet voor het echte racewerk zeg maar.
quote:Met ingang van het seizoen 2004 werd in de KNMV Cup de SV Cup geïntroduceerd.
De motor in de Damen Leathers SV Cup is wat minder krachtig dan de viercilinders in de Superstock 600 zodat de overgang niet al te groot is, rijders die na verloop van tijd hun Suzuki SV 650 S volledig beheersen stappen vervolgens moeiteloos over.
Ik zie een gouden toekomst voor de XJquote:Op donderdag 7 december 2006 20:47 schreef worldpimber het volgende:
Check ons gepwned worden door barrels![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nNTiXAEFefE&NR
Serieus? Ik wilde net over de Cagiva beginnenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:48 schreef Rib-i het volgende:
In de Cagiva zit dezelfde motor alleen is de verpakking meer p0rn
Komp omdat je het niet snapt shizzlequote:Op donderdag 7 december 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Serieus? Ik wilde net over de Cagiva beginnen![]()
Je bent zo door je toeren heen
Aai over je bol geeft................quote:
Superdukequote:Op donderdag 7 december 2006 21:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Komp omdat je het niet snapt shizzle
Rib I Cagiva kopenHaal ik weer een SM
![]()
![]()
Staat op mijn optielijstjequote:Of beter, koop ook een Cagiva![]()
Heaumeaux ..quote:Op donderdag 7 december 2006 21:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Aai over je bol geeft................
Uhmmm... dat is mijn hoofd nietquote:Op donderdag 7 december 2006 21:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Aai over je bol geeft................
Nietquote:
Mzzlquote:Op donderdag 7 december 2006 21:12 schreef ikookhier het volgende:
Ik zie dat ik me al afgemeld had![]()
Later
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet alles dat kaal is, is een hoofd ..
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef Rib-i het volgende:
Gisteren moest ik naar een juffrouw toe, ik was nog niet binnen of haar poes vroeg al om een vaardige hand
Neem dan dezequote:Op donderdag 7 december 2006 21:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Superduke
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Staat op mijn optielijstje
Ik heb het niet gevragdquote:Op donderdag 7 december 2006 21:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Vrouw: Rib-i? waarom zet je mijn poes op de foto
Hmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 7 december 2006 20:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Prima motor, alle eigenschappen die Worldbeater verafschuwt aan de Soes is zijn sterkste punt![]()
Betrouwbaarheid = saai
Niks van gezien, wel een kommetje pistachenoten leeggegetenquote:
Nohhh dan heb je wat gemist hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 22:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niks van gezien, wel een kommetje pistachenoten leeggegeten
Ben nu aan de suikerpinda's begonnen
Te lekker gewoonquote:Op donderdag 7 december 2006 22:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nohhh dan heb je wat gemist hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Suikerpinda'sVan die rooie!
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niks van gezien, wel een kommetje pistachenoten leeggegeten
Ben nu aan de suikerpinda's begonnen
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Helaas moet ze wel d'r klep houden .. Dat stemgeluid kan geen viagra tegenop ..
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat rib-i er goed aan heeft gedaan de nootjes niet aan de poes te geven.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat rib-i er goed aan heeft gedaan de nootjes niet aan de poes te geven.
Anders was de "mistery whomen" nu voorzien van een vette poes....
ofzo
Ze heeft ook nog een vegetarische poesquote:Op donderdag 7 december 2006 22:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat rib-i er goed aan heeft gedaan de nootjes niet aan de poes te geven.
Anders was de "mistery whomen" nu voorzien van een vette poes....
ofzo
Die lust vast wel worst komkommerquote:Op donderdag 7 december 2006 22:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een vegetarische poes
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die lust vast wel worst komkommer
Eet je het pannetje helemaal leeg?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat naar de Mossel van Tilburg![]()
Zoveel als er isquote:Op donderdag 7 december 2006 23:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Eet je het pannetje helemaal leeg?
Wat is dat?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik kan "the butterfly effect" nergens vinden
Ik begin er over en ik vind emquote:Op donderdag 7 december 2006 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Jah en eigenlijk is het ook een beetje een fake serie maarja, t blijft mooiquote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En weer niet afgelopenIk haat eeuwige open eindes
Tschüssquote:
Een echte "JA! Wat nu weer!!!" seriequote:Op donderdag 7 december 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah en eigenlijk is het ook een beetje een fake serie maarja, t blijft mooi![]()
Suc6 dr meequote:Op donderdag 7 december 2006 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ook pitten![]()
morgen ochtend nog maar ff voorbereiden voor de telefonische solliciatie
Succesquote:Op donderdag 7 december 2006 23:38 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ook pitten![]()
morgen ochtend nog maar ff voorbereiden voor de telefonische solliciatie
Dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:11 schreef kratjuh het volgende:
En weer thuis ..
Even bijkletsen met m'n manager was inderdaad "even" .. Dus nu vrij ..
Is dat Godverdomme op z'n Lims ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:36 schreef worldpimber het volgende:
Farshy Turab [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:11 schreef kratjuh het volgende:
En weer thuis ..
Even bijkletsen met m'n manager was inderdaad "even" .. Dus nu vrij ..
quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Succes![]()
Ze hebben meestal niet van die hoge eisen![]()
NSFW
[..]
Dat is ook lekker
Alsof de koffie daar lekkerder van wordtquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:44 schreef kratjuh het volgende:
Voor de vroege vogels met caffeïne verslaving ..
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:20 schreef Roderick2085 het volgende:Roderick gaat naar Engeland
tenminste... het bedrijf wil me wel hebben, nu moet al het papierwerk nog geregeld worden ::P
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:20 schreef Roderick2085 het volgende:Roderick gaat naar Engeland
tenminste... het bedrijf wil me wel hebben, nu moet al het papierwerk nog geregeld worden ::P
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
GefeliciteerdtnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga pas eind januari hoor
quote:![]()
dank je, denk ik
![]()
En voor hoelang ga jequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tnxik ga pas eind januari hoor
[..]![]()
dank je, denk ik
WoW maakt meer kapot dan je lief isquote:
Owquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tnxik ga pas eind januari hoor
5 maanden half juni weer terug, paar dagen later m'n afstudeerzitting als het goed isquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En voor hoelang ga je
[..]
WoW maakt meer kapot dan je lief is
Te gek manquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
5 maanden half juni weer terug, paar dagen later m'n afstudeerzitting als het goed is
Ik heb nog een foto van BazzieK in zijn onderbroek op een parkeerplaats, zal ik...quote:Het is de Chinese versie van de American Dream: vanuit het niets, iets worden. Dat overkwam Qian Zhijun. Drie jaar geleden woonde hij als zestienjarige middelbare scholier een les bij over verkeersveiligheid en iemand zette hem op de foto toen hij net schalks opzij keek. Nu is hij dé Chinese internethype van het moment. Overal duiken de roze bolle wangen van ‘Xiao Pang’ (Little Fatty) zoals hij wordt genoemd, op. En hij heeft daar niet eens zelf voor gekozen.
Zijn gezicht is door photoshoppers op allerlei iconische beelden geplaatst: Van de Mona Lisa tot aan Mount Rushmore, van Marylin Monroe tot aan The Lord of the Rings. Dat resulteerde weer in fanclubs, websites en veel blogs. De 100 kilo wegende Little Fatty vertelde de China Dailydat hij het het leukst vond als hij “op een held wordt gezet, zoals Russel Crowe in Gladiator.” Minder blij wordt hij van plaatjes waar hij “op het hoofd van een naakte vrouw wordt geplaatst en als ze slecht hebben geknipt en geplakt.”
De Chinees ontdekte zijn eigen cultstatus toen hij een internetcafé inliep en daar zichzelf er recht in de ogen aankeek. Op dit moment verdient hij nog $125 als pompbediende van een tankstation, maar hij hoopt daar snel meer van te maken. Zo wil Little Fatty het liefst “entertainer worden.” Een baan die hem tot nu toe op het lijf geschreven lijkt.
Idd, tijd teveelquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
volgens mij heb jij echt teveel tijd over nu je niet meer kan rijden
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:06 schreef Rib-i het volgende:
Ik zie jullie denken, wie is die gozert
[..]
Ik heb nog een foto van BazzieK in zijn onderbroek op een parkeerplaats, zal ik...
Disclaimer:
Vragen over hoe ik aan de foto ben gekomen worden niet beantwoord![]()
Wel hooor!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van BazzieK in zijn onderbroek op een parkeerplaats, zal ik...
Heb nog wel een andere billenfotoquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel hooor!!! [afbeelding] plieziebilletjes! ![afbeelding]
Neuh maar je kunt er wel een gratis Senseo apparaat mee winnen ..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof de koffie daar lekkerder van wordt![]()
Nu je het zegt. Ik mis nog een deel uit het verhaal.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Disclaimer:
Vragen over hoe ik aan de foto ben gekomen worden niet beantwoord![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:14 schreef Rib-i het volgende:
Stupid people
http://www.youtube.com/watch?v=-jzxhxycNtk
http://www.youtube.com/watch?v=-eICPGrfsGU
Dat er motorrijders in voorkomen is puur toeval
Gadgetquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:44 schreef kratjuh het volgende:
Voor de vroege vogels met caffeïne verslaving ..
ook bewust voor gekozenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:35 schreef worldpimber het volgende:
RoderickKenkervet, om eens andere delen van de wereld te zien... goed, tis om de hoek. Maar je moet klein beginnen
Om een verpletterende indruk te makenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waarom draagt hij scheppen om zijn hoofd![]()
Koeliejoeliequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:20 schreef Roderick2085 het volgende:Roderick gaat naar Engeland
quote:
zo veel mogelijk leuke dingenquote:Wat ben je van plan daar te doen,
helemaal geen flikkerquote:en wat levert het ons op?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:41 schreef worldpimber het volgende:
Ejz leprapatienten
Heb vanmiddag dan eindelijk laarzen gekocht voor het algemeen vervoer:
[afbeelding]
Robuust, beschermend en waterdicht edoch elegant, verleidelijk en comfortabelEindelijk normaal motorrijden
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:41 schreef hicham het volgende:
toevallig?quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:41 schreef worldpimber het volgende:
Nog een voorkeur qua subforum?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:13 schreef bvvt het volgende:
Als ik vanavond laat weer terug ben wil ik wel een nieuw topic zien hoor
Deel 1 en 2 niet ?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:01 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Deel 2? Er is een deel 2? JA Er is een deel 2 JA
Deel 1 gister gedownload geziennu 2 nog dus JA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef True_Force het volgende:
goeienavond.... morgen 14:00 mn kawatje ophalen:D Morgen mooi stuurweer zo te zien, gaan er nog mensen touren in de buurt van het gooi morgen? WAAR BLIJFT MN MF FOK STICKER :p
Hmm, ik moest ff denken maar ff een opfrissertje voor de restquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef True_Force het volgende:
goeienavond.... morgen 14:00 mn kawatje ophalen:D Morgen mooi stuurweer zo te zien, gaan er nog mensen touren in de buurt van het gooi morgen? WAAR BLIJFT MN MF STICKER :p
quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:50 schreef True_Force het volgende:
*meldt aan*
Heb net mn eerste fiets gekocht![]()
Overbodige informatie:
Ik ben Ron, 19 jaar oud en woon in Bussum.
Nuttige Info:
km stand: 31.000
bouwjaar: 1995
nieuwe voor en achterband :p
en een 25kw kit![]()
Waarom post je het dan hierquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nog een voorkeur qua subforum?
Whehehe, die kop van 'm ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:10 schreef worldpimber het volgende:
Kudo's voor garpige Aziaten![]()
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7608/c3c861d4/index.html
MF sticker zelf bestellen eHquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef True_Force het volgende:
goeienavond.... morgen 14:00 mn kawatje ophalen:D Morgen mooi stuurweer zo te zien, gaan er nog mensen touren in de buurt van het gooi morgen? WAAR BLIJFT MN MF STICKER :p
Wat is er te doen dan ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Iemand die trouwens -XX- morgen gaat lastig vallen?
Verkapt ik-wil-wel-gaan-maar-kdurf-niet-alleen-dus-zet-er-maar-een-clownsmiley-achter-plis-mag-ik-meeliften-postquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
300 km rijden voor een vrouw ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-wel-gaan-maar-kdurf-niet-alleen-dus-zet-er-maar-een-clownsmiley-achter-plis-mag-ik-meeliften-post
na 300 km zit ik in de Ardennen of de Eifelquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:24 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, verjaardag ofzo
[..]
[Atheïst]
Als het nou voor een biertje was![]()
[/Atheïst]![]()
Hij zal ten strijde moeten trekken tegen Kratjuh.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:26 schreef Gawaine het volgende:
na 300 km zit ik in de Ardennen of de Eifel![]()
Bazziek vraag dan gewoon of ze verkering met je wil man, doe niet zo moeilijk![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij zal ten strijde moeten trekken tegen Kratjuh.
Als hij t goed doet kan hij haar vader zo gek krijgen hem op te halen, hoeft ie de weg ook niet te zoekenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
na 300 km zit ik in de Ardennen of de Eifel![]()
Bazziek vraag dan gewoon of ze verkering met je wil man, doe niet zo moeilijk![]()
Amsterdam / Den Helder is alleen maar rechtdoor.... en ergens moet je een afslag nemenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:34 schreef BazzieK het volgende:
Kenker joh ik F5 en krijg dit voor mijn kiezen
Zelf zou ik het idd niet eens weten te vinden nee
Bazziek kan z'n ouwe ook vragen haar te schakenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij t goed doet kan hij haar vader zo gek krijgen hem op te halen, hoeft ie de weg ook niet te zoeken
Egt Bazziek, wat kan je wel?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Amsterdam / Den Helder is alleen maar rechtdoor.... en ergens moet je een afslag nemen![]()
www.routenet.nl
Jah want meer dan een komkommer zal een stadswacht niet krijgenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij zijn blauwe pet heeft verdiend zwaffeld hij je met zijn komkommer
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah want meer dan een komkommer zal een stadswacht niet krijgen![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:05 schreef koffiekoekje het volgende:
...KOFfiekoekjeeeeeeeeeeeeee!!!....
...
.Ah! ik wordt geroepen
![]()
* naar de kroeg toe gaat
Post die billenpartij maar eens, mischien dat je daarmee twijefelaars over kan halenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:13 schreef bvvt het volgende:
Als ik vanavond laat weer terug ben wil ik wel een nieuw topic zien hoor
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:42 schreef ikookhier het volgende:
Rustig.....................
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Post die billenpartij maar eens, mischien dat je daarmee twijefelaars over kan halen
Kheb sinterklaasquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:23 schreef -XX- het volgende:
Komen er morgen nog mensen op me feeeeeeesie![]()
WEL HOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, GEZELLIG HOOR!![]()
Mijn motor is kapoet, anders speelde ik wel de TomTom voor BazzieKquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:23 schreef -XX- het volgende:
Best.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:23 schreef -XX- het volgende:
quote:
Niet dusquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gewoon de A2 op, de A9 en na Heerhugowaard rechtsaf
Nee, ben net al geaarspoeld in de Noordzee dus heb morgen een dag afquote:
Welke winkelquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, ben net al geaarspoeld in de Noordzee dus heb morgen een dag af
quote:[..]
Welke winkel
En wat is de reden van het feest?
[..]
[..]
Welke winkel
Hoe is het eigenlijk met jou KTM, doet ie ut weer of watquote:
[..]
Over iets minder dan een half uur is ze 18quote:[..]
Welke winkel
Die heeft het stiekum altijd gedaan maarjaquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou KTM, doet ie ut weer of wat
Loopt stiekem ook weer te denken aan een sm![]()
Geil, dan mogen we juridisch gezien legaal aan de gangquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Over iets minder dan een half uur is ze 18
![]()
Neuh wil geen KTM en meer CC's. OF een hoog compressie zuiger en minder cc'squote:Op vrijdag 8 december 2006 23:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die heeft het stiekum altijd gedaan maarja![]()
Kopen?![]()
![]()
Aankomende zomer een 660![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |