Maak daar maar een jaar vanquote:Op zondag 10 december 2006 14:04 schreef Klonk het volgende:
Wat dacht je dan, dat ze voor die paar maanden die grafbakken gingen overspuiten
dus Arriva heeft brakkelopers ingeruilt voor Buffels?quote:Op maandag 11 december 2006 09:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stoptrein Leeuewarden-Groningen werd met Bufeels gfedaan inderdaad, iedereen helemaal stomverbaasd , zo van "Huh? Een fatsoenlijke trein? Waarom staat de sneltein verkeerd?"
Nee hoor, in het weekend rijden er altijd Buffels in de stoptreinen Leeuwarden - Groningen. Vanochtend waren het gewoon weer Wadlopers en reden de sneldiensten weer met Buffelsquote:Op maandag 11 december 2006 09:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dus Arriva heeft brakkelopers ingeruilt voor Buffels?
Fout, om .43 vertrekt de ICquote:Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef Remzz het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat de intercity's in Leeuwarden nu om kwart voor en het heel weg gaan. Ik ben bijna altijd op een heel uur vrij.... Moet ik daar drie kwartier wachten en heb ik stoptrein ook nog
Ik wilde vanmorgen de allereerste pakken, maar kon mn bed niet uit komen om 4 uurquote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef Socios het volgende:
Tussen Leeuwarden en Harlingen Haven hebben we nu de Spurt.
ah, en er was altijd al een 20/40 verdeling, niks veranderd, stukkie opgeschoven gewoon dus.quote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Fout, om .43 vertrekt de IC
en om .02 vertrekt de "stoptrein"
Ah je hebt gelijk verkeerd gekekenquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Fout, om .43 vertrekt de IC
en om .02 vertrekt de "stoptrein"
Ja klopt, eigenlijk is het zeg maar een half uur opgeschoven en 3 minuten veranderd.quote:Op maandag 11 december 2006 10:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, en er was altijd al een 20/40 verdeling, niks veranderd, stukkie opgeschoven gewoon dus.
Over de randstad hebben ze heel erg goed nagedacht hoor. De rest van het land ag uiteraard gewoon stikken. Dat zijn toch maar lijnen die vooral geld kosten en die het liefst zo snel mogleijk afgestoten worden.quote:Op maandag 11 december 2006 10:17 schreef Remzz het volgende:
Het meest vreemde is nog hoe ik naar Zwolle moet komen. Als ik naar Leeuwarden moet kan ik zelfs nog beter via Marienberg dan rechtstreeks dan kan ik een paar minuten later opstappen en moet ik minder lang wachten in Zwolle dan als ik rechtstreeks zal gaan
Via Deventer is natuurlijk het snelst maar toch... het lijkt echt alsof er totaal niet over nagedacht is...
Dquote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef Wouser het volgende:
De trein verbinding van Roermond naar Nijmegen zuigt...
7:15 vanochtend
Vanochtend ik sta om 7:15 bij de bushalte samen met nog 10 mensen...
Bus van Veolia transport komt eraan...
en...
Rijdt gewoon straal langs ons voorbij, terwijl we van te voren zwaaide...
7:45 vanochtend
Sta daar met 25 mensen... bus komt eraan... remt af en doet knipperlicht aan... vervolgens... rijdt ie gewoon weer door ik echt zo van ARGGGGGGGGGG![]()
![]()
![]()
8:15 vanochted
Bus komt weer aan en rijdt WEER door en was tevens te 10min te laat
8:45 vanochtend
Bus komt eraan 5min te laat waardoor we de trein misten.... EN STOPT we stonden daar met 20 mensen en hadden allemaal al zoiets van als die bus stopt gaan we eens met de busschauffeur praten... Nauw daarna gedaan... kregen klachtfomulier en reed verder...
Even later in de trein we staan op het punt te vertrekken, treinen zijn ook van veolia ipv de NS, staat die conducteur daar wat te kloten met de sleutels om de deuren dicht te krijgen daarna hielp een knul van 20 hemecht verschrikkelijk... en de trein was ook nog eens veelste vol moesten in alle wagons moesten mensen gewoon staan...
Werkelijk ze zeggen dat Limburg een beter vervoer heeft gekregen ik kan je verzekeren dat dat niet zo is![]()
100 km/h Hard genoeg hoor, tenminste, hier in t Noodenquote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef Klonk het volgende:
wat is hun ontwerpsnelheid, 30 ?
zie bussen topicquote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Wat is er mis met Connexxion dan ??
halen die gebakjes 100 per uurquote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
100 km/h Hard genoeg hoor, tenminste, hier in t Nooden![]()
De 114 is volgens mij niet meer rijvaardig. De 115 welquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
dus de 113 en de 114 zijn rijvaardige Plan hUilen?
17 bakken. 11x DH1 en 3x DH2quote:Op zondag 10 december 2006 18:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
hoeveel braklopers heeft Veolia nou?
Op Somda staat een goede uitleg. Lees deze goed. Mensen die voor de eerste keer spots invoeren, daarvan worden gecontroleerd op het juiste invoerformaat. Het is heus niet erg om het niet in een keer goed te doen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:25 schreef Willy84 het volgende:
moet ik nou ook alle trein nummers voor somda opschrijven enzo. Ik doe dat nooit enzo en weet ook niet hoe het moet.![]()
Was dat vanochtend? Zo ja, dan moeten dat de stellen 3448 en 3449 zijn geweest. De andere 2 reden wel op de sneldienst. (zelf in gezetenquote:Op maandag 11 december 2006 09:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Stoptrein Leeuewarden-Groningen werd met Bufeels gfedaan inderdaad, iedereen helemaal stomverbaasd , zo van "Huh? Een fatsoenlijke trein? Waarom staat de sneltein verkeerd?"
Niet dat ik weet. Het zou me verbazen namelijkquote:Op maandag 11 december 2006 09:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
dus Arriva heeft brakkelopers ingeruilt voor Buffels?
quote:Op maandag 11 december 2006 11:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Die maaslijn is dus om te lachen zo slecht.
Ik hoor weinig mensen over het feit dat Connexxion de verbinding met Ede-wageningen doet vanaf Amersfoort. Zag vanochtend een Plan V al met een eerste beginsel van bestickering rondrijden van connexxion. Zal es kijken of ik vanmiddag wat op de plaat kan vastleggen.
Toch vreemd dat iedereen dat van te voren zag aankomen terwijl alleen Veolia niet door had dat 100 niet gelijk is aan 120. Werkt Rudeonline daar of zo?quote:Op maandag 11 december 2006 11:17 schreef biertapper het volgende:
Logistieke problemen Maaslijn
De treinen van Veolia lopen door de lage snelheid van het materieel tussen Nijmegen en Roermond vertraging op. Deze treinen kunnen maximaal 100 km/h terwijl de dienstregeling gebaseerd is op 120 km/h. Bovendien moeten de treinen op dit enkelsporige baanvak op de stations op elkaar wachten, waardoor de vertraging geleidelijk oploopt.
![]()
Een buschaffeur achter de knoppen van een Plan V... aautjs...quote:Op maandag 11 december 2006 14:09 schreef JaFFe het volgende:
Gister zat er nog geen sticker op die trein. Er zat wel een buschaufeur achter het stuur.
Avonduren.quote:Op maandag 11 december 2006 14:50 schreef Minisuisse het volgende:
Afgelopen vrijdagavond van Maastricht terug naar utrecht CS. Waarom gebruiken ze in godsnaam een mat '64 als intercity!! bijna 2 uur in zo'n ding zitten is niet te doen! Terwijl op de tussengelegen stations allemaal van die heerlijke intercity's met gele banken niets stonden te doen!
Dat is idd VIRM dat de treinen tussen Heerlen/Maastricht en Amsterdam/Alkmaar rijdt.quote:Op maandag 11 december 2006 15:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Avonduren.Ben zelf eens vanuit Den Haag naar Eindhoven mogen gaan in de avonduren met Plan V. Beetje lekker doezelen lukt dan niet eens, laat staan lichtjes slapen.
![]()
Maar in de nieuwe dienstregeling worden de late treinen vanuit Limburg naar Eindhoven tenminste gereden met intercity's. Volgens mij gewoon dubbeldekkers ook.![]()
Yep, was vroeger ICRm. Maar het splitsen/combineren zou in de rustige avonduren in principe ook best met Plan V kunnen. Maar dat word volgens mij niet gedaan gelukkig.quote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is idd VIRM dat de treinen tussen Heerlen/Maastricht en Amsterdam/Alkmaar rijdt.
quote:Op maandag 11 december 2006 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Dus een aantal intercitytreinen stoppen in Elst City, Nijmegen Lent City en Arnhem Zuid City. Ik zie het probleem niet zo![]()
Met kerst?? Dacht dat eerst die order van Arriva er doorheen moestquote:Op maandag 11 december 2006 19:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Was straks op L1, dat op de maaslijn mogelijk al de eerste nieuwe treinen met kerst zouden komen, Dat we nu tijdelijk brakken treinen hebben was al lang van tevoren bekend, maar ja daar letten de meeste mensen niet op.
Da's niks nieuws, dat kon eerst ook allang.quote:Op maandag 11 december 2006 18:47 schreef Steve-O het volgende:
Tering ik ken gewoon vanaf uitgeest naar rotterdam met de sprinter met die nieuwe regeling
Dat moet ookquote:Op maandag 11 december 2006 19:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Met kerst?? Dacht dat eerst die order van Arriva er doorheen moest![]()
Zonder overstap was dit niet mogelijkquote:Op maandag 11 december 2006 19:30 schreef ReisT het volgende:
[..]
Da's niks nieuws, dat kon eerst ook allang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |