Geef mij lijn 73 maarquote:Op woensdag 6 december 2006 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben benieuwd Alex.
Om nog even terug te komen op post 301 van het vorige topic: zeker wel, alleen niet heel veel. Midden jaren 90 was het een redelijk drukke lijn, maar daarna is het behoorlijk teruggelopen. Meer gebruik van auto's en fietsen zal de oorzaak zijn. Vroeger ging die lijn nog door naar Garijp. En ook heeft de lijn een tijdje onder nummer 53 gereden en kon er via Burgum naar Dokkum gereisd worden.
als je t over die foto heb,quote:Op woensdag 6 december 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, dat zijn de Herpes-bussen die vanaf zondag in Fryslân gaan rijden?
73 daar zitten ook veel mensen inquote:Op woensdag 6 december 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geef mij lijn 73 maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.72 is ook tof btw.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zondag op het nieuwsquote:Op woensdag 6 december 2006 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
Nee. Die bussen rijden nu nog in Limboland. In de nacht van 9 op 10 december komen er 70 stuks daarvandaan naar Fryslân. Naar Noord-Brabant gaan er een stuk of 130 bussen vanuit het noorden.
Een behoorlijk verplaatsing van bussen dus.
pas na 15 april kan ik in fryslan aan de slag, tot die tijd zit ik op stalling schiphol. alleen komend weeken ga ik busje rijden in fryslan.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
o? ook op 41/98/99/199 richting heerenveen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
wel Foto's maken dan :pquote:Op woensdag 6 december 2006 19:45 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
pas na 15 april kan ik in fryslan aan de slag, tot die tijd zit ik op stalling schiphol. alleen komend weeken ga ik busje rijden in fryslan.
alle "nieuwe" bussen worden in leeuwarden verzameld en gaan dan in colonne naar de nieuwe standplaatsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van Veolivla of xx?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:45 schreef Frumzel het volgende:
Er staan momenteel gigantisch veel bussen t.h.v. Sprang Capelle naast de A59om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(ik dacht, ik deel het even medeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar, wanneer en hoe laat? Want indien mogelijk wil ik daar wel even kijken met mn cameratjequote:Op woensdag 6 december 2006 19:45 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
pas na 15 april kan ik in fryslan aan de slag, tot die tijd zit ik op stalling schiphol. alleen komend weeken ga ik busje rijden in fryslan.
alle "nieuwe" bussen worden in leeuwarden verzameld en gaan dan in colonne naar de nieuwe standplaatsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij deze verplicht ik je te kijken met je cameratje!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar, wanneer en hoe laat? Want indien mogelijk wil ik daar wel even kijken met mn cameratjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan niet. Die hebben geen nieuw materieel hoeven bestellenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
of herpes?
ohquote:Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan niet. Die hebben geen nieuw materieel hoeven bestellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik moet me zaterdag om 10.00 melden bij de nieuwe xx stalling die tegenover die van ariva zit, we zouden tot 23..00 moeten werken. van daaruit gaan we naar drachten/bolsward/dokkum/joure/harlingen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar, wanneer en hoe laat? Want indien mogelijk wil ik daar wel even kijken met mn cameratjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop