abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44265468
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:18 schreef ReisT het volgende:

[..]

Wel slim, zo weet je zeker dat er nog een keer in gezeten hebt, voordat 'ie weer kapot is. Ik maakte toen op de Hofpleinlijn de fout níet als eerste met de Plan U mee te gaan, en toen was het dus al te laat.
dus de 113 en de 114 zijn rijvaardige Plan hUilen?
pi_44267363
Zat vandaag in mat'64 en daar kwam het water vanuit het dak naar binnen . Toen dacht ik echt, het is tijd voor de sloop van deze beestjes...
pi_44267380
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:16 schreef Brembo het volgende:
Zat vandaag in mat'64 en daar kwam het water vanuit het dak naar binnen . Toen dacht ik echt, het is tijd voor de sloop van deze beestjes...
nee das nieuw!! Douchen in de trein
pi_44271882
Vrijdag 8 december is voor vele reizigers nog een werkdag, en dus voor hun ook de laatste dag met de oude dienstregeling. Vanaf 10 december is alles anders. Veel veranderingen in het rijdend materieel. Zodoende heb ik van deze vrije dag gebruik gemaakt van een en ander afscheid te nemen.

De dag begint zoals altijd bij een spotdag, vroeg. Om half 8 pak ik de wadloper 3230 richting Harlingen Haven. Vanaf aanstaande maandag zijn de wadlopers hier ook verleden tijd, de Wadler (GTW) neemt zijn werk over. Het is vrij rustig in de trein, op enkele scholieren na. In Harlingen Haven wordt er kort gekeerd, waardoor er mogelijkheid was onderstaande foto te maken.

Bij terugkomst in Harlingen nog een foto gemaakt, alleen haalt ie het niet bij de vorige.

Vanuit hier pak ik de Interliner 350 richting de Afsluitdijk en Den Oever. Ook hier gaat wat veranderen. Connexxion gaat in een groot deel van Friesland rijden, waardoor lijn 350 weer als vanouds via Bolsward door naar Leeuwarden rijdt.

Aan de andere kant van het water stap ik over op de bus naar Hoorn. Al daar kom ik somda-er weardguy tegen. Samen de Plan U van HIJSM op staan wachten. Precies op tijd kwam ie binnen.

Vervolgens naar Amsterdam Centraal gereden om te wachten op de Ultrasoontrein. Helaas niet gekomen.

Vervolgens pak ik de ICRm richting Eindhoven want ik wil naar Venlo voor de Wadkikker 3222 en het afscheid van de Maaslijn. Tevens zit ik dus in ICRm de lijn waar VIRM gaat rijden vanaf zondag.

In Venlo aangekomen (met VIRM) staat de Wadloper niet op de plek waar ik hem verwacht had. Gelukkig staat ie er wel op een fotografeerbare plek, namelijk helemaal achteraan. Daar laat hij zich van zn groen-gele kant goed fotograferen.

Ik rij nu de Maaslijn op met Buffel 3420 en stap uit in Boxmeer vanwege het mooie stationsgebouwtje. Hier rustig afscheid nemen van DM90 op de Maaslijn.

Ik rij al snel door naar Nijmegen want het begint te regenen en steeds kouder te worden. In Nijmegen wordt ik aangenaam verrast door de aanwezigheid van de E-Lok 1312 en 3 Railbussen van de ZLSM. Deze zijn gisteren aangekomen voor de materieelshow van zaterdag. Ze staan allen uit te rusten op spoor 7 en dus vrij goed fotografeerbaar.

Tevens nog een laatste plaat gemaakt van de Buffels.

Ik heb nog één echte attractie te gaan, dus ik pak de stopper naar Zutphen om daar met een sprintje de Lint richting Winterswijk te halen.

Onderweg nog een enqueteploeg van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat over de vloer gehad. In Lichtenvoorde-Groenlo verlaat ik de Lint, om een half uur te wachten op wat er komen gaat. Het begint bijna te stormen ondertussen. Harde wind en veel regen waar je zeiknat van wordt. Gelukkig is er nog een wachthuisje op het perron. Het leek te mooi om waar te zijn, maar de NSM DE-I 41 was keurig op tijd, en dus de volgende foto als een van de betere uitgekozen.

Ik hou het nu snel voor gezien en reis meteen door naar Zutphen en Zwolle om zo om 22.15 weer in de Hoofdstad van het Noorden aan te komen

Toeval of niet, de Intercity richting Zwolle wordt gereden door de Olympische 4241, dus dat vraagt natuurlijk om een totaalbeeldje van 5 bakken wadlopers, de Olympische ICM én ook nog de laatste Plan Veetjes in Leeuwarden (waarover later meer)

Tot zover een rondritje door Nederland waarbij ik alleen Zutphen - Lichtenvoorde tweemaal heb bereden.

pi_44272539
Heel leuk en mooi foto verslag. Ik had zelf gister nog het plan om richting Eijsden te gaan. Maar helaas, het weer zat niet mee. En had ook nog college ook.
Denk dat ik donderdag lekker een rondritje ga maken door NL. Heeft iemand daar al een leuk idee voor?
Overigens dacht ik, dat ik in de Hoofdstad woonden
pi_44272576
HOND! zegt die niet ff dat die gaat rond hobbellen.. had wel eme gewild
pi_44273145
Ik heb gister me nieuwe ov opgehaald
staat er alleen dit jaar niet meer op dat je met je ov voor 15 euri een "RailPluskaart" kan kopen.
Weet iemand hier meer van ?
pi_44273451
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:44 schreef Willy84 het volgende:
Ik heb gister me nieuwe ov opgehaald
staat er alleen dit jaar niet meer op dat je met je ov voor 15 euri een "RailPluskaart" kan kopen.
Weet iemand hier meer van ?
Zal waarschijnlijk nog geldig zijn, maar vanwege intresse bij mensne lijkt me dat ze het er afhalen. Je kan het ook in het boekje zetten.

Het is vandaag wel het echte laatste dagje , dat zwolle - roosendaal nog rijd . Zal waarschijnlijk morgen wel een leuk feestje worden met de NS.
pi_44273778
http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/asa1.pdf
vertrekstaat van Amsterdam Amstel. Wat valt op:
De "Sprinter" naar Utrecht is doorgetrokken naar Rhenen en is weer een "stoptrein" geworden.
De Stoptrein naar Utrecht wordt ingehaald door de Intercity naar Arnhem/Nijmegen. (volgens de pdf)
De IC naar Maastricht/Heerlen vertrekt alleen 8 min later dan deze stopper. Denk dan ook dat de stopper door deze ic ingehaald wordt.
En de stopper naar Utrecht gaat nog maar 1x per uur. Dat is wel slecht als je op zo een tussen station moet zijn.
pi_44273888
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 12:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
HOND! zegt die niet ff dat die gaat rond hobbellen.. had wel eme gewild
Ojee nouja volgende keer meld ik het wel. Heb je nog altijd niet ontmoet
pi_44273953
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:22 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Ojee nouja volgende keer meld ik het wel. Heb je nog altijd niet ontmoet
ik stel donderdag voor
zie ook dat er een "nachtnettrein" bij is gekomen.
Op zaterdag avond naar Nijmegen vanaf adam C om 01:17
pi_44273994
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:26 schreef Willy84 het volgende:

[..]

ik stel donderdag voor
zie ook dat er een "nachtnettrein" bij is gekomen.
Op zaterdag avond naar Nijmegen vanaf adam C om 01:17
Donderdag moet ik van 8.02 tot 15.13 tellen in de trein, en van 15.15 tot 16.45 heb ik college
pi_44274028
* Ou-Tannu wou ook tellen alleen niet te combineren met de studie
pi_44274036
hoeveel euro levert dat tellen p/u eigenlijk op?
pi_44274065
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:31 schreef Willy84 het volgende:
geloof tot 70 euro per dag?
pi_44274115
Ja als je telt krijg je 70 euro per dag, ongeacht aantal uren (dacht ik)
Moet je reserve staan krijg je iets van 7 euro nog wat per uur
pi_44274200
Weet iemand waar Angermünde ligt?
pi_44274234
Ja ten noord-oosten van Berlijn, zon 60-80 km schat ik
pi_44274307
Zo dat is een aardig stukje kachelen vanaf Adam C
pi_44274332
Stelt niet zo veel voor hoor, uurtje tot anderhalf vanaf Berlijn. Rij dan meteen maar door naar Szczecin, dat is veel vetter
pi_44274416
hoelang is dat dan rijden?
Ik zit trouwens door alle pdfjes te bladeren van de nieuwe drgl enzo.
Woon in Adam dus eerst hier in de buurt. Kom ik in Afoort (waar me ma woont)
XX rijd gewoon de hele dag van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat 4 treinen p/u naar Barneveld Nrd.
Niet eens een voetnootje van met kerst niet enzo. Het ziet er wel duidelijk uit...
Maar of er iemand op zit te wachten, nu rijden ze overdag zelfs 1x p/u en dan zit er nog geen kip in.
Laat staat s'avonds met 4 treinen p/u
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:50:22 #182
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44274440
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Stelt niet zo veel voor hoor, uurtje tot anderhalf vanaf Berlijn. Rij dan meteen maar door naar Szczecin, dat is veel vetter
Wat is er vet aan Szczecin? Vieze oude havenstad, het enige grappige was ons hotel met uitzicht op industrie en dikke pijpleiding in de achtertuin . Rijd dan meteen door naar Gdansk, dat is pas vet
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_44274925
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:31 schreef Willy84 het volgende:
waar kan ik me daarvoor info vragen?
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_44274947
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:50 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Wat is er vet aan Szczecin? Vieze oude havenstad, het enige grappige was ons hotel met uitzicht op industrie en dikke pijpleiding in de achtertuin . Rijd dan meteen door naar Gdansk, dat is pas vet
Naja dicht bij Duitsland (dus snel te komen) en je zit aan het beginpunt van een reis door een heel mooi land
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:22:31 #185
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_44275088
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:17 schreef Willy84 het volgende:
En de stopper naar Utrecht gaat nog maar 1x per uur. Dat is wel slecht als je op zo een tussen station moet zijn.
Voor die tussen stations kan je ook de Sprinter naar Rotterdam nemem, dan kan je in Amsterdam Bijlmer ArenA (wat een afschuwlelijke naam is dat toch), of in Abcoude, of in Breukelen, overstappen op de stoptrein Amsterdam Zuid - Utrecht. Vanaf 16 april moet dat trouwens altijd, dan is er helemaal geen rechtstreekse stoptrein Amsterdam C - Utrecht meer.
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:24:40 #186
146033 ReisT
pi_44275137
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:49 schreef Willy84 het volgende:
XX rijd gewoon de hele dag van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat 4 treinen p/u naar Barneveld Nrd.
Niet eens een voetnootje van met kerst niet enzo. Het ziet er wel duidelijk uit...
Maar of er iemand op zit te wachten, nu rijden ze overdag zelfs 1x p/u en dan zit er nog geen kip in.
Laat staat s'avonds met 4 treinen p/u
Da's vanwege het transferium in Barneveld Noord, dan hopen ze dat de mensen dar van de A1 afgaan, en dan met trein verder naar Amersfoort. Zal wel geen groot succes worden denk ik.
pi_44280060
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:24 schreef ReisT het volgende:

[..]

Da's vanwege het transferium in Barneveld Noord, dan hopen ze dat de mensen dar van de A1 afgaan, en dan met trein verder naar Amersfoort. Zal wel geen groot succes worden denk ik.
Ik vind het opzich een nobel idee maar denk dat het buiten de spits weinig mensen trekt. Gaat die dienst trouwens maandag al van start, of moet er nog een keerspoor aangelegt worden?

Weet iemand ook wat er allemaal gaat veranderen als Adam Bijlmer-Utrecht 4 sporig is? Lijkt mij dat er meer treinen gaan rijden dan...
pi_44281278
Hebben we er al zin in? Ben benieuwd hoe het maandagochtend allemaal gaat verlopen. In plaats van de 15 minuten overstap tijd die ik nu heb, is deze vanaf maandag geminimaliseerd naar 5 minuten. Gezien het feit dat de wadjes uit de richting Rd altijd vertraging hebben, ga ik deze overstap waarschijnlijk vier van de vijf keer missen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:52:01 #189
146033 ReisT
pi_44281469
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:59 schreef Willy84 het volgende:Gaat die dienst trouwens maandag al van start, of moet er nog een keerspoor aangelegt worden.
Keerspoor is niet nodig, het stationnetje heeft maar éé'n spoortje, dus die trein komt daar aan, staat 4 minuten stil, en rijdt dan gewoon weer over hetzelfde spoortje terug. Dus die extra trein gaat gewoon morgen al rijden.
pi_44282752
Ben ik blij dat ik maandag alleen met de bus mot
pi_44285635
http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/edn0.pdf
Is het pdfje van station eijsden...
Staat onderaan van 10 dec 2006 tot 8 dec 2007.
Dus Eijsden gaat niet sluiten...
pi_44287513
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:03 schreef Willy84 het volgende:
http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/edn0.pdf
Is het pdfje van station eijsden...
Staat onderaan van 10 dec 2006 tot 8 dec 2007.
Dus Eijsden gaat niet sluiten...
of ze gebruiken een standaard template
pi_44287594
Nog 6 uur voor de nieuwe dienstregeling begint. Zouden ze nog veel materieel gaan schuiven vannacht?
pi_44287760
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:05 schreef Fixers het volgende:
Nog 6 uur voor de nieuwe dienstregeling begint. Zouden ze nog veel materieel gaan schuiven vannacht?
Denk t niet?

lijkt me iig niet dat de NS op zondag net zo veel mat in zet als op doordeweekse dagen,

*uitgezonderd bij festiviteiten
pi_44290185
Heeft iemand al wat gehoord over de SGM 2 sprintertjes? Ze zouden toch eventueel gerenoveerd worden, en er waren er al 2 op proef weg.. Is er al wat bekend over het definitief gunnen van de order etc?
pi_44290291
Sjitty pendels van de hof en zoetermeerlijn rijden nu toch al in de spits ( tenminste dat deden ze met de oude DRGL )
  zondag 10 december 2006 @ 00:20:31 #197
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44291074
Nou dacht ik dat de sneltreinen zouden verdwijnen en ook de RET hier die adverteerd vrolijk dat de metro's aansluiting gaan hebben op de intercity's op Schiedam Centrum, maar volgens deze staat http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/rtd1.pdf rijden er nog gewoon sneltreinen tussen Breda en Amsterdam
So we just called him Fred
  zondag 10 december 2006 @ 00:47:47 #198
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_44291733
Wat voor een materieel gaat er rijden van Heerlen/Maastricht naar Alkmaar (en zelfs een keer big city Schagen)?
Er moet toch snel gekoppeld worden in Sittard, dus ICR zullen het wel niet zijn.

http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/hrl2.pdf
Wat zijn we aan het doen ???
pi_44291791
Virm toch?
  zondag 10 december 2006 @ 01:09:08 #200
12646 Oom_Agent
pi_44292162
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
Virm toch?
Ah, wat een saai materieel.

Waar is die goede oude tijd met trein D 497 Amsterdam - Maastricht - Luxembourg - Basel -Ancona.
Ik ben rijtuigenverslaafde en dan nog het liefst van treinen die van die (buitenlandse) vreemde eindbestemminggen hebben

Zo had je een trein van Den Haag naar Köln die nog een stukje doorreed naar Siegen, dacht dat die om 15:50 uur uit Gvc vertrok ergens in de tachtiger jaren. Of Asd - Ah - Winterberg via Essen. Of het stoppertje van Nijmegen naar Frankfurt een klein 2 stelletje

zondag 10 december 2006 @ 01:13:52 #201
12646 Oom_Agent
pi_44292252
Heb vanmiddag trouwens nog een geinig (duits) treinbord op zolder gevonden:

pi_44292265
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:09 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Ah, wat een saai materieel.

Waar is die goede oude tijd met trein D 497 Amsterdam - Maastricht - Luxembourg - Basel -Ancona.
Ik ben rijtuigenverslaafde en dan nog het liefst van treinen die van die (buitenlandse) vreemde eindbestemminggen hebben

Zo had je een trein van Den Haag naar Köln die nog een stukje doorreed naar Siegen, dacht dat die om 15:50 uur uit Gvc vertrok ergens in de tachtiger jaren. Of Asd - Ah - Winterberg via Essen. Of het stoppertje van Nijmegen naar Frankfurt een klein 2 stelletje

[afbeelding]
das een grappig locje
pi_44292272
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:13 schreef Oom_Agent het volgende:
Heb vanmiddag trouwens nog een geinig (duits) treinbord op zolder gevonden:

[afbeelding]
ROFL!
  zondag 10 december 2006 @ 01:21:08 #204
12646 Oom_Agent
pi_44292394
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:14 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ROFL!
Als ik op F5 druk komt er steeds een andere trein door je avater knallen.
Heftig

Lol die Wadloper

[ Bericht 11% gewijzigd door Oom_Agent op 10-12-2006 01:22:40 (Wadloper wordt terug gekopt !!) ]
pi_44292782
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:21 schreef Oom_Agent het volgende:

[..]

Als ik op F5 druk komt er steeds een andere trein door je avater knallen.
Heftig

Lol die Wadloper
ej! MAASLOPERS!
  zondag 10 december 2006 @ 02:11:36 #206
12646 Oom_Agent
pi_44293245
bah bah..die Veolia heeft er zin in. Op zondagochtend om 04:19 uur een trein van Venlo naar Roermond. (wel handig voor de stappers in Venlo) Zal wel druk zijn in die trein

http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/vl1.pdf

edit: Hij begint in Venray om 04:00 uur !!!! en de reisplanner geeft hem niet aan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Oom_Agent op 10-12-2006 02:32:35 ]
pi_44293453
quote:
Op zondag 10 december 2006 02:11 schreef Oom_Agent het volgende:
bah bah..die Veolia heeft er zin in. Op zondagochtend om 04:19 uur een trein van Venlo naar Roermond. (wel handig voor de stappers in Venlo)

http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/vl1.pdf

edit: Hij begint in Venray om 04:00 uur !!!!
Zal wel druk zijn in die trein
ze hebben ook wel 4 minuten tussen de trein naar Roermond en naar Nijmegen op spoor 4b en dat met wadlopers?
bye
pi_44295745
Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat verlopen. Rond 18.00 ga ik de proef op de som nemen:
Bedum naar Amersfoort. Eerst met de bus naar Groningen en dan met de trein naar Amersfoort.
pi_44296516
De IC van Arnhem naar Den Haag rijdt met een VIRM gecombineerd met een ICRm. Hoe moet dat er wel niet uitzien zeg... Neemt niet weg dat de 2e klas stoelen ICRm echt heerlijk zitten.
Hij was maar een clown...
pi_44296559
Wil ik even kijken wanneer m'n trein straks naar Zwolle gaat, is de NS reisplanner overleden. Als dat een voorproefje wordt voor de rest van de dag/week...
Bananenyoghurt...
pi_44296716
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef groningerstudent het volgende:
Wil ik even kijken wanneer m'n trein straks naar Zwolle gaat, is de NS reisplanner overleden. Als dat een voorproefje wordt voor de rest van de dag/week...
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/nn?ld=212.54&newrequest=yes&
http://www.9292ov.nl
pi_44296729
[quote]Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef groningerstudent het volgende:
[/quote

OV9292 kan de stress wel aan .
pi_44296839
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:40 schreef Brembo het volgende:
[quote]Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef groningerstudent het volgende:
[/quote

OV9292 kan de stress wel aan .
Had ik er ook maar bijgepakt. Alleen m'n bus/trein aansluiting is er i.i.g. voor zondag bepaald niet op vooruitgegaan....
Bananenyoghurt...
  zondag 10 december 2006 @ 13:29:26 #214
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44299738
Zo, ik heb net even half uurtje langs het spoor in Belfeld (tussen Venlo en Roermond) gestaan, en zowaar er reden treinen, wel een vreemd gezicht wadlopers in het limburgse land, ik ga de foto's even uit de camera halen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44299933
Ben benieuwd, haha. Ik ga morgenochtend met de eerste Spurt tussen Harlingen en Leeuwarden. Krijg zelfs ontbijt in de trein!
pi_44299988
Oh ja de Spurt gaat bij ons rijden! Woensag en donderdag de camera maar mee naar Ljouwert dus
pi_44300015
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef Klonk het volgende:
wel een vreemd gezicht wadlopers in het limburgse land, ik ga de foto's even uit de camera halen
Ze kunnen het beter Lösslopers gaan noemen
  zondag 10 december 2006 @ 13:40:25 #218
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44300071
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef Asile het volgende:

[..]

Ze kunnen het beter Lösslopers gaan noemen
beter opletten bij aardrijkskunde, wij hebben vooral een kleibodem
pi_44300139
Ja, rivierenklei. Zeeklei is veel toffer
  zondag 10 december 2006 @ 13:42:51 #220
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44300187
van rivierklei kun je toffe dakpannen maken
pi_44300233
Van asbest ook, maar of je daar beter van word?
  zondag 10 december 2006 @ 13:45:14 #222
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44300291
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Van asbest ook, maar of je daar beter van word?
van asbest niet.
  zondag 10 december 2006 @ 13:46:28 #223
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44300347

Dat we maar kort mogen genieten van deze grafbakken.
pi_44301078
Ziet er toch niet uit die grote stickers op die wadlopers
  zondag 10 december 2006 @ 14:04:34 #225
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44301117
Wat dacht je dan, dat ze voor die paar maanden die grafbakken gingen overspuiten
  zondag 10 december 2006 @ 14:58:31 #226
146033 ReisT
pi_44303046
Nee, okee, maar Noordned en Arriva hadden ze toch wat subtieler bestickerd...
  zondag 10 december 2006 @ 15:26:44 #227
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_44303936
Zo, net terug van mijn eerste dienst Tellen in de Trein. De route ging van Amsterdam naar Schiphol, Schiphol - Leiden, Leiden - Amsterdam, Amsterdam - Schiphol, Schiphol - Eindhoven, Eindhoven - Schiphol, Schiphol - Utrecht, Utrecht - Amersfoort en als laatste Amersfoort - Amsterdam.

Aangezien het zondag was (en ik begon om 6.26), was het echt superrustig, tussen Schiphol en Eindhoven wel maximaal 50 mensen . Dinsdag mag ik weer!
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
  zondag 10 december 2006 @ 15:27:46 #228
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44303966
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:58 schreef ReisT het volgende:
Nee, okee, maar Noordned en Arriva hadden ze toch wat subtieler bestickerd...
ik denk dat veolia net tijd genoeg had om deze stickers op de treinen te plakken
pi_44304220
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef SkaterSam het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste dienst Tellen in de Trein. De route ging van Amsterdam naar Schiphol, Schiphol - Leiden, Leiden - Amsterdam, Amsterdam - Schiphol, Schiphol - Eindhoven, Eindhoven - Schiphol, Schiphol - Utrecht, Utrecht - Amersfoort en als laatste Amersfoort - Amsterdam.

Aangezien het zondag was (en ik begon om 6.26), was het echt superrustig, tussen Schiphol en Eindhoven wel maximaal 50 mensen . Dinsdag mag ik weer!
Ik ga woensdag beginnen met me 1e dienst
is het relax werk?
bier
  zondag 10 december 2006 @ 15:41:06 #230
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_44304368
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:36 schreef italiaan1987 het volgende:
Ik ga woensdag beginnen met me 1e dienst
is het relax werk?
Ja, op zondag in ieder geval wel , ik heb echter geen idee hoe relaxed het zal zijn op werkdagen. Je moet per traject, eenmaal de trein doorlopen en tellen, en dan kan je weer zitten tot het volgende traject. Ik viel tussen Utrecht en Den Bosch vandaag zelfs in slaap dus het is wel relaxed
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
pi_44305505
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dat we maar kort mogen genieten van deze grafbakken.
Wadlopers. Ik mis ze hier nu al.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 10 december 2006 @ 16:42:39 #232
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44306170
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Wadlopers. Ik mis ze hier nu al.
je mag ze met liefde terughebben, ik mis mijn mooie buffeltjes nu al

pi_44309892
hoeveel braklopers heeft Veolia nou?
pi_44311734
ik denk dat ik donderdag ochtend even ga kijken hoe druk het is op de maaslijn
lekker bij het beginpunt instappen en 1 plaats bezet houden
pi_44311741
Wat was dat vanavond bij Rotterdam noord?
ik zat in de IC van amersfoort naar den haag C.
in Utrecht om 17.15 moeten vertrekken.. "we hebben geen machinist, ach het is 10 december, er wordt er nu een gebeld"
17:30 vertrek
17:35 stil staan "ongeluk bij woerden, we moeten terug"
17:45 andere IC van Utrecht naar den haag C. ( via gouda)
zou om 17:55 aankomen oorspronkelijk, was 18:40 geworden

en eerste stukje tussen zwolle en deventer met 2x plan V ( 15:59 Wh, 933 en 888, maar 2 stelletjes terwijl Somda er 3 had voorspeld )
bye
pi_44312166
moet ik nou ook alle trein nummers voor somda opschrijven enzo. Ik doe dat nooit enzo en weet ook niet hoe het moet.
pi_44312590
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:42 schreef Klonk het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Whehehe, die buffels hebben we nu in Groningen. Is dat een hele goeie ruil of niet?
pi_44312609
Nou het viel reuze mee Rotterdam - Delft, treinen reden goed. Klein probleempje dat een of andere idioot zich voor de trein stort bij R'dam Noord, ik zat nog in Utrecht en hele Intercity reed door naar Den Haag, uiteindelijk 10 minuutjes vertraging.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_44312910
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Nou het viel reuze mee Rotterdam - Delft, treinen reden goed. Klein probleempje dat een of andere idioot zich voor de trein stort bij R'dam Noord, ik zat nog in Utrecht en hele Intercity reed door naar Den Haag, uiteindelijk 10 minuutjes vertraging.
ik zat in de IC die daarvoor zou rijden, moest uiteindelijk bij de jouwe in..
bye
  zondag 10 december 2006 @ 21:51:29 #240
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_44312961
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:42 schreef Klonk het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Snif , dae sjoone aaje tied (die mooie oude tijd). Ga deze week toch eens In Swalmen naast het spoor staan kijken. Ben eens benieuwd. Weet iemand hoelaat van zaterdag op zondag de laatste en eerste treinen van roermond naar swalmen vv rijden?
Net efkes anges
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')