dus de 113 en de 114 zijn rijvaardige Plan hUilen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Wel slim, zo weet je zeker dat er nog een keer in gezeten hebt, voordat 'ie weer kapot is. Ik maakte toen op de Hofpleinlijn de fout níet als eerste met de Plan U mee te gaan, en toen was het dus al te laat.
nee das nieuw!! Douchen in de treinquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:16 schreef Brembo het volgende:
Zat vandaag in mat'64 en daar kwam het water vanuit het dak naar binnen. Toen dacht ik echt, het is tijd voor de sloop van deze beestjes...
Zal waarschijnlijk nog geldig zijn, maar vanwege intresse bij mensne lijkt me dat ze het er afhalen. Je kan het ook in het boekje zetten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:44 schreef Willy84 het volgende:
Ik heb gister me nieuwe ov opgehaald![]()
![]()
staat er alleen dit jaar niet meer op dat je met je ov voor 15 euri een "RailPluskaart" kan kopen.
Weet iemand hier meer van ?
Ojee nouja volgende keer meld ik het wel. Heb je nog altijd niet ontmoetquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
HOND! zegt die niet ff dat die gaat rond hobbellen.. had wel eme gewild
ik stel donderdag voorquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:22 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ojee nouja volgende keer meld ik het wel. Heb je nog altijd niet ontmoet
Donderdag moet ik van 8.02 tot 15.13 tellen in de trein, en van 15.15 tot 16.45 heb ik collegequote:Op zaterdag 9 december 2006 13:26 schreef Willy84 het volgende:
[..]
ik stel donderdag voor![]()
zie ook dat er een "nachtnettrein" bij is gekomen.
Op zaterdag avond naar Nijmegen vanaf adam C om 01:17
geloof tot 70 euro per dag?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:31 schreef Willy84 het volgende:
hoeveel euro levert dat tellen p/u eigenlijk op?![]()
Wat is er vet aan Szczecin? Vieze oude havenstad, het enige grappige was ons hotel met uitzicht op industrie en dikke pijpleiding in de achtertuinquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Stelt niet zo veel voor hoor, uurtje tot anderhalf vanaf Berlijn. Rij dan meteen maar door naar Szczecin, dat is veel vetter
waar kan ik me daarvoor info vragen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:31 schreef Willy84 het volgende:
hoeveel euro levert dat tellen p/u eigenlijk op?![]()
Naja dicht bij Duitsland (dus snel te komen) en je zit aan het beginpunt van een reis door een heel mooi landquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat is er vet aan Szczecin? Vieze oude havenstad, het enige grappige was ons hotel met uitzicht op industrie en dikke pijpleiding in de achtertuin. Rijd dan meteen door naar Gdansk, dat is pas vet
Voor die tussen stations kan je ook de Sprinter naar Rotterdam nemem, dan kan je in Amsterdam Bijlmer ArenA (wat een afschuwlelijke naam is dat toch), of in Abcoude, of in Breukelen, overstappen op de stoptrein Amsterdam Zuid - Utrecht. Vanaf 16 april moet dat trouwens altijd, dan is er helemaal geen rechtstreekse stoptrein Amsterdam C - Utrecht meer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:17 schreef Willy84 het volgende:
En de stopper naar Utrecht gaat nog maar 1x per uur. Dat is wel slecht als je op zo een tussen station moet zijn.
Da's vanwege het transferium in Barneveld Noord, dan hopen ze dat de mensen dar van de A1 afgaan, en dan met trein verder naar Amersfoort. Zal wel geen groot succes worden denk ik.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:49 schreef Willy84 het volgende:
XX rijd gewoon de hele dag van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat 4 treinen p/u naar Barneveld Nrd.
Niet eens een voetnootje van met kerst niet enzo. Het ziet er wel duidelijk uit...
Maar of er iemand op zit te wachten, nu rijden ze overdag zelfs 1x p/u en dan zit er nog geen kipin.
Laat staat s'avonds met 4 treinen p/u
Ik vind het opzich een nobel ideequote:Op zaterdag 9 december 2006 14:24 schreef ReisT het volgende:
[..]
Da's vanwege het transferium in Barneveld Noord, dan hopen ze dat de mensen dar van de A1 afgaan, en dan met trein verder naar Amersfoort. Zal wel geen groot succes worden denk ik.
Keerspoor is niet nodig, het stationnetje heeft maar éé'n spoortje, dus die trein komt daar aan, staat 4 minuten stil, en rijdt dan gewoon weer over hetzelfde spoortje terug. Dus die extra trein gaat gewoon morgen al rijden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:59 schreef Willy84 het volgende:Gaat die dienst trouwens maandag al van start, of moet er nog een keerspoor aangelegt worden.
of ze gebruiken een standaard templatequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:03 schreef Willy84 het volgende:
http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/edn0.pdf
Is het pdfje van station eijsden...
Staat onderaan van 10 dec 2006 tot 8 dec 2007.
Dus Eijsden gaat niet sluiten...![]()
Denk t niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:05 schreef Fixers het volgende:
Nog 6 uur voor de nieuwe dienstregeling begint. Zouden ze nog veel materieel gaan schuiven vannacht?
Ah, wat een saai materieel.quote:
das een grappig locjequote:Op zondag 10 december 2006 01:09 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ah, wat een saai materieel.
Waar is die goede oude tijd met trein D 497 Amsterdam - Maastricht - Luxembourg - Basel -Ancona.
Ik ben rijtuigenverslaafde en dan nog het liefst van treinen die van die (buitenlandse) vreemde eindbestemminggen hebben
Zo had je een trein van Den Haag naar Köln die nog een stukje doorreed naar Siegen, dacht dat die om 15:50 uur uit Gvc vertrok ergens in de tachtiger jaren. Of Asd - Ah - Winterberg via Essen. Of het stoppertje van Nijmegen naar Frankfurt een klein 2 stelletje![]()
[afbeelding]
ROFL!quote:Op zondag 10 december 2006 01:13 schreef Oom_Agent het volgende:
Heb vanmiddag trouwens nog een geinig (duits) treinbord op zolder gevonden:
[afbeelding]
Als ik op F5 druk komt er steeds een andere trein door je avater knallen.quote:
ej! MAASLOPERS!quote:Op zondag 10 december 2006 01:21 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Als ik op F5 druk komt er steeds een andere trein door je avater knallen.
Heftig![]()
Lol die Wadloper![]()
ze hebben ook wel 4 minuten tussen de trein naar Roermond en naar Nijmegen op spoor 4bquote:Op zondag 10 december 2006 02:11 schreef Oom_Agent het volgende:
bah bah..die Veolia heeft er zin in. Op zondagochtend om 04:19 uur een trein van Venlo naar Roermond. (wel handig voor de stappers in Venlo)
http://www.ns.nl/www.ns.nl/pdf/vertrekstaten/vl1.pdf
edit: Hij begint in Venray om 04:00 uur !!!!![]()
Zal wel druk zijn in die trein![]()
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/nn?ld=212.54&newrequest=yes"e:Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef groningerstudent het volgende:
Wil ik even kijken wanneer m'n trein straks naar Zwolle gaat, is de NS reisplanner overleden. Als dat een voorproefje wordt voor de rest van de dag/week...![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 11:40 schreef Brembo het volgende:
[quote]Op zondag 10 december 2006 11:33 schreef groningerstudent het volgende:
Wil ik even kijken wanneer m'n trein straks naar Zwolle gaat, is de NS reisplanner overleden. Als dat een voorproefje wordt voor de rest van de dag/week...![]()
[/quote
OV9292 kan de stress wel aan.
Ze kunnen het beter Lösslopers gaan noemenquote:Op zondag 10 december 2006 13:29 schreef Klonk het volgende:
wel een vreemd gezicht wadlopers in het limburgse land, ik ga de foto's even uit de camera halen
beter opletten bij aardrijkskunde, wij hebben vooral een kleibodemquote:Op zondag 10 december 2006 13:38 schreef Asile het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter Lösslopers gaan noemen![]()
van asbest niet.quote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Van asbest ook, maar of je daar beter van word?
ik denk dat veolia net tijd genoeg had om deze stickers op de treinen te plakkenquote:Op zondag 10 december 2006 14:58 schreef ReisT het volgende:
Nee, okee, maar Noordned en Arriva hadden ze toch wat subtieler bestickerd...
Ik ga woensdag beginnen met me 1e dienstquote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef SkaterSam het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste dienst Tellen in de Trein. De route ging van Amsterdam naar Schiphol, Schiphol - Leiden, Leiden - Amsterdam, Amsterdam - Schiphol, Schiphol - Eindhoven, Eindhoven - Schiphol, Schiphol - Utrecht, Utrecht - Amersfoort en als laatste Amersfoort - Amsterdam.
Aangezien het zondag was (en ik begon om 6.26), was het echt superrustig, tussen Schiphol en Eindhoven wel maximaal 50 mensen. Dinsdag mag ik weer!
Ja, op zondag in ieder geval welquote:Op zondag 10 december 2006 15:36 schreef italiaan1987 het volgende:
Ik ga woensdag beginnen met me 1e dienst
is het relax werk?![]()
Wadlopers.quote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat we maar kort mogen genieten van deze grafbakken.
je mag ze met liefde terughebben, ik mis mijn mooie buffeltjes nu alquote:
Whehehe, die buffels hebben we nu in Groningen. Is dat een hele goeie ruil of niet?quote:Op zondag 10 december 2006 16:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
je mag ze met liefde terughebben, ik mis mijn mooie buffeltjes nu al![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zat in de IC die daarvoor zou rijden, moest uiteindelijk bij de jouwe in..quote:Op zondag 10 december 2006 21:40 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Nou het viel reuze meeRotterdam - Delft, treinen reden goed. Klein probleempje dat een of andere idioot zich voor de trein stort bij R'dam Noord, ik zat nog in Utrecht en hele Intercity reed door naar Den Haag, uiteindelijk 10 minuutjes vertraging.
Snifquote:Op zondag 10 december 2006 16:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
je mag ze met liefde terughebben, ik mis mijn mooie buffeltjes nu al![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |