Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Omdat FB gewoon FB is en we hebben alle "leuke" TT's wel gehadquote:
Kinderlokkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:14 schreef Snakey het volgende:
Sticky, en TT aangepast.
Degene die kan raden van wie de originele TT is krijgt een snoepje.
Ik mag dan een beetje simpel zijn, daarom hoef je me toch niet weergaloos vanaf te kwakken?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:05 schreef Snakey het volgende:
Nee hoor, het zijn nogal kuttopics die je opent.
Topics als dat nodigen uit tot bagger. En daar hebben we ondertussen wel even genoeg van.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik mag dan een beetje simpel zijn, daarom hoef je me toch niet weergaloos vanaf te kwakken?
Aan bagger hebben we hier een broertje doodquote:Op woensdag 6 december 2006 00:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Topics als dat nodigen uit tot bagger. En daar hebben we ondertussen wel even genoeg van.
thanks, already taken care ofquote:Op woensdag 6 december 2006 10:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn Wii :( hihi ik plaatste een TR
neequote:Op woensdag 6 december 2006 15:04 schreef Jekoos het volgende:
Mag ik hier wel baggeren zonder ban te krijgen?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:49 schreef SiemeN het volgende:
TNT.
ADV. Althans, volgende week dinsdag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
TPG.
Mèn dat is een topic uit 2004, open maar een nieuwe in Film, Tv & Radio en laat deze lekker achter in de vergetelheidquote:Op woensdag 6 december 2006 23:26 schreef belsen het volgende:
Zouden jullie Wendy het buurmeisje willen gummen en willen verplaatsen naar TV, daar hoort het toch meer thuis...
Oké.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Mèn dat is een topic uit 2004, open maar een nieuwe in Film, Tv & Radio en laat deze lekker achter in de vergetelheid
die staan sticky achter de schermenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Ik kan de vorige drie delen van adoreer *hier* SiemeN's penis nergens meer vinden. Tips, suggesties?
wat krijg je dan ??quote:Op donderdag 7 december 2006 15:28 schreef remlof het volgende:
en als je kuttopics opent...
anders ga je eerst aan je eigen humor werken ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:31 schreef EL_REY het volgende:
zorg dat je erbij komt!!! bij de defensie, bij de defensie
kut op trouwens, de TT is ook slecht..
kom op mensen dat kan beter!!
als je het niet hebt kan je er ook niet aan werken dikke....quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
anders ga je eerst aan je eigen humor werken ?
t is dat jij t zegtquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef EL_REY het volgende:
[..]
als je het niet hebt kan je er ook niet aan werken dikke....
het zit gewoon niet in me...
Laat die jongen nou even zijn paar posts hebbenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat die jongen nou even zijn paar posts hebbenEen FB zonder het gezeur gezeik gezanik van hem is geen echte
![]()
Nog even en hij moet ook in de OP als vast lid van het FB - panelquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:47 schreef SiemeN het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, EL_REY heeft al jaren een zeer constant niveau in zijn posts. Dat dit niveau wat laag ligt laten we even buiten beschouwing.
Ik ben goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:06 schreef SiemeN het volgende:
Goed dat je het zegt. Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic, open graag!
Ja kloptquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:11 schreef SiemeN het volgende:
Mwoah. Als deze vol is, is de lol er wel weer vanaf naar mijn mening. Het beeldmateriaal begint al wat schaars te worden. Maar goed, een topic als bovengenoemde staat nooit in de weg.
Het vrijdag middag erecte penissen topic?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja kloptNajah ik verzin wel een alternatief mocht daar vraag naar zijn
![]()
Daar is gelukkig geen vraag naarquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het vrijdag middag erecte penissen topic?
Het vrijdag middag tubgirl fan topic!quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het vrijdag middag erecte penissen topic?
Jij zit zeker niet in KPD? Er is wel degelijk een penis topic daar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar is gelukkig geen vraag naar![]()
![]()
![]()
Ik wou het net zeggen. En nu genoeg geSCd hierquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jij zit zeker niet in KPD? Er is wel degelijk een penis topic daar.
Dat topic heb ik al bebaggertquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:18 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jij zit zeker niet in KPD? Er is wel degelijk een penis topic daar.
hier verder:quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. En nu genoeg geSCd hier
Ik heb vandaag nog geen leuk topic gezien ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:32 schreef iamredleader het volgende:
Hee, dat was een leuk topic!
The ONZ unofficial [FB]topic :{quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen leuk topic gezien ?
ja, ik vond ook wel jammer dat ie dicht wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The ONZ unofficial [FB]topic
![]()
bedank dominique.90, WanEnOonlie, Broekpaling en Roflpantoffel maarquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Nu kan ik mijn topic nooit afmaken door al dat gebagger
[afbeelding]
Everybody dance!
Het had zoveel potentie(mits het af was
)
ja vond ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:04 schreef remlof het volgende:
opzouten met die kut TT
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb hem dan ook met plezier voor je veranderd
Jij weet toch (hopelijk) wel waar dat van isquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
bedank dominique.90, WanEnOonlie, Broekpaling en Roflpantoffel maar
Ik had dat plaatje al gezien, maar ik heb het geen moment geassocieerd met dat drama in Hoogerheide. Misschien ben ik naief?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:52 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet dat het een leuk topic is maar dat jongetje in brabant is nog maar net begraven:
Alternatieve kindertekeningen
Deze kan wel maar dan pas over een paar maanden graag.
Lijkt me toch duidelijk. Jongetje in een klas lokaal + dief met een mes in zijn handen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje al gezien, maar ik heb het geen moment geassocieerd met dat drama in Hoogerheide. Misschien ben ik naief?
Tjah als je er over na zou denken dan zou je er aan kunnen denken... Maar om nou te gaan censureren omdat iemand het ongepast vind ....quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje al gezien, maar ik heb het geen moment geassocieerd met dat drama in Hoogerheide. Misschien ben ik naief?
Artistieke vrijheid (:') eigenlijk ben ik gewoon /b/ gewend), maar als ie weg moet dan haal ik hem wel weg hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk. Jongetje in een klas lokaal + dief met een mes in zijn handen.
Gaat er duidelijk over.
Bedoel je niet Fok Dialoog Da's wat specifieker.quote:Op zondag 10 december 2006 10:43 schreef yvonne het volgende:
Onzin voor je leven! Absoluut een TTT-waardig heren en dame!
Welnee, deze kan best.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Artistieke vrijheid (:') eigenlijk ben ik gewoon /b/ gewend), maar als ie weg moet dan haal ik hem wel weg hoor
Ik sta dan ook bekend om mijn riskante gevoel voor humor
I'm the fucking comedian, and life's a fucking joke.
(The Watchmen)
Edit; mods? Answer plz
Oh, maar jij bent dan ook nogal naïef...quote:Op zondag 10 december 2006 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vond dat ik het al beantwoord had met te zeggen dat ik de associatie niet meteen legde
welk topic heb je het over?quote:Op zondag 10 december 2006 17:23 schreef zoalshetis het volgende:
lieve remlof,
maak niet alles kapot, dat is niet conform humaniteit. we willen ook graag lachen.![]()
liefs,
zoalshetis
agossiequote:Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef murp het volgende:
remlof, wat ben jij streng, ik durf haast niet meer te posten
Ik heb er geen last van hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |