spelbrekerquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nee, opgelost. Slotje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in theater lach traan...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
spelbrekerZeg dan gewoon dat je me wilt neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
spelbrekerDo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar dr zijn ook kinderen onder de 16 op fok , is niet voor kleine oortjes bestemdquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je me wilt neuken
je weet tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in theater lach traan...
Zeer onorigineel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Maar ik bats wel met je moeder!![]()
Klootviool!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:07 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Maar ik bats wel met je moeder!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |