Grapje lieverdquote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon even terugzien omdat het zo een vreemd stukje was.
Weten we ook weer wat Stacy in zijn vrije tijd doet.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:00 schreef pberends het volgende:
Het is gewoon hilarisch.
Jack hoort opeens muziek en denkt: "What the fuck?"
Komt er zo'n transseksuele neger die op een vrouw lijkt maar een mannenstem heeft en zegt heel droog "Sorry" terwijl ze als een spook onder de bar vandaan komt. Jack denkt: "Oh oke"
De muziek was enger dan de verschijning.
Het viel mij ook op maar vond het flauw van mezelf om daar kritiek op te geven.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:25 schreef DaMart het volgende:
Noud: 'Ik ben met niemand niet naar bed geweest...'
Hij heeft iedereen in Meerdijk dus gehad...
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat Stacy in zijn vrije tijd doet.![]()
Who ?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat Stacy in zijn vrije tijd doet.![]()
Stacy is zo'n gangsterneger van Junior in ONMquote:
Het ging om de directie van Fischer Events die bij haar zou worden ondergebracht.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef avotar het volgende:
ik verbaas me nog steeds over barbara en dian.. tuurlijk.. ineens leid je een multi-national en neem je een dokters-assisente als hoofd pr.. en oh wacht.. laat haar maar gelijk in de directie plaatsnemen ook..
Aaah, nu weet ik het weer. Ik liep al te denken wie is dat ook weer. Ik vond haar wel leuk toen!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die psychotherapeut van Morris wordt gespeeld door actrice Elvira Out. Ze speelde in Westenwind de psychiater van Anton Noordermeer, met wie ze ook het bed in dook.
Mij lijkt het een introductie van een nieuwe castlid. Anders heeft het weinig nut.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat was het nut daarvan eigenlijk?![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:32 schreef Canisfire het volgende:
Neut gaat Nina bedrijgen en chanteren !
En dan komt Ludo daar natuurlijk achter![]()
Iddquote:Op donderdag 14 december 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Bar, ga zelf eens naar zo'n hulpje.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Sjors heeft wel mooie jongens zeg
is ze zwanger...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Wie helemaal mooi is van top tot teen... Florien![]()
Waar ken ik haar van...quote:Op donderdag 14 december 2006 20:38 schreef Otmed het volgende:
Echt zo debiel dat er steeds midden in een gesprek mensen gaan weglopen uit woede in gtst.
En ik vond het al zo toevallig dat die psycholoog(psychologe?) in Teluma kwam
Sjors is zo saai.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:00 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk mogen Sjors en Bing wel zo snel mogelijk trouwen, kijken ze iig beide niet meer zo chaggie. Sjors is zo mooi als ze lacht.![]()
Elvira Out:quote:Op donderdag 14 december 2006 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar ken ik haar van...
Lekker vol lichaamquote:
Ik hoorde het hem ook zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:53 schreef Canisfire het volgende:
Wie heeft Beau gespeelt in Goede tijden slechte tijden ?
Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:14 schreef vencodark het volgende:
Zeker 1 of ander lullig rolletje van bedrijfskwal.![]()
Scala heet sinds vrijdag 21-04-2006 Teluma (=Amulet). Dat was een dag nadat Ludo over Charlie zei: "Die penetrante rotlucht. Ik ruik het nergens meer in huis."quote:Op donderdag 14 december 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
Sinds waneer heet Scala nu Teluma?
Wat is dat voor 3e rangs goedkope paupernaam?
En nu doet hij zo slijmerig tegen haar.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat was een dag nadat Ludo over Charlie zei: "Die penetrante rotlucht. Ik ruik het nergens meer in huis."
quote:10) Melanie: Stel: Moris zit vast op een onbewoond eiland met Janine, Bing en Nick. Wie zou je eten? Wie gebruik je als boot en wie mag mee terug naar het bewoonde land?
‘Ehm.... die is wel een hele freaky vraag. Ik zou Bing opeten, want Bing heeft toch een zacht karakter. Ik zou Nick als boot gebruiken, want dat is een vrij opgeblazen kwal, die het erg ver zal schoppen in de wereld. Janine zou ik mee terug nemen naar het bewoonde land, want dan heb ik toch wel iemand om me mee te kunnen vertonen. Maar dit gaat natuurlijk wel over personages die niet echt zijn, niet over de echte mensen.
Daarom vroeg ik wanneer die wasquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:59 schreef ReWinD het volgende:
Steeds dat gezeik met NinaEerst Morris, nu weer met Florien en Noud..
En die Sapoase![]()
Hoop dat Martine snel terug komt voor een beetje actie. Wellicht op de bruiloft ?![]()
Heb je het over Barberaquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Ze klinkt zo intelligent, doe die rok naar beneden.
Brrrrrrrr. Emma SCHNEIDER!quote:
Lekker geloofwaardig... en wat dan nog, het speelde zich af toen Morris nog geen bewustzijn hadquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG, waar sloeg dat nou weer op.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Nick met z'n 1 meter 65 die Jack gaat commanderen.
Heel raar eigenlijk, want toen dat gebouw werd gebouwd had Ludo alles in de peiling, dus de kijker in de veronderstelling dat het hele gebouw van Sanders Inc was.quote:
haha expert nog wel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet niet of Martine terugkomt, ik meende te lezen dat Martine-expert Digispeed op de wereld AIDS dag met Inge Iepenburg had gesproken en die zei niet terug te komen.
Maarja niks is natuurlijk absoluut zeker
Dian heeft Barbara aangenomen, maar wil Robert niet uitkopen dus die moet bij Sanders Inc. blijven, echter ze bied hem wel het toekomstperspectief aan om bij Sanders te spioneren en in ruil daarvoor het departement 'Advertising' onder zijn hoede te krijgen in de toekomst.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:40 schreef digispeed het volgende:
kan iemand een samenvatting geven...... heb het niet gezien.
Ik vond het zo saai dat dit even langs me heen is gegaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian heeft Barbara aangenomen, maar wil Robert niet uitkopen dus die moet bij Sanders Inc. blijven, echter ze bied hem wel het toekomstperspectief aan om bij Sanders te spioneren en in ruil daarvoor het departement 'Advertising' onder zijn hoede te krijgen in de toekomst.
Bedankt! Het was me ontgaan dat de psychiater voor Ludo werkt maar het verbaast me nietsquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian heeft Barbara aangenomen, maar wil Robert niet uitkopen dus die moet bij Sanders Inc. blijven, echter ze bied hem wel het toekomstperspectief aan om bij Sanders te spioneren en in ruil daarvoor het departement 'Advertising' onder zijn hoede te krijgen in de toekomst.
Ludo heeft via zijn mannetjes Dian uit de Sanders toren gekregen en ook heeft hij iemand erop gezet om bij de boekhouding van Alvida te komen.
Morris is bij zijn zielenknijper geweest en heeft voor de 2e sessie Barbara meegenomen, het is aan de kijker bekend gemaakt dat die psychiater voor Ludo werkt en ze insinueert nu dat Barbara Morris in zijn vroege jeugd mishandeld heeft (dit zei ze nadat Barbara vertrokken was uiteraard).
Oh ja voor de rest ging het nog over bruidsjurken, Teluma en het bruidsfeest enzo![]()
had dit liever niet willen wetenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Het KvK-verleden van Elvira Out (GTST: Emma Snijder):
FOTO #1
FOTO #2
FOTO #3
bron: soapvision
Hmm ik wist niet dat het vroeger een jongen wasquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
FOTO #1
FOTO #2
FOTO #3
Zeg, bespaar me deze retroshitquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
FOTO #1
FOTO #2
FOTO #3
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:58 schreef Canisfire het volgende:
Marly van der velden nu op tv waarom is het buiten de serie wel een lekker wijf?
Die psycholoog zou bij mij direct door de mand gevallen zijn, die simpele uitgedokterde conclusie over dat hij mishandeld zou zijn slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:16 schreef Otmed het volgende:
Wat ik trouwens totaal onlogisch vind, is die ik-hoef-geen-psycholoog-want-ik-ben-niet-gek-verhaallijn die nu net is afgelopen. Hij bleef maar zeggen dat Ludo zo nog een keer kon vermoorden als hij zou willen, terwijl hij voordat hij wist dat hij de moordenaar was altijd had gezegd dat hij zoiets nooit zou kunnen hebben gedaan.
Die Koen werd helemaal niet verliefd op Helmink, hij deed perfect alsof en ging ondertussen venijnig door met vergiftigen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:39 schreef Canisfire het volgende:
Oohja origineel iemand is ingehuurd om een ander een loer aan te draaien maar wordt verliefd op die persoon en keert zich tegen de villian.
Dat hebben we in siezoen met Martine en Helen Helmink al gehad en zindsdien nog wel een keer of tien.
Waarom niet dan? Wat achtergrondinformatie is altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had dit liever niet willen weten
Ik denk dat de kans daarop 99% is. Goudkust was al helemaal gerecycled, dus nu stappen de schrijvers over op Westenwind. De naam Emma is ongetwijfeld een knipoog naar 'the black fucking widow'.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
Maar het zou te simpel zijn dat die Emma alles doet wat Ludo zegt. Er komt vast nog wat anders, zou ze iets voor Morris gaan voelen of iets dergelijks?
Klinkt goed.quote:Op zondag 17 december 2006 11:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans daarop 99% is. Goudkust was al helemaal gerecycled, dus nu stappen de schrijvers over op Westenwind. De naam Emma is ongetwijfeld een knipoog naar 'the black fucking widow'.
quote:Op zondag 17 december 2006 19:50 schreef SevenWonders het volgende:
Ik zag Bing in de stad vanmiddag en kreeg een mandarijntje van hem....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |