Als ik meet aan de hand van uitval op HBO-vervolgopleidingen lijkt MBO hoger.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik weet niet wat hoger is, VWO of MBO
Er zijn ook veel MBOers die doorstromen naar HBO hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:16 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Als ik meet aan de hand van uitval op HBO-vervolgopleidingen lijkt MBO hoger.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef RedFever007 het volgende:
RuG - Rijksuniversiteit Groningen
Wat dacht je dan dat-ie bedoelde?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn ook veel MBOers die doorstromen naar HBO hoor
Totally n00b!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:51 schreef Maikuuul het volgende:
MBO niveau 3 jesweets
Een poll op Fok! is sowieso nooit representatief.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:51 schreef veldmuis het volgende:
Dit geeft echt een heel slecht beeld, in PUB stikt het van de VMBOers, maar die laten zich hier niet zien.
Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een poll op Fok! is sowieso nooit representatief..
Bang dat je voor dom wordt aangezien als je alleen meldt dat je HBO doet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Gymnasium afgerond en nu HBO'er
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bang dat je voor dom wordt aangezien als je alleen meldt dat je HBO doet?
Dat VWOers dom zijn omdat ze snel stoppen op het HBOquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat-ie bedoelde?
Dan moet de poll erlke dag even verplaatst worden naar een ander forumquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:51 schreef veldmuis het volgende:
Dit geeft echt een heel slecht beeld, in PUB stikt het van de VMBOers, maar die laten zich hier niet zien.
idem hierquote:
Is de KMA geen universiteit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:22 schreef Camplo het volgende:
VWO + 2 jaar Uni + HBO nu (KMA)
Beetje vertrouwen hebben mag best.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:43 schreef Hyperdude het volgende:
Is het niet verstandiger te kijken welke opleiding men voltooid heeft!? Op deze manier reken je alle studerende Fokkers mee tot bv. de categorie "Universitair" terwijl een groot deel de komende jaren nog af moet branden/op zijn bek gaat.![]()
Staats als HBO aangerekend.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:43 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Is de KMA geen universiteit?
Een vriend deed havo en kon niet naar de KMA voordat hij zijn propedeuse HBO had gehaald.
En straks Hanze (HBO) erbij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef RedFever007 het volgende:
RuG - Rijksuniversiteit Groningen
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 6 december 2006 04:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat maakt me dus niemand wijs. Het meeste volk hier heeft een universitaire opleiding genoten? Zeker allemaal na het eerste jaar eraf gekicked.
Ongeveer een jaar geleden stond er een poll over dit onderwerp op de FP. Daar kwamen idd heel andere resultaten uit: vmbo scoorde bijna een derde, met daar achter MBO. HBO en WO waren veel minder vertegenwoordigd.quote:Op woensdag 6 december 2006 04:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat maakt me dus niemand wijs. Het meeste volk hier heeft een universitaire opleiding genoten? Zeker allemaal na het eerste jaar eraf gekicked.
Vandaar dat ze mijn vraagje niet kunnen beantwoorden Het ouder worden van de mensen, botstructuur etc.quote:Op woensdag 6 december 2006 04:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hey, dat kan ik wel beantwoordenquote:Op woensdag 6 december 2006 07:28 schreef DarkManta het volgende:
Vandaar dat ze mijn vraagje niet kunnen beantwoorden Het ouder worden van de mensen, botstructuur etc.
Het probleem is, er stond in de vraagstelling dat je de opleiding moest kiezen, waar je op dit moment mee bezig bent. DUs de meeste zullen nog wel van hen school gekickt wordenquote:Op woensdag 6 december 2006 04:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Daar ben ik wel van uit gegaan. na HBO heb ik nog een jaartje op de Universiteit rondgezworven, met weinig animo en dus ook weinig resultaat. heb HBO ingevuld.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:48 schreef M.I.B. het volgende:
Het was misschien handiger geweest als de pol () ging over afgeronde opleidingen.
Maar toch wil je het maar even melden!quote:Op woensdag 6 december 2006 08:54 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Daar ben ik wel van uit gegaan. na HBO heb ik nog een jaartje op de Universiteit rondgezworven, met weinig animo en dus ook weinig resultaat. heb HBO ingevuld.
Alleen omdat je er naar vraagtquote:Op woensdag 6 december 2006 10:12 schreef PAA-053 het volgende:
Maar toch wil je het maar even melden!
Trouwens, hoe triest ben je als je in een anonieme poll gaat bluffen?
Lees een dagje mee op de FP en je komt uit op optie 1.quote:Op woensdag 6 december 2006 07:17 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar geleden stond er een poll over dit onderwerp op de FP. Daar kwamen idd heel andere resultaten uit: vmbo scoorde bijna een derde, met daar achter MBO. HBO en WO waren veel minder vertegenwoordigd.
Dus, of het FP-volk is gewoon dom, of het forumvolk bluft.
Same herequote:Op woensdag 6 december 2006 10:25 schreef superhero87 het volgende:
Hanzehogeschool Groningen
Dacht ik ook meteen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:04 schreef Malebolgia het volgende:
biased: mensen met hogere opleiding zijn eerder geneigd dit aan andere te 'showen' in een vrijwillige poll
TS ontkent het bestaan van het VWOquote:Op woensdag 6 december 2006 19:22 schreef saaw het volgende:
waarom staat havo en mavo er wel in maar vwo niet?
Ben jij die ene VWO'er op Fok dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:22 schreef saaw het volgende:
waarom staat havo en mavo er wel in maar vwo niet?
Beetje kortzichtig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:57 schreef rashudo het volgende:
Die VMBO-ers zitten allemaal op partyflock jongens.. niet op FOK!
Uiteraard.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Phuturistixxx het volgende:
M.B.O.
Maar wel H.B.O. denkniveau uiteraard
Dat zie je dan ook duidelijk terug in de laatste verkiezingen.quote:
knap dan van die mensen die op de universiteit zittenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben jij die ene VWO'er op Fok dan?Er zitten verder geen VWO'ers op Fok.
Precies, Go SPquote:Op donderdag 7 december 2006 16:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat zie je dan ook duidelijk terug in de laatste verkiezingen.
Het denken van een denkniveau.
Najah die zijn allemaal via de omweg natuurlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 17:43 schreef saaw het volgende:
[..]
knap dan van die mensen die op de universiteit zitten
Meen je dit nou? Ik zou er toch niet aan moeten denken zeg. En 22 te oud om in een winkel te werken? Dat is echt helemaal bullshit.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:38 schreef MissAngelTjuh het volgende:
Heb MBO detailhandel gedaan, heb alleen niks aan m`n diploma. Ben te oud ( 22 ) om in een winkel te werken.
Heb van mei tot en met november productiewerk gedaan aan de lopende band, kwekerij armaturen inelkaar schroeven.
Zit nu thuis vanwege winterstop bij mij op het werk.
Vanaf volgende week ga ik tot de productiestop voorbij is bij een ander bedrijf lopende band werk doen, ringmappen in elkaar zetten.
Bevalt me wel goed, zelfs beter dan detailhandel. En het verdiend (2 ploegendienst) nog een stuk beter ook.
Shit, jij maakte mijn grapje al. En hij was nog wel zo grappig. Gniffel de gniffel.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zat tijdens mijn studie in een flat op 12 hoog op kamers, ik kan dus wel zeggen dat ik behoorlijk hoog opgeleid ben.
eh....die vullen dan dus universiteit in lijkt me en niet VWOquote:Op donderdag 7 december 2006 17:43 schreef saaw het volgende:
knap dan van die mensen die op de universiteit zitten
Gewoon even trapje ONZ en PUB en je trekt het weer rechtquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
dit klopt echt voor geen meter
Wel, alleen de vraag klopt niet:quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
dit klopt echt voor geen meter
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Pustasu het volgende:
Univ. Leiden
Kun je gelijk in hebben.. dit vraagt om 'n Maurice z'n Hond onderzoekquote:Op zondag 10 december 2006 13:56 schreef ioko het volgende:
ik denk niet dat mensen liegen over hun opleiding, er zullen alleen veel mensen zijn die nog bezig zijn, en dus eigenlijk nog niet kunnen zeggen dat ze een bepaald niveau hebben, ook denk ik dat hoogopgeleide mensen sneller deze vraag beantwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |