abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 november 2006 @ 18:54:26 #1
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43692503
Na aanleidng van Jij in je baby/kindertijd en nu! #2

Vroeg ik me het volgende af:

Waar kan ik iets vinden over het ouder worden van de mens. En dan met name de botstructuur, vetpercentage, het veranderen van gezicht e.d.
Volgens mij kun je dat berekenen, net zoals ze van een schedel weer kunnen achterhalen hoe deze persoon eruit heeft gezien.

Wat bijvoorbeeld al opvalt bij het ouder worden, iets simpels zoals:
Het groter worden

Bij kleuter de bolle wangen worden wat platter er worden meer uitgerekt.

Bij deze waar kan ik hier meer info over vinden.

Graag wil ik dit weten omdat ik van een foto van een kind naar een volwassen uiterlijk wil bewerken met Photoshop.
Van een volwassenen naar een bejaarde photosoepen is kinderspel, maar van een kind naar volwassenen dat wil graag weten.
Wat er allemaal verandered e.d.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  zondag 19 november 2006 @ 19:09:37 #2
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_43692997
Weet het antwoord niet maar hebben ze het eigenlijk eens getest of je het echt na kunt gaan? Dus ze beginnen zeg maar met een babyfoto, ze maken een aantal tekeningen en daarnaast hebben ze echte foto's om het te controleren.

verkapte tvp maar lijkt me wel vet of te zien
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zondag 19 november 2006 @ 19:12:03 #3
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43693083
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:09 schreef L-IS het volgende:
Weet het antwoord niet maar hebben ze het eigenlijk eens getest of je het echt na kunt gaan? Dus ze beginnen zeg maar met een babyfoto, ze maken een aantal tekeningen en daarnaast hebben ze echte foto's om het te controleren.

verkapte tvp maar lijkt me wel vet of te zien
Dat is dus mijn volgende topic, iemand zend zijn babyfoto en daar probeer ik dan mee te stoeien hoe hij / zij er nu uit ziet. En als controle de foto van die persoon van nu laten tonen.

Maar goed eer we zover zijn, wil ik dus weten waar ik overal op moet letten.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')