whaha ja ik ben er ook geweest.. vond het wel een beetje jammer dat publiek ja! gelukkig bewoog het vooraan nog een beetjequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:43 schreef hydraulix het volgende:
[..]
En ben je er geweest? Heb het ook meegemaakt en vond ze erg goed en had me erg vermaaktJammer dat het wel een kort concert was en het publiek vond ik om eerlijk te zijn ook niet echt tof (meer een stelletje zoutzakken en een paar irritante lui die behoorlijk tegen ons aan het duwen waren...).
Toen het afgelopen was nog even gekeken bij Maria Mena en dat was wel een anti-climax
JelleS, wat vind je van mijn avatar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef JelleS het volgende:
The Go! Team lijkt er al helemaal niet op, nog verder weg dan The Zutons. Tis wel allemaal tof natuurlijk. In mijn review noemde ik The Shins en Camera Obscura, ook van die 'blije lieve pop'-bandjes.
'Ups and Above' is een mooi nummer, de rest doet me wat minder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:27 schreef bigshadow het volgende:
InletsDownload de EP Vestibule op: http://www.luvsound.org/ gratis en legaal enzo!!
![]()
Dat vroeg ik me laatst al af, waarom heb je een NAZI in je avatar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
JelleS, wat vind je van mijn avatar?
Geef jezelf er aan over!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef Z het volgende:
[..]
'Ups and Above' is een mooi nummer, de rest doet me wat minder.
Dat is geen Nazi, maar Arend Glas Olympisch bobsleeer, echt een prachtvent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:20 schreef pfaf het volgende:
[offtopic]
[..]
Dat vroeg ik me laatst al af, waarom heb je een NAZI in je avatar?
[/offtopic]
Dit kan alleen maar goed aflopen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:20 schreef pfaf het volgende:
[offtopic]
[..]
Dat vroeg ik me laatst al af, waarom heb je een NAZI in je avatar?
[/offtopic]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arend_Glasquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is geen Nazi, maar Arend Glas Olympisch bobsleeer, echt een prachtvent.
Met fascistische trekjes, maargoed; musica.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is geen Nazi, maar Arend Glas Olympisch bobsleeer, echt een prachtvent.
dankje voor de tip! erg leuk om afentoe eens te luisteren, (gratis is altijd leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:27 schreef bigshadow het volgende:
InletsDownload de EP Vestibule op: http://www.luvsound.org/ gratis en legaal enzo!!
![]()
Na Joan As Police Woman is er weer een Johnson die solo aan de slag gaat. Reuben Butchart. Ook hij heeft een duet met Antony opgenomen. 'All There Is To Tell' heet het. En het is érg de moeite waard.quote:There's nothing quite as dull as hearing someone describe their dreams to you, so when Reuben Butchart starts this cabaret pop song with the line "Last night I had a dream" and then goes on to describe being "tied up wrist to wrist" "in a faintly fragrant wind" "on a shore that stretched for miles" and "held hostage on the golden isle"...well, my thoughts drift elsewhere. But Antony snaps me back into the song. His verse takes the song into the island interior and turns the beach rumination into a Lost cliffhanger with a dangerous river, rushing rapids, and the ominous roar of a waterfall downstream.
That's a pretty extensive metaphor for one song, but Butchart and Antony manage to salvage "All There Is to Tell", despite that off-putting first verse (and besides, shouldn't the song be the dream itself and not the telling of it?). They have an easy chemistry, which isn't news: Butchart plays piano in the Johnsons. His high, tensile voice melds dramatically with Antony's voluptuous vocals, and the strings quiver so delicately they sound like a current pulling them along toward the falls. It makes the sense of romantic trepidation achingly palpable-- who knows if those falls represent certain death for our heroes, or promise something more beautiful.
He, een Last.fm friend!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef edejong het volgende:
dankje voor de tip! erg leuk om afentoe eens te luisteren, (gratis is altijd leuk)
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Na Joan As Police Woman is er weer een Johnson die solo aan de slag gaat. Reuben Butchart. Ook hij heeft een duet met Antony opgenomen. 'All There Is To Tell' heet het. En het is érg de moeite waard.
Luister hier.
Oh, oeps, aangepast.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:38 schreef edejong het volgende:
jup inderdaad.. al klopt de link in je sig niet helemaal !
Ik vond hem ook niet bijzonder. Maar do you wanna come walk with me is toch een zeer leuk nummer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Kreeg voor mijn verjaardag o.a. Ballad Of The Broken Seas van Campbell & Lanegan. Wel een aardige plaat, dus een leuk cadeau. Maar toch mis ik er iets in eigenlijk. Waren er meer die dat destijds hadden?
AMG zegt september 2005, Pitchfork oktober 2005. Geen idee of er nog een aparte Nederlandse release is geweest trouwens, als het uberhaupt ooit officieel in Nederland is uitgebracht natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:48 schreef Z het volgende:
Grobbel, With a Cape and a Cane van de Joggers, weet jij wanneer die uitgekomen is? Welke maand bedoel ik dan, als dat december 2005 kan ik 'm nog mee nemen in m'n 2006 lijst ...
Mono, Explosions in the Sky, Red Sparrowes, Slint en in iets mindere mate A Silver Mt Zion, Sigur Ros.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:18 schreef Eikelpiercing het volgende:
Gisteren de hele avond postrock a la Mogwai, Godspeed! You Black Emperor, 65daysofstatic, etc... geluisterd. Weet iemand meer van die muziek, lekker luid graag![]()
Sister van Sonic Youth, dan wel geen postrock, maar bands als Slint en Mogwai zijn zeker door SY geinspireerd.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:18 schreef Eikelpiercing het volgende:
Gisteren de hele avond postrock a la Mogwai, Godspeed! You Black Emperor, 65daysofstatic, etc... geluisterd. Weet iemand meer van die muziek, lekker luid graag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |