Ik heb ze de betreffende avond in de Rotown gezien. Inderdaad vrij kort, maar gewoon knallen, je ding doen en geen gezeik. Top dus. Het voorprogramma, de nieuwe vrolijkheid, was een stuk minder leuk. Muzikaal was het nog wel grappig, maar de zang was onverstaanbaar, een preventief anti-climax dusquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:43 schreef hydraulix het volgende:
[..]
En ben je er geweest? Heb het ook meegemaakt en vond ze erg goed en had me erg vermaaktJammer dat het wel een kort concert was en het publiek vond ik om eerlijk te zijn ook niet echt tof (meer een stelletje zoutzakken en een paar irritante lui die behoorlijk tegen ons aan het duwen waren...).
Toen het afgelopen was nog even gekeken bij Maria Mena en dat was wel een anti-climax
Jawel, al zag ik het laatst nog op TMFquote:Op zondag 10 december 2006 20:11 schreef OldJeller het volgende:
Is dat nummer 'Peter, Bjorn & John - Young Folks' ook Indie? Dat soort relaxte muziek, daar zoek ik namelijk veeel meer van..
Het gaat mij er niet om dat ze bekend/underground of niet, maar dat de muziek fijn is. Ik vond het wel een goed nummer en misschien dat jullie meer tips hebben waarvan je zegt: 'dit lijkt daar wel een beetje op, moet je eens luisteren'quote:Op zondag 10 december 2006 23:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jawel, al zag ik het laatst nog op TMF
Oké, leuke indie-pop dus.. Zou je kunnen kijken naar de Zutons en Guillemots.quote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat ze bekend/underground of niet, maar dat de muziek fijn is. Ik vond het wel een goed nummer en misschien dat jullie meer tips hebben waarvan je zegt: 'dit lijkt daar wel een beetje op, moet je eens luisteren'
Dat was mijn vraag.![]()
Drumtechnisch deed het me daar aan denken zoals ik al zei.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef JelleS het volgende:
The Go! Team lijkt er al helemaal niet op, nog verder weg dan The Zutons. Tis wel allemaal tof natuurlijk. In mijn review noemde ik The Shins en Camera Obscura, ook van die 'blije lieve pop'-bandjes.
whaha ja ik ben er ook geweest.. vond het wel een beetje jammer dat publiek ja! gelukkig bewoog het vooraan nog een beetjequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:43 schreef hydraulix het volgende:
[..]
En ben je er geweest? Heb het ook meegemaakt en vond ze erg goed en had me erg vermaaktJammer dat het wel een kort concert was en het publiek vond ik om eerlijk te zijn ook niet echt tof (meer een stelletje zoutzakken en een paar irritante lui die behoorlijk tegen ons aan het duwen waren...).
Toen het afgelopen was nog even gekeken bij Maria Mena en dat was wel een anti-climax
JelleS, wat vind je van mijn avatar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:56 schreef JelleS het volgende:
The Go! Team lijkt er al helemaal niet op, nog verder weg dan The Zutons. Tis wel allemaal tof natuurlijk. In mijn review noemde ik The Shins en Camera Obscura, ook van die 'blije lieve pop'-bandjes.
'Ups and Above' is een mooi nummer, de rest doet me wat minder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:27 schreef bigshadow het volgende:
InletsDownload de EP Vestibule op: http://www.luvsound.org/ gratis en legaal enzo!!
![]()
Dat vroeg ik me laatst al af, waarom heb je een NAZI in je avatar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
JelleS, wat vind je van mijn avatar?
Geef jezelf er aan over!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:17 schreef Z het volgende:
[..]
'Ups and Above' is een mooi nummer, de rest doet me wat minder.
Dat is geen Nazi, maar Arend Glas Olympisch bobsleeer, echt een prachtvent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:20 schreef pfaf het volgende:
[offtopic]
[..]
Dat vroeg ik me laatst al af, waarom heb je een NAZI in je avatar?
[/offtopic]
Dit kan alleen maar goed aflopen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:20 schreef pfaf het volgende:
[offtopic]
[..]
Dat vroeg ik me laatst al af, waarom heb je een NAZI in je avatar?
[/offtopic]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arend_Glasquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is geen Nazi, maar Arend Glas Olympisch bobsleeer, echt een prachtvent.
Met fascistische trekjes, maargoed; musica.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is geen Nazi, maar Arend Glas Olympisch bobsleeer, echt een prachtvent.
dankje voor de tip! erg leuk om afentoe eens te luisteren, (gratis is altijd leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:27 schreef bigshadow het volgende:
InletsDownload de EP Vestibule op: http://www.luvsound.org/ gratis en legaal enzo!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |