Daar had ik wat over gelezen, elk nummer opgenomen in 1 dag toch?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:48 schreef methodmich het volgende:
Sowieso heeft Vrienten enkele opmerkelijke namen gestrikt om mee samen te werken: Thé Lau, Henk Hofstede, Pieter Both, Def P, Boudewijn de Groot, Herman Finkers, Jan Rot en Solex ook nog bijvoorbeeld, naast Tom Barman. Ook drummer Stéphane Misseghers van dEUS drumt in een nummer mee.
Het is een mooie CD, hoor. Ergens tussen de pop en de dub, sommige samenwerkingen zijn beter dan andere natuurlijk, maar overall gezien een pluim.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:48 schreef methodmich het volgende:
Sowieso heeft Vrienten enkele opmerkelijke namen gestrikt om mee samen te werken: Thé Lau, Henk Hofstede, Pieter Both, Def P, Boudewijn de Groot, Herman Finkers, Jan Rot en Solex ook nog bijvoorbeeld, naast Tom Barman. Ook drummer Stéphane Misseghers van dEUS drumt in een nummer mee.
De nieuwe Deerhoof en Menomena, natuurlijk! Al weet ik nog niet of die uberhaupt al in Nederland zijn uitgekomen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:36 schreef pfaf het volgende:
Het wordt voor mij ook maar eens tijd om The Shins aan te schaffen dan. Verder nog tips als ik toch de platenboer bezoek?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De nieuwe Deerhoof en Menomena, natuurlijk! Al weet ik nog niet of die uberhaupt al in Nederland zijn uitgekomen.
Dan The Good, The Bad & The Queen en Henny Vrienten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef pfaf het volgende:
Coparck is aardig, maar gaat me te snel vervelen, Do-the-Undo vind ik überhaupt niet veel aan.
Sandy zal ik even checken!
Die zin wordt ook niet echt meer bijgehouden hè.quote:En dit is alweer het zevende deel in deze reeks!
Ik heb de spatie tussen "Indie" en "Central" weggehaald, ziet er wat netter uit dan bovenstaande voorstel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:07 schreef pfaf het volgende:
Alleen als er geen spatie tussen sank en (Indie komt.
Ik las vanmiddag de OP van dit topic nog eens door:
[..]
Die zin wordt ook niet echt meer bijgehouden hè.
Indiecentral is inderdaad een elegantere manier.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb de spatie tussen "Indie" en "Central" weggehaald, ziet er wat netter uit dan bovenstaande voorstel.
En die zin gaat op de schop! Was me uberhaupt nooit echt opgevallen dat er midden in de OP nog ergens een teller stond.![]()
Zoeken op hypes levert alleen het 2006-topic op:quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:16 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij drinkt ie alleen maar Red Bull, gezien zijn productiviteit.
Hadden we trouwens ook een officieel "hypes van 2007"-topic dit jaar? En misschien dat we ook linkjes naar jouw jaarlijstjestopics erin kunnen plaatsen. Niet 100% indie, maar gezien de samenstelling van het grootste deel van de lijstjes kunnen we die ons best toe eigenen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |