Een vastgoedfonds is niet bankieren, dat is investeren. En vastgoed loopt lang, moet je afblijven. Kortom: krijg je niet jaarlijks uitgekeerd om netjes je vermogensbelasting van te betalen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Over eht algemeen ja, ik heb met mijn vastgoedfonds veel meer dan 10% behaald (gelukje), dus nooit klopt niet
ING bank heeft nu een speciale rekening waar je 6,5% op jaarbasis kreeg over de maanden nov t/m feb.
dat is dan alweer een meevaller ten opzichte van de 3,2% van eerderquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met bankieren kom je ook niet boven de 4% uit
Met private banking misschien iets meer, maar er zijn er meer die minder maken dan die er meer maken. En als dat zo was ging iedereen zijn bedrijf verkopen en private banken
Jonge in je OP staat geen 1 link of quote van ee n website, alleen een leuk uit je duim gezogen verhaal, dat knal ik je daar ook wel in 30 seconden neer.quote:
jij denkt zeker ook dat omdat PSV zo vaak kampioen is geworden ze te vergelijken zijn met Ajax en Feyenoord?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is geen slechte vergelijking
Algemeen bekende feiten hoeven niet onderbouwt te wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:44 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Jonge in je OP staat geen 1 link of quote van ee n website, alleen een leuk uit je duim gezogen verhaal, dat knal ik je daar ook wel in 30 seconden neer.
Zoals ik al zei, onderbouw je mening.
Onderbouw dat eens?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Algemeen bekende feiten hoeven niet onderbouwt te worden
Kan je niet gewoon oprotten in plaats van mij te stalken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:05 schreef popolon het volgende:
Mensen die Diego om een onderbouwing vragen.
Ze bestaan nog.
Dat is algemeen bekendquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:07 schreef MissMatch het volgende:
Kun jij niet gewoon de gevraagde onderbouwing geven in plaats van halsstarrig te blijven verwijzen naar je nietszeggende OP?
Wat is jouw punt dan buiten het feit dat uitkeringstrekkers miljonair zijn? na 2 pagina's heb je dit verbeterd dat ze kunnen leven als een miljonair?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend
Stalken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon oprotten in plaats van mij te stalken?
Een constatering.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is jouw punt dan buiten het feit dat uitkeringstrekkers miljonair zijn? na 2 pagina's heb je dit verbeterd dat ze kunnen leven als een miljonair?
quote:
miljonairs hebben dat soort lasten niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:14 schreef MissMatch het volgende:
Feit is ook dat dat geld door de uitkeringstrekker moet worden gebruikt om van te leven en om zijn gezin te voeden, te kleden en te huizen. dan blijft er bar weinig over van dat kapitaaltje.
Niet als je het erft.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een miljonair moet ook redelijk hard werken om miljonair te worden en/of het te blijven
Ja want millionairs hoeven niet te eten enzo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:14 schreef MissMatch het volgende:
Feit is ook dat dat geld door de uitkeringstrekker moet worden gebruikt om van te leven en om zijn gezin te voeden, te kleden en te huizen. dan blijft er bar weinig over van dat kapitaaltje.
Jawel. maar die heeft daarnaast ook de lusten van meer geld hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:14 schreef Argento het volgende:
miljonairs hebben dat soort lasten niet?
Ik heb je net uitgelegd dat dat helemaal het geval niet hoeft te zijn. Hij kan het hebben geerfd of gestolen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een miljonair moet ook redelijk hard werken om miljonair te worden en/of het te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |