kan je niet betalen hoor van 600 euroquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Wat ook weer belachelijk is, totaal buiten proporties, dat wordt een studentenkamertje dan.
Ja, tegen betaling wil ik dat best doen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef je mij 12% garantie?
Die is echt kanker ergquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:31 schreef Timmehhh het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3420/33d6b245/index.html
840 volgens de bron die ik op de eerste pagina gevonden hebquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Wat ook weer belachelijk is, totaal buiten proporties, dat wordt een studentenkamertje dan.
Dat krijgt een alleenstaande ouder, heb je geen kinderen en ben je alleenstaand, dan 600.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
840 volgens de bron die ik op de eerste pagina gevonden heb
"Dat zit gewoon in je aard..."quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Die is echt kanker ergophangen die gast
![]()
Welke bank geeft meer dan 3,2%?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef _dirkjan_ het volgende:
die 3% is echt te laag, zelfs de staat gaat met vermogensbelasting uit van 4%
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:31 schreef Timmehhh het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3420/33d6b245/index.html
Genoeg (internetsparen), ING heeft nu een rekeningetje die 6,5 geeft.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke bank geeft meer dan 3,2%?
kunnen zulke mensen niet gewoon dood gaanquote:
Jij moet mij die garantie gevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, tegen betaling wil ik dat best doen.
Ik heb het vroeger met 960 gulden moeten doen. Eigen flatje, zelfs telefoon i.v.m. bereikbaarheid voor uitzendbureaus. En toch is dat gelukt. 600 euro is toch wel 1300 gulden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd, per huishouden gaat het.
Als je in je uppie zonder kinders woont moet je het met 600 euro doen trouwens.
Welke?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Genoeg (internetsparen), ING heeft nu een rekeningetje die 6,5 geeft.
Heb je meer knaken, kom je in aanmerking voor extra, preferred en private banking
Dit topic bewijst wel jouw intellect jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Welke?
Je snapt er echt helemaal niks van, je bent nog te dom om voor de duivel te dansen en gelukkig zul je nooit een vermogen bij elkaar verdienen
Vroeger kostte een ijsje een kwartje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger met 960 gulden moeten doen. Eigen flatje, zelfs telefoon i.v.m. bereikbaarheid voor uitzendbureaus. En toch is dat gelukt. 600 euro is toch wel 1300 gulden.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:02 schreef Messenga het volgende:
Heel knap hoor, zo'n berekening, wat dacht je van levensonderhoud?
Toen ja. Nu: een studentenkamer à 300 euro, verzekering à 150 en dan heb je nog 150 over om...?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger met 960 gulden moeten doen. Eigen flatje, zelfs telefoon i.v.m. bereikbaarheid voor uitzendbureaus. En toch is dat gelukt. 600 euro is toch wel 1300 gulden.
Klopt.quote:Trouwens als je getrouwd of samenwonend bent, maakt het niet uit of je kinderen hebt. 1207 euro. Dat is het dubbele van een alleenstaande!!
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt ervaring met preffered banking?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt ervaring met preffered banking?
Miljonair = bijstandtrekker, en niet andersom. slotje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:36 schreef Chr0nicle het volgende:
Nee iedere miljonair die het zo aanpakt als jou voorbeeld gaat er niks op vooruit en verdient evenveel als een bijstand trekker.
oftewel miljonair = bijstandtrekker, en niet andersom in dit geval.
Dat mensen het wel heel mooi op de rekening kunnen krijgen, maar ze er ook nog van moeten leven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
En waar geven ze je een garantie van bruto 12% rendement?quote:
pas op, nu vindt TS jou domquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:03 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
[..]
Miljonair = bijstandtrekker, en niet andersom. slotje.
Met de berekening van het niveau van de uitkering? Levensonderhoud? Zou daar een verband tussen kunnen bestaan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:03 schreef rubbereend het volgende:
als je van je geld afblijft krijg je Rabo Internetbonussparen al 4%
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus is iedere bijstandtrekker een miljonair
Solliciatieplichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om niks te kunnen doen met een normaal mens 1 miljoen op zijn rekening hebben staan en een uitkeringstrekker hoeft daar niks voor te doen
Zo goed?
Klopt. enige verschil is dat een miljonair veel meer geld kan hebben dan de situatie die jij schetst, en uitkeringstrekkers nou ook weer niet met de bossen komen, ze zijn namelijk verplicht te solliciteren en zo snel mogelijk te gaan werken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om niks te kunnen doen met een normaal mens 1 miljoen op zijn rekening hebben staan en een uitkeringstrekker hoeft daar niks voor te doen
Zo goed?
Die mensen in dat filmpje solliciteren zich wat af niet?quote:
Die zie jij echt als exemplair voor de gemiddelde uitkeringsgerechtigde?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die mensen in dat filmpje solliciteren zich wat af niet?
Heb het filmpje niet eens gezien en weet al dat het dus blijkbaar niet representatief is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die mensen staan inderdaad in het woordenboek naast 'uitkeringstrekker' afgebeeld. of zou SBS6 op zoek zijn gegaan naar extremiteiten?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Én zuigen bedragen uit hun duim. Uitkering 1500, pfff...ik werk voor veel minderquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Heb het filmpje niet eens gezien en weet al dat het dus blijkbaar niet representatief is.
Ook blijf je het feit negeren dat een miljonair veel meer geld heeft dan een uitkeringstrekker, maar sommige mensen horen natuurlijk alleen wat ze willen horen en negeren al het andere.
Ik zeg gewoon dat iedere uitkeringtrekker 18.000 euro moet hebben en daar niks voor hoeft te doen. Als je zonder hulp van de staat dat wil doen moet je ongeveer 1.000.000 euro op je rekening hebben staanquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Heb het filmpje niet eens gezien en weet al dat het dus blijkbaar niet representatief is.
Ook blijf je het feit negeren dat een miljonair veel meer geld heeft dan een uitkeringstrekker, maar sommige mensen horen natuurlijk alleen wat ze willen horen en negeren al het andere.
Klopt wel hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Én zuigen bedragen uit hun duim. Uitkering 1500, pfff...ik werk voor veel minder![]()
ZUCHT..!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat iedere uitkeringtrekker 18.000 euro moet hebben en daar niks voor hoeft te doen. Als je zonder hulp van de staat dat wil doen moet je ongeveer 1.000.000 euro op je rekening hebben staan
Dus iedere uitkeringstrekker heeft het rendement van een miljonair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |