GJ ga vandaag maar even lvl 54 scorenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:20 schreef Thrilled het volgende:
Volgens mij blijft heel nederland het ding een Negerzoen noemen (wat is trouwens de nieuwe naam?)... zolang iedereen het blijft doen veranderd de regering het over 10 jaar weer terug...
voor de WoWers... gisteravond level 56 gehaald
En jij hebt jezelf bovenaan gezetquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef Thrilled het volgende:
anyway in de Openingspost ontbreken de laatste 3 topics
das de 2e keer dat je daarover zeikt, je vind het gewoon kut dat jij niet meer bovenaan staatquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:32 schreef tonks het volgende:
[..]
En jij hebt jezelf bovenaan gezethoe zielig
Fixedquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef Thrilled het volgende:
anyway in de Openingspost ontbreken de laatste 3 topics
Yeahhh yeah recognize!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:34 schreef SvenM het volgende:Iedereen weet dat Tonks, ijmeis
en ik de grondleggers zijn van de SC 2006
quote:Goedemorgen allemaal. Vanmorgen een half uur te laat, door een buschauffeur die zich aan de regels hield. Hij had vertraging en ging niet harder dan 50 (een beetje buschauffeur gaat 70), stopte voor alle zebrapaden en deed bij het uitstappen alleen de ahcterste deuren openDus ik ren naar mijn trein, fluitje klinkt en de deuren gaan voor mijn neus dicht
![]()
Maar goed, net vergadering gehad, nog een paar uurtjes fokken en dan mogen we eerser weg omdat het sinterklaas is![]()
Het filmpje er bij:quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef Goover het volgende:
Over de kindjes die stout zijn:
The internet is for p0rn,
The internet is fot pr0n.
Why you think the net was born?
P0rn p0rn p0rn!
Dus gewoon hun internetverbinding er uit 'trekken'...
dank jequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:37 schreef tonks het volgende:
RIANNEEE IK VIND HET ZO ERG VOOR JEEE LIEVERD!!!
!!!
dat doet er niet toe, hoe meer hoe gezelliger. daar gaat het omquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:34 schreef SvenM het volgende:Iedereen weet dat Tonks, ijmeis
en ik de grondleggers zijn van de SC 2006
maar in dat half uur 's morgens werk ik toch niet, dan roddelen we in de keukenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
Medelijden omdat je eerder weg mag en omdat je sowieso minder lang hoeft te werken omdat je te laat was.
Hellllllllllll no.
Ohw, dan heb ik wel medelijden hoor! Want dan heb je het leukste van de dag gemistquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar in dat half uur 's morgens werk ik toch niet, dan roddelen we in de keuken
Knödelquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef Goover het volgende:
Over 20 min weer lekker eten trouwens!
Vandaag weer een lastige keuze:
Putenschnitzel natur mit Tomaten überbacken
Spaghetti
und Bohnensalat
Of
Kalbstahmgulasch mit Champignons
Knödel
und Salat
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, die Knödel is namelijk niet echt lekker. Is een soort deegbal.. erg droog en beetje muf.
Oehhh, ik heb een hekel aan roddelenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar in dat half uur 's morgens werk ik toch niet, dan roddelen we in de keuken
Die eerstequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef Goover het volgende:
Over 20 min weer lekker eten trouwens!
Vandaag weer een lastige keuze:
Putenschnitzel natur mit Tomaten überbacken
Spaghetti
und Bohnensalat
Of
Kalbstahmgulasch mit Champignons
Knödel
und Salat
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, die Knödel is namelijk niet echt lekker. Is een soort deegbal.. erg droog en beetje muf.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oehhh, ik heb een hekel aan roddelenDus nu heb ik helemaal geen medelijden meer
.
Maar die salades zijn dan ook verdomd lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:45 schreef Rianne84 het volgende:
die duitsers zijn trouwens nooit erg origineel met hun groente...altijd Salat...![]()
Klopt, alijd wel een vorm van salade er bij. De gewone 'Salat' zijn wat slablaasjes met een beetje dressing op azijn basis. 'Bohnensalat' is een salade van snijbonen oom met een boel azijn.. die vind ik niet te eten. Verder heb je nog salade met koolsla, mais en en joghurt dressing, de welbekende Kartoffelsalat! en als laatste nog een salade van andijvie, die is ook nog wel te eten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:45 schreef Rianne84 het volgende:
die duitsers zijn trouwens nooit erg origineel met hun groente...altijd Salat...![]()
Riiighttttquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oehhh, ik heb een hekel aan roddelenDus nu heb ik helemaal geen medelijden meer
.
Ben ik niet met je eens, ze hebbben hier een voorkeur voor 'zuur'... niet echt mijn smaak. (nog 10 minquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar die salades zijn dan ook verdomd lekker.
Als het nou met een goede olijfolie wasquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt, alijd wel een vorm van salade er bij. De gewone 'Salat' zijn wat slablaasjes met een beetje dressing op azijn basis. 'Bohnensalat' is een salade van snijbonen oom met een boel azijn.. die vind ik niet te eten. Verder heb je nog salade met koolsla, mais en en joghurt dressing, de welbekende Kartoffelsalat! en als laatste nog een salade van andijvie, die is ook nog wel te eten.
Ik ken juist vooral de zoete salades (ze zijn niet te zuinig met suiker door de salades te doen enzo)quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ze hebbben hier een voorkeur voor 'zuur'... niet echt mijn smaak. (nog 10 min)
7500192 keer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
It's true. Check je MSN-log maar eens en tel maar eens op hoevaak ik roddel.
Suiker in een saladequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken juist vooral de zoete salades (ze zijn niet te zuinig met suiker door de salades te doen enzo).
of voor scholieren en MSNquote:en dan gaan ze klagen dat MSN het niet meer doet...
je bent hier om te leren... MSN-en doe je maar thuis of als je stage loopt
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb zojuist een 8 als tussentijdse stage-beoordeling gekregenda's wel mooi natuurlijk
Is vrij normaal hoor... overal zit trouwens suiker in. Gewoon een voorverpakt plakje ham in de suppermarkt.. ingredienten: ...suiker...quote:
Ik had ongeveer 6 maanden om een handleiding her te schrijven.. Kwam ik het briljant idee om flashfilmpjes te maken. Kleine tutorials zeg maarquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt wel dat hoe verder de stage vordert, hoe meer tijd iedereen voor fok heeft
Nou ja, ik schiet vandaag tenminste best op, begin weer een beetje hoop te krijgen
Wedden dat wanneer jij een salade eet er suiker in zitquote:
Zes witte puntjes van de c1000 hierquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
IK HEB STRAKS EEN WORSTENBROODJE JONGENS!
HAHAH SLOEBERRRR!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zes witte puntjes van de c1000 hier
Goed zo!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb zojuist een 8 als tussentijdse stage-beoordeling gekregenda's wel mooi natuurlijk
Bruine boterhammen met cervelaat beter dan? ( ook van de C1000quote:
gewoon zoen, btw wat gaat het topic hard.. mijn baas kwam met een aangename verrassing.. chocoladeletter ( nu wel een lekkerequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:20 schreef Thrilled het volgende:
Volgens mij blijft heel nederland het ding een Negerzoen noemen (wat is trouwens de nieuwe naam?)...
Wow, kijt DAT is pas etenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
IK HEB STRAKS EEN WORSTENBROODJE JONGENS!
Uiteraard het zelfde terug! Wat wordt het bij jou vandaag?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
Smakelijk Goover.
Mazzelaarquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef SvenM het volgende:
Ik heb ger uchten gehoord dat ik om 4 uur vrij.. Ik heb hier nog niets gehoord dus ik stel mezelf gewoon in op 5 uur
Hopen dat er niet te veel mensen zijn die dat denken, dan sta je alsnog in de filequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk gewoon weer 5 uur.. en dan een rustige avondsspits, want de meeste mensen gaan toch Sinterklaas vieren.
joehoequote:Geachte collega's,
Ik heb zojuist een telefoontje gehad van de Sint.
Naast dat hij me aangaf dat door de VRZ huispiet uit Wolphaartsdijk voor ieder een banketletter was afgegeven heeft hij me ook gevraagd jullie op tijd, dat wil zeggen een uurtje eerder naar huis te sturen om zijn pakjesavond thuis te kunnen vieren.
Graag voldoe ik dan ook aan die wens. Veel plezier!
Met vriendelijke groet,
Iemand moest monitoren wat een aantal leerlingen het doen zijn op hun PC in het Open Leer Centrumquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:54 schreef Stranger het volgende:
Waar slaat deze topictitel eigenlijk op/
Juist!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:17 schreef blue-102 het volgende:
Wie heeft het allemaal ook een beetje gehad ermee en wil gewoon weer lamballend naar de 'normale' studie ?
Bij ons thuis is dat waarschijnlijker dan een 5-gangen diner.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:28 schreef tonks het volgende:
Weet je niet wat die dingen zijn?. Eet jij elke avond aardappeltjes met jus en een gehaktbal?
1 jaar.. waarvan 0,5 jaar differentiatieminor (heb nog geen idee wat..) en dan een half jaar afstuderen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:24 schreef Rianne84 het volgende:
hoe lang moeten jullie nog na je stage?
Ik moet nog het hele jaar stage lopen, 2 dagen in de week.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:24 schreef Rianne84 het volgende:
hoe lang moeten jullie nog na je stage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |