Is vrij normaal hoor... overal zit trouwens suiker in. Gewoon een voorverpakt plakje ham in de suppermarkt.. ingredienten: ...suiker...quote:
Ik had ongeveer 6 maanden om een handleiding her te schrijven.. Kwam ik het briljant idee om flashfilmpjes te maken. Kleine tutorials zeg maarquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt wel dat hoe verder de stage vordert, hoe meer tijd iedereen voor fok heeft
Nou ja, ik schiet vandaag tenminste best op, begin weer een beetje hoop te krijgen
Wedden dat wanneer jij een salade eet er suiker in zitquote:
Zes witte puntjes van de c1000 hierquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
IK HEB STRAKS EEN WORSTENBROODJE JONGENS!
HAHAH SLOEBERRRR!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zes witte puntjes van de c1000 hier
Goed zo!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb zojuist een 8 als tussentijdse stage-beoordeling gekregenda's wel mooi natuurlijk
Bruine boterhammen met cervelaat beter dan? ( ook van de C1000quote:
gewoon zoen, btw wat gaat het topic hard.. mijn baas kwam met een aangename verrassing.. chocoladeletter ( nu wel een lekkerequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:20 schreef Thrilled het volgende:
Volgens mij blijft heel nederland het ding een Negerzoen noemen (wat is trouwens de nieuwe naam?)...
Wow, kijt DAT is pas etenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:03 schreef tonks het volgende:
IK HEB STRAKS EEN WORSTENBROODJE JONGENS!
Uiteraard het zelfde terug! Wat wordt het bij jou vandaag?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
Smakelijk Goover.
Mazzelaarquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef SvenM het volgende:
Ik heb ger uchten gehoord dat ik om 4 uur vrij.. Ik heb hier nog niets gehoord dus ik stel mezelf gewoon in op 5 uur
Hopen dat er niet te veel mensen zijn die dat denken, dan sta je alsnog in de filequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk gewoon weer 5 uur.. en dan een rustige avondsspits, want de meeste mensen gaan toch Sinterklaas vieren.
joehoequote:Geachte collega's,
Ik heb zojuist een telefoontje gehad van de Sint.
Naast dat hij me aangaf dat door de VRZ huispiet uit Wolphaartsdijk voor ieder een banketletter was afgegeven heeft hij me ook gevraagd jullie op tijd, dat wil zeggen een uurtje eerder naar huis te sturen om zijn pakjesavond thuis te kunnen vieren.
Graag voldoe ik dan ook aan die wens. Veel plezier!
Met vriendelijke groet,
Iemand moest monitoren wat een aantal leerlingen het doen zijn op hun PC in het Open Leer Centrumquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:54 schreef Stranger het volgende:
Waar slaat deze topictitel eigenlijk op/
Juist!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:17 schreef blue-102 het volgende:
Wie heeft het allemaal ook een beetje gehad ermee en wil gewoon weer lamballend naar de 'normale' studie ?
Bij ons thuis is dat waarschijnlijker dan een 5-gangen diner.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:28 schreef tonks het volgende:
Weet je niet wat die dingen zijn?. Eet jij elke avond aardappeltjes met jus en een gehaktbal?
1 jaar.. waarvan 0,5 jaar differentiatieminor (heb nog geen idee wat..) en dan een half jaar afstuderen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:24 schreef Rianne84 het volgende:
hoe lang moeten jullie nog na je stage?
Ik moet nog het hele jaar stage lopen, 2 dagen in de week.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:24 schreef Rianne84 het volgende:
hoe lang moeten jullie nog na je stage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |