dat kunnen ze best, ze willen het gewoon nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:25 schreef LedZep het volgende:
100 km/u ofzo ?
Huh, ik begrijp er niets van...quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef defranseslag het volgende:
Ja gewoon ff wat sneller schaatsen
Voor lange afstanden is de lage luchtdruk ook weer een nadeel vanwege 't lagere zuurstofgehalte. Daarom zie je ook dat er ook hele snelle 10 kilometers op laaglandbanen geschaatst worden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:03 schreef Mirri het volgende:
ja, Berlijn is ook raar, dat ligt maar 34 meter hoog en dat is ook supersnel ijs. Als datzelfde ijs nou neerleggen in SLC, moet daar nog harder gereden worden vanwege de hoogte. Ze moeten daar betere ijsmakers hebben..
Toch vind ik dat het ijs in SLC beter moet...quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor lange afstanden is de lage luchtdruk ook weer een nadeel vanwege 't lagere zuurstofgehalte. Daarom zie je ook dat er ook hele snelle 10 kilometers op laaglandbanen geschaatst worden.
Ik vind dat daar meer geschaatst moet worden en dat 't allemaal live uitgezonden moet worden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:19 schreef Mirri het volgende:
Toch vind ik dat het ijs in SLC beter moet...![]()
Dat ook..quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind dat daar meer geschaatst moet worden en dat 't allemaal live uitgezonden moet worden.
er wordt natuurlijk ook veel meer op Calgary geschaatst. Zeker door Cindyquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:08 schreef Mirri het volgende:
Misschien een klein beetje off topic:
De olympic ovals in Calgary en SLC zijn de snelste banen ter wereld. Ieder wr is op 1 van die 2 banen gereden.
Als je kijkt naar de hoogtes, zou je denken dat SLC veel sneller moet zijn.
Calgary's baan ligt op 1034 meter boven zeeniveau en SLC's baan ligt op wel 1425 meter boven zeeniveau.
Toch reed Cindy maar 6/100 langzamer op haar 1500 m in Calgary dan haar 1.51.79 in Salt Lake. Dus mijn conclusie luidt dan: Calgary heeft superijs en SLC kan beter...
En misschien wil ze wel liever een wr in haar geliefde Calgary rijden, dus zal ze zich een beetje inhouden als ze in SLC rijdt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er wordt natuurlijk ook veel meer op Calgary geschaatst. Zeker door Cindy
en? hoe ging het? Welke afstanden heb je gedaan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanavond m'n allereerste wedstrijd, op het IUT op de Jaap Eden baan. Dat worden dus minstens 2 PR's..
Fans zijn welkom!
Eerste 500m in 1.04.16, kon ik goed mee leven, ik had onder de 1.15 gehoopt (en 1.07,18 was vanveldetechnisch mijn richttijd). Bij de tweede ging ik in de laatste bocht onderuitquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en? hoe ging het? Welke afstanden heb je gedaan?
Ik moest vanavond jureren bij marathon. Pittig hoor![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
1.07,18
Niet zo brutaal.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Huh, ik begrijp er niets van...
Kramer rijdt fucking hard, er valt niets harder te gaan op dit moment...
Ik bedoel, als jij een 5000 m in 6.08.78 niet hard genoeg vindt..
Vroeger deden ze daar 8 minuten over.
Hoe hard moeten ze dan gaan, voordat jij het hard genoeg noemt?
quote:De gehele seizoenskalender van de ISU
Het nieuwe schaatsseizoen is klaar om te beginnen: De wedstrijdkalender langebaan is klaar!
14-10-2006 IJsselcup Deventer
25-10-2006 Supersprint Inzell
03-11-2006 AEGON Nederlandse Kampioenschappen Afstanden Assen
10-11-2006 Essent ISU World Cup Heerenveen
17-11-2006 Essent ISU World Cup Berlijn
18-11-2006 Residentiecup Den Haag
18-11-2006 Utrecht City Bokaal Utrecht
25-11-2006 Kraantje Lek Haarlem
25-11-2006 Eindhoventrofee Eindhoven
25-11-2006 Essent ISU World Cup Moskou
02-12-2006 Landenwedstrijd Ned-Ger Breda
02-12-2006 Essent ISU World Cup Harbin
09-12-2006 Essent ISU World Cup Nagano
09-12-2006 Drie landenwedstr NED/GER/NOR+mix Zwe-Fin-rest Europa Arendal
09-12-2006 Landelijke selectie AEGON NK Sprint Groningen
16-12-2006 Nederlands Kampioenschap Kortebaan Haarlem
23-12-2006 AEGON Nederlands Kampioenschap Allround Heerenveen
26-12-2006 Kerstsprinttoernooi Heerenveen
06-01-2007 AEGON Nederlands Kampioenschap Sprint Groningen
12-01-2007 ISU Europees Kampioenschap Allround Collalbo
13-01-2007 Landelijke selectie Supersprint
18-01-2007 Officieus NK Veteranen Breda
20-01-2007 Landelijke selectie Junioren Utrecht
20-01-2007 European Junior Games Alkmaar
20-01-2007 ISU Wereld Kampioenschap Sprint Hamar
20-01-2007 Landelijke selectie Junioren Deventer
27-01-2007 Nederlands Kampioenschap Supersprint Groningen
27-01-2007 Essent ISU World Cup Heerenveen
02-02-2007 AEGON Nederlands Kampioenschap Junioren Allround Utrecht
03-02-2007 Essent ISU World Cup Turijn
09-02-2007 ISU Wereld Kampioenschap Allround Heerenveen
10-02-2007 Landelijke selectie AEGON NK Sprint Junioren Den Haag
10-02-2007 European Junior Youth-23 Chemnitz
17-02-2007 GRUNO Bokaal Groningen
17-02-2007 Essent ISU World Cup Erfurt
17-02-2007 Countrymatch CAN-USA-JPN-GER-NED-ITA Collalbo
23-02-2007 ISU Wereld Kampioenschap Junioren Innsbruck
25-02-2007 Talentendag Utrecht
02-03-2007 Essent ISU World Cup Finale Calgary
02-03-2007 Internationaal Junioren Toernooi Deventer
03-03-2007 AEGON Nederlands Kampioenschap Sprint Junioren Den Haag
08-03-2007 ISU Wereld Kampioenschappen Afstanden Salt Lake City
09-03-2007 Viking Race Heerenveen
De belangrijkste wedstrijden zijn vetgedrukt en de Worldcup wedstrijden zijn blauw
Ireenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:38 schreef Mirri het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga zaterdag naar Thialf! Een goede vriend van mij moet schaatsen (hij is vrij goed, maar net niet goed genoeg voor de top) en er doen ook allerlei bekende namen mee, bijna de hele TVMploeg komt![]()
Hier een lijstje met de bekende namen
![]()
Anni Friesinger
Sven Kramer
Ralf van der Rijst
Wouter Olde Heuvel
Beorn Nijenhuis
Paulien van Deutekom
Alexander Oltrop
Carl Verheijen
Risto Rosendahl
Ireen Wust
Renate Groenewold
Cindy Klassen
![]()
O my god, echt supervet!![]()
Ja het gaat mij ook vooral om Ireen. Ze is echt heel leuk, wie weet herkent ze me nog van 1 maand geleden.quote:
ja maak me ff jaloersquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja het gaat mij ook vooral om Ireen. Ze is echt heel leuk, wie weet herkent ze me nog van 1 maand geleden.![]()
Ken je hem? Als ik hem zie zal ik het vragen, hoe heet je? Als ik zeg dat I.R. Baboon vraagt hoe het met hem gaat zal hij waarschijnlijk denken dat ik gestoord ben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:21 schreef I.R.Baboon het volgende:Ralf v.d. Rijst
. Zou je heel misschien kunnen vragen hoe het met hem gaat en of ie alweer in vorm is?
Ik snap werkelijk niet wat mensen in Ireen kunnen zien. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dr als sporter niet leuk (maar goed, dat is arbitrair) maar al helemaal niet aantrekkelijk (vooral niet als ze gaat praten). Nee, doe mij Tessa van Dijk of Barbara maar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
vraag meteen ff of Ireen nog vrijgezel is
Ja daaag, ik ga mezelf niet voor gek zetten..quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
vraag meteen ff of Ireen nog vrijgezel is
bang om je voor gek te zetten? Dan moet je gewoon zeggen dat je het van rubbereend moest vragenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja daaag, ik ga mezelf niet voor gek zetten..![]()
Al ben ik zelf ook heeeel nieuwsgierig of ze een vriend heeft, of een vriendin!![]()
Maar naar haar seksuele voorkeur durf ik al helemaal niet te vragen...![]()
Margot Boerquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet wat mensen in Ireen kunnen zien. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dr als sporter niet leuk (maar goed, dat is arbitrair) maar al helemaal niet aantrekkelijk (vooral niet als ze gaat praten). Nee, doe mij Tessa van Dijk of Barbara maar.
Jaaa...dan kan ik het helemaal schudden bij Ireen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bang om je voor gek te zetten? Dan moet je gewoon zeggen dat je het van rubbereend moest vragen
dan stuur haar maar naar Fokquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jaaa...dan kan ik het helemaal schudden bij Ireen!![]()
Ik vraag het niet..tenzij ik haar echt beter leer kennen![]()
Maren komt niet, ik ben niet jaloersquote:Op donderdag 14 december 2006 23:38 schreef Mirri het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga zaterdag naar Thialf! Een goede vriend van mij moet schaatsen (hij is vrij goed, maar net niet goed genoeg voor de top) en er doen ook allerlei bekende namen mee, bijna de hele TVMploeg komt![]()
Hier een lijstje met de bekende namen
![]()
Anni Friesinger
Sven Kramer
Ralf van der Rijst
Wouter Olde Heuvel
Beorn Nijenhuis
Paulien van Deutekom
Alexander Oltrop
Carl Verheijen
Risto Rosendahl
Ireen Wust
Renate Groenewold
Cindy Klassen
![]()
O my god, echt supervet!![]()
Misschien is ze dat alquote:
dat kun je toch gemakkelijk op 't toilet vragen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja daaag, ik ga mezelf niet voor gek zetten..![]()
Al ben ik zelf ook heeeel nieuwsgierig of ze een vriend heeft, of een vriendin!![]()
Maar naar haar seksuele voorkeur durf ik al helemaal niet te vragen...![]()
Ja, Paulien van Deutekom was ik vergeten, die is ook leuk. Margot Boer vind ik dan weer niet zo boeiend (maar goed, ik kijk schaatsen zeker niet in de eerste plaats voor het vrouwelijk schoon, dus het is niet het belangrijkste issue).quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
Margot Boer![]()
En trouwens, ik zou Paulien van Deutekom ook eens goed bekijken I.R. Baboon:
De meest linkse![]()
[afbeelding]
Nee, ik ken hem niet, maar ik ben al wel erg lang fan. En hij draait dit jaar nog niet zo lekker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ken je hem? Als ik hem zie zal ik het vragen, hoe heet je? Als ik zeg dat I.R. Baboon vraagt hoe het met hem gaat zal hij waarschijnlijk denken dat ik gestoord ben.
Ik vraag ook altijd aan mannen op het toilet of ze homo zijn. Soms kijken ze me wel heel raar aan...quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat kun je toch gemakkelijk op 't toilet vragen?
da's toch normal vrouwenpraat
ja dat heb ik ook wel 'ns gehadquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd aan mannen op het toilet of ze homo zijn. Soms kijken ze me wel heel raar aan...
ik heb er alle vertrouwen in dat jij het binnenkort allemaal weet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:40 schreef Mirri het volgende:
[..]
Misschien is ze dat al![]()
Ik zou natuurlijk wel gewoon langzamerhand meer over Ireen te weten kunnen komen, lekker met haar praten, wie weet...
Ik weet niet precies, gewoon wedstrijden, er doen heel veel amateurs mee met 500 m pr's van 56.94, maar blijkbaar ook de besten ter wereld zoals Kramer en Friesinger...ik vind het wel prima..zal mij een zorg zijn wat voor wedstrijd het is..quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet, maar ik ben al wel erg lang fan. En hij draait dit jaar nog niet zo lekker.
Wat voor wedstrijd is het eigenlijk precies?
Ik had de vorige keer wel haar papa gesproken, ik had het beter aan hem kunnen vragen, dan sta ik bij Ireen ten minste niet voor schut..quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb er alle vertrouwen in dat jij het binnenkort allemaal weet.
dan heb je bij deze een mooi doelquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik had de vorige keer wel haar papa gesproken, ik had het beter aan hem kunnen vragen, dan sta ik bij Ireen ten minste niet voor schut..![]()
Da's nog best een nette tijd, kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, gewoon wedstrijden, er doen heel veel amateurs mee met 500 m pr's van 56.94
Deze vriend van mij, heeft een pr van 41.81, maar hij is een stayer en zijn pr's op de langere afstanden zijn een stuk beter.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Da's nog best een nette tijd, kan ik je uit ervaring vertellen..
Die vader komt echt niet kijken bij zo'n prutserswedstrijdquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je bij deze een mooi doel![]()
Hoe heet ie? Wierd Osinga toevallig?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Deze vriend van mij, heeft een pr van 41.81, maar hij is een stayer en zijn pr's op de langere afstanden zijn een stuk beter.
Ik denk dat hij ongeveer gelijk staat aan de dames in het topschaatsen, met uitzondering van Cindy![]()
Nee, Eddiequote:Op vrijdag 15 december 2006 00:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Wierd Osinga toevallig?
Verheyen?quote:
Mailen, bellen, langsgaan?quote:Op zondag 17 december 2006 11:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, Ralf laat me in de steek. Hoe weet ik nou hoe het met z'n vorm zit...
36.58 reed iequote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef Ericr het volgende:
Lage 36-er voor Kramer klinkt goed, daarmee kan hij de aansluiting vinden met mannen als Fabris en Davis.
Heb jij het aangepast??quote:Op zondag 17 december 2006 16:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://web.telia.com/~u46130641/adelm.htm
Is al aangepast.
Leuk, Mirri.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |