Hee das ook een optie!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Okee
Ow ja mocht het je echt niet lukken, je kunt altijd proberen een perskaart aan te vragen. Vorig jaar heb ik een jaartje opleiding Journalistiek gedaan en je kwam echt overal binnen zonder ook maar iets te laten zien. Je kunt het altijd proberen, moet je gewoon mailen dat je van een of andere site bent
Dat weet ik dus niet..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef Remzz het volgende:
Of als je weet hoe z'n perskaart eruit ziet kun je hem ook namaken
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef Remzz het volgende:
Nee de schrijvende pers zit meestal ook gewoon in het stadion, al is het alleen al om schaatsers te interviewen. Maar je kunt er eigenlijk beter met een fotocamera heen gaan, want als schrijvende pers word je vaak achter een tafeltje gezet.
met een perskaart kun je zelfs nog even Cindy gaan interviewenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:27 schreef Mirri het volgende:
Dus ik moet wel pen en papier meenemen?
Zeg dat dan effe![]()
Maar schrijvende pers kan toch ook gewoon op de tv kijken en gaan schrijven?
Of schrijft hij over wat er gebeurd achter de schermen met de schaatsers?
Cindy zal me niet geloven, want ze kent me...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met een perskaart kun je zelfs nog even Cindy gaan interviewen
Schoolkrant hequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Kom ik daar met mijn Canon digitale cameraatje !!
Die fotografen hebben altijd camera's van 5000 euro en veeeel groter..
OMG, zou ik zelfs daarvoor een perskaart mogen?quote:
je kan haar iig gewoon opzoeken achter de schermenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Cindy zal me niet geloven, want ze kent me...![]()
Ja, daar doe ik het voor..dit is 13947239587 keer beter dan een staanplaats..ik kan daar gewoon lekker rondlopen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan haar iig gewoon opzoeken achter de schermen
en ik krijg ook nog mijn 2x teveel betaalde geld terugquote:Referentie: XXXX
Betreft: Bestelling kaarten WK Allround
Geachte heer snellejelle,
Zoals u wellicht via de e-mail of de media heeft vernomen, is de kaartverkoop via ons nieuwe kaartverkoopsysteem niet geheel vlekkeloos verlopen. Door enorme belangstelling voor een zeer beperkt aantal kaarten (per dag slechts 750) was de drukte op het systeem zodanig dat alle aanvragen en betalingen niet correct zijn afgehandeld. Met dit bericht willen wij u informeren omtrent de stand van zaken met betrekking tot uw bestelling.
Orderoverzicht
Order 1
Ordernummer: XXXX
Status: Onderstaande kaarten worden uitgeleverd.
09 februari 2007 Staan 2x EUR. 44,00
Administratie 5,00
Transactie 0,00
Totaal EUR. 49,00
Betaaloverzicht
3x iDeal betaald
2x iDeal terugbetaald
Alleen indien bovenstaande gegevens volgens u niet correct zijn, verzoeken wij u te reageren door middel van het beantwoorden van deze e-mail.
Met vriendelijke groeten,
Thialf BV
Geachte heer Snellejellequote:Op vrijdag 8 december 2006 17:20 schreef snellejelle het volgende:
Hoera. het is zeker dat ik kaartjes heb
[..]
en ik krijg ook nog mijn 2x teveel betaalde geld terug
Volgens mij komen er via Marktplaats vanzelf wel kaarten beschikbaar naarmate het toernooi nadert, tenminste, daar hoop ik eigenlijk in ieder geval wel opquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat het wat wordt.
Ik heb al een ander plannetje..
Dat is veel goedkoper![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik mis een conclusie:quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:08 schreef Mirri het volgende:
Misschien een klein beetje off topic:
De olympic ovals in Calgary en SLC zijn de snelste banen ter wereld. Ieder wr is op 1 van die 2 banen gereden.
Als je kijkt naar de hoogtes, zou je denken dat SLC veel sneller moet zijn.
Calgary's baan ligt op 1034 meter boven zeeniveau en SLC's baan ligt op wel 1425 meter boven zeeniveau.
Toch reed Cindy maar 6/100 langzamer op haar 1500 m in Calgary dan haar 1.51.79 in Salt Lake. Dus mijn conclusie luidt dan: Calgary heeft superijs en SLC kan beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |