Hij meent het uit de grond van zijn hartquote:Op maandag 4 december 2006 18:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik begrijp er helemaal niets van. Maar hij heeft vermoedelijk geld nodig ofzo. Kan er ook geen satire laat staan sarcasme in ontdekken.
+F: LotR BFME2 RotW spelenquote:Op maandag 4 december 2006 18:41 schreef Monidique het volgende:
Als je eens niets te doen hebt, Floripas, ik heb AoE2.
Het is al bijna een half jaar geleden.quote:Op maandag 4 december 2006 19:08 schreef sigme het volgende:
Verdienen betekent niet nodig hebben, Floripas. Dat weet jij als geen ander dacht ik zo.
Dat wel, maar ik heb al een paar maal 'dunkt me' ingeslikt.quote:
Deze http://poll.dezeserver.nl/index.cgi ?quote:Op maandag 4 december 2006 19:10 schreef Floripas het volgende:
Wie heeft er een link naar de poll-site?
In mijn (moeders) privésauna? Lijkt me stug.quote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pas maar op dat je Napalm daar niet "per ongeluk" tegenkomt.
Voornamelijk lichtvervuiling meen ikquote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is visuele verstoring?
Dank jequote:Op maandag 4 december 2006 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb al een paar maal 'dunkt me' ingeslikt.
Ach ja. Ik ben gezeggelijk. Ik zeg het zelf ook echt hoor, als ik per ongeluk iets zeg. Niet eens zwaarwichtig.quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dank jeIk vind het uitstekend dat het volledige erfgoed aan Nederlandse taal gebruikt wordt, dit moet echt niet uitmonden in zwaar en dik doenerij.
![]()
Okee, niets cognitiefs blijkbaarquote:Op maandag 4 december 2006 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voornamelijk lichtvervuiling meen ik.
is het trouwens niet gezeglijk?quote:Op maandag 4 december 2006 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach ja. Ik ben gezeggelijk. Ik zeg het zelf ook echt hoor, als ik per ongeluk iets zeg. Niet eens zwaarwichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |