Ik niet.quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef Mark_V het volgende:
Als er "iets" gebeurt moet iedereen soms heel veel Jood kanen, wanneer is dat?
Had gedacht dattie moeilijker zou zijn.....quote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
kernbom
Heb jij geen schildklier dan?quote:
En ik vraag me nog steeds af of ik Laurentius en Virgiel had gehoord zonder jouw bijdrage.. misschien Saskiaquote:Op maandag 4 december 2006 15:19 schreef Mark_V het volgende:
Naja, ik kan nooit zo goed hoogte krijgen van wat jullie wel en niet weten....
soms heeft iedereen moeite om "segway" te raden of de quote "check out the big brain on brett"
vervolgens lepelt iedereen moeiteloos 7 films op met clint eastwood
Nou is Clint ook een erg bekende acteur. Als je nu 7 films met Gustav Fröhlich zou hebben gevraagd...quote:Op maandag 4 december 2006 15:19 schreef Mark_V het volgende:
Naja, ik kan nooit zo goed hoogte krijgen van wat jullie wel en niet weten....
soms heeft iedereen moeite om "segway" te raden of de quote "check out the big brain on brett"
vervolgens lepelt iedereen moeiteloos 7 films op met clint eastwood
Ja, daar heb ik volgens mij ook al eens vragen over gesteld.quote:Op maandag 4 december 2006 15:20 schreef Mark_V het volgende:
@ Lien dan moet je zeker tyrosinepillen slikken ofzo?
Denk 't niet, zoveel weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 4 december 2006 15:20 schreef macondo het volgende:
[..]
En ik vraag me nog steeds af of ik Laurentius en Virgiel had gehoord zonder jouw bijdrage.. misschien Saskia
5 films met Frodo dan.... (waarbij LOTR als 1 telt)quote:Op maandag 4 december 2006 15:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou is Clint ook een erg bekende acteur. Als je nu 7 films met Gustav Fröhlich zou hebben gevraagd...
quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Lienekien het volgende:
Agatha Christie
quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
5 films met Frodo dan.... (waarbij LOTR als 1 telt)
Dat heb ik laatst nog gevraagdquote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een onmogelijke vraag, ik zie die gast nooit....quote:
Da's niet moeilijk.quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Leuk als die gast trouwtquote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niet moeilijk.
Frodo's eerste tandje
Frodo's eerste stapjes
Frodo op 't potje
Frodo's verjaardag
en Frodo gaat logeren bij Opa en Oma.
Toch handig als je zoontje zo heet
Is jouw zoontje een hobbit?quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's niet moeilijk.
Frodo's eerste tandje
Frodo's eerste stapjes
Frodo op 't potje
Frodo's verjaardag
en Frodo gaat logeren bij Opa en Oma.
Toch handig als je zoontje zo heet
Nee.quote:Op maandag 4 december 2006 15:27 schreef SaskiaR het volgende:
Peter O'Toole?
Die herken ik echt wel hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een onmogelijke vraag, ik zie die gast nooit....
(jij maakte volgens mij toen ook de vraag vol)
@ iedereen, ik begrijp gewoon niet dat 4 mensen zonder problemen 5 films met Frodo kunnen opnoemen, maar niemand "check out the big brain on Brett" herkent
Ach, gewoon toeval hoor. Ik verwarde hem met spiderman (Tobey Maguire). Vervolgens een discussie en uiteindelijk maar opgezocht op imdb. Waarna bleek dat ik gewoon weer eens ongelijk had.quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een onmogelijke vraag, ik zie die gast nooit....
(jij maakte volgens mij toen ook de vraag vol)
@ iedereen, ik begrijp gewoon niet dat 4 mensen zonder problemen 5 films met Frodo kunnen opnoemen, maar niemand "check out the big brain on Brett" herkent
Hij is klein en heeft grote voeten. Staat nog geen haar op, maar dat komt nog wel zegt de dokter.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Sellers?
Zo vader zo zoonquote:Op maandag 4 december 2006 15:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij is klein en heeft grote voeten. Staat nog geen haar op, maar dat komt nog wel zegt de dokter.
Volgens mij een iets te dikke Fransman met een snor.quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Wie speelde in verfilmingen als Murder on the Orient Express de rol van Hercule Poirot?
Lienekien +inzichtvolquote:Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef Lienekien het volgende:
Er staat een vraag open.
Niet echt een Fransman.quote:Op maandag 4 december 2006 15:40 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Volgens mij een iets te dikke Fransman met een snor.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:43 schreef Jayhawk het volgende:
Novak?
Ustinovquote:Op maandag 4 december 2006 15:46 schreef Lienekien het volgende:
Achternaam klinkt Russisch en begint met een u.
Hihi.quote:Op maandag 4 december 2006 15:48 schreef Mark_V het volgende:
Deze wist ik dus absoluut niet, ken die hele film niet
Change the fucking record.quote:Op maandag 4 december 2006 15:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk ook een weinig iconische film
Snelstromend water laten bevriezen? Nah...quote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
bevroren?
De Nieuw Waterweg is ook wel eens bevroren geweest aan de bovenkant. Zo heel gek is dat niet.quote:Op maandag 4 december 2006 15:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Snelstromend water laten bevriezen? Nah...
Nee, klopt. Maar zoals je zegt "aan de bovenkant" Water stroomt er wel onderdoor. Of niet?quote:Op maandag 4 december 2006 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Nieuw Waterweg is ook wel eens bevroren geweest aan de bovenkant. Zo heel gek is dat niet.
Nee, borduur nog wat voort op dat bevriezen.quote:Op maandag 4 december 2006 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ze hadden de rivier tijdelijk omgelegd?
Mja...maar in Canada wordt het over het algemeen een stukje kouder dan in Nederland. En vriest het ook langerquote:Op maandag 4 december 2006 15:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar zoals je zegt "aan de bovenkant" Water stroomt er wel onderdoor. Of niet?
Bingo. De aanvoer werd geblokkeerd door een ijsberg.quote:Op maandag 4 december 2006 15:54 schreef Lienekien het volgende:
Opstopping van ijsschotsen.
Why not? Misschien zijn supermarkten maar tot 6 uur open, verder gok ik op gewoon normaal....quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
zijn de winkels morgen trouwens gewoon open?
Zou kunnen dat ze wat vroeger dichtgaan.quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
Meestal gaan ze rond 3, 4 uur dicht, dacht ik.quote:Op maandag 4 december 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
Sinterklaas enz....winkels gaan soms om de lompste reden dicht dus ik denk: ik vraag het maar even.quote:
Ok dan...dan ga ik morgen gewoon vroeg boodschappen doenquote:Op maandag 4 december 2006 15:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze wat vroeger dichtgaan.
Liefde....quote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef Lienekien het volgende:
Inspiratie voor een vraag, graag.
Jij mag er ook wel eentje stellen hoorquote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Jayhawk het volgende:
euh. kom Lien nog met een vraag?
Equity derivativesquote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef Lienekien het volgende:
Inspiratie voor een vraag, graag.
wordt er ook een wakker hierquote:Op maandag 4 december 2006 16:12 schreef Mark_V het volgende:
peter tosh dont look back
Jayhawk + 1quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef Jayhawk het volgende:
Jefferson Airplane
3 keer is scheepsrechtquote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Zeg! Houden we dit!
Echt belangrijkquote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef Mark_V het volgende:
WTF, ik dacht dattie vast nog wel een keer in een echt belangrijke film had gezeten, het was niet eens volledig serieus....
Ik ook, maar Lien vindt dit allemaal maar weinig iconische films....quote:Op maandag 4 december 2006 16:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt belangrijkIk vind The Big Lebowski een zeer belangrijke film.
![]()
Zie sig..quote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook, maar Lien vindt dit allemaal maar weinig iconische films....
Fuck it dude, let's go bowling!
Zie macondo z'n signaturequote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook, maar Lien vindt dit allemaal maar weinig iconische films....
Fuck it dude, let's go bowling!
Nee een hint uit: "ben je een echte dudofiel"quote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef Neleos het volgende:
Dit is een vraag uit de categorie "belachelijke wetten" of niet?
Het was inderdaad een nerts. Geen marmot dus, hoewel de dude hem wel zo noemdequote:Op maandag 4 december 2006 16:30 schreef WooZ het volgende:
nertsen?
Ohja, geweldige scene. In dat koffiehuis. Eigenlijk alleen maar geweldige scenes in die film.quote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het was inderdaad een nerts. Geen marmot dus, hoewel de dude hem wel zo noemde
Walther: "And also note, that keeping an amphibious rodent within the city is against state law"
"well here i am enjoying my coffee"quote:Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, geweldige scene. In dat koffiehuis. Eigenlijk alleen maar geweldige scenes in die film.
Er zijn weinig films die ik vaker heb gezien.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Neleos het volgende:
science fiction?
"I'm staying. I'm finishing my coffee, .... enjoying my coffee"quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
"well here i am enjoying my coffee"
quote:
Pulp Fiction heb ik ook heel vaak gezien. Big Lebowksi nog meer. 8 keer gok ik. Geen 20 keerquote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
"well here i am enjoying my coffee"
Ik zit denk ik op een keer of 20, op eenzame hoogte samen met pulp....
[..]
regels niet doorgelezen. Mijn excusesquote:Op maandag 4 december 2006 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
NOOIT editten...
heb je wel/niet gegoogled?quote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
regels niet doorgelezen. Mijn excuses![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef Mark_V het volgende:
De vasco da gama brug in lissabon is toch niet rood?
jawelquote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef Mark_V het volgende:
De vasco da gama brug in lissabon is toch niet rood?
Nja, beter dat je het gewoon toegeefdquote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
sorry
daar komen de eerste minpunten
de 25equote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef macondo het volgende:
ponte de 21e april geloof ik
Dit is dus niet de Vasco da Gama, maar een andere brugquote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
[afbeelding]
jawel hoor, of ik moet kleurenblind zijn
Soempquote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
NOOIT een wit ijsbeertje kietelen...
Minpunten bestaan hier niet. Ze kunnen hooguit worden teruggebracht tot 0quote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
sorry
daar komen de eerste minpunten
Ik kietel geen witte ijsbeertjesquote:
Ja stel jij er maar een als strafquote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Terreros85 het volgende:
nieuwe vraag?
quote:
Ik noem deze gewoon "beer".quote:Op maandag 4 december 2006 17:01 schreef Mark_V het volgende:
Wie de neuk is toch dat witte ijskonijn?
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 17:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik noem deze gewoon "beer".
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 17:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
of bedoelde je dat ik dat ijsbeertje ben?
![]()
We zijn tegelijk online, dus dat lijkt me stugquote:
Met meerdere browsers kan alles.quote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
We zijn tegelijk online, dus dat lijkt me stug
Dus JUIST plausibelquote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
We zijn tegelijk online, dus dat lijkt me stug
Ik heb maar 1 computer. Zeg hee, ik ben niet dat irritante ijsbeertjequote:Op maandag 4 december 2006 17:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met meerdere browsers kan alles.
Ja en? Gebruik je firefox? Op Windows? Dan heb je ook nog wel ergens IE zitten...quote:Op maandag 4 december 2006 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 computer. Zeg hee, ik ben niet dat irritante ijsbeertje![]()
1 computer, Internet Explorer, FireFox, Opera. Kan allemaalquote:Op maandag 4 december 2006 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 computer. Zeg hee, ik ben niet dat irritante ijsbeertje![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag gewoon een IP-ban aan voor wit-ijsbeertje. Dan zullen we nog wel eens zien wie er niet meer komt op dagen
firefoxquote:Op maandag 4 december 2006 17:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja en? Gebruik je firefox? Op Windows? Dan heb je ook nog wel ergens IE zitten...
wat ben je niet?quote:Op maandag 4 december 2006 17:25 schreef Soempie het volgende:
Ik durf niks te zeggen![]()
IK BEN HET NIET!![]()
![]()
![]()
![]()
Jou. Vraag bold.quote:
goedzoquote:
ook die van mijquote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb deze vraag zelf eens gesteld. Misschien was het zelfs wel mijn allereerste vraag in de quiz
Nu wil je nog punten ook zeker.quote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef Mark_V het volgende:
solveig (althans dat is een van de onderdelen van de peer gynt suite)
en milgram
Jij bent het hequote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb deze vraag zelf eens gesteld. Misschien was het zelfs wel mijn allereerste vraag in de quiz
o sorry wist ik nietquote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef Soempie het volgende:
Mark_V +1 +1
Punten 481
Nembrio 2
Lienekien 2
Neleos 2
Daf 1
Jayhawk 1
Mark_V 3
Wooz 1
Die van Nem heb ik er ook gelijk bij gedaan
Lien +1 hij vroeg zich af of de nazi's niet gewoon gelijk hadden en een menselijke reactie vertoonden toen ze bij hun nurnbergtrials/eichmann trials dit zeiden....quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef Lienekien het volgende:
Befehl ist befehl, nazisme.
Ik dacht dat jij kunstgeschiedenis ofzo deed, nu ook al psychologie?quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef Soempie het volgende:
Het experiment van Asch. Daar is hij op doorgegaan. En hij groeide op tijdens WOII.
Ik had het ook gedaan vrees ikquote:Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef Soempie het volgende:
65 % ging door met de schokken tot dodelijke aan toe, als ze de persoon alleen konden horen.
En 30 % als ze zijn hand echt tegen een plaat moesten drukken
Ja, en? Dat wordt tegenwoordig toch nog steeds gedaan, zij het in een andere vorm?quote:Op maandag 4 december 2006 17:45 schreef Soempie het volgende:
65 % ging door met de schokken tot dodelijke aan toe, als ze de persoon alleen konden horen.
En 30 % als ze zijn hand echt tegen een plaat moesten drukken
waar zat je toenquote:Op maandag 4 december 2006 17:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik had het ook gedaan vrees ik![]()
Blij dat ik in de jaren 30 niet in nazi duitsland woonde....
Ik lees 'De box van skinner' van Lauren Slater.quote:Op maandag 4 december 2006 17:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij kunstgeschiedenis ofzo deed, nu ook al psychologie?
Caravan of Love! Zo mooiquote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef broer het volgende:
Housemartins.
Politieagenten geven ook echt dodelijke schokken.....quote:Op maandag 4 december 2006 17:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, en? Dat wordt tegenwoordig toch nog steeds gedaan, zij het in een andere vorm?
Politie-agentjes zijn daar een goed voorbeeld van.![]()
Bezig met het manhattan project, fijn dat ik de goede kant gekozen hebquote:
Ik ookquote:
Toch wel. Een "overheid" die steeds lagere maxima toestaat, sturen van die agentjes de straat op om zoveel mogelijk te cashen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Politieagenten geven ook echt dodelijke schokken.....![]()
Het gaat erom dat mensen "gezag" vrijwel blind blijven volgen, zelfs als ze andere mensen daarmee doden.
Een politieagent die een bon uitschrijft, zit daar nog laaaaang niet....
Caravan of Love van The Housemartins. Maar dat is niet goed, zoals je hierboven zietquote:Op maandag 4 december 2006 17:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
kop hem er zelf ook maar in dan
Denk aan de windrichtingen...quote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef broer het volgende:
Ik kan het liedje helemaal meezingen, maar kom niet op de band.
Ik heb hem al opgezocht op YouTube.quote:Op maandag 4 december 2006 17:54 schreef Lienekien het volgende:
Denk aan de windrichtingen...
Die mooi plaat, ja.quote:Op maandag 4 december 2006 17:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat trouwens die kloteplaat met al die meisjesnamen erin?
Ik ben het gewoon eens met die lage maxima, en het tast in ieder geval niet de lichamelijke integriteit aan, wat in dit geval duidelijk WEL gebeurt....quote:Op maandag 4 december 2006 17:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Toch wel. Een "overheid" die steeds lagere maxima toestaat, sturen van die agentjes de straat op om zoveel mogelijk te cashen.
Befehl ist befehl.
dit zouden ze in Noord Korea moeten kunnen horenquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met die lage maxima, en het tast in ieder geval niet de lichamelijke integriteit aan, wat in dit geval duidelijk WEL gebeurt....
Autoriteiten volgen is prima...
autoriteiten blind volgen is fascisme....
Song for whoever.quote:Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef Neleos het volgende:
Hoe heet het nummer dan?
The cider house rules is al de juiste titel, nu nog de schrijver...quote:Op maandag 4 december 2006 18:00 schreef Mark_V het volgende:
ciderhouse roels
Oh him, das toch die gast van "garp"quote:Op maandag 4 december 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dát is van Irving
Woeps, da's waar. Hij heet er Homer Wells en Michael Caine is Wilbur Larch.quote:Op maandag 4 december 2006 18:01 schreef Mark_V het volgende:
volgens mij in ciderhouse ook niet, in hoeveel films met wezen heeft die bosaap wel niet gespeeld
Nembrionic +1quote:Op maandag 4 december 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dát is van Irving
Boeie, vraag is geradenquote:Op maandag 4 december 2006 18:03 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Woeps, da's waar. Hij heet er Homer Wells en Michael Caine is Wilbur Larch.
(check je vragen eens, EJH)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |