Politieagenten geven ook echt dodelijke schokken.....quote:Op maandag 4 december 2006 17:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, en? Dat wordt tegenwoordig toch nog steeds gedaan, zij het in een andere vorm?
Politie-agentjes zijn daar een goed voorbeeld van.![]()
Bezig met het manhattan project, fijn dat ik de goede kant gekozen hebquote:
Ik ookquote:
Toch wel. Een "overheid" die steeds lagere maxima toestaat, sturen van die agentjes de straat op om zoveel mogelijk te cashen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Politieagenten geven ook echt dodelijke schokken.....![]()
Het gaat erom dat mensen "gezag" vrijwel blind blijven volgen, zelfs als ze andere mensen daarmee doden.
Een politieagent die een bon uitschrijft, zit daar nog laaaaang niet....
Caravan of Love van The Housemartins. Maar dat is niet goed, zoals je hierboven zietquote:Op maandag 4 december 2006 17:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
kop hem er zelf ook maar in dan
Denk aan de windrichtingen...quote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef broer het volgende:
Ik kan het liedje helemaal meezingen, maar kom niet op de band.
Ik heb hem al opgezocht op YouTube.quote:Op maandag 4 december 2006 17:54 schreef Lienekien het volgende:
Denk aan de windrichtingen...
Die mooi plaat, ja.quote:Op maandag 4 december 2006 17:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat trouwens die kloteplaat met al die meisjesnamen erin?
Ik ben het gewoon eens met die lage maxima, en het tast in ieder geval niet de lichamelijke integriteit aan, wat in dit geval duidelijk WEL gebeurt....quote:Op maandag 4 december 2006 17:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Toch wel. Een "overheid" die steeds lagere maxima toestaat, sturen van die agentjes de straat op om zoveel mogelijk te cashen.
Befehl ist befehl.
dit zouden ze in Noord Korea moeten kunnen horenquote:Op maandag 4 december 2006 17:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met die lage maxima, en het tast in ieder geval niet de lichamelijke integriteit aan, wat in dit geval duidelijk WEL gebeurt....
Autoriteiten volgen is prima...
autoriteiten blind volgen is fascisme....
Song for whoever.quote:Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef Neleos het volgende:
Hoe heet het nummer dan?
The cider house rules is al de juiste titel, nu nog de schrijver...quote:Op maandag 4 december 2006 18:00 schreef Mark_V het volgende:
ciderhouse roels
Oh him, das toch die gast van "garp"quote:Op maandag 4 december 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dát is van Irving
Woeps, da's waar. Hij heet er Homer Wells en Michael Caine is Wilbur Larch.quote:Op maandag 4 december 2006 18:01 schreef Mark_V het volgende:
volgens mij in ciderhouse ook niet, in hoeveel films met wezen heeft die bosaap wel niet gespeeld
Nembrionic +1quote:Op maandag 4 december 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dát is van Irving
Boeie, vraag is geradenquote:Op maandag 4 december 2006 18:03 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Woeps, da's waar. Hij heet er Homer Wells en Michael Caine is Wilbur Larch.
(check je vragen eens, EJH)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |