Geld geven om geen melk te produceren?quote:Op maandag 4 december 2006 13:05 schreef Aoristus het volgende:
wist je dat de gemaximaliseerde melkproduktie van koeienmelk te danken is aan het USSR systeem? Dat heeft Nederland bepaald geen windeieren gelegd
Pardon? Ik heb wel studie ervan gemaakt, ben wel in Oost-Europa achter het Ijzeren Gordijn geweest. Maar of ik er wel of niet geweest ben doet niet echt ter zake.quote:Op maandag 4 december 2006 12:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar je bent nooit in de USSR geweest om dat te beoordelen? Dat is makkelijk.
Wat een nutteloze uitspraak. Als er propaganda is is beoordeling onmogelijk? Dan is alle beoordeling onmogelijk, is alles relatief en kan je nergens een uitspraak over doen.quote:Omdat de nieuwsvergaring propagandamachine voor de VS wat harder draait dan in Rusland, betekent het niet dat je je een objectieve mening kunt vormen.
wat een ziek bericht zeg, 39% zegt voor speciale identificatie te zijn, dan worden WO2 vergelijkingen wel heel makkelijkquote:Op maandag 4 december 2006 13:18 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt af en toe gewoon een niet zo originele science fiction-film.
[afbeelding]
[..]
http://news.yahoo.com/s/nm/20061201/lf_nm/usa_muslims_fear_dc_1
Patriot Act?
Etcetera... ik mis alleen Rutger Hauer nog.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:11 schreef problematiQue het volgende:
Ik denk dat het nogal tegen het onmogelijke aanschuurt om te bepalen welk van de twee nou het 'slechtst' is/was.
Dat is altijd heel makkelijk, onder andere omdat men altijd in vrij groten getale voor dergelijke maatregelen te porren is.quote:Op maandag 4 december 2006 13:25 schreef problematiQue het volgende:
[..]
wat een ziek bericht zeg, 39% zegt voor speciale identificatie te zijn, dan worden WO2 vergelijkingen wel heel makkelijk![]()
Maar m.i. wel een tamelijk absurde.quote:Op maandag 4 december 2006 13:31 schreef problematiQue het volgende:
pure mening, vind ik.
eens, maar dan nog.quote:Op maandag 4 december 2006 13:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar m.i. wel een tamelijk absurde.
Als mening best staande te houden. Je kan ook best menen dat het leven van 100 jaar geleden net zo fijn was als nu. Het is vreselijk kortzichtig, maar je kan het menen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:31 schreef problematiQue het volgende:
pure mening, vind ik.
Uiteraard. Er zijn genoeg mensen die het er niet mee eens zullen zijn, zoals er genoeg mensen te vinden zullen zijn die hun tijd eigenlijk veel liever in stamverband ergens in de amazone, als nomaden in de sahara, in een klooster ergens in tibet of in een laboratorium op antarctica doorbrengen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:31 schreef problematiQue het volgende:
pure mening, vind ik.
En daaruit concludeerde je dat je beter in de VS kan wonen ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 13:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb wel studie ervan gemaakt, ben wel in Oost-Europa achter het Ijzeren Gordijn geweest. Maar of ik er wel of niet geweest ben doet niet echt ter zake.
[..]
Vanwaar je conclusie dan? Dat moet dan toch wel op feiten gebaseerd zijn, of was het een gevoel?quote:Wat een nutteloze uitspraak. Als er propaganda is is beoordeling onmogelijk? Dan is alle beoordeling onmogelijk, is alles relatief en kan je nergens een uitspraak over doen.
Tenzij je er zelf bij was, maar volmaakt onbetrokken en objectief iets constateert. Er vliegt een merel voorbij, dat niveau.
heb je die uiers gezien. Ballen man.. wawawiewa!quote:Op maandag 4 december 2006 13:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Geld geven om geen melk te produceren?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nederland wil iets scherpere sanctie Turkije
De anti-islamitische vonk is overgeslagen naar de regering.
Krachtig statement.quote:iets scherper, iets krachtiger zou kunnen
Onzin, je hoort zo vaak "wat gesputter" van die kant. Daar blijft het echter bij. Ook nu.quote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is een breuk in het dhimmithude "de toetreding van Turkije is onvermijdelijk"-denken van de regering. Ik hoor die idioot Bot het nu nog zeggen "de toetreding van Turkije is onvermijdelijk". Hell not.
daar moet ik dan weer van huilen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Als mening best staande te houden. Je kan ook best menen dat het leven van 100 jaar geleden net zo fijn was als nu. Het is vreselijk kortzichtig, maar je kan het menen.
Eh, ik weet dat het volle maan is, heb je er erg last van?quote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
En daaruit concludeerde je dat je beter in de VS kan wonen ofzoJij haalt het aan hoor, niet ik
[..]
Vanwaar je conclusie dan? Dat moet dan toch wel op feiten gebaseerd zijn, of was het een gevoel?![]()
Nee, ik wil gewoon weten waar je je mening op baseert. Da's niets vijandelijks toch?quote:Op maandag 4 december 2006 14:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, ik weet dat het volle maan is, heb je er erg last van?
Het is kortzichtig, zei ik. Het is kortzichtig iets dergelijks te menen. Kort van zicht. Ongeveer het zicht wat een gloeiende spijker biedt in het aardedonker. Je kan het wel menen, maar om die mening niet in tegenspraak te laten zijn met allerlei relevante zaken moet je je bijziend op het blinde af zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 13:54 schreef problematiQue het volgende:
[..]
daar moet ik dan weer van huilen.
Korzichtige argumenten bestaan wel, mening gebaseerd op zulks ook, maar kortzichtige meningen?
[pol 1088] Billy Idol & Frosty The Snowman!quote:Op maandag 4 december 2006 14:13 schreef Monidique het volgende:
Moord op een basisschool. Verschrikkelijk natuurlijk. Wat moeten we doen, vraagt iedereen zich af, en de minister komt met een antwoord: verplicht alle basisscholen hun deuren altijd op slot te houden. Geniaal. Misschien kunnen we basisscholen ook wel verbieden kinderen buiten te laten spelen en dienen ouders gesubsidiëerd een wapen te kunnen aanschaffen.
Dat zei ik toch al? Enige verdieping in het leven in de USSR en dat in de VS.quote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon weten waar je je mening op baseert. Da's niets vijandelijks toch?
Nee, ik waag mij niet aan die vergelijking.quote:Op maandag 4 december 2006 14:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al? Enige verdieping in het leven in de USSR en dat in de VS.
Meen je nou serieus dat je denkt dat je even prima in de USSR van toen kon leven als in de VS van nu? Of dat een vergelijking zelfs in het voordeel van de USSR zou uitpakken?
Druk bezig met radicaliseren?quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
Jemoeder is een hooooooooeeeeeeeer
Altijd.quote:Op maandag 4 december 2006 14:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Druk bezig met radicaliseren?
Dan wordt het toch echt tijd dat je eens gaat trouwen. Desnoods pluk je de eerste de beste marokkaanse van straat en trouwt haar.quote:
Je bent sowieso knettergek als je gaat trouwen.quote:Op maandag 4 december 2006 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
You gotta be kidding me. Daar ben ik veel te jong voor.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
Jemoeder is een hooooooooeeeeeeeer
quote:Op maandag 4 december 2006 12:16 schreef Aoristus het volgende:
Jan M is zo slecht nog niet:
The Corporation
maandag 4 december 2006, 0.15 uur
categorie: Wereld
The corporation
In 2003 kwam de documentaire ‘The Corporation‘ uit. Een gelauwerde film die meer dan 20 prijzen won. Op video.google kun je hem gratis en legaal kijken.
[..]
Als je het nu weer uit gaat stellen komt er nog midner van terecht. Lijkt me verstandig om dus in februari weer volop aan de slag te gaan.quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Monidique het volgende:
Mja, ik kan in februari natuurlijk ook iets gaan studeren.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:13 schreef Monidique het volgende:
Moord op een basisschool. Verschrikkelijk natuurlijk. Wat moeten we doen, vraagt iedereen zich af, en de minister komt met een antwoord: verplicht alle basisscholen hun deuren altijd op slot te houden. Geniaal. Misschien kunnen we basisscholen ook wel verbieden kinderen buiten te laten spelen en dienen ouders gesubsidiëerd een wapen te kunnen aanschaffen.
Ja. Ik denk het ook.quote:Op maandag 4 december 2006 15:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je het nu weer uit gaat stellen komt er nog midner van terecht. Lijkt me verstandig om dus in februari weer volop aan de slag te gaan.
quote:‘Starters profiteren niet van beperking aftrek rente’
Rotterdam, 4 dec. Starters op de woningmarkt profiteren niet van een ingreep in de hypotheekrenteaftrek. Tegenover hogere hypotheeklasten komen geen grote prijsdalingen van starterswoningen te staan. Dat voorspelt het Economisch Instituut voor de Bouwnijverheid (EIB) in een vandaag verschenen studie.
Ruimere mogelijkheden voor starters op de woningmarkt gelden als belangrijk argument voor afschaffing van de hypotheekrenteaftrek. Eerder dit jaar concludeerde het Centraal Planbureau (CPB) in een studie dat starters zullen profiteren van lagere woningprijzen. De prijzen van het goedkope segment koopwoningen zullen volgens de EIB-studie veel minder dalen dan de prijzen in het dure segment. Het goedkope segment is interessant voor starters. Reden daarvoor is dat aan de relatief ‘kale’ starterswoningen weinig valt te versoberen, terwijl dat wel goed mogelijk is voor duurdere koopwoningen.
Het EIB verwacht dat huizenbezitters bij een ingreep in de hypotheekrenteaftrek hun – eigenlijk te dure – woning niet massaal zullen verkopen, maar wel zullen bezuinigen op zaken als uitbreiding van de woning en luxe in huis. Dat vertaalt zich in het uit- en afstellen van verbouwingen en meer vraag naar nieuwbouwwoningen van een lagere kwaliteit.
Beperking van de hypotheekrenteaftrek zal daardoor grote gevolgen hebben voor de bouwsector. In het meest extreme geval, totale afschaf van de aftrek, daalt de jaarlijkse bouwproductie met gemiddeld 6 miljard euro, voorspelt het EIB. De terugval in de bouwproductie zal langdurig zijn, omdat het vele jaren duurt voordat de totale voorraad aan koopwoningen is aangepast aan de situatie met een aangepaste hypotheekrenteaftrek.
Eerder dit jaar concludeerde het CPB dat beperking van de subsidie op eigen woningbezit op de lange termijn positief uitpakt. De stimulans om extra groot te wonen neemt af, wat de druk op schaarse ruimte verkleint. Lagere woningprijzen vergroten de koopkracht, wat werkgelegenheid bevordert.
Het EIB stelt dat in de CPB-studie te weinig rekening is gehouden met aanpassingskosten op de korte termijn. Het instituut, dat deels gefinancierd wordt door de bouwsector, verwacht dat duizenden werknemers in de bouw ander werk moeten gaan zoeken.
Vermoedelijk bedoel je niet den Afrikaansche mensch, maar de Westerse bevolking? Dan nog geloof ik niet dat de mens steeds gelukzaliger wordt, dus ik vrees het met je stelling oneens te zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Als mening best staande te houden. Je kan ook best menen dat het leven van 100 jaar geleden net zo fijn was als nu. Het is vreselijk kortzichtig, maar je kan het menen.
Ik heb mijn studie volgehouden tot en met de eerste tentamenweek. Genoeg gehaald om de stufi niet terug te hoeven betalen (dat was niet speciaal de opzet), daarna nooit weer terug geweest.quote:
Doch.quote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef multatuli het volgende:
[..]
Vermoedelijk bedoel je niet den Afrikaansche mensch, maar de Westerse bevolking?
Niet gelukzaliger, aangenamer.quote:Dan nog geloof ik niet dat de mens steeds gelukzaliger wordt, dus ik vrees het met je stelling oneens te zijn.
Leed wel, maar bijvoorbeeld kindersterfte was destijds bijna even pijnlijk als het nu is.quote:We treuren nu omdat we dertig jaar lang wegkwijnen achter de geraniums in het verzorgingstehuis en vroeger omdat we van de 15 kinderen er maar 11 in leven hielden. Leed is van alle tijden; enig cultuurrelativisme is hier gepast.
O nee, vooruitgangsgeloof is me vreemd.quote:Of denk je dat we over honderd jaar in het Walhalla leven?
Amen to that. Maar in de politiek geldt als stelregel "als het kalf verdronken is, gaan we eens kamervragen stellen en idiote non-oplossingen bedenken."quote:Op maandag 4 december 2006 15:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dit soort kortzichtigheid. Ongelukjes kunnen gebeuren. Het ombouwen tot bunker van een school is hier geen oplossing.
![]()
Je bent nooit te oud om nog te studerenquote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb mijn studie volgehouden tot en met de eerste tentamenweek. Genoeg gehaald om de stufi niet terug te hoeven betalen (dat was niet speciaal de opzet), daarna nooit weer terug geweest.
Niks geen spijt van, op zich, maar toch zou ik iedereen adviseren meer te profiteren van een universiteit dan ik gedaan heb.
O, dat weet ik. Later als ik groot ben..quote:Op maandag 4 december 2006 16:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om nog te studeren![]()
Het wordt alleen wel duurder zodra je de 30 passeert.quote:Op maandag 4 december 2006 16:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om nog te studeren![]()
Niet als je al ingeschreven stond, toch?quote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het wordt alleen wel duurder zodra je de 30 passeert.
Dat weet ik niet zeker. Wel dat je meer kwijt bent als je 30 bent. Zou je even na kunnen kijken bij de ibg natuurlijk. Overigens is langer dan 4 jaar studeren ook een dure hobby daar je stufi ophoudt. Wel gek, van mbo --> hbo krijg je gewoon 4 nieuwe jaren maar van hbo --> wo krijg je geen 4 nieuwe jaren.quote:Op maandag 4 december 2006 16:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet als je al ingeschreven stond, toch?
Ja, maar dat kan ik niet meer terugdraaien.quote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het wordt alleen wel duurder zodra je de 30 passeert.
Poeh, niet als je zo lui bent als ik hoor.quote:Studeren is iets wat je goed parttime kunt doen of op latere leeftijd.Je kunt het combineren met een gezin, met werk en met een andere studie.
En de jeugd heeft geen manieren meerquote:Deze maatschappij hecht steeds meer aan diploma's.
Zijn er daar ook al Kamervragen over geweest?quote:Op maandag 4 december 2006 16:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Amen to that. Maar in de politiek geldt als stelregel "als het kalf verdronken is, gaan we eens kamervragen stellen en idiote non-oplossingen bedenken."
Ik heb nog wel een adresje.quote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik niet meer terugdraaien.
Zelfdiscipline is een heel mooi woord.quote:Poeh, niet als je zo lui bent als ik hoor.
Je werkt in de ITC he? Daar is ervaring veel belangrijker, maar in heel veel gebieden krijg je geen werk zonder dat papiertje, ongeacht je ervaring. In het onderwijs zijn ze bijvoorbeeld al veel voorzichtiger met onbevoegde voor de klas. Gek genoeg heeft men minder problemen met onbevoegde directeuren, timmermannen of cassières.quote:En de jeugd heeft geen manieren meer. Ik heb nog nooit iets anders gehoord of gelezen dan dat men steeds meer hecht aan diploma's.. Ik geloof er maar weinig van.
Ga maatschappijleer doen in Amsterdam. Mooie studiequote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef Monidique het volgende:
Ik ga trouwens in ieder geval niet naar een universiteit meer dan. HBO-opleiding, ofzo.
EFA?quote:Op maandag 4 december 2006 16:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ga maatschappijleer doen in Amsterdam. Mooie studie
Over honderd jaar, als Jezus terug is, is alles beter.quote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef multatuli het volgende:
[..]
Of denk je dat we over honderd jaar in het Walhalla leven?
daarom is succes ook keuze natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef Floripas het volgende:
Zelfdiscipline is een gek woord. Discipline is toch altijd zelf-?
Bestaat niet meer, het heet tegenwoordig EHvA. Ruzie met InHolland, gezeik met het bestuur.quote:
Jij hebt een studie nodig met structuur, denk ik. Opkomstplicht en gemeenschapszin enzo.quote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef Monidique het volgende:
Ik ga trouwens in ieder geval niet naar een universiteit meer dan. HBO-opleiding, ofzo.
Kun je discipline niet krijgen in de vorm van gedisciplineerd worden. Dan is het niet vanuit jezelf.quote:Op maandag 4 december 2006 16:29 schreef Floripas het volgende:
Zelfdiscipline is een gek woord. Discipline is toch altijd zelf-?
Zoiets misschien, ik weet het niet precies.quote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij hebt een studie nodig met structuur, denk ik. Opkomstplicht en gemeenschapszin enzo.
Dat zou je best weleens kunnen motiveren.
Iets praktijkgerichts?
quote:Op maandag 4 december 2006 16:32 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik weet zeker dat ik dat niet wil, maar volgens mij mag ik daar ook geen opleiding meer volgen.
Dat hangt van je definitie van pedofilie af,quote:Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hoezo dat niet. Je bent toch geen pedofiel he.
En iets met vrienden. Dat helpt mij altijd heel erg, als ik dreig weg te zakken in lethargie.quote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij hebt een studie nodig met structuur, denk ik. Opkomstplicht en gemeenschapszin enzo.
Dat zou je best weleens kunnen motiveren.
Dat geldt alleen voor de studie zelf. BAS voor maatschappijleer sluit je niet uit van een andere studie buiten maatschappijleer. Maar goed dat is toch niets voor jou.quote:Op maandag 4 december 2006 16:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie van pedofilie af,. Maar BAS-gedoe, of iets dergelijks, geloof ik.
Wat is BAS-gedoe?quote:Op maandag 4 december 2006 16:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie van pedofilie af,. Maar BAS-gedoe, of iets dergelijks, geloof ik.
Precies, daar doel(de) ik ook een beetje op.quote:Op maandag 4 december 2006 16:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
En iets met vrienden. Dat helpt mij altijd heel erg, als ik dreig weg te zakken in lethargie.
Serieus, de hele dag met vrienden in de bieb studeren is maar een kwart zo vervelend als je er echt even doorheen zit, hoe leuk je je studie ook vindt.quote:Op maandag 4 december 2006 16:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Precies, daar doel(de) ik ook een beetje op.
Bindend Afwijzend Studieadvies. Kun je krijgen als je te weinig studiepunten haalt of niet bepaalde vakken niet.quote:
Vrienden, mooie meisjes die constant langslopen en een gezellige kantine voor de koffie.quote:Op maandag 4 december 2006 16:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Serieus, de hele dag met vrienden in de bieb studeren is maar een kwart zo vervelend als je er echt even doorheen zit, hoe leuk je je studie ook vindt.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vrienden, mooie meisjes die constant langslopen en een gezellige kantine voor de koffie.
Jawel hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Silmarwen het volgende:
maar als je niet gemotiveerd bent om de eindstreep te halen lukt het niet.
Nee, maar het is wel goed voor het humeur.quote:Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Ga je daar harder van studeren.
Ik kan me niet herinneren ooit gemotiveerd ervoor te zijn geweest, maar desondanks heb ik mijn VWO wel gehaaldquote:Op maandag 4 december 2006 16:38 schreef Silmarwen het volgende:
maar als je niet gemotiveerd bent om de eindstreep te halen lukt het niet.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit gemotiveerd ervoor te zijn geweest, maar desondanks heb ik mijn VWO wel gehaald![]()
quote:
Middelbare school is wat anders dan een vervolg studie denk ik. Ik was overigens daar ook niet gemotiveerd en heb het ook verlaten zonder diploma.quote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit gemotiveerd ervoor te zijn geweest, maar desondanks heb ik mijn VWO wel gehaald![]()
Blijkbaar ben je dus wel gemotiveerd genoeg geweest.quote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zit nu terug te rekenen en het is voor mij alweer bijna 9 jaar terug. Ik voel mij plots heel oud.quote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Monidique het volgende:
Middelbare school. De laatste keer dat ik daarop zat, dat is... niet zo lang geleden. Zeven jaar geleden ofzo.
Ik bedoelde het ook richting hem, niet jou. Naar jou steek ik mijn tong niet uit. Overigens telt mijn opleiding niet. HBO om toch "iets" gedaan te hebben en Bestuurskunde omdat ik dat een jaar sneller af kon ronden. Echt van die vakken waarbij je aan slechts een klein beetje inzicht en veel fantasie voldoende hebt.quote:
Meen je dat.quote:Op maandag 4 december 2006 16:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook richting hem, niet jou. Naar jou steek ik mijn tong niet uit. Overigens telt mijn opleiding niet. HBO om toch "iets" gedaan te hebben en Bestuurskunde omdat ik dat een jaar sneller af kon ronden. Echt van die vakken waarbij je aan slechts een klein beetje inzicht en veel fantasie voldoende hebt.
Bestuurskundequote:Op maandag 4 december 2006 16:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook richting hem, niet jou. Naar jou steek ik mijn tong niet uit. Overigens telt mijn opleiding niet. HBO om toch "iets" gedaan te hebben en Bestuurskunde omdat ik dat een jaar sneller af kon ronden. Echt van die vakken waarbij je aan slechts een klein beetje inzicht en veel fantasie voldoende hebt.
Uhm... Nou eigenlijk wel. Nu althans, ik hoop volgend jaar een betaalde stage te regelen en mijn masters wil ik parttime gaan doen, dus met lesgeven er gewoon bij.quote:Op maandag 4 december 2006 16:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En ondertussen leef je op het geld van Knut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |