Trouwens, je bedoelt het witbier van Korenwolf? Want die staat er namelijk wel bijquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Schultenbrau, helaas staat deze niet op het lijstje.![]()
Neen ik weigerquote:Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef bas_soldaat het volgende:
sorrykan m helaas niet aanpasse
naja dan maar andere kieze hè
die en Guinessquote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Schultenbrau, helaas staat deze niet op het lijstje.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 11:30 schreef Silentuz het volgende:
Grolsch
en ik woon ook nog in Enschede (ok, sinds kort dan)
Barvaria ten top!
Bavaria en Jupilerquote:Op maandag 4 december 2006 11:30 schreef Silentuz het volgende:
Grolsch
en ik woon ook nog in Enschede (ok, sinds kort dan)
Barvaria ten top!
dat is meisjes bierquote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef koen_pijl het volgende:
Corona mis ik
Flikekr op man lekkeri n de zomer op het terras samen met Desperado, maar dat is geen bier.quote:
homoquote:Op maandag 4 december 2006 13:48 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Flikekr op man lekkeri n de zomer op het terras samen met Desperado, maar dat is geen bier.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:53 schreef koen_pijl het volgende:
Nee ok, maar dat is bij corona ook neit. Daarvoor moet je Jupiler drinken
Jupiler is super lekker man! Wat vind jij dan lekker qua bier? Bavaria zeker?quote:Op maandag 4 december 2006 13:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]wat heb jij een ontzettend slechte smaak
Bavaria is ook mongool bier.quote:Op maandag 4 december 2006 14:05 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Jupiler is super lekker man! Wat vind jij dan lekker qua bier? Bavaria zeker?
quote:Op maandag 4 december 2006 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bavaria is ook mongool bier.
Guinness.
ik denk dat ik wel kan concluderen dat jij een super goeie smaak hebtquote:Op maandag 4 december 2006 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hertog Jan, Leffe, Grolsch en Guinness.
quote:Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bavaria en Jupilerwhahahahahahahahah!1!:;D;!;1:!::!; WAT BEN JE DAN VOOR BIER DRINKER,d an kun je jezelf meer slootwaterzuiper met hoofdpijn noemen !1;:D;
hertog jan dus
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 13:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wat heb jij een ontzettend slechte smaak
zo stoer, maar de simpelste sommetjes oplossen...quote:Op maandag 4 december 2006 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hertog Jan, Leffe, Grolsch en Guinness.
ja dat kan ik niet, ik heb ziektes overgehouden aan al dat bier, en als je dat topic doorleest zie je dat ik zeg dat ik de antwoorden wel heb maar dat ik wil weten wat jullie hebben zodat ik kan vergelijken.!quote:Op maandag 4 december 2006 14:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
zo stoer, maar de simpelste sommetjes oplossen...
jongens niet ruziën tijdens het vechtenquote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja dat kan ik niet, ik heb ziektes overgehouden aan al dat bier, en als je dat topic doorleest zie je dat ik zeg dat ik de antwoorden wel heb maar dat ik wil weten wat jullie hebben zodat ik kan vergelijken.!
quote:Op maandag 4 december 2006 14:46 schreef bas_soldaat het volgende:
[..]
jongens niet ruziën tijdens het vechten
Geweldigquote:Op maandag 4 december 2006 15:19 schreef bas_soldaat het volgende:
nou heb toch maar updated versie gemaakt...
voor de oude resultaten kan je altijd de link in mn eerste reactie klikke
Hey achterlijke helmjosti! Daar heb ik op geklikt jaquote:Op zondag 3 december 2006 23:51 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Dan klik je op "Mijne staat er niet bij"
(zucht...)
lol nee wat jij zegt is lekker slim,quote:Op maandag 4 december 2006 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
De tering wat een kutpoll ook zeg
86 merken pils, een zooi bock, trappist, tarwebier, maakt allemaal niet uit
Zet er ook wiskey en wijn en ranja tussen of zo
TS heeft er duidelijk geen kijk op
Dudequote:Op maandag 4 december 2006 20:59 schreef bas_soldaat het volgende:
[..]
lol nee wat jij zegt is lekker slim,
dat een bepaald soort bier een overkoepelend bedrijf heeft zegt niet dat elk soort wat ik hier noem geen los merk is...
ik heb een flinke verzameling samen gepakt...
het verschil mag dan groot zijn tussen een luxe bier en een pils... maar dat doet min aan t feit dat t allemaal biermerken zijn..
dus stop t woord kutpoll maar ff lekker in je reet en reageer je gewoon niet als je alleen negatief kan reagere
Oh, daar zeg je wat, Westmalle Trippelquote:Op maandag 4 december 2006 21:17 schreef 4-elements het volgende:
Leffe, Grimbergen, Westmalle, etc...
Al het goede bier komt uit België
Wat jij zegt!quote:Op maandag 4 december 2006 21:17 schreef 4-elements het volgende:
Leffe, Grimbergen, Westmalle, etc...
Al het goede bier komt uit België
Gatverdamme man.... is wel duidelijke dat jij je smaakpuppillen hebt laten verpesten door de MiccyD, brouwmeester, AKA. Spouwmeester, is echt gewoon niet te drinken, te zuipen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:40 schreef Lippie85 het volgende:
Brouwmeester![]()
Ik moet volgens mij nog een hoop bieren uitproberen voordat ik een goede mening kan vormen.![]()
daarom luid de topic ook:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef Pritt het volgende:
Bier is bier.
Dat mensen daar zo moeilijk over doen.
Ik drink t allemaal.
Ach ja, ieder zijn mening. Ik vind het wel lekker.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gatverdamme man.... is wel duidelijke dat jij je smaakpuppillen hebt laten verpesten door de MiccyD, brouwmeester, AKA. Spouwmeester, is echt gewoon niet te drinken, te zuipen of wat dan ook.
Ook al schenken ze het net boven het vriespunt onderhand dan is het echt nog steeds serieus smerig bier!
Haha ja het is ook een test van niksquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:16 schreef bas_soldaat het volgende:
ik snap zeker wel dat je brouwmeester lekker vind, heb ik ook geen problemen mee, niet in t lijstje van mn favo's maartoch...
alleen meot ik er wel bij zeggen... dat de mening die die jury geeft niet echt klopt met de algemene beleving van veel mensen...
als iemand grolsch voor bavaria aanziet... en zegt zoet... tegen grolsch... spijt me zeer maar zoet is het niet
en dat amstel zuur is? nog nooit van gehoord... waterig kan ik inkomen...
en over dommelsch maakt al helemaal geen sence...
ik denk dat ze voortaan wel een beetje professionelere jury mogen bijhale
Oh dus jij denkt dat ik de enige Fokker ben die Brouwmeester drinkt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef bas_soldaat het volgende:
kan helaas voor je alleen niet de poll aanpasse
quote:
quote:
Wat is er mis met heineken?quote:
om 1 uur? zielig.quote:Op maandag 4 december 2006 01:04 schreef bas_soldaat het volgende:zit hier gewoon lekker een hertog jan naar binne te werke terwijl ik toekijk hoe veel verschil er nog zit in smaken van de fokkers hiero
whatever -_-quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:37 schreef Againzender het volgende:
Cantillon gueuze
quote:
Da's ook geen bier...quote:Op maandag 18 december 2006 13:55 schreef Linkmiegel het volgende:
allemaal lekker? ik vind oranjeboom anders fucking goor
kan je net zo goed water net koolzuur gaan drinken...quote:Op maandag 26 maart 2007 14:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Da's ook geen bier...
Oh; BTW: Grolsch![]()
Mensen die het niet lekker vinden moeten maar amerikaanse biertjes gaan drinken, waarschijnlijk meer hun smaak
hoezo zielig?.. Ik aan 't werk nu maar zou best wel met een palmpje nu op mijn balkon willen zitten lekker in de zonquote:
3 Fonteinen is inderdaad ook jumjumquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:01 schreef Toet het volgende:
[..]
![]()
Heb zelf pas geleden nog een fles 3 Fonteinen op. Eenmaal ontkurkt moet ie ook meteen op![]()
Goed bezig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef Autoreply het volgende:
Hoegaarden, dan Jupiler. Toch maar op de laatste gestemd![]()
Grolsch is wel te pruimen als je een enkele drinkt, maar als je erop gaat zuipen krijgen je na vier bier een ontzettend ranzige nasmaak van. En even later hoofdpijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:50 schreef Catbert het volgende:
Da's ook geen bier...
Oh; BTW: Grolsch![]()
Mensen die het niet lekker vinden moeten maar amerikaanse biertjes gaan drinken, waarschijnlijk meer hun smaak
Dat nieuwe bier van ze is goed te pruimen! Ik was eerst ook geen grolsch fan, maar sinds die nieuwe flesjes wil ik het wel drinken. Afgelopen donderdag ging dat ook goed (fout).quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Grolsch is wel te pruimen als je een enkele drinkt, maar als je erop gaat zuipen krijgen je na vier bier een ontzettend ranzige nasmaak van. En even later hoofdpijn.
Ja , als je dat bevroren bier drinkt zijn je smaakpapillen zo verdoofd dat je niks meer proeft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef Agiath het volgende:
Wat ook trouwens goddelijk is
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
klopt, hoe kouder, hoe minder je proeft.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:22 schreef CXX het volgende:
[..]
ja , als je dat bevroren bier drinkt zijn je smaakpapillen zo verdoofd dat je niks meer proeft.
Dat is meteen ook de enige reden dat je heineken lekker vindt, omdat je niet meer weet wat je drinkt....![]()
Ik ben gezegend met een zaakje hier om de hoek waar ik geuze kan krijgen teruggaand tot botteljaar 1998quote:Op maandag 26 maart 2007 17:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
3 Fonteinen is inderdaad ook jumjum![]()
Ik heb in de schuur nog drie jaargangen Boon liggen, de oudste is alweer zes jaar oud zag ik net
Oei, nog nooit geproefd, puur omdat ik het niet kan vinden hier! Waar had je het gekocht?quote:Op donderdag 29 maart 2007 05:54 schreef Toet het volgende:
[..]
Ik heb trouwens pas geleden voor het eerst een onbewerkte, niet op fles hergiste lambiek gedronken; van Cantillon (de "Grand Cru Bruocsella" uit 2002). Mijn eeste biertje zonder koolzuur, erg apart!
Dat vind ik nou echt niet te zuipen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:41 schreef Agiath het volgende:
Wat ook trouwens goddelijk is
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Een klein paradijsje van een drankwinkel, genaamd De Man van Drank, in Leidenquote:Op zondag 1 april 2007 10:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oei, nog nooit geproefd, puur omdat ik het niet kan vinden hier! Waar had je het gekocht?
naam komt mij bekend voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:47 schreef Toet het volgende:
[..]
Een klein paradijsje van een drankwinkel, genaamd De Man van Drank, in Leiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |