daarom luid de topic ook:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef Pritt het volgende:
Bier is bier.
Dat mensen daar zo moeilijk over doen.
Ik drink t allemaal.
Ach ja, ieder zijn mening. Ik vind het wel lekker.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gatverdamme man.... is wel duidelijke dat jij je smaakpuppillen hebt laten verpesten door de MiccyD, brouwmeester, AKA. Spouwmeester, is echt gewoon niet te drinken, te zuipen of wat dan ook.
Ook al schenken ze het net boven het vriespunt onderhand dan is het echt nog steeds serieus smerig bier!
Haha ja het is ook een test van niksquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:16 schreef bas_soldaat het volgende:
ik snap zeker wel dat je brouwmeester lekker vind, heb ik ook geen problemen mee, niet in t lijstje van mn favo's maartoch...
alleen meot ik er wel bij zeggen... dat de mening die die jury geeft niet echt klopt met de algemene beleving van veel mensen...
als iemand grolsch voor bavaria aanziet... en zegt zoet... tegen grolsch... spijt me zeer maar zoet is het niet
en dat amstel zuur is? nog nooit van gehoord... waterig kan ik inkomen...
en over dommelsch maakt al helemaal geen sence...
ik denk dat ze voortaan wel een beetje professionelere jury mogen bijhale
Oh dus jij denkt dat ik de enige Fokker ben die Brouwmeester drinkt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef bas_soldaat het volgende:
kan helaas voor je alleen niet de poll aanpasse
quote:
quote:
Wat is er mis met heineken?quote:
om 1 uur? zielig.quote:Op maandag 4 december 2006 01:04 schreef bas_soldaat het volgende:zit hier gewoon lekker een hertog jan naar binne te werke terwijl ik toekijk hoe veel verschil er nog zit in smaken van de fokkers hiero
whatever -_-quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:37 schreef Againzender het volgende:
Cantillon gueuze
quote:
Da's ook geen bier...quote:Op maandag 18 december 2006 13:55 schreef Linkmiegel het volgende:
allemaal lekker? ik vind oranjeboom anders fucking goor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |