abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 december 2006 @ 21:09:58 #1
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44114136
Welkom in het politiek cafe van het politiek café van Fok!. Hier kan gepraat worden over propaganda die niet wordt besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van gezemel en achterklap, zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor mensen die zich nog serieus bezig houden met politiek, en andere onzin. Iedereen is welkom.

"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_44114155
Ik dacht aan "JdW was altijd veel sneller".
  zondag 3 december 2006 @ 21:11:13 #4
Stranger than fiction
pi_44114180
Ja, maar ik kon niet het risico lopen dat J. sneller zou zijn. Daarom heb ik het bondig gehouden.
pi_44114182
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Die knakker is al vaker in het nieuws geweest maar onderhand dus al jaren geen docent meer op een zwarte school. Niet dat dat veel uitmaakt natuurlijk.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44114206
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:06 schreef Apropos het volgende:
O ja, ook nog uit de NRC:

Grammaticales.

''Je moeder loopt op straat.''
''Wat praat je over me moeder?!''
Komisch toch? Sketcherig.
pi_44114228
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja, maar ik kon niet het risico lopen dat J. sneller zou zijn. Daarom heb ik het bondig gehouden.
Nu zit hij daar eenzaam in zijn eigen topicje.
pi_44114230
Vooruit dan maar.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_44114251
Ik ga het spaigelplaotie wat gister zomaar weigerde nog langer de film Eyes Wide Shut te spiegelen, een slinger geven.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44114255
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:11 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Komisch toch? Sketcherig.
Ongeveer net zo grappig als Gregorius Nekschot wanneer 't je dagvulling is, denk ik.
pi_44114261
ik ben nu ook een POLSC'er.
pi_44114322
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef IHVK het volgende:
ik ben nu ook een POLSC'er.
Sterkte.
pi_44114343
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:12 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ongeveer net zo grappig als Gregorius Nekschot wanneer 't je dagvulling is, denk ik.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Het humoristisch gehalte daalt natuurlijk vrij snel bij overdadig uitmelken.
pi_44114363
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Sterkte.
pi_44114365
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:12 schreef sigme het volgende:
Ik ga het spaigelplaotie wat gister zomaar weigerde nog langer de film Eyes Wide Shut te spiegelen, een slinger geven.

Help me even op weg?
pi_44114399
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:16 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Help me even op weg?
CD, is je integratie nog niet afgerond?
pi_44114408
Ik was nog niet klaar, maar ik wilde wel gewoon posten. Pelarsische -ofzo!- scheppingsmythe, de geboorte van Athene. Mooie, interessante stukken. Twee-, drieduizend jaar oud en mij word gegund het te lezen. Eurynome legde een Universeel Ei en daaruit kwam alles. Volgens mij is er ook een hindoeïstische of Polynesische mythe waarin de wereld geboren wordt uit een ei, maar dat is niet zo gek, want, zo dacht ik, een ei is toch wel een apart geval, een grappig iets. Daar ligt het, out in the open, een foetus beschermd van de wereld door hoogstens een halve millimeter kalk. En het werkt. Grappig. Ik voel me nu wat beter. Ik voel me ook schuldig, want ik heb mensen vervloekt -"Ik haat jullie. Jullie hebben mij kapot gemaakt." Dat soort dingen- maar hoe zou ik dat nu nog kunnen? Niet. Ik denk dat het binnenkort beter word, maar ik weet het niet zeker. Waarschijnlijk ga ik gewoon maar misschien naar Corus. Ze hebben daar opleidingen. Natuurlijk. Proletarisch, blablabla, etcetera, maar wat maakt het eigenlijk ook uit?

Wat is nou echt de bedoeling?

Niks gekozen wachten tot je dertigste om daarna toch maar het touw aan het plafond te hangen, ofzo? Nee. Dat is niets. Gelukkig zijn met je werk, genoeg geld hebben voor je eigen woning en dan 's avond en in het weekeinde wat leuke dingen doen, dat is toch veel beter? Ja, natuurlijk, het klopt niet, het strookt niet met wat je altijd gedacht hebt en wat men altijd gevonden heeft, maar, zoals ik zei, wat is nou echt de bedoeling?

Straks ga ik Risken met de familie. Thee erbij, misschien wat rode wijn weer. Een sigaret. En dat geluk. Niet die heilloze agressie van vannacht, niet het radeloze, maar even vergeten wat is en ondertussen toch ergens in je achterhoofd hebben dat er een uitweg is, een goede uitweg.
pi_44114410
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:16 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Help me even op weg?
Jij komt duidelijk niet hier weg .

Spiegelplaatje, Gronings voor cd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44114429
David Lynch zit zichzelf belachelijk te maken op Ned. 3
pi_44114463
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

CD, is je integratie nog niet afgerond?
Mjah... CD's doen het nu eenmaal slecht als beelddrager, vooral wanneer het films betreft.
pi_44114467
Loose Change .
pi_44114510
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij komt duidelijk niet hier weg .

Spiegelplaatje, Gronings voor cd.
Ik dacht dat je inmiddels in Italië verbleef, maar bedankt!
  zondag 3 december 2006 @ 21:20:14 #23
Stranger than fiction
pi_44114514
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef Monidique het volgende:
Wat is nou echt de bedoeling?

Niks gekozen wachten tot je dertigste om daarna toch maar het touw aan het plafond te handen, ofzo? Nee. Dat is niets. Gelukkig zijn met je werk, genoeg geld hebben voor je eigen woning en dan 's avond en in het weekeinde wat leuke dingen doen, dat is toch veel beter? Ja, natuurlijk, het klopt niet, het strookt niet met wat je altijd gedacht hebt en wat men altijd gevonden heeft, maar, zoals ik zei, wat is nou echt de bedoeling?

Straks ga ik Risken met de familie. Thee erbij, misschien wat rode wijn weer. Een sigaret. En dat geluk. Niet die heilloze agressie van vannacht, niet het radeloze, maar even vergeten wat is en ondertussen toch ergens in je achterhoofd hebben dat er een uitweg is, een goede uitweg.
Corus is een mooie plek om te werken.
pi_44114524
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
Loose Change .
''Het derde gebouw is neergehaald op verzoek''. . En voor de rest waardeloze algemene uitspraken (''je hoeft niet alles te geloven wat ze zeggen''). Gelukkig had ik toch al een hekel aan hem.
  zondag 3 december 2006 @ 21:20:57 #25
Stranger than fiction
pi_44114549
Ik dacht in de sauna
pi_44114573
Overigens ironisch dat de joden de moren indertijd met open armen binnenhaalden en lang prima samenwerkten in Spanje totdat Fernando en Isabel de eerste jodenuitzetting organiseerden als wraak. Over die prettige samenwerking hoor je noch de joden, noch de arabieren meer en de rol van de nieuwe christelijke heersers tov die joden is ook een beetje ondergeschoffeld in de geschiedenislesjes.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_44114578
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik dacht dat je inmiddels in Italië verbleef, maar bedankt!
Niet ik, moeders zit in Italië. Ik zit in haar landhuis (met sauna en ruimte voor een pony), ergens op de grote stille hei.
En nu ga ik, in bed, film kijken.

pi_44114583
Nou ik ga zo weer naar Stad met de waterkoker en andere zooi die ik van sinterklaas heb gekregen .
pi_44114622
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:21 schreef multatuli het volgende:
Overigens ironisch dat de joden de moren indertijd met open armen binnenhaalden en lang prima samenwerkten in Spanje totdat Fernando en Isabel de eerste jodenuitzetting organiseerden als wraak. Over die prettige samenwerking hoor je noch de joden, noch de arabieren meer en de rol van de nieuwe christelijke heersers tov die joden is ook een beetje ondergeschoffeld in de geschiedenislesjes.
ja best apart eigenlijk.
pi_44114626
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef Apropos het volgende:
''Het derde gebouw is neergehaald op verzoek''. . En voor de rest waardeloze algemene uitspraken (''je hoeft niet alles te geloven wat ze zeggen''). Gelukkig had ik toch al een hekel aan hem.
Het einde van Loose Change als ze volledig doorslaan is wel het mooiste over de neppe gesprekken die gevoerd zijn uit de vliegtuigen .
pi_44114635
quote:
In Spanje misschien, ik weet het niet, maar hier is sowieso alles wat met de Reconquista te maken heeft, behoorlijk ondergeschoffeld.
pi_44114655
quote:
Overigens ironisch dat de joden de moren indertijd met open armen binnenhaalden en lang prima samenwerkten in Spanje totdat Fernando en Isabel de eerste jodenuitzetting organiseerden als wraak.
Strikt genomen was dat inderdaad de eerste, maar ten tijde van de Almohaden gingen de Joden maar wat graag naar het noorden.
pi_44114659
O, ik ga even appeltaart eten en theedrinken en Risk pakken en gelukkig zijn voor even, .
pi_44114699
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:23 schreef Monidique het volgende:
O, ik ga even appeltaart eten en theedrinken en Risk pakken en gelukkig zijn voor even, .
Ja!
pi_44114725
Toch wel mooi, niet waar, zulke dingen? Je moet ze koesteren, want, nou ja, iedereen weet wel waarom.
pi_44114755
Zo zie je maar dat "oorlog" niet alleen maar slecht is.
pi_44115073
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef Apropos het volgende:
David Lynch
brr
pi_44115139
Why do all good things come to an end.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44115147
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:31 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat moet je, slijmbal?
pi_44115222
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
We did not ask for that, but have survived.
pi_44115268
quote:
Pinochet?
pi_44115360
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef Apropos het volgende:

[..]

We did not ask for that, but have survived.
Time is what keeps everything from happening at once.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44115377
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Once you go black...
pi_44115388
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Once you go black...
Nou ja... behalve Jan Obbeek dan.
  zondag 3 december 2006 @ 21:44:26 #46
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44115418
quote:
Ik had wel een eeuwigheid in je inspirerende aanwezigheid willen verblijven, Mutant, maar helaas viel ik in slaap.
pi_44115426
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

My sole objection to loitering would be that one never knows when it will end.
pi_44115450
Was er weer een meeting?
pi_44115464
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Was er weer een meeting?
Ja. Nee. Ja, toch wel.
pi_44115474
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Once you go black...
You'll forever be packin' a Mac in the back of the 'ac.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')