Die knakker is al vaker in het nieuws geweest maar onderhand dus al jaren geen docent meer op een zwarte school. Niet dat dat veel uitmaakt natuurlijk.quote:
Komisch toch? Sketcherig.quote:Op zondag 3 december 2006 21:06 schreef Apropos het volgende:
O ja, ook nog uit de NRC:
Grammaticales.
''Je moeder loopt op straat.''
''Wat praat je over me moeder?!''
Nu zit hij daar eenzaam in zijn eigen topicje.quote:Op zondag 3 december 2006 21:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja, maar ik kon niet het risico lopen dat J. sneller zou zijn. Daarom heb ik het bondig gehouden.
Ongeveer net zo grappig als Gregorius Nekschot wanneer 't je dagvulling is, denk ik.quote:
Sterkte.quote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef IHVK het volgende:
ik ben nu ook een POLSC'er.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Het humoristisch gehalte daalt natuurlijk vrij snel bij overdadig uitmelken.quote:Op zondag 3 december 2006 21:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ongeveer net zo grappig als Gregorius Nekschot wanneer 't je dagvulling is, denk ik.
Help me even op weg?quote:Op zondag 3 december 2006 21:12 schreef sigme het volgende:
Ik ga het spaigelplaotie wat gister zomaar weigerde nog langer de film Eyes Wide Shut te spiegelen, een slinger geven.
Jij komt duidelijk niet hier wegquote:
Mjah... CD's doen het nu eenmaal slecht als beelddrager, vooral wanneer het films betreft.quote:Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
CD, is je integratie nog niet afgerond?
Ik dacht dat je inmiddels in Italië verbleef, maar bedankt!quote:Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk niet hier weg.
Spiegelplaatje, Gronings voor cd.
Corus is een mooie plek om te werken.quote:Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef Monidique het volgende:
Wat is nou echt de bedoeling?
Niks gekozen wachten tot je dertigste om daarna toch maar het touw aan het plafond te handen, ofzo? Nee. Dat is niets. Gelukkig zijn met je werk, genoeg geld hebben voor je eigen woning en dan 's avond en in het weekeinde wat leuke dingen doen, dat is toch veel beter? Ja, natuurlijk, het klopt niet, het strookt niet met wat je altijd gedacht hebt en wat men altijd gevonden heeft, maar, zoals ik zei, wat is nou echt de bedoeling?
Straks ga ik Risken met de familie. Thee erbij, misschien wat rode wijn weer. Een sigaret. En dat geluk. Niet die heilloze agressie van vannacht, niet het radeloze, maar even vergeten wat is en ondertussen toch ergens in je achterhoofd hebben dat er een uitweg is, een goede uitweg.
''Het derde gebouw is neergehaald op verzoek''.quote:
Niet ik, moeders zit in Italië. Ik zit in haar landhuis (met sauna en ruimte voor een pony), ergens op de grote stille hei.quote:Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels in Italië verbleef, maar bedankt!
ja best apart eigenlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 21:21 schreef multatuli het volgende:
Overigens ironisch dat de joden de moren indertijd met open armen binnenhaalden en lang prima samenwerkten in Spanje totdat Fernando en Isabel de eerste jodenuitzetting organiseerden als wraak. Over die prettige samenwerking hoor je noch de joden, noch de arabieren meer en de rol van de nieuwe christelijke heersers tov die joden is ook een beetje ondergeschoffeld in de geschiedenislesjes.
Het einde van Loose Change als ze volledig doorslaan is wel het mooiste over de neppe gesprekken die gevoerd zijn uit de vliegtuigenquote:Op zondag 3 december 2006 21:20 schreef Apropos het volgende:
''Het derde gebouw is neergehaald op verzoek''.. En voor de rest waardeloze algemene uitspraken (''je hoeft niet alles te geloven wat ze zeggen''). Gelukkig had ik toch al een hekel aan hem.
In Spanje misschien, ik weet het niet, maar hier is sowieso alles wat met de Reconquista te maken heeft, behoorlijk ondergeschoffeld.quote:Op zondag 3 december 2006 21:21 schreef multatuli het volgende:
Overigens ironisch dat de joden de moren indertijd met open armen binnenhaalden en lang prima samenwerkten in Spanje totdat Fernando en Isabel de eerste jodenuitzetting organiseerden als wraak. Over die prettige samenwerking hoor je noch de joden, noch de arabieren meer en de rol van de nieuwe christelijke heersers tov die joden is ook een beetje ondergeschoffeld in de geschiedenislesjes.
Strikt genomen was dat inderdaad de eerste, maar ten tijde van de Almohaden gingen de Joden maar wat graag naar het noorden.quote:Op zondag 3 december 2006 21:21 schreef multatuli het volgende:
Overigens ironisch dat de joden de moren indertijd met open armen binnenhaalden en lang prima samenwerkten in Spanje totdat Fernando en Isabel de eerste jodenuitzetting organiseerden als wraak.
Ja!quote:Op zondag 3 december 2006 21:23 schreef Monidique het volgende:
O, ik ga even appeltaart eten en theedrinken en Risk pakken en gelukkig zijn voor even,.
We did not ask for that, but have survived.quote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
Why do all good things come to an end.
Pinochet?quote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
Time is what keeps everything from happening at once.quote:Op zondag 3 december 2006 21:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
We did not ask for that, but have survived.
Once you go black...quote:Op zondag 3 december 2006 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Time is what keeps everything from happening at once.
Ik had wel een eeuwigheid in je inspirerende aanwezigheid willen verblijven, Mutant, maar helaas viel ik in slaap.quote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
My sole objection to loitering would be that one never knows when it will end.quote:Op zondag 3 december 2006 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Time is what keeps everything from happening at once.
Ja. Nee. Ja, toch wel.quote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Was er weer een meeting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |