abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 09:00:04 #101
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_44123915
Wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Lijkt mij echt heel erg om zoiets mee te moeten maken.
Ik hoop dat de ouders ooit rust vinden in deze kloten wereld.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_44123970
Dus hij was op zoek naar z'n (stief-)broertje, met een mes op zak? Zijn pleegouders hebben zich nooit zorgen gemaakt over z'n gedrag?
Door bovenstaande artikelen denk ik aan een psychopaat; blijven ontkennen en er 'lacherig' bij zitten...

Vandaag dus zijn bizarre alibi, ben benieuwd.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_44124055
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:05 schreef CartWOman het volgende:
Dus hij was op zoek naar z'n (stief-)broertje, met een mes op zak? Zijn pleegouders hebben zich nooit zorgen gemaakt over z'n gedrag?
Door bovenstaande artikelen denk ik aan een psychopaat; blijven ontkennen en er 'lacherig' bij zitten...

Nee, hij had geen mes bij zich bij aanhouding..
pi_44124219
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:14 schreef Xith het volgende:

[..]

Nee, hij had geen mes bij zich bij aanhouding..
Toen niet meer, ik bedoel natuurlijk toen hij naar de school ging.

Trouwens, vreemde uitlatingen tot nu toe van die advocaat, klinkt eerder als de officier van justitie.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 4 december 2006 @ 09:57:00 #105
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_44124652
even gegoogled op de karateschool van die vader:

http://www.tamashiidojo.com/

staat ook een foto op van de vader..
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  maandag 4 december 2006 @ 09:58:31 #106
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_44124687
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:05 schreef CartWOman het volgende:

Ik ook
Ik vraag me af wat dat misbaksel bezield heeft om tot zo'n laffe daad te komen
Waarom is hij z'n vader niet te lijf gegaan, die kan zich tenminste nog verdedigen. Had hij wellicht een minderwaardigheids complex met al die karatefiguren in de familie
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_44124776
Doe allemaal even Ying Yang, hij is verdachte...

Hij heeft niet bekend, hij heeft geen wapen bij zich gehad op het moment van aanhouding. Eerlijk is eerlijk, gezien zijn verleden zou het maar zo kunnen dat hij wel de dader is, maar hou het dan wel bij de feiten. Als je bijvoorbeeld de telegraafsite leest en de reacties ziet onder aan het artikel, veroordeelt iedereen hem terwijl niemand feitelijk weet of hij het wel gedaan heeft.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_44124922
Echt niet normaal meer!

Ik ben benieuwd wat voor een straf de dader krijgt in dit milde justitie land. 10 of 15 jaar met TBS?
De ouders en zusjes van Jesse zijn ruined for life! en vast nog wel meer mensen in hun directe omgeving!
Voor zulke dingen zou ik het niet eens erg vinden als we een Amerika beleid volgen en dus de doodstraf!
pi_44124964
Ik heb ook zo'n medelijden met de jufrouw (die ken ik dan wel). Hoe erg moet dat zijn om ineens een van je leerlingen zo te zien liggen.
Houd van een lijntje.
  maandag 4 december 2006 @ 10:15:41 #110
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_44125012
Die doodstraf kunnen we allemaal wel willen maar dat zal niet gebeuren.

Ik wens de dader een ellendig leven toe, op welke manier dan ook!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_44125067
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb ook zo'n medelijden met de jufrouw (die ken ik dan wel niet). Hoe erg moet dat zijn om ineens een van je leerlingen zo te zien liggen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_44125266
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:27 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Toen niet meer, ik bedoel natuurlijk toen hij naar de school ging.

Trouwens, vreemde uitlatingen tot nu toe van die advocaat, klinkt eerder als de officier van justitie.
ms stuurt de raadsman alvast aan op ontoerekeningsvatbaar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_44125629
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:29 schreef milagro het volgende:

[..]

ms stuurt de raadsman alvast aan op ontoerekeningsvatbaar.
Dat moet dan wel, en daar zal het ook wel op uitdraaien.
pi_44125734
Hij krijgt levenslang en geen TBS. Iets anders kan ik me niet voorstellen.
Houd van een lijntje.
  † In Memoriam † maandag 4 december 2006 @ 10:57:10 #115
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44125818
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:10 schreef weenham het volgende:
Echt niet normaal meer!
Dat we zijn hele familie erbij halen?
Nee, idd niet normaal
pi_44126795
Openingspost up-to-date gemaakt.
pi_44126899
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij krijgt levenslang en geen TBS. Iets anders kan ik me niet voorstellen.
Daar denk ik heel anders over.

Lees dit artikel maar: Verdachte is "koel" en heeft "zwak normbesef" en dat doet mij wel heel erg sterk denken dat deze lijdt aan een Anti-Sociale Persoonlijkheidsstoornis (APS, voorheen vaker aangeduid met psychopathie)....

Ik sluit daarom zeker niet uit dat persoon mogelijk tijdens de daad (deels) ontoerekeningsvatbaar is geweest. De kans op TBS met dwangverpleging, naast celstraf is dan zeker niet ongebruikelijk....

Dat maakt het allemaal niet minder erg...we krijgen er Jesse hoe dan ook er niet mee terug...

Onderschat echter TBS niet. Het is een maatregel met een open eind en kan tekens indien nodig steeds weer worden verlengd tot aan de dood toe (long-stay scenario).

De meeste verdachten zijn als de dood om TBS te krijgen en hebben daarom veel liever "gewone"gevangenisstraf" tenminste als het om een tijdelijke detentie gaat....

[ Bericht 8% gewijzigd door EchtGaaf op 04-12-2006 11:55:32 ]
  maandag 4 december 2006 @ 11:48:58 #118
3542 Gia
User under construction
pi_44126940
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:57 schreef Janena het volgende:
even gegoogled op de karateschool van die vader:

http://www.tamashiidojo.com/

staat ook een foto op van de vader..
Ja, die naam had ik ook al gevonden. Dus inderdaad een bondscoach. Ook lekker dan als je zo'n zoontje hebt terwijl je een voorbeeldfunctie vervult.
pi_44127116
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Daar denk ik heel anders over. Lees de berichten in de openingpost; verdachte doet mij sterk denken aan een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis (APS, voorheen vaker aangeduid met psychopathie).

Ik sluit daarom zeker niet uit dat persoon mogelijk tijdens de daad (deels) ontoerekeningsvatbaar is geweest. De kans op TBS met dwangverpleging, naast celstraf is dan zeker niet ongebruikelijk....

Dat maakt het allemaal niet minder erg...we krijgen er Jesse hoe dan ook er niet mee terug...

Onderschat echter TBS niet. Het is een maatregel met een open eind en kan tekens indien nodig steeds weer worden verlengd tot aan de dood toe (long-stay scenario).

De meeste verdachten zijn als de dood om TBs te krijgen en hebben daarom veel liever "gewone"gevangenisstraf" tenminste als het om een tijdelijke detentie gaat....
Ik heb er weinig verstand van hoor, maar wat is het nut van TBS als iemand levenslang krijgt? Of denk je dat hij geen levenslang krijgt?
Houd van een lijntje.
pi_44127193
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:48 schreef Gia het volgende:
Ja, die naam had ik ook al gevonden. Dus inderdaad een bondscoach. Ook lekker dan als je zo'n zoontje hebt terwijl je een voorbeeldfunctie vervult.
Ook lekker zo'n kort-door-de-bocht reactie.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')