Nee, hij had geen mes bij zich bij aanhouding..quote:Op maandag 4 december 2006 09:05 schreef CartWOman het volgende:
Dus hij was op zoek naar z'n (stief-)broertje, met een mes op zak? Zijn pleegouders hebben zich nooit zorgen gemaakt over z'n gedrag?![]()
Door bovenstaande artikelen denk ik aan een psychopaat; blijven ontkennen en er 'lacherig' bij zitten...![]()
Vandaag dus zijn bizarre alibi, ben benieuwd.
Toen niet meer, ik bedoel natuurlijk toen hij naar de school ging.quote:Op maandag 4 december 2006 09:14 schreef Xith het volgende:
[..]
Nee, hij had geen mes bij zich bij aanhouding..
Ik ookquote:Op maandag 4 december 2006 09:05 schreef CartWOman het volgende:
Vandaag dus zijn bizarre alibi, ben benieuwd.
quote:Op maandag 4 december 2006 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb ook zo'n medelijden met de jufrouw (die ken ik dan wel niet). Hoe erg moet dat zijn om ineens een van je leerlingen zo te zien liggen.
ms stuurt de raadsman alvast aan op ontoerekeningsvatbaar.quote:Op maandag 4 december 2006 09:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toen niet meer, ik bedoel natuurlijk toen hij naar de school ging.
Trouwens, vreemde uitlatingen tot nu toe van die advocaat, klinkt eerder als de officier van justitie.![]()
Dat moet dan wel, en daar zal het ook wel op uitdraaien.quote:Op maandag 4 december 2006 10:29 schreef milagro het volgende:
[..]
ms stuurt de raadsman alvast aan op ontoerekeningsvatbaar.
Dat we zijn hele familie erbij halen?quote:Op maandag 4 december 2006 10:10 schreef weenham het volgende:
Echt niet normaal meer!
Daar denk ik heel anders over.quote:Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij krijgt levenslang en geen TBS. Iets anders kan ik me niet voorstellen.
Ja, die naam had ik ook al gevonden. Dus inderdaad een bondscoach. Ook lekker dan als je zo'n zoontje hebt terwijl je een voorbeeldfunctie vervult.quote:Op maandag 4 december 2006 09:57 schreef Janena het volgende:
even gegoogled op de karateschool van die vader:
http://www.tamashiidojo.com/
staat ook een foto op van de vader..
Ik heb er weinig verstand van hoor, maar wat is het nut van TBS als iemand levenslang krijgt? Of denk je dat hij geen levenslang krijgt?quote:Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar denk ik heel anders over. Lees de berichten in de openingpost; verdachte doet mij sterk denken aan een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis (APS, voorheen vaker aangeduid met psychopathie).
Ik sluit daarom zeker niet uit dat persoon mogelijk tijdens de daad (deels) ontoerekeningsvatbaar is geweest. De kans op TBS met dwangverpleging, naast celstraf is dan zeker niet ongebruikelijk....
Dat maakt het allemaal niet minder erg...we krijgen er Jesse hoe dan ook er niet mee terug...
Onderschat echter TBS niet. Het is een maatregel met een open eind en kan tekens indien nodig steeds weer worden verlengd tot aan de dood toe (long-stay scenario).
De meeste verdachten zijn als de dood om TBs te krijgen en hebben daarom veel liever "gewone"gevangenisstraf" tenminste als het om een tijdelijke detentie gaat....
Ook lekker zo'n kort-door-de-bocht reactie.quote:Op maandag 4 december 2006 11:48 schreef Gia het volgende:
Ja, die naam had ik ook al gevonden. Dus inderdaad een bondscoach. Ook lekker dan als je zo'n zoontje hebt terwijl je een voorbeeldfunctie vervult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |