Ik hoop echt van nietquote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de dijk?
quote:Op zondag 3 december 2006 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de dijk?
nou, de band is later min of meer overgegaan in de Amazing Stroopwafels. die zijn denk ik de bekendste vertolkers. Dat genre dus.quote:Op zondag 3 december 2006 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is nederfolkrock eigenlijk precies, heb je andere voorbeelden?
Dat vind ik dus ook moeilijk classificeren....quote:Op zondag 3 december 2006 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat is nederfolkrock eigenlijk precies, heb je andere voorbeelden?
Lijkt me ook. Vrij lastige groepssplitsing hier...quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben het kwijt, dat is toch gewoon popmuziek?
Daar dacht ik ook aan, inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2006 17:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit aan Focus te denken, maar da's ook niet goed.
Oude Maasweg valt nou net een beetje buiten het genrequote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben het kwijt, dat is toch gewoon popmuziek?
quote:Op zondag 3 december 2006 17:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Fungus?
Ik heb Lief Ende Leid hier van ze liggen. Geweldige plaatquote:Op zondag 3 december 2006 17:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
RoofingBurner +1
bekend van Kaapren Varen, oftewel Jan Piet Joris en Corneel, die hebben baarden.
Punten deel 477
Homdeck + 1
RoofingBurnber +1
fijne muziek inderdaadquote:Op zondag 3 december 2006 17:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb Lief Ende Leid hier van ze liggen. Geweldige plaat![]()
Etcetera +1 Ben je fan?quote:Op zondag 3 december 2006 17:18 schreef Etcetera het volgende:
rammstein
een klein beetjequote:
Ik heb ze eens live gezien, een geweldige ervaring.quote:Op zondag 3 december 2006 17:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een klein beetjeze hebben toffe nummers
Grappig, ik zag ze ook op Werchter.quote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ze op Rock Werchter gezien. Zag er wel goed uit. Ik vind ook wel dat ze een aantal hele goede nummers hebben maar het laatste werk wordt echt Amerikaanse pulpbagger
Het is reeds enkele jaren geleden dus het kan zijn dat we bij hetzelfde festival warenquote:Op zondag 3 december 2006 17:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Grappig, ik zag ze ook op Werchter.![]()
Zelfde jaar was het inderdaad, 2003. We waren laat, toen we aankwamen hoorden we de doedelzakken van Dropkick Murphy's. Echt balen was dat.quote:Op zondag 3 december 2006 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is reeds enkele jaren geleden dus het kan zijn dat we bij hetzelfde festival waren
Dropkick Murphys, RHCP, Chemical Brothers en Heather Nova waren er ook.
In de show had één van de figuren nog een vlammenwerpermasker op geloof ik. Met z'n vuurpijl over het publiek (ze hebben nu een andere show).
Dezelfde?
quote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat het te lastig gaat worden (is niet zo gek eerlijk gezegd) daarom geef ik Homdeck het punt (goed?)
Homdeck +1
Het waren trouwens Masha en Nastya Tolmachevy
Die zit op mijn tv.quote:Op zondag 3 december 2006 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb al een hoop zoekmachines gezien, maar de Belgische teletekst![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef Etcetera het volgende:
omdat homdeck meteen met rusland kwam, en lienekien slechts in de buurt zat (sorry)
en omdat ik dat had gezegd voordat lienekien postte
2002 zie ik netquote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Zelfde jaar was het inderdaad, 2003. We waren laat, toen we aankwamen hoorden we de doedelzakken van Dropkick Murphy's. Echt balen was dat.
Jayhawk +1quote:Op zondag 3 december 2006 17:33 schreef Jayhawk het volgende:
Jos Brink
Ik ben meer iemand voor die mega wafels met slagroom.quote:Op zondag 3 december 2006 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2002 zie ik net
Ze hadden er overigens geweldige vietnames loempias
je had toch besloten dat ik het punt kreeg? ik zie het probleem niet zo. Ik kwam met rusland en niemand heeft het antwoord compleet gemaakt voordat ik het punt kreeg.quote:Op zondag 3 december 2006 17:34 schreef Etcetera het volgende:
zeg jullie gaan wel lekker door enzo, maar wie moet dat punt nou hebben?
mjah okquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je had toch besloten dat ik het punt kreeg? ik zie het probleem niet zo. Ik kwam met rusland en niemand heeft het antwoord compleet gemaakt voordat ik het punt kreeg.
Torhout ben ik één keer geweest toen ik een jaar of 10 was denk ik. We zouden ook nog naar Werchter gaan maar dat ging allemaal niet lukken.quote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand voor die mega wafels met slagroom.(is wel te zien aan mijn figuur)
We gingen trouwens bijna ieder jaar, eerst naar Torhout en toen dat eindigde naar Werchter. Nog ieder jaar missen we Torhout. Altijd gezellig in Belgie.![]()
Ja! helemaal goed.quote:Op zondag 3 december 2006 17:45 schreef Jayhawk het volgende:
Bonnie St. Claire
Peter Koelewijn maakte haar bekend, maar gaf hij ook haar de naam?
Als je huilt.quote:Op zondag 3 december 2006 17:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Huilen van Andre van Duin?
nee, veel serieuzer....quote:Op zondag 3 december 2006 17:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Huilen van Andre van Duin?
nee, ook niet, dat was echt heel mooi; dit is vooral mooi in z'n genre.quote:Op zondag 3 december 2006 17:58 schreef Homdeck het volgende:
laat ik eens een poging wagen
Frans Halsema - Voor haar?
nee, die is vooral ontroerend met konijnen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Het zou zomaar een Youp van 't Hekje kunnen zijn
geen Hazes en geen van dik hout; zou wel geweldig zijn trouwens.quote:Op zondag 3 december 2006 18:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Of van Dik Hout?
quote:Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik kon de tekst niet thuisbrengen, dus ik heb het opgezocht. Een klassieker wil ik het niet noemen eigenlijk.
nee, deze man treedt nog wekelijks een keer of 3-4 op.quote:Op zondag 3 december 2006 18:08 schreef Neleos het volgende:
Koos Alberts
Dit is het hele lied; nu dus graag titel en zangert!quote:Als je vrouw je heeft verlaten
Waar jij zo veel van houdt
En vrienden je gaan haten
… om een kleine fout
Dan wil je soms heel even
Je eigen laten gaan
Je ogen worden vochtig
En je voelt opeens een traan
Maar een man mag niet huilen
Ook al heeft hij verdriet
Een man mag niet huilen
ls een ander het ziet
Hij moet alles vergeten
En zich nooit laten gaan
Nee, een man mag niet huilen
Zelfs geen enkele traan
Je hebt jarenlang verkering
Met een meisje uit de straat
En je bent van haar gaan houden
… maar het is te laat
Ze heeft opeens een ander
En ze kijkt je niet meer aan
Dan wordt het je te machting
En je voelt opeens een traan.
Het dierbaarst op de wereld
Dat je ooit bezat
Dat is toch wel je moeder
… die jij 't meest aanbad
Opeens krijg je te horen
Dat zij is heegegaan
Je ogen worden vochtig
En je voelt opeens een traan
dat andere nummer van hem zou ik eerder als klassieker in het genre willen bestempelen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb het ook opgezocht, maar het in het genre zéker een klassieker hoor. (ben trouwens blij dat ik hem niet wist)
Beetje flauw, Homdeck.quote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je had toch besloten dat ik het punt kreeg? ik zie het probleem niet zo. Ik kwam met rusland en niemand heeft het antwoord compleet gemaakt voordat ik het punt kreeg.
hij was vanmiddag op de radio; reffrein fijn meegezongen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb het ook opgezocht, maar het in het genre zéker een klassieker hoor. (ben trouwens blij dat ik hem niet wist)
Dat andere nummer is ook een klassieker, maar wel erg makkelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 18:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat andere nummer van hem zou ik eerder als klassieker in het genre willen bestempelen.
Vind je dat een sportieve manier om de discussie over een punt tot een einde te brengen? Ik niet.quote:
Doe nog maar een hint ja.quote:Op zondag 3 december 2006 18:20 schreef doeka het volgende:
Weet je 'm nog niet, Neleos, met de hints?
Wil je nog een hint?
ik zeg geen onwaarheden geloof ik. Ik zou niet weten waarom jij meer recht op het punt zou moeten hebben dan ik.quote:Op zondag 3 december 2006 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je dat een sportieve manier om de discussie over een punt tot een einde te brengen? Ik niet.
Welke discussie? Ik was er niet eens!quote:Op zondag 3 december 2006 18:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik zeg geen onwaarheden geloof ik. Ik zou niet weten waarom jij meer recht op het punt zou moeten hebben dan ik.
maar ik heb ook geen zin in een ellenlange disussie over zoiets stoms als een punt bij een spelletje eigenlijk.
deze discussie. en ik kan er ook niks aan doen dat je er net niet was.quote:Op zondag 3 december 2006 18:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke discussie? Ik was er niet eens!
JA! Neleos., held!quote:Op zondag 3 december 2006 18:24 schreef Neleos het volgende:
Jacques Herb dus.
Je had je ook buiten de discussie kunnen houden.quote:Op zondag 3 december 2006 18:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
deze discussie. en ik kan er ook niks aan doen dat je er net niet was.
6 minuten voor ik dat postte had jij nog gepost. moet ik ruiken dat je weg bent ofzo?quote:Op zondag 3 december 2006 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je had je ook buiten de discussie kunnen houden.
Zullen we er gewoon over ophouden?quote:Op zondag 3 december 2006 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Zullen we dit naar het SC verplaatsen?
Jupquote:Op zondag 3 december 2006 18:31 schreef Homdeck het volgende:
lucas en gea
nee minder. ik had de 28 euro van etcetera ook meegeteld.quote:Op zondag 3 december 2006 18:42 schreef Neleos het volgende:
72 euro?
best welquote:Op zondag 3 december 2006 18:46 schreef Homdeck het volgende:
wat een kutvraag eigenlijk...
quote:Op zondag 3 december 2006 18:50 schreef Neleos het volgende:
Wat een kutvraag.
bijnaquote:Op zondag 3 december 2006 18:51 schreef Neleos het volgende:
44 euro?
knap!quote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef Lienekien het volgende:
43
kloptquote:Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt je maar beter normaal aan de verkeersregels houden.
Ik kreeg alleen een waarschuwingquote:Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef Neleos het volgende:
Je kunt beter zonder licht gaan fietsen, dat kost maar 20 euro.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
als ik daarbij een handtekening van je kan krijgen wil je rekeningnummer wel hebben hoor
quote:Op zondag 3 december 2006 18:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, heb je die agent geflashed?![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 19:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
A la Irakeez ja...
'Maar die fiets is niet van mij, maar van iemand die ik wel eens spreek via msn'![]()
Neleos +1quote:Op zondag 3 december 2006 19:05 schreef Neleos het volgende:
Weezer
Welk nummer van wie?quote:Little Richard, Chuck Berry, Bo Diddley, Fats Domino
Here come Elvis, Gene Vincent, Buddy Holly and Jerry Lee
Dat klopt alvastquote:Op zondag 3 december 2006 19:10 schreef Etcetera het volgende:
het nummer heet hail rock 'n roll geloof ik, artiest weet ik echt niet meer
quote:Op zondag 3 december 2006 19:10 schreef Homdeck het volgende:
komt dat uit fire water burn van Bloodhound gang?
ach wat is het verschil?quote:Ill spend my days with j.f.k., marvin gaye, martha raye, and lawrence welk
And kurt cobain, kojak, mark twain and jimi hendrixs poltergeist
Hoezo 1995 dan?quote:Op zondag 3 december 2006 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
Hail Hail Rock and Roll is een term van Chuck Berry...maar dat was niet van 1995
quote:Op zondag 3 december 2006 19:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Hopelijk weet iemand het antwoord.![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 19:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoezo 1995 dan?
Nummer komt uit 1992. Hij had ook nog een hitje met Matador.
Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 3 december 2006 19:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Hopelijk weet iemand het antwoord.![]()
Ik wel.quote:
gelukkig. ik ben niet de enige.quote:
Jaja, maar van wie?quote:Op zondag 3 december 2006 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hale hal Rock and Roll
Heb je een baan?quote:Op zondag 3 december 2006 19:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb het nog nagezocht. In de sollicitatiebrief voor mijn huidige baan stond ook 'hopelijk'. Mijn god, door het oog van de naald.
Heb je hem wel goed opgezocht dan?quote:Op zondag 3 december 2006 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het opgezocht maar ik snap de hints compleet niet....
Je wordt wel persoonlijk, hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je een baan?![]()
Fok je dan in de baas z'n tijd? Of werk je thuis?![]()
Jazeker...Ik snap de Garfield hint wel..maar het "hopelijk" verhaal niet.quote:
Afsluitzin solicitatiebriefquote:Op zondag 3 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker...Ik snap de Garfield hint wel..maar het "hopelijk" verhaal niet.
quote:Op zondag 3 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was ook geen hint.quote:Op zondag 3 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Shit heyquote:
Ah toch nog.quote:Op zondag 3 december 2006 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Aaaahhh heb het
Garland Jeffreys, lag al op het puntje van m'n tong
Vind je het echt persoonlijk als mensen vragen of je werk hebt?quote:
Je weet het antwoord niet.quote:Op zondag 3 december 2006 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je het echt persoonlijk als mensen vragen of je werk hebt?
True true...en als je zegt: "nee" dan moet je het weer uitleggen. Ik snapquote:
Lien denkt dat wij allemaal haar topichistory checken..quote:Op zondag 3 december 2006 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shit hey
En ik steeds maar denken dat het bij de hints hoort
Hé, ik begon er niet over!quote:Op zondag 3 december 2006 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lien denkt dat wij allemaal haar topichistory checken..![]()
grootheidswaanzin![]()
Wat is er nou mis met hopen? Daar spreekt juist vertrouwen uit: gunstige verwachting koesteren ten opzichte van iets dat men wenst of begeert, van hoop vervuld zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 19:35 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het niet echt fout, maar het klinkt niet nee
en ik gok garfield hopefout en te laat (eerste wist ik wel
)
quote:Op zondag 3 december 2006 19:36 schreef Soempie het volgende:
Oh nee, Roof zat in Lien d'r history![]()
Sorrie Lien![]()
Niet helemaal, ik kwam in het sollicitatiebrief topic via Active Topics en toevallig kwam ik Lien daar tegen. Vandaar de opmerking over de verhitte discussie in het andere topic.quote:Op zondag 3 december 2006 19:36 schreef Soempie het volgende:
Oh nee, Roof zat in Lien d'r history![]()
Sorrie Lien![]()
Je kunt het ook uitleggen als "niet zelfverzekerd" of "afwachtend/onderdanig".quote:Op zondag 3 december 2006 19:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met hopen? Daar spreekt juist vertrouwen uit: gunstige verwachting koesteren ten opzichte van iets dat men wenst of begeert, van hoop vervuld zijn.
er is niets mis met hopen, maar ik denk dat het juist verstandigis om zelfvertrouwen uit te stralen in een brief. en als je 'hoop' oid erin zit, lijkt het alsof je het niet zeker weet. vind ik.quote:Op zondag 3 december 2006 19:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met hopen? Daar spreekt juist vertrouwen uit: gunstige verwachting koesteren ten opzichte van iets dat men wenst of begeert, van hoop vervuld zijn.
Ja, ik ben het daar niet mee eens.quote:Op zondag 3 december 2006 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt het ook uitleggen als "niet zelfverzekerd" of "afwachtend/onderdanig".
Je kunt nl ook zoiets schrijven als "dit zou ik gaarna tijdens ons ....gesprek willen toelichten".
Dan straal je wat meer zelfverzekerdheid uit.
Dat magquote:Op zondag 3 december 2006 19:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik ben het daar niet mee eens.
Ik vind echt dat je dan veel te veel ophangt aan één woord.quote:Op zondag 3 december 2006 19:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is niets mis met hopen, maar ik denk dat het juist verstandigis om zelfvertrouwen uit te stralen in een brief. en als je 'hoop' oid erin zit, lijkt het alsof je het niet zeker weet. vind ik.
Maar ik heb er wel voor doorgeleerd.quote:Op zondag 3 december 2006 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag
Het is ook geen "exact science"
dat magquote:Op zondag 3 december 2006 19:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik ben het daar niet mee eens.
Daar geef ik je gelijk in maar je moet toegeven dat één woord de complete lading van je zin of zelfs nog meer kan veranderen...quote:Op zondag 3 december 2006 19:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je dan veel te veel ophangt aan één woord.
Voor wat?quote:Op zondag 3 december 2006 19:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel voor doorgeleerd.
Wat al niet kan, Nembrionic. Maar dat lijkt me hier niet relevant.quote:Op zondag 3 december 2006 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in maar je moet toegeven dat één woorde de complete lading je zin of zelfs nog meer kan veranderen...
Kan dat niet?quote:Op zondag 3 december 2006 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat al niet kan, Nembrionic. Maar dat lijkt me hier niet relevant.
ik dacht dat de discussie daar juist om draaitquote:Op zondag 3 december 2006 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Wat al niet kan' is een zegswijze.quote:
Je hoeft niet uit te leggen wat het is hoorquote:Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Wat al niet kan' is een zegswijze.Het betekent 'er kan zo veel'.
Juist wel. Daar ging het toch om?quote:Op zondag 3 december 2006 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ookquote:
Dacht ik ook.quote:
Slinger 'm er maar inquote:Op zondag 3 december 2006 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal ik nog een vraag stellen of even wachten tot jullie klaar zijn?
kom maar opquote:Op zondag 3 december 2006 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wacht maar even.quote:Op zondag 3 december 2006 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het woord hopelijk in een sollicitatiebrief helpt echt de geloofwaardigheid van je brief niet om zeep.quote:Op zondag 3 december 2006 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in maar je moet toegeven dat één woord de complete lading van je zin of zelfs nog meer kan veranderen...
Hangt van je lezer af.quote:Op zondag 3 december 2006 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het woord hopelijk in een sollicitatiebrief helpt echt de geloofwaardigheid van je brief niet om zeep.
Daar ging het toch om?
Dat gebruiken ze om DNA te scheiden toch?quote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is electroforese?
om maar even een ontopic-reactie te plaatsen: geen ideequote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is electroforese?
Nee, dat deed ik niet. Ik zeg alleen dat 'hopelijk' zo'n woord niet is.quote:Op zondag 3 december 2006 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hangt van je lezer af.
Overigens schreef je zelf net nog "oef, door het oog van de naald"
Anyway...het zal niet gelijk je brief de nek omdoen maar het ging mij meer om "in het algemeen".
Je deed het een beetje overkomen alsof één woord geen sterke invloed op een tekst zou kunnen hebben. En dat kan dus wel
Hèhè.quote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Mark_V het volgende:
chromatografie maar dan met een electrisch veld als "mobiele fase"
@iedereen, wat een gezeik over dat hopelijk zeg. als je op 1 woord al dan niet aangenomen wordt, ben je of zelf niet goed genoeg, of de persoon die het beoordeelt is een rukker!
Hoiquote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Mark_V het volgende:
chromatografie maar dan met een electrisch veld als "mobiele fase"
@iedereen, wat een gezeik over dat hopelijk zeg. als je op 1 woord al dan niet aangenomen wordt, ben je of zelf niet goed genoeg, of de persoon die het beoordeelt is een rukker!
dat wou ik ook net typenquote:Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Humphrey BOgart
Ja hij dus, speelt in een aantal weinig iconische filmsquote:Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Humphrey BOgart
je geloofwaardigheid is eindeloosquote:Op zondag 3 december 2006 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Ach, wat jammer nou, Homdeck.
Zijn films zijn al-le-maal iconisch.quote:Op zondag 3 december 2006 20:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja hij dus, speelt in een aantal weinig iconische films
[...]
Nee.quote:Op zondag 3 december 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
casablanca?
ik kan het wel schudden verder bij je hè?quote:
Ik ook dus laten we maar samen dit verlies gaan verdrinken ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik kan het wel schudden verder bij je hè?
Nee hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik kan het wel schudden verder bij je hè?
Wij hadden toch juist onze band versterkt?quote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook dus laten we maar samen dit verlies gaan verdrinken ofzo![]()
gelukkig is wikipedia zwaar onbetrouwbaarquote:Humphrey DeForest Bogart (December 25, 1899 – January 14, 1957) was an iconic American actor ......
Tuurlijkquote:Op zondag 3 december 2006 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij hadden toch juist onze band versterkt?
Precies. Hij was ook geen Amerikaan. En hij is niet eens dood!quote:Op zondag 3 december 2006 20:12 schreef Mark_V het volgende:
Wikipedia:
[..]
gelukkig is wikipedia zwaar onbetrouwbaar
Hij is terug naar huis gegaan samen met Elvisquote:Op zondag 3 december 2006 20:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Precies. Hij was ook geen Amerikaan. En hij is niet eens dood!
Lien +1quote:Op zondag 3 december 2006 20:16 schreef Lienekien het volgende:
In de camera obscura zat geen lens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |