Ik wel.quote:
gelukkig. ik ben niet de enige.quote:
Jaja, maar van wie?quote:Op zondag 3 december 2006 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hale hal Rock and Roll
Heb je een baan?quote:Op zondag 3 december 2006 19:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb het nog nagezocht. In de sollicitatiebrief voor mijn huidige baan stond ook 'hopelijk'. Mijn god, door het oog van de naald.
Heb je hem wel goed opgezocht dan?quote:Op zondag 3 december 2006 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het opgezocht maar ik snap de hints compleet niet....
Je wordt wel persoonlijk, hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 19:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je een baan?![]()
Fok je dan in de baas z'n tijd? Of werk je thuis?![]()
Jazeker...Ik snap de Garfield hint wel..maar het "hopelijk" verhaal niet.quote:
Afsluitzin solicitatiebriefquote:Op zondag 3 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker...Ik snap de Garfield hint wel..maar het "hopelijk" verhaal niet.
quote:Op zondag 3 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was ook geen hint.quote:Op zondag 3 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:
Shit heyquote:
Ah toch nog.quote:Op zondag 3 december 2006 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Aaaahhh heb het
Garland Jeffreys, lag al op het puntje van m'n tong
Vind je het echt persoonlijk als mensen vragen of je werk hebt?quote:
Je weet het antwoord niet.quote:Op zondag 3 december 2006 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je het echt persoonlijk als mensen vragen of je werk hebt?
True true...en als je zegt: "nee" dan moet je het weer uitleggen. Ik snapquote:
Lien denkt dat wij allemaal haar topichistory checken..quote:Op zondag 3 december 2006 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shit hey
En ik steeds maar denken dat het bij de hints hoort
Hé, ik begon er niet over!quote:Op zondag 3 december 2006 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lien denkt dat wij allemaal haar topichistory checken..![]()
grootheidswaanzin![]()
Wat is er nou mis met hopen? Daar spreekt juist vertrouwen uit: gunstige verwachting koesteren ten opzichte van iets dat men wenst of begeert, van hoop vervuld zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 19:35 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het niet echt fout, maar het klinkt niet nee
en ik gok garfield hopefout en te laat (eerste wist ik wel
)
quote:Op zondag 3 december 2006 19:36 schreef Soempie het volgende:
Oh nee, Roof zat in Lien d'r history![]()
Sorrie Lien![]()
Niet helemaal, ik kwam in het sollicitatiebrief topic via Active Topics en toevallig kwam ik Lien daar tegen. Vandaar de opmerking over de verhitte discussie in het andere topic.quote:Op zondag 3 december 2006 19:36 schreef Soempie het volgende:
Oh nee, Roof zat in Lien d'r history![]()
Sorrie Lien![]()
Je kunt het ook uitleggen als "niet zelfverzekerd" of "afwachtend/onderdanig".quote:Op zondag 3 december 2006 19:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met hopen? Daar spreekt juist vertrouwen uit: gunstige verwachting koesteren ten opzichte van iets dat men wenst of begeert, van hoop vervuld zijn.
er is niets mis met hopen, maar ik denk dat het juist verstandigis om zelfvertrouwen uit te stralen in een brief. en als je 'hoop' oid erin zit, lijkt het alsof je het niet zeker weet. vind ik.quote:Op zondag 3 december 2006 19:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met hopen? Daar spreekt juist vertrouwen uit: gunstige verwachting koesteren ten opzichte van iets dat men wenst of begeert, van hoop vervuld zijn.
Ja, ik ben het daar niet mee eens.quote:Op zondag 3 december 2006 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt het ook uitleggen als "niet zelfverzekerd" of "afwachtend/onderdanig".
Je kunt nl ook zoiets schrijven als "dit zou ik gaarna tijdens ons ....gesprek willen toelichten".
Dan straal je wat meer zelfverzekerdheid uit.
Dat magquote:Op zondag 3 december 2006 19:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik ben het daar niet mee eens.
Ik vind echt dat je dan veel te veel ophangt aan één woord.quote:Op zondag 3 december 2006 19:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er is niets mis met hopen, maar ik denk dat het juist verstandigis om zelfvertrouwen uit te stralen in een brief. en als je 'hoop' oid erin zit, lijkt het alsof je het niet zeker weet. vind ik.
Maar ik heb er wel voor doorgeleerd.quote:Op zondag 3 december 2006 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag
Het is ook geen "exact science"
dat magquote:Op zondag 3 december 2006 19:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik ben het daar niet mee eens.
Daar geef ik je gelijk in maar je moet toegeven dat één woord de complete lading van je zin of zelfs nog meer kan veranderen...quote:Op zondag 3 december 2006 19:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je dan veel te veel ophangt aan één woord.
Voor wat?quote:Op zondag 3 december 2006 19:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel voor doorgeleerd.
Wat al niet kan, Nembrionic. Maar dat lijkt me hier niet relevant.quote:Op zondag 3 december 2006 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in maar je moet toegeven dat één woorde de complete lading je zin of zelfs nog meer kan veranderen...
Kan dat niet?quote:Op zondag 3 december 2006 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat al niet kan, Nembrionic. Maar dat lijkt me hier niet relevant.
ik dacht dat de discussie daar juist om draaitquote:Op zondag 3 december 2006 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Wat al niet kan' is een zegswijze.quote:
Je hoeft niet uit te leggen wat het is hoorquote:Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Wat al niet kan' is een zegswijze.Het betekent 'er kan zo veel'.
Juist wel. Daar ging het toch om?quote:Op zondag 3 december 2006 19:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |