quote:Op zondag 3 december 2006 15:56 schreef Roquefort het volgende:
In afwachting van uw afwijzing verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
...
quote:Ik denk dat ik voor deze functie een geschikte kandidaat ben gezien mijn capaciteiten en mijn werkervaring. Uiteraard ben ik van harte bereid deze brief in een persoonlijk gesprek toe te lichten.
quote:Op zondag 3 december 2006 16:20 schreef mariskasl het volgende:
Bij deze hoop ik u voldoende te hebben geinformeerd, uiteraard zou ik graag mijn sollicitatie brief in een persoonlijk gesprek willen komen toelichten.
Ik zou het woord "hoop" niet gebruiken.... beter is het woord "vertrouw" m.i.quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef Lienekien het volgende:
Voor meer informatie verwijs ik u naar mijn cv. Hopelijk nodigt u mij uit voor een nader gesprek, zodat ik mijn sollicitatie kan toelichten.
quote:Op zondag 3 december 2006 16:22 schreef Skorpija het volgende:
Ik vind het woord 'hoop' nooit erg mooi staan :-)
Dat lijkt alsof je onzeker bent.
Dan vind ik zoiets beter:
"Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wacht ik uw reactie af."
succes met wachtenquote:Op zondag 3 december 2006 16:22 schreef Skorpija het volgende:
Ik vind het woord 'hoop' nooit erg mooi staan :-)
Dat lijkt alsof je onzeker bent.
Dan vind ik zoiets beter:
"Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wacht ik uw reactie af."
Ik doe altijd:quote:Op zondag 3 december 2006 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Graag zou ik het een en ander willen toelichten in een gesprek.
In afwachting van uw reaktie verblijf ik,
Bloes.
(bijlage CV)
Beide kunnen prima.... overigens wordt je maar erg weinig beoordeeld op een sollicitatiebrief.quote:Op zondag 3 december 2006 16:48 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ik doe altijd:
Uiteraard ben ik graag bereid een en ander mondeling toe te lichten.
Met vriendelijke groet,
naam
In afwachting van uw reactie is zo stijf en niet meer helemaal van deze tijd.
Dat kun je beter gebruiken als je ergens een klacht indient ofzo.
quote:
Hopelijk klinkt gewoon niet.quote:Hopelijk nodigt u mij uit voor een nader gesprek, zodat ik mijn sollicitatie kan toelichten.
Precies, ik selecteer zelf altijd op ervaring etc etc, niet op de mail/briefquote:Op zondag 3 december 2006 16:52 schreef Rekkie het volgende:
Beide kunnen prima.... overigens wordt je maar erg weinig beoordeeld op een sollicitatiebrief.
Inhoud van je cv is belangrijker.
Ik lees de brieven wel, maar vorm mijn oordeel daar niet op.
Ja dan niet hoorquote:
Ja, stom hè, bijna net zo erg als 'quote:Op zondag 3 december 2006 18:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja dan niet hoor
Hopelijk nodig je me uit, waarom hopen? Klinkt nogal kansloos. Zeg dan zoiets als "graag licht ik dit toe in een gesprek" of "ik kom met plezier langs" of weet ik veel wat. Hopelijk is het gewoon niet.
En dan kan je gaan zitten'en maar je gaat wel zitten PMen dat je een uitleg wilt. Dus wat is het nou? Hopelijk kan je me dat vertellen
![]()
Hoezo?quote:Op zondag 3 december 2006 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, stom hè, bijna net zo erg als ''. En dan maar raden wat er niet goed is. Oh, 'het klinkt gewoon niet'. Blablabla, Slarioux!
![]()
Psies.quote:Op zondag 3 december 2006 18:51 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat klinkt idd niet, en straalt weinig zelfvertrouwen uit
Ja, de hele sollicitatie loopt natuurlijk spaak op dat ene woordje in de afsluitende alinea. Gut, wat jammer.quote:Op zondag 3 december 2006 18:51 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat klinkt idd niet, en straalt weinig zelfvertrouwen uit
Dat kun je, als je een beetje nadenkt, toch zelf wel bedenkenquote:Op zondag 3 december 2006 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, stom hè, bijna net zo erg als ''. En dan maar raden wat er niet goed is. Oh, 'het klinkt gewoon niet'. Blablabla, Slarioux!
![]()
Tussen 100 solli's? Of 50? Ja hoor. Na de brieven met spelfouten, dus wie weet maak je nog kans.quote:Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de hele sollicitatie loopt natuurlijk spaak op dat ene woordje in de afsluitende alinea. Gut, wat jammer.
Ik heb al een baan.quote:Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat kun je, als je een beetje nadenkt, toch zelf wel bedenken
En op internet zijn zoveel vb sollicitatiebrieven te vinden. Ik zou zeggen, bekijk er een zooi. En vorm je eigen afsluit zin. Een sollicitatie brief moet immers wel een beetje persoonlijk zijn.
Sorry, nou neem ik je echt niet meer serieus.quote:Op zondag 3 december 2006 18:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tussen 100 solli's? Of 50? Ja hoor. Na de brieven met spelfouten, dus wie weet maak je nog kans.
Een brief bij een sollicitatie hoort perfect te zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de hele sollicitatie loopt natuurlijk spaak op dat ene woordje in de afsluitende alinea. Gut, wat jammer.
Nou en? Jij vraagt om mijn meningquote:Op zondag 3 december 2006 18:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry, nou neem ik je echt niet meer serieus.
Moet je wel eerst op gesprek zien te komen hequote:Op zondag 3 december 2006 18:52 schreef -Angelus- het volgende:
Je gesprek is het belangrijkst, niet je CV of je brief.
Ik zeur niet, Slarioux zeurt. Jij zeurt. Jullie zoeken slakken op laag water!quote:
Nee, zo ging het niet helemaal. Jij vraagt om mijn mening, in een PM. Die geef ik, vervolgens lach ik je uit omdat je er zo debiel op reageert, en daarna zijn mensen het met me eens. En dan zeur ik?quote:Op zondag 3 december 2006 18:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeur niet, Slarioux zeurt. Jij zeurt. Jullie zoeken slakken op laag water!
quote:Op zondag 3 december 2006 18:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeur niet, Slarioux zeurt. Jij zeurt. Jullie zoeken slakken op laag water!
Ja.quote:Op zondag 3 december 2006 19:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, zo ging het niet helemaal. Jij vraagt om mijn mening, in een PM. Die geef ik, vervolgens lach ik je uit, en daarna zijn mensen het met me eens. En dan zeur ik?![]()
Hopelijk geef je de volgende keer direct een enigszins inhoudelijke reactie in plaats van alleen een hoofdschuddende smiley.quote:Op zondag 3 december 2006 19:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
I rest my case. Gelukkig heb je al een baan.
Oh, je bent nu de rest al vergeten?quote:Op zondag 3 december 2006 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hopelijk geef je de volgende keer direct een enigszins inhoudelijke reactie in plaats van alleen een hoofdschuddende smiley.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |