Mannen die dat vinden.quote:Op maandag 4 december 2006 13:23 schreef parselmouth het volgende:
Ach ja, vrouwelijk, wat is vrouwelijk?
Ik vertik het om strings te dragen en sommige mannen vinden dat je geen echte vrouw bent wanneer je geen strings draagt. Nou ja, da's dan jammer.
Ik kan niet met make-up omgaan, ik heb een paar keer mascara geprobeerd en dat werd een groot drama.quote:Op maandag 4 december 2006 13:23 schreef parselmouth het volgende:
Verder voel ik me wel vrouwelijk. Ik kleed me niet in vormloze truien of te grote spijkerbroeken met bergschoenen er onder, maar in kleding waar ik me mooi en fijn in voel en ik draag gewoon dagelijks make-up. Ik vind persoonlijk dat ik die make-up wel nodig heb. Het is niet veel, maar dat kleine beetje geeft me het gevoel dat ik er verzorgder en mooier uitziet, dus waarom zou ik dat dan laten?
Ja, waar staat dat de meerderheid altijd gelijk heeft? Het is juist logisch dat de meerderheid denkt zoals jij, omdat nog maar een paar personen werkelijk doorzien hoe de vork in de steel zit. Ik ben het dan ook volstrekt met BG eens in zijn reactie op Elseetje, dat je juist buiten het leven moet staan om het leven te kunnen beoordelen. Iedere keer weer in dit soort discussies word ik met mijn standpunten gefrustreerd genoemd. Waarom? Omdat jullie niet begrijpen hoe ik de dingen zie. Jullie redeneren enkel vanuit jullie hormomen en that's it. En als dan iemand een andere kijk op de zaak heeft, dan kan dat absoluut niet hoor, dan moet diegene wel gefrustreerd zijnquote:Op maandag 4 december 2006 13:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Richt een clubje op zou'k zeggen. Vind je het dan niet typisch dat jullie tweeen zo ontzettend gelijk hebben samen, en de rest die daar op reageert het dus allemaal mis heeft?
Nou nou, wat een bevoorrechte positie. de een uit zijn bevoorrechting door het openen van vrouwonvriendelijke topics, de ander wil in 2012 de stekker uit zijn levensdoos trekken. Ik ben jaloers.quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef FuifDuif het volgende:
Zie je nu zelf niet in dat het een bevoorrechte positie is, waar onder andere BG en ik in verkeren?
Nee, wilde even zeggen dat ik het met je eens ben.quote:Op maandag 4 december 2006 13:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat probeer je mee te liften op mijn parselmouth en roosje versiertruc?
Jij zult het nooit begrijpen, daar jij niet het mystieke inzicht geniet. Jij denkt dat je vrij bent in deze wereld, maar in werkelijkheid zit je gevangen. Dat is de paradox van onze samenleving. Leer er mee te leven of ontwaak eens een keer.quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Nou nou, wat een bevoorrechte positie. de een uit zijn bevoorrechting door het openen van vrouwonvriendelijke topics, de ander wil in 2012 de stekker uit zijn levensdoos trekken. Ik ben jaloers.![]()
Ik leef er prima mee, dank je. Ook leef ik prima in deze wereld waar ik me vrij in voel. Dat jij dat als gevangen zitten ziet, is wellicht jouw tekortkoming om te genieten van de dingen die deze wereld concreet te bieden heeft.quote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef FuifDuif het volgende:
Jij zult het nooit begrijpen, daar jij niet het mystieke inzicht geniet. Jij denkt dat je vrij bent in deze wereld, maar in werkelijkheid zit je gevangen. Dat is de paradox van onze samenleving. Leer er mee te leven of ontwaak eens een keer.
Pleur toch op. Je bent te kortzichtig voor woorden. Je snapt er niets van en dat is jouw probleem. Hoewel, in the end, is het denk ik ook prettiger om onwetend te zijn. Dan DENK je tenminste nog dat je vrij bent. Een beetje het Matrix-idee zeg maar.quote:Op maandag 4 december 2006 13:42 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik leef er prima mee, dank je. Ook leef ik prima in deze wereld waar ik me vrij in voel. Dat jij dat als gevangen zitten ziet, is wellicht jouw tekortkoming om te genieten van de dingen die deze wereld concreet te bieden heeft.
Ga toch heen, soms heb ik gewoon zin in comfi kleding, me lekker te verpakken in wijd zittende stoffen, weinig aan mijn haar te doen enz enz enz enz...quote:Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Misschien ken je ze wel, van die meisjes/vrouwen die totaal geen moeite aan hun uiterlijk hebben gedaan. Zo af en toe kom ik zo'n geval tegen, en ik vraag me echt af hoe een dame er zo bij kan lopen.
Haar makkelijk in een paardestaart gedaan, 'sportieve' jas van de Scapino ofzo aan, nikes als schoenen, geen make-up (zelfs geen mascara ofzo), net iets te wijde doffe spijkerbroek aan. Vaak zijn ze dan niet eens echt lelijk ofzo, maar omdat ze er zo bijlopen knap je er compleet op af.
Vrouwen moeten mooi en vrouwelijk zijn, geen halve kerelsLaat dat maar aan ons kerels zelf over
![]()
Waarschijnlijk zitten ze ook op voetbal of handbal en drinken ze bier
Klacht : meiden/vrouwen moeten een beetje moeite doen om er mooi uit te zien, zelfs al zijn ze lelijk
Joh!quote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef tonks het volgende:
MM, negeer hem tochsnap je niet dat hij gewoon aan het uitlokken is?
Je wordt bedankt, ik zit op kantoor en ik zat zo breed te grijnzen dat ik van een collega de opmerking kreeg vast niet aan 't werk te zijn. Een migratieplan schrijven kan nooit zo grappig zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef MissMatch het volgende:
Nou nou, wat een bevoorrechte positie. de een uit zijn bevoorrechting door het openen van vrouwonvriendelijke topics, de ander wil in 2012 de stekker uit zijn levensdoos trekken. Ik ben jaloers.![]()
Was jij nu die idioot die me buiten 't terrein van Rock Werchter probeerde te overtuigen dat de NASA de boel bedonderd heeft met de maanlanding?quote:Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef FuifDuif het volgende:
Jij zult het nooit begrijpen, daar jij niet het mystieke inzicht geniet. Jij denkt dat je vrij bent in deze wereld, maar in werkelijkheid zit je gevangen. Dat is de paradox van onze samenleving. Leer er mee te leven of ontwaak eens een keer.
Ach, discussies met de plaatselijke forumgek zijn een leuk tijdverdrijf, niet meer, niet minderquote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef tonks het volgende:
MM, negeer hem tochsnap je niet dat hij gewoon aan het uitlokken is?
Je kan erover zeggen wat je wil, maar het is niet mannelijk, net als berentruienquote:Op zondag 3 december 2006 20:37 schreef PlarkPlark het volgende:
Vrouwen met poezen-truien.
Nuff said.
*checked FoBo's*quote:Op maandag 4 december 2006 13:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat probeer je mee te liften op mijn parselmouth en roosje versiertruc?
Dat vind ik tever gaan, wel is het zo dat je goed kleden, veel aandacht aan je uiterlijk besteden een soort van macht bij jezelf legt, dat geld ook voor mannen.quote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Zie hoe onze Catbert als een seksueel gefrustreerde de dames loopt te verdedigen. Hoop je nu op wat PM's van een aantal Fok!sters, Catbert? Ik blijf bij mijn standpunt dat een vrouw die zich vrouwelijker wil voelen en zich van zichzelf niet vrouwelijk genoeg voelt, onzeker is. Jij kunt wel zeggen dat de persoon zelf dat het beste kan beoordelen, maar een psychopaat ziet zichzelf ook niet als een gevaar voor de samenleving.
Ja, met als enige uitzondering dat hij liever niet heeft dat vrouwen stemmenquote:Op maandag 4 december 2006 13:57 schreef Elseetje het volgende:
Ow, en mag ik even aantekenen dat FuifDuif heel recent nog voor feminist werd uitgemaakt?
Kijk eens naar de man van middelbare leeftijd, het gemiddelde, waarom zou een vrouw moeite doen voor een vent die met zijn bierpens voor de tv zit en om een biertje vraagt voor bij het voetbal?quote:Op maandag 4 december 2006 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n foute instelling. Ben je als man getrouwd, verandert je mooie meisje ineens in een vrouw op bergschoenen met een wortelbroek. Net de politiek tijdens de verkiezingen, je lekker maken met dingen die daarna ineens zijn verdwenen.
Vandaar dat het echt even aangetekend moest wordenquote:Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, met als enige uitzondering dat hij liever niet heeft dat vrouwen stemmen
Alle vrouwen zijn toch onzeker als de pestquote:Op maandag 4 december 2006 13:57 schreef Elseetje het volgende:
Ghighi, die FuifDuif is wel grappig... (maar niet zo grappig als 'BG')Altijd goed vermaak, om mensen te zien die heel hard roepen dat ze bijzonder zijn, terwijl het zo hard mogelijk roepen juist een 'maskering' is van het feit dat ze het niet zijn
Kijk, waar het op neer komt, is dat niemand gelijk heeft, en dat iedereen een ander wereldbeeld heeft. Maar je kan anderen dat wereldbeeld niet opdringen, door te stellen dat jij het vindt en het dus zo is. Niet alle vrouwen die make-up dragen zijn onzeker, en vice versa. Maar er zijn er wel die het zijn, en er zijn er ook die het niet zijn. En als we nou elkaar allemaal in onze waarde laten, dan is dat gezeik ook voorbij. TS had het over een mening, en dan heeft het helemaal geen zin om met matrix ideeën te komen, want mensen die roepen dat ze de enige zijn die dat door hebben.. Ach... tja... dan heb jij het toch lekker door? Laat ons in onze wereld leven als we daar gelukkig zijn, we zijn allang blij dat we FuifDuif niet zijn.
Ow, en mag ik even aantekenen dat FuifDuif heel recent nog voor feminist werd uitgemaakt?
Wat is uiteindelijk het verschil tussen tegen vrouwen zeuren die er "te sexy" uitzien en tegen vrouwen te zeuren die er "mannelijk" uitzien?quote:Op maandag 4 december 2006 13:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Ik vind je maar een kansloos rukkertje eerlijk gezegd. Je denkt op een hele vreemde manier over vrouwen, en je probeert jouw wereldbeeld ook nog eens op anderen te projecteren. Diep triest.
[..]
Nogmaals, kun je mij uitleggen hoe ik seksueel gefrustreerd zou moeten zijn als ik een vriendin heb?
Leer lezen. Het kan me niet schelen of je makeup nu wel of niet mooi vindt. Het gaat me erop dat FD redeneert dat vrouwen makeup gebruiken of leuke kleding dragen omdat ze onzeker zijn, en dat is gewoon grote onzin. Nogmaals; of je makeup bij vrouwen mooi vindt intereseert me niks, en dat is ook helemaal niet waar het me om gaat.quote:Op maandag 4 december 2006 14:15 schreef erodome het volgende:
Wat is er zoveel beter aan jouw zienswijze dan aan die van hem uiteindelijk, je beoordeelt beide op uiterlijke punten, ieder aan een eigen kant, maar toch...
Jammer dan voor jou, dat jouw realiteit niet DE realiteit isquote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef MissMatch het volgende:
Pleur lekker zelf op.![]()
Ik heb niets met dat hele mystieke geouwehoer van je. ik leef in de realiteit, niet in TRU.
Heb ik nieuws voor je: jouw realiteit is ook niet DE realiteit. Net als de mijne is jouw realiteit niet meer dan dat: jouw vertaling van dé realiteit. Nogmaals: ik vermaak me prima in mijn realiteit, dus je medelijden heb ik verre van nodig.quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef FuifDuif het volgende:
Jammer dan voor jou, dat jouw realiteit niet DE realiteit is.
En de jouwe wel?quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jammer dan voor jou, dat jouw realiteit niet DE realiteit is.
Kansloos voor jou ja. Jij weet niet eens wat een goede discussie inhoudt. Ga eerst maar eens een aantal colleges argumentatietheorie volgen bij prof. dr. Van Zandten.quote:Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Joh!
Niets beters dan de pauze nog iets verlengen met een bij voorbaat kansloze discussie (...) met FuifDuif.
learn to live with the fact that your truth isn't the whole truth.quote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef FuifDuif het volgende:
Ik word een beetje ziek van dat FuifDuif bashen hier. Ik begrijp dat de mijn waarheid voor menig persoon hier hard aankomt, maar learn to live with it. Het valt mij van je tegen, Elseetje, dat jij je zo tegen mij afzet, terwijl wij het eerder heel goed met elkaar konden vinden.
Je zult het nooit zien, jij.quote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Heb ik nieuws voor je: jouw realiteit is ook niet DE realiteit. Net als de mijne is jouw realiteit niet meer dan dat: jouw vertaling van dé realiteit. Nogmaals: ik vermaak me prima in mijn realiteit, dus je medelijden heb ik verre van nodig.![]()
Gelukkig zie ik meer dan genoeg andere dingen.quote:Op maandag 4 december 2006 15:32 schreef FuifDuif het volgende:
Je zult het nooit zien, jij.
Ik vraag mij toch af he, of jij net zo'n bijdehante houding aanneemt als jij voor vier fundamentalistische moslims staat. Want bereid je daar maar vast op voor, want die kant gaat het op.quote:Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Gelukkig zie ik meer dan genoeg andere dingen.![]()
Je doet alsof dat wel zo is. Je geeft in ieder geval aan dat jij wel weet wat DE realiteit is...jij meent anderen daar op af te mogen rekenen.quote:
NOG wel ja, maar wacht jij maar rustig af. Ik wil je dan nog wel eens horen piepen.quote:Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef MissMatch het volgende:![]()
Natuurlijk. We halen er het opkomend moslimfundementalisme even lekker bij. Dé manier om een discussie finaal de nek om te draaien: proberen in te spelen op angstige onderbuikgevoelens. helaas: die zijn mij vreemd.
Dat is jouw interpretatie. Niet zomaar wat aannemen, wonkie, hè?quote:Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef wonko het volgende:
[..]
Je doet alsof dat wel zo is. Je geeft in ieder geval aan dat jij wel weet wat DE realiteit is...jij meent anderen daar op af te mogen rekenen.
Jawohl mein Fuifie.quote:Op maandag 4 december 2006 15:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Niet zomaar wat aannemen, wonkie, hè?
Wacht je met mij mee af? Kijken wie er het eerste piept. Oh nee, jij hebt al een enorme piepvoorsprong.quote:Op maandag 4 december 2006 15:40 schreef FuifDuif het volgende:
NOG wel ja, maar wacht jij maar rustig af. Ik wil je dan nog wel eens horen piepen.
Dat zal best, maar als je ontkent dat de islamisering aan de gang is, dan vraag ik mij af in welke grot jij de laatste jaren hebt gewoond.quote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Wacht je met mij mee af? Kijken wie er het eerste piept. Oh nee, jij hebt al een enorme piepvoorsprong.![]()
Maar om nu het moslimfundementalisme er met de haren bij te trekken, vind ik persoonlijk een nogal lame zwaktebod. maar dat zal wel komen doordat we in andere realiteiten leven, jij en ik.
Zolang jij niet inziet dat jouw waarheid de onze niet is, gaan we lekker door hoor. Als je er een 'beetje ziek' van wordt reageer je toch fijn niet meer?quote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef FuifDuif het volgende:
Ik word een beetje ziek van dat FuifDuif bashen hier. Ik begrijp dat de waarheid voor menig persoon hier hard aankomt, maar learn to live with it.
Zegt de meester der drogredenaties...quote:Op maandag 4 december 2006 15:31 schreef FuifDuif het volgende:
Kansloos voor jou ja. Jij weet niet eens wat een goede discussie inhoudt. Ga eerst maar eens een aantal colleges argumentatietheorie volgen bij prof. dr. Van Zandten.
Leg uit?quote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vraag mij toch af he, of jij net zo'n bijdehante houding aanneemt als jij voor vier fundamentalistische moslims staat. Want bereid je daar maar vast op voor, want die kant gaat het op.
Ik geloof er werkelijk geen fuck van dat jij een WO studie hebt gedaan. Dat, of je leeft zo in je eigen wereldje dat je niet doorhebt hoe dom je over komt.quote:Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef FuifDuif het volgende:
Dat zal best, maar als je ontkent dat de islamisering aan de gang is, dan vraag ik mij af in welke grot jij de laatste jaren hebt gewoond.
Open er een topic over in POL. Islamisering is niet één op één fundamentalisme. en nu vind ik deze sidediscussie wel ver genoeg afgedwaald van waar het hier omgaat.quote:Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef FuifDuif het volgende:
Dat zal best, maar als je ontkent dat de islamisering aan de gang is, dan vraag ik mij af in welke grot jij de laatste jaren hebt gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |