abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 13:34:50 #202
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44130074
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:23 schreef parselmouth het volgende:
Ach ja, vrouwelijk, wat is vrouwelijk?
Ik vertik het om strings te dragen en sommige mannen vinden dat je geen echte vrouw bent wanneer je geen strings draagt . Nou ja, da's dan jammer.
Mannen die dat vinden.
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:23 schreef parselmouth het volgende:
Verder voel ik me wel vrouwelijk. Ik kleed me niet in vormloze truien of te grote spijkerbroeken met bergschoenen er onder, maar in kleding waar ik me mooi en fijn in voel en ik draag gewoon dagelijks make-up. Ik vind persoonlijk dat ik die make-up wel nodig heb. Het is niet veel, maar dat kleine beetje geeft me het gevoel dat ik er verzorgder en mooier uitziet, dus waarom zou ik dat dan laten?
Ik kan niet met make-up omgaan, ik heb een paar keer mascara geprobeerd en dat werd een groot drama.
pi_44130086
Strings zijn lelijk
pi_44130133
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Richt een clubje op zou'k zeggen. Vind je het dan niet typisch dat jullie tweeen zo ontzettend gelijk hebben samen, en de rest die daar op reageert het dus allemaal mis heeft?
Ja, waar staat dat de meerderheid altijd gelijk heeft? Het is juist logisch dat de meerderheid denkt zoals jij, omdat nog maar een paar personen werkelijk doorzien hoe de vork in de steel zit. Ik ben het dan ook volstrekt met BG eens in zijn reactie op Elseetje, dat je juist buiten het leven moet staan om het leven te kunnen beoordelen. Iedere keer weer in dit soort discussies word ik met mijn standpunten gefrustreerd genoemd. Waarom? Omdat jullie niet begrijpen hoe ik de dingen zie. Jullie redeneren enkel vanuit jullie hormomen en that's it. En als dan iemand een andere kijk op de zaak heeft, dan kan dat absoluut niet hoor, dan moet diegene wel gefrustreerd zijn . Zie je nu zelf niet in dat het een bevoorrechte positie is, waar onder andere BG en ik in verkeren?
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 13:36:52 #205
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_44130166
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Eensch is.
Wat probeer je mee te liften op mijn parselmouth en roosje versiertruc?
  maandag 4 december 2006 @ 13:38:22 #207
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44130180
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef FuifDuif het volgende:
Zie je nu zelf niet in dat het een bevoorrechte positie is, waar onder andere BG en ik in verkeren?
Nou nou, wat een bevoorrechte positie. de een uit zijn bevoorrechting door het openen van vrouwonvriendelijke topics, de ander wil in 2012 de stekker uit zijn levensdoos trekken. Ik ben jaloers.
... is a mismatch forever
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 13:39:47 #208
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_44130223
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:37 schreef tonks het volgende:

[..]

Nee, wilde even zeggen dat ik het met je eens ben.

Slecht verzonnen smoes hé?
  maandag 4 december 2006 @ 13:40:06 #209
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_44130235
Wat een onzin om iemand te veroordelen over een stukje stof
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_44130241
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Nou nou, wat een bevoorrechte positie. de een uit zijn bevoorrechting door het openen van vrouwonvriendelijke topics, de ander wil in 2012 de stekker uit zijn levensdoos trekken. Ik ben jaloers.
Jij zult het nooit begrijpen, daar jij niet het mystieke inzicht geniet. Jij denkt dat je vrij bent in deze wereld, maar in werkelijkheid zit je gevangen. Dat is de paradox van onze samenleving. Leer er mee te leven of ontwaak eens een keer.
  maandag 4 december 2006 @ 13:42:08 #211
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44130303
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef FuifDuif het volgende:
Jij zult het nooit begrijpen, daar jij niet het mystieke inzicht geniet. Jij denkt dat je vrij bent in deze wereld, maar in werkelijkheid zit je gevangen. Dat is de paradox van onze samenleving. Leer er mee te leven of ontwaak eens een keer.
Ik leef er prima mee, dank je. Ook leef ik prima in deze wereld waar ik me vrij in voel. Dat jij dat als gevangen zitten ziet, is wellicht jouw tekortkoming om te genieten van de dingen die deze wereld concreet te bieden heeft.
pi_44130340
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:42 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Ik leef er prima mee, dank je. Ook leef ik prima in deze wereld waar ik me vrij in voel. Dat jij dat als gevangen zitten ziet, is wellicht jouw tekortkoming om te genieten van de dingen die deze wereld concreet te bieden heeft.
Pleur toch op. Je bent te kortzichtig voor woorden. Je snapt er niets van en dat is jouw probleem. Hoewel, in the end, is het denk ik ook prettiger om onwetend te zijn. Dan DENK je tenminste nog dat je vrij bent. Een beetje het Matrix-idee zeg maar.
pi_44130390
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Misschien ken je ze wel, van die meisjes/vrouwen die totaal geen moeite aan hun uiterlijk hebben gedaan. Zo af en toe kom ik zo'n geval tegen, en ik vraag me echt af hoe een dame er zo bij kan lopen.

Haar makkelijk in een paardestaart gedaan, 'sportieve' jas van de Scapino ofzo aan, nikes als schoenen, geen make-up (zelfs geen mascara ofzo), net iets te wijde doffe spijkerbroek aan. Vaak zijn ze dan niet eens echt lelijk ofzo, maar omdat ze er zo bijlopen knap je er compleet op af.

Vrouwen moeten mooi en vrouwelijk zijn, geen halve kerels Laat dat maar aan ons kerels zelf over

Waarschijnlijk zitten ze ook op voetbal of handbal en drinken ze bier

Klacht : meiden/vrouwen moeten een beetje moeite doen om er mooi uit te zien, zelfs al zijn ze lelijk
Ga toch heen, soms heb ik gewoon zin in comfi kleding, me lekker te verpakken in wijd zittende stoffen, weinig aan mijn haar te doen enz enz enz enz...
Er zijn zo van die dagen dat wanneer ik kan kiezen tussen een half uurtje langer slapen of me netjes maken dat het eerste toch echt het belangerijkste is.

Ook als ik lekker het bos in duik met de honden of iets anders in die geest dan ga ik gewoon voor comfi, ik zie mezelf al door het bos heen trippelen op mijn hakjes, met rokje, panty en alles, ja echt heel fijn!
Of ja wat leuk, in totaal ongepaste kleding naar ballorig met je kind, echt dat is heerlijk als je daar door die kindermaat gangetjes heen gaat, echt heel leuk spelen met je kind zeg, dan wordt je zo'n moeder die naast de kant staat, te roddelen met de andere moeders, geweldig toekomstbeeld, dat wil ik ooohooook!

Make up is best grappig voor zo nu en dan hoor, maar om nu elke dag mezelf vol te plamuren, nee, dat is niks waard.
Normaal heb ik geheel geen make up op, zelfs geen mascara, meestal vind ik het wel fijn om er naar mijn mening leuk uit te zien, maar dan wel naar de situatie, in sommige gevallen kies ik bewust voor zo comfi mogelijk voor de situatie en als je dat niet bevalt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 4 december 2006 @ 13:45:05 #214
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44130393
Pleur lekker zelf op.

Ik heb niets met dat hele mystieke geouwehoer van je. ik leef in de realiteit, niet in TRU.
pi_44130409
MM, negeer hem toch snap je niet dat hij gewoon aan het uitlokken is?
  maandag 4 december 2006 @ 13:46:35 #216
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44130441
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef tonks het volgende:
Joh!
Niets beters dan de pauze nog iets verlengen met een bij voorbaat kansloze discussie (...) met FuifDuif.
  maandag 4 december 2006 @ 13:49:26 #217
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44130522
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:38 schreef MissMatch het volgende:
Je wordt bedankt, ik zit op kantoor en ik zat zo breed te grijnzen dat ik van een collega de opmerking kreeg vast niet aan 't werk te zijn. Een migratieplan schrijven kan nooit zo grappig zijn.

"Binnenpretje?"
"Euh...ja "
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:40 schreef FuifDuif het volgende:
Was jij nu die idioot die me buiten 't terrein van Rock Werchter probeerde te overtuigen dat de NASA de boel bedonderd heeft met de maanlanding?
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef tonks het volgende:
Ach, discussies met de plaatselijke forumgek zijn een leuk tijdverdrijf, niet meer, niet minder
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_44130588
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:37 schreef PlarkPlark het volgende:
Vrouwen met poezen-truien.

Nuff said.
Je kan erover zeggen wat je wil, maar het is niet mannelijk, net als berentruien
Griezel, maar goed, het is wel vrouwelijk
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 4 december 2006 @ 13:56:00 #219
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_44130708
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:37 schreef tonks het volgende:

[..]

*checked FoBo's*

Mag ik meedoen
─_(º.0)_/─
pi_44130747
Ghighi, die FuifDuif is wel grappig... (maar niet zo grappig als 'BG') Altijd goed vermaak, om mensen te zien die heel hard roepen dat ze bijzonder zijn, terwijl het zo hard mogelijk roepen juist een 'maskering' is van het feit dat ze het niet zijn
Kijk, waar het op neer komt, is dat niemand gelijk heeft, en dat iedereen een ander wereldbeeld heeft. Maar je kan anderen dat wereldbeeld niet opdringen, door te stellen dat jij het vindt en het dus zo is. Niet alle vrouwen die make-up dragen zijn onzeker, en vice versa. Maar er zijn er wel die het zijn, en er zijn er ook die het niet zijn. En als we nou elkaar allemaal in onze waarde laten, dan is dat gezeik ook voorbij. TS had het over een mening, en dan heeft het helemaal geen zin om met matrix ideeën te komen, want mensen die roepen dat ze de enige zijn die dat door hebben.. Ach... tja... dan heb jij het toch lekker door? Laat ons in onze wereld leven als we daar gelukkig zijn, we zijn allang blij dat we FuifDuif niet zijn.
Ow, en mag ik even aantekenen dat FuifDuif heel recent nog voor feminist werd uitgemaakt?
pi_44130897
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Zie hoe onze Catbert als een seksueel gefrustreerde de dames loopt te verdedigen. Hoop je nu op wat PM's van een aantal Fok!sters, Catbert? Ik blijf bij mijn standpunt dat een vrouw die zich vrouwelijker wil voelen en zich van zichzelf niet vrouwelijk genoeg voelt, onzeker is. Jij kunt wel zeggen dat de persoon zelf dat het beste kan beoordelen, maar een psychopaat ziet zichzelf ook niet als een gevaar voor de samenleving.
Dat vind ik tever gaan, wel is het zo dat je goed kleden, veel aandacht aan je uiterlijk besteden een soort van macht bij jezelf legt, dat geld ook voor mannen.

Ik ben een vrouw, dus ik voel me zelfs vrouwelijk in mijn grote, lelijke badjas, met mijn haar in de war terwijl ik de slaap nog uit mijn ogen wrijf na een nacht flink doorhalen, dan ben ik niet onzeker over mezelf, toch ga ik zo niet solliciteren ofzo, dan kleed ik me goed, doe een beetje make up op, trek mooie schoenen aan die bij de kleding passen.
  maandag 4 december 2006 @ 14:03:33 #222
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44130921
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:57 schreef Elseetje het volgende:
Ow, en mag ik even aantekenen dat FuifDuif heel recent nog voor feminist werd uitgemaakt?
Ja, met als enige uitzondering dat hij liever niet heeft dat vrouwen stemmen
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_44131048
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:51 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is ook zo'n foute instelling. Ben je als man getrouwd, verandert je mooie meisje ineens in een vrouw op bergschoenen met een wortelbroek. Net de politiek tijdens de verkiezingen, je lekker maken met dingen die daarna ineens zijn verdwenen .
Kijk eens naar de man van middelbare leeftijd, het gemiddelde, waarom zou een vrouw moeite doen voor een vent die met zijn bierpens voor de tv zit en om een biertje vraagt voor bij het voetbal?

Oh nee, mannen worden mooier als ze ouder worden, het is een leuk smoes omdat dat idd bij sommigen opgaat...
pi_44131081
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, met als enige uitzondering dat hij liever niet heeft dat vrouwen stemmen
Vandaar dat het echt even aangetekend moest worden
Aangezien we elkaar toch allemaal aan het labelen zijn, zullen we het er maar op houden dat hij last heeft van een identiteitscrisis? Hij heeft z'n hele leven een hekel aan vrouwen gehad, maar dat begint af te brokkelen, dus nu probeert hij nog wanhopig vast te houden aan z'n 'overtuigingen' mbt vrouwen...
  maandag 4 december 2006 @ 14:12:52 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44131171
Ik heb geen idee wat er mis met 'em is, nor do I care, ik vind het alleen wel vermakelijk dat ik door de twee eeuwige maagden, waarvan iedereen het ook nog eens weet, uitgemaakt wordt voor een seksueel gefrustreerd misbruik-van-vrouwen-makend mannetje

Ik ben op zich wel benieuwd hoe erg FD gaat veranderen als 'ie eindelijk een keer gaat neuken
  maandag 4 december 2006 @ 14:15:30 #226
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_44131243
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:57 schreef Elseetje het volgende:
Ghighi, die FuifDuif is wel grappig... (maar niet zo grappig als 'BG') Altijd goed vermaak, om mensen te zien die heel hard roepen dat ze bijzonder zijn, terwijl het zo hard mogelijk roepen juist een 'maskering' is van het feit dat ze het niet zijn
Kijk, waar het op neer komt, is dat niemand gelijk heeft, en dat iedereen een ander wereldbeeld heeft. Maar je kan anderen dat wereldbeeld niet opdringen, door te stellen dat jij het vindt en het dus zo is. Niet alle vrouwen die make-up dragen zijn onzeker, en vice versa. Maar er zijn er wel die het zijn, en er zijn er ook die het niet zijn. En als we nou elkaar allemaal in onze waarde laten, dan is dat gezeik ook voorbij. TS had het over een mening, en dan heeft het helemaal geen zin om met matrix ideeën te komen, want mensen die roepen dat ze de enige zijn die dat door hebben.. Ach... tja... dan heb jij het toch lekker door? Laat ons in onze wereld leven als we daar gelukkig zijn, we zijn allang blij dat we FuifDuif niet zijn.
Alle vrouwen zijn toch onzeker als de pest
Dat kan echt niet übertoevallig alle vrouwen zijn die ik ken
─_(º.0)_/─
pi_44131246
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.

Ik vind je maar een kansloos rukkertje eerlijk gezegd. Je denkt op een hele vreemde manier over vrouwen, en je probeert jouw wereldbeeld ook nog eens op anderen te projecteren. Diep triest.
[..]

Nogmaals, kun je mij uitleggen hoe ik seksueel gefrustreerd zou moeten zijn als ik een vriendin heb?
Wat is uiteindelijk het verschil tussen tegen vrouwen zeuren die er "te sexy" uitzien en tegen vrouwen te zeuren die er "mannelijk" uitzien?

Als ik het goed bekijk komt dat op hetzelfde neer uiteindelijk, fuifje wijst een vrouw af die teveel aandacht aan haar uiterlijk besteed voor de wereld en jij doet dat met een vrouw die dat niet doet, die bv in tuinbroek loopt(ok ik vind tuinbroeken ook niks, maar het gaat even om het idee he).

Jij vindt het stom als een vrouw niet een beetje aandacht besteed aan haar uiterlijk, een beetje make up, leuke kleding enzo, hij vindt het stom als een vrouw dat wel doet, zeker als dat te overdreven is naar zijn zin.

Wat is er zoveel beter aan jouw zienswijze dan aan die van hem uiteindelijk, je beoordeelt beide op uiterlijke punten, ieder aan een eigen kant, maar toch...
  maandag 4 december 2006 @ 14:24:14 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44131484
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:15 schreef erodome het volgende:
Wat is er zoveel beter aan jouw zienswijze dan aan die van hem uiteindelijk, je beoordeelt beide op uiterlijke punten, ieder aan een eigen kant, maar toch...
Leer lezen. Het kan me niet schelen of je makeup nu wel of niet mooi vindt. Het gaat me erop dat FD redeneert dat vrouwen makeup gebruiken of leuke kleding dragen omdat ze onzeker zijn, en dat is gewoon grote onzin. Nogmaals; of je makeup bij vrouwen mooi vindt intereseert me niks, en dat is ook helemaal niet waar het me om gaat.
  maandag 4 december 2006 @ 14:45:41 #229
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_44132157
Mijn mening is dat mensen en dus daarmee meteen ook vrouwen, er eigenlijk altijd zo goed mogelijk uit moeten zien als ze daar de tijd/gelegenheid voor hebben. Heb je het niet, naja, dan kan het niet, maar heb je het wel, dan vind ik het zonde om niet toch ff ervoor te zorgen dat je er knap uitziet.
Het is niet dat het mij ook maar iets boeit als iemand het niet doet, maar meer iets waar ik mezelf graag, zij het helaas niet altijd, aan hou!
pi_44133508
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef MissMatch het volgende:
Pleur lekker zelf op.

Ik heb niets met dat hele mystieke geouwehoer van je. ik leef in de realiteit, niet in TRU.
Jammer dan voor jou, dat jouw realiteit niet DE realiteit is .
pi_44133610
Ik word een beetje ziek van dat FuifDuif bashen hier. Ik begrijp dat de waarheid voor menig persoon hier hard aankomt, maar learn to live with it. Het valt mij van je tegen, Elseetje, dat jij je zo tegen mij afzet, terwijl wij het eerder heel goed met elkaar konden vinden.
  maandag 4 december 2006 @ 15:30:23 #232
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44133667
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef FuifDuif het volgende:

Heb ik nieuws voor je: jouw realiteit is ook niet DE realiteit. Net als de mijne is jouw realiteit niet meer dan dat: jouw vertaling van dé realiteit. Nogmaals: ik vermaak me prima in mijn realiteit, dus je medelijden heb ik verre van nodig.
pi_44133672
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En de jouwe wel?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_44133701
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:46 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Joh!
Niets beters dan de pauze nog iets verlengen met een bij voorbaat kansloze discussie (...) met FuifDuif.
Kansloos voor jou ja. Jij weet niet eens wat een goede discussie inhoudt. Ga eerst maar eens een aantal colleges argumentatietheorie volgen bij prof. dr. Van Zandten.
  maandag 4 december 2006 @ 15:31:26 #235
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44133705
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef FuifDuif het volgende:
Ik word een beetje ziek van dat FuifDuif bashen hier. Ik begrijp dat de mijn waarheid voor menig persoon hier hard aankomt, maar learn to live with it. Het valt mij van je tegen, Elseetje, dat jij je zo tegen mij afzet, terwijl wij het eerder heel goed met elkaar konden vinden.
learn to live with the fact that your truth isn't the whole truth.
pi_44133715
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef wonko het volgende:

[..]

En de jouwe wel?
Zeg ik dat?
pi_44133740
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Heb ik nieuws voor je: jouw realiteit is ook niet DE realiteit. Net als de mijne is jouw realiteit niet meer dan dat: jouw vertaling van dé realiteit. Nogmaals: ik vermaak me prima in mijn realiteit, dus je medelijden heb ik verre van nodig.
Je zult het nooit zien, jij.
  maandag 4 december 2006 @ 15:35:50 #238
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44133879
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:32 schreef FuifDuif het volgende:
Je zult het nooit zien, jij.
Gelukkig zie ik meer dan genoeg andere dingen.
pi_44133919
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:35 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Gelukkig zie ik meer dan genoeg andere dingen.
Ik vraag mij toch af he, of jij net zo'n bijdehante houding aanneemt als jij voor vier fundamentalistische moslims staat. Want bereid je daar maar vast op voor, want die kant gaat het op.
pi_44134040
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Je doet alsof dat wel zo is. Je geeft in ieder geval aan dat jij wel weet wat DE realiteit is...jij meent anderen daar op af te mogen rekenen.
  maandag 4 december 2006 @ 15:39:55 #241
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44134051

Natuurlijk. We halen er het opkomend moslimfundementalisme even lekker bij. Dé manier om een discussie finaal de nek om te draaien: proberen in te spelen op angstige onderbuikgevoelens. helaas: die zijn mij vreemd.
pi_44134093
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef MissMatch het volgende:

Natuurlijk. We halen er het opkomend moslimfundementalisme even lekker bij. Dé manier om een discussie finaal de nek om te draaien: proberen in te spelen op angstige onderbuikgevoelens. helaas: die zijn mij vreemd.
NOG wel ja, maar wacht jij maar rustig af. Ik wil je dan nog wel eens horen piepen.
  maandag 4 december 2006 @ 15:40:54 #243
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_44134097
Ben ik nou de enige die al 5 pagina's lang op foto's zit te wachten?
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_44134116
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:39 schreef wonko het volgende:

[..]

Je doet alsof dat wel zo is. Je geeft in ieder geval aan dat jij wel weet wat DE realiteit is...jij meent anderen daar op af te mogen rekenen.
Dat is jouw interpretatie. Niet zomaar wat aannemen, wonkie, hè?
pi_44134165
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:41 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is jouw interpretatie. Niet zomaar wat aannemen, wonkie, hè?
Jawohl mein Fuifie.
  maandag 4 december 2006 @ 15:44:46 #246
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44134248
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:40 schreef FuifDuif het volgende:

NOG wel ja, maar wacht jij maar rustig af. Ik wil je dan nog wel eens horen piepen.
Wacht je met mij mee af? Kijken wie er het eerste piept. Oh nee, jij hebt al een enorme piepvoorsprong.
Maar om nu het moslimfundementalisme er met de haren bij te trekken, vind ik persoonlijk een nogal lame zwaktebod. maar dat zal wel komen doordat we in andere realiteiten leven, jij en ik.
pi_44134301
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Wacht je met mij mee af? Kijken wie er het eerste piept. Oh nee, jij hebt al een enorme piepvoorsprong.
Maar om nu het moslimfundementalisme er met de haren bij te trekken, vind ik persoonlijk een nogal lame zwaktebod. maar dat zal wel komen doordat we in andere realiteiten leven, jij en ik.
Dat zal best, maar als je ontkent dat de islamisering aan de gang is, dan vraag ik mij af in welke grot jij de laatste jaren hebt gewoond.
  maandag 4 december 2006 @ 15:46:06 #248
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44134314
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef FuifDuif het volgende:
Ik word een beetje ziek van dat FuifDuif bashen hier. Ik begrijp dat de waarheid voor menig persoon hier hard aankomt, maar learn to live with it.
Zolang jij niet inziet dat jouw waarheid de onze niet is, gaan we lekker door hoor. Als je er een 'beetje ziek' van wordt reageer je toch fijn niet meer?
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:31 schreef FuifDuif het volgende:
Kansloos voor jou ja. Jij weet niet eens wat een goede discussie inhoudt. Ga eerst maar eens een aantal colleges argumentatietheorie volgen bij prof. dr. Van Zandten.
Zegt de meester der drogredenaties...
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vraag mij toch af he, of jij net zo'n bijdehante houding aanneemt als jij voor vier fundamentalistische moslims staat. Want bereid je daar maar vast op voor, want die kant gaat het op.
Leg uit? Wel grappig dat je dergelijke amerikaanse tactiekjes aanwendt om je gelijk te halen, ik dacht dat je zo links was
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef FuifDuif het volgende:

Dat zal best, maar als je ontkent dat de islamisering aan de gang is, dan vraag ik mij af in welke grot jij de laatste jaren hebt gewoond.
Ik geloof er werkelijk geen fuck van dat jij een WO studie hebt gedaan. Dat, of je leeft zo in je eigen wereldje dat je niet doorhebt hoe dom je over komt.
  maandag 4 december 2006 @ 15:46:37 #249
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44134338
Wat een serieus topic is dit geworden zeg
  maandag 4 december 2006 @ 15:48:00 #250
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44134389
quote:
Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef FuifDuif het volgende:

Open er een topic over in POL. Islamisering is niet één op één fundamentalisme. en nu vind ik deze sidediscussie wel ver genoeg afgedwaald van waar het hier omgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')