quote:Naam Sharon
Leeftijd: 22 jaar
Beroep of opleiding: SPW niveau 4, beroep administratief medewerkster
Favoriete boek: De bijbel
Favoriete film: Film weet ik zo 1-2-3 niet. Ik hou wel van komedies
Favoriete cd: Geen idee, ik heb teveel verschillende cd's
Favoriete artiesten: Kirk Franklin en Whitney Houston
Favoriete vakantieland: Spanje
Favoriete eten: Kousenband met rijst en pastei, pasta, tonijn (op wat voor manier dan ook bereid
Hobby’s: Creatief bezig zijn, schrijven, zingen, dansen, sporten
Goede eigenschappen: Sociaal, vrolijk
Slechte eigenschappen: Klagen
Levensmotto en/of lijfspreuk: Geniet op alle dagen van je leven, die God je heeft gegeven! / Heb ontzag voor God en leef zijn geboden na
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Waarom niet? De kans is daar, dus moet ik die nemen!
Wat is jouw X Factor? Nog altijd een moeilijke vraag, mijn X Factor is hetgeen het publiek 'ervaart' wanneer ik zing
eens, maar dan hoef je nog niet ZO te kijken...quote:
Die gaat ze nog genoeg krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:16 schreef superhero87 het volgende:
Oh zij is echt goed! vreemd dat ze zo weinig aandacht krijgt...
ik hoop het!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Die gaat ze nog genoeg krijgen denk ik.
Idd heel goedquote:Op maandag 4 december 2006 13:27 schreef Marble het volgende:
American Idol kaliber, zoals ze in haar optreden op gaat. Die gaat er tenminste echt voor. Goede stem, maar vooral qua performance steekt ze echt boven het maaiveld uit.
Die is van mijquote:
floortjequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:24 schreef Knipoogje het volgende:
Hebben we dan eindelijk iemand in huis die zich kan meten met internationale idols?
(al konden Boris & Floortje uiteraard ook goed zingen)
Floortjequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:24 schreef Knipoogje het volgende:
Hebben we dan eindelijk iemand in huis die zich kan meten met internationale idols?
(al konden Boris & Floortje uiteraard ook goed zingen)
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
FloortjeDie kan niet tippen aan Boris
Ik weet nu al dat ik Sharon beter dan Floortje vind!
Boris? Alsjeblieft. Hebben we daar na Idols nog iets van gehoord dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
FloortjeDie kan niet tippen aan Boris
Ik nietquote:Ik weet nu al dat ik Sharon beter dan Floortje vind!
Die heeft pas weer een nieuwe (en goede) cd uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Boris? Alsjeblieft. Hebben we daar na Idols nog iets van gehoord dan?
Ik wel... Jij niet dus? Moet je misschien TMF/MTV/The Box maar eens een keertje opzetten of de radio aan doen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef Natalie het volgende:
Jazeker! Boris - Holy Pleasurequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dr zitten een paar 'schoonheidsfoutjes' bij, maar dat vergeef ik haar. Als je naar haar kijkt, zie je gewoon dat daar echt iemand staat... met veel talent!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef Knipoogje het volgende:
hmm, kijk nu net haar hele optreden en zo goed vind ik het eigenlijk niet... niet altijd zuiver
Voor NL begrippen zekerquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, dr zitten een paar 'schoonheidsfoutjes' bij, maar dat vergeef ik haar. Als je naar haar kijkt, zie je gewoon dat daar echt iemand staat... met veel talent!
Ik vind het juist leuk en origineel, zo'n XVIe eeuw-coupe. Very Abelia uit Soul Calibur III en fashionable.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:41 schreef --Globe-- het volgende:
Ze moet wel wat aan dr haar gaan doen vind ik
quote:Zoveel mensen laten janken
Ze zongen allemaal fantastisch. Maar niet eerder kreeg iemand het bij X FACTOR voor elkaar Henkjan in tranen te brengen. Hij zal haar nooit meer vergeten: Sharon.
This is art
Ze schrok er zelf van dat Nadeche en Henkjan Smits na haar nummer moesten huilen. Zijzelf was ook diep onder de indruk van anderen. "This is art man!", sprak ze na de solorondes ontroerd. "Iedereen zong zo goed, je kreeg er kippenvel van." Sharon zingt het nummer 'I'll always love you' al vanaf haar tiende. "Toen ik klein was, was ik een beetje fan van Whitney Houston. Dat nummer is het mooist met piano." Viel zij eerst niet zo op bij Henkjan Smits, vanaf deze performance is dat compleet anders.
Na de duettenronde zei Henkjan Sharon nog dat hij Maruja boven haar prefereerde:
"Ik heb bij jou een aantal keer gedacht: Sharon, wie is dat ook alweer? Dat is geen goed teken. Je zingt hartstikke goed, maar misschien ben je de dupe dat ik nu de categorie 15 t/m 25 jaar heb. Daardoor, als ik nu moet kiezen, dan wordt het Maruja. Maar het gekke is dat als ik nu naar de monitor kijk, waar jij close up in staat, en als jij zingt, dan heb je wel wat. Dus er is niets mis met je uitstraling, niets mis met je optreden en je hebt het goed gedaan." Henkjan bleef twijfelen na de duettenronde en koos uiteindelijk voor zowel Maruja als Sharon.
Zijn twijfel is weg na de soloronde, en meer dan dat:
"Jij hebt iets heel bijzonders gedaan. Vanochtend zei ik je dat je een onbetekenend, goed zingend meisje bent. Nu kan ik je zeggen dat ik je mijn hele leven niet meer ga vergeten, omdat je in zo’n setting zoveel emotie kan laten horen is heel bijzonder. Het zou ook heel raar zijn als we jou naar huis sturen met de boodschap dat je niet door bent. Dus je bent met vlag en wimpel door naar de volgende ronde en het was echt het beste optreden van de elf, mijn complimenten. Je hebt weer laten horen hoe mooi het is om muziek te maken, gefeliciteerd!"
Wie gaat ze in de fik steken?quote:Op zondag 10 december 2006 02:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, dit was echt geweldig. als ze dit niveau kan volhouden, en nog beter word, kon ze wel eens voor een grote verassing gaan zorgen
quote:
Ik ook nietquote:
klopt, bij mij viel ze ook pas op bij because of youquote:Op zondag 10 december 2006 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel eerder kwam ze bijna niet in beeld. Vorige week met becase of you begon ze me op te vallen, maar deze week kwam ze uitvoerig aan bod, en is er een heel optreden te luisteren. Vandaar dat ze me nu pas echt goed opvalt.
Bij mij ook!quote:Op zondag 10 december 2006 11:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
klopt, bij mij viel ze ook pas op bij because of you
Toen ze die ''I Will Always Love You'' inzette wist ik ook even niet wat ik hoorde. Echt zo goed.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:35 schreef Andiyan het volgende:
De I will always love you uitvoering van Sharon was echt supergoed. Perfect bijna. Zat zelf ook met open mond te luisteren bijna. Ik vraag me echter af of ze dit met andere nummers ook kan, vind haar uitstraling niets en ik vrees dat dit een uitschieter is. Maar laat Sharon mijn tegendeel maar bewijzen, dan herzie ik mn mening.
Eens. Mooi gezongen, maar een uitstraling van niks.quote:Op zondag 10 december 2006 10:49 schreef Natalie het volgende:
Alleen 'goed zingen' is niet genoeg.
Ze heeft een geweldige stem. Kan je niet omheen, maar ik blijf ik missen bij haar.
Iemand die me begrijptquote:Op zondag 10 december 2006 19:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eens. Mooi gezongen, maar een uitstraling van niks.
Vooral die gezichten die ze op zet als ze zingt, alsof ze zit te schijten ofzo.
Eens! Dit is mijn favoriet, denk ikquote:Op maandag 4 december 2006 13:27 schreef Marble het volgende:
American Idol kaliber, zoals ze in haar optreden op gaat. Die gaat er tenminste echt voor. Goede stem, maar vooral qua performance steekt ze echt boven het maaiveld uit.
quote:Vanavond zie je Marianne met tranen omdat ze teleurgesteld is in het niveau van de groepen. Henk zien we vanavond, met al zijn kennis van de muziek, wederom zijn kandidaten acapella testen om het kaf meer van het koren te scheiden. Mij zie je met tranen omdat een van de kandidaten (die ik bijna naar huis had gestuurd) zo recht in mijn hart zong dat ik begon te huilen.
Dan weet je weer waarom je in de muziek zit. Dit is zó uniek. Nooit eerder heb ik in zo'n setting zoveel emoties gevoeld. Het maakt me niet uit wie er wint, dat is aan het publiek. Dit moment kunnen ze mij niet meer afnemen. We hebben weer een paar unieke nieuwe talenten gevonden en daar gaat het om...
wel een stuk minder goed dan Leonaquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:.
De Nederlandse Leona, dat lijkt me duidelijk.
Clickityclick.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef Fixxxer het volgende:
Niemand een filmpje oid van haar laatste optreden??
Ik ben wel heel nieuwsgierig geworden maar heb de uitzending gemist (en de herhaling ook omdat k dacht dattie om 21.30 begon)
Ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
stoort niemand zich aan haar matige engelse uitspraak?
ik precies hetzelfdequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik. Maar ik vind haar sowieso niet zo bijzonder
.
Ja me 2, ze wordt helemaal opgehemelt terwijl ze helemaal niet zo geweldig kan zingen. Ze heeft wel zeker de X-Factor.ze legt haar ziel er helemaal in, wat ik wel heel goed vind.quote:
dat vind ik juist wél mooi! alleen zingt ze behoorlijk vals af en toe en ook schreeuwt ze wat mij betrekt too much...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ze kan zeker wel goed zingen, maar wat mij betreft heeft ze absoluut géén X-factor. Alleen die gezichten die ze op zet al....
Ben ik het mee eens. Qua uitstraling stelt ze weinig voor. Ze kan inderdaad heel goed zingen, maar dat is vooral gebaseerd op die perfecte uitvoering van I Will Always Love You. Zoals ze zelf zei, ze zingt dat nummer al vanaf haar 10e (!), dus dat je dan dat lied erg mooi kunt zingen lijkt begrijpelijk. Vraag me af of ze dat bij andere nummers ook kan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ze kan zeker wel goed zingen, maar wat mij betreft heeft ze absoluut géén X-factor. Alleen die gezichten die ze op zet al....
dat zie je pas bij het optreden van Nadesh (?) dat erna kwam, dat kan je op die link hierboven zien,daar zie je m tranen wegvegenquote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef murp het volgende:
waar is die jankende henk jan dan?
En Nelvie zelve ook hoor, die stemde Nadeche van het eiland af.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:47 schreef --Globe-- het volgende:
Wel een beetje makkelijk trouwens, dat ze allemaal Genelva eruit zouden stemmen, behalve die Maruja dan.
NEt als vorige week en de week daaropquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef BVO het volgende:
Klonk goed net.
Of sorry dan had ik verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: leer lezen, want dat stond er niet.
Grimassen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi gezongen!
Als ze nou die grimassen eens afleert, en wat meer entertaint kan het nog wat worden.
Dat vond ik ook, maar heet dat grimassen?quote:Op zondag 17 december 2006 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, grimassen. Ze kijkt echt of ze staat te schijten.
Ik sta erom bekend mijn grote schat aan kennis te delen met de rest van de wereld.quote:Op zondag 17 december 2006 20:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar heet dat grimassen?
Heb ik vandaag weer iets nieuws geleert voor in me vocabulary
En toch erger ik me er dood aan. Ze is niet echt lelijk, maar als ze die gezichten op zet vind ik het echt niet fijn om naar te kijken. Bovendien heeft ze wat mij betreft geen entertainwaarde.quote:Op zondag 17 december 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ga toch lopen met het zeggen dat ze grimassen trekt. Die meid legt heel haar ziel en zaligheid in d'r lied en die gezichten vallen echt enorm mee.
Juist niet, want dan is ze toch niet meer zichzelf. Dan is ook meteen die x-factor toch wegquote:Op maandag 18 december 2006 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Met wat meer zangtraining en podiumtraining en styling en hairstraightening is er wel wat van te maken....beste stem denk ik. UIterijk is erm..nou jah..laten we zeggen..beetje een heks, wel leuke chick.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
En toch erger ik me er dood aan. Ze is niet echt lelijk, maar als ze die gezichten op zet vind ik het echt niet fijn om naar te kijken. Bovendien heeft ze wat mij betreft geen entertainwaarde.
Daarbij komt nog, dat het voor haar denk ik heel moeilijk is om iets anders te zingen dan powerballads.
Maar dat deed Boris ook (dat zei HJ letterlijk tijdens een van de live uitzendingen) en die won Idols op zijn sloffenquote:Op zondag 17 december 2006 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, grimassen. Ze kijkt echt of ze staat te schijten.
Ze ziet er leuk uit met dat sjaaltje en dat bruine jackjequote:Op maandag 18 december 2006 12:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Haar volledige auditie.
Stukje uit 4 in het Land over Sharon bij het Flevo Songfestival.
Ow dus voor Sharon blijft er wel hoopquote:Op maandag 18 december 2006 16:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat deed Boris ook (dat zei HJ letterlijk tijdens een van de live uitzendingen) en die won Idols op zijn sloffen
Het plaatselijke geestelijk gehandicaptencentrum?quote:Op maandag 18 december 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij komt me ehct bekend vor... maar waar van?
ik ben 1 keer in antwerpen geweestquote:Op maandag 18 december 2006 23:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het plaatselijke geestelijk gehandicaptencentrum?
Kan ook jaquote:Op maandag 18 december 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben 1 keer in antwerpen geweestMaar gene plaatselijk gehandicaptencentrum gezien... misschien issie wel ontsnapt.... uit ene inrichting
![]()
en dat is?quote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef Maisnon het volgende:
Die man leek dus op Kankerkachel Kees
Dat is waarquote:Op woensdag 20 december 2006 18:39 schreef _Arual_ het volgende:
Alle enge mannen zijn er hetzelfde uit.
Haha mee eeensquote:Op donderdag 21 december 2006 00:47 schreef Christine het volgende:
Op zich is het best een goed idee als we het weer over Sharon gaan hebben hier, ipv over enge mannetjes.
quote:Wist je dat …
...Sharon samen met Richy op de Lion King School zat?
...Sharon naast zingen graag schildert en schrijft?
Sharon er tijdens De Confrontatie voor zorgde dat zowel Henkjan Smits als enkele andere kandidaten moesten huilen?
...Sharon dit voor mekaar kreeg door ‘I will always love you’ te zingen?
...Sharon van zichzelf vindt dat ze wel eens klaagt?
Wat dat niet zoon school voor audities. Die kinderen die meededen moesten veel leren en audities doen waardoor ze een school hebben gemaakt.quote:Op zondag 24 december 2006 01:05 schreef Marble het volgende:
Wat exactly is de Lion King school, home schooling voor kinderen uit het ensemble van de Lion King musical of zo?
GMTAquote:Op zondag 24 december 2006 01:05 schreef Marble het volgende:
Dus Richy en Sharon zijn elkaars Simba en Nala.
De school vanuit die musical, om hen klaar te stomen om daarin te spelen.quote:Op zondag 24 december 2006 01:05 schreef Marble het volgende:
Wat exactly is de Lion King school, home schooling voor kinderen uit het ensemble van de Lion King musical of zo?
Stasja zat daar ook op toch? Maar ik dacht dat die Lion King School alleen bedoeld was voor kleine Simbaatjes en Nala'tjes, en daar zijn ze allemaal toch veel te oud voor om die te kunnen spelen?quote:Op zondag 24 december 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
De school vanuit die musical, om hen klaar te stomen om daarin te spelen.
Zo ziet ze er een stuk leuker uitquote:Op donderdag 28 december 2006 18:35 schreef sbientje het volgende:
ik vind het ook een leuke foto, wel grappig dat haar! dat andere was zo plat en oogde erg vettig
Verschillende kapsels zou wel leuk zijn past denk ik ook wel bij haar.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit haar wel leuk jah... ik denk dat ze ook veel soorten haar gaat laten zien de komende liveshows....![]()
bij sharon ligt dat gewoon puur an aan de foto. maar sommige kandidaten hebben idd wel een hele...prominente neus. je zou het programma bijna omdopen tot de N-factorquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen commentaar over d'r neus?.
Schuin van onderen gefotografeerd weer....
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
je zou het programma bijna omdopen tot de N-factor
Whehe.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:57 schreef Californian_dreame... het volgende:
prominente neus. je zou het programma bijna omdopen tot de N-factor
quote:Sharon
“Tijdens de Ultieme Test zaten we thuis op de bank gewoon te gillen van enthousiasme toen Dorine voorbij kwam. Ik was dan ook niet verrast dat zij de Wildcard kreeg. Jujaro liet niet zien wat ze in de wandelgangen wel lieten zien. En voor Genelva denk ik dat het nog niet haar moment is, omdat ze nog jong is. Het is wel een hele leuke meid en een goede zangeres.”
heb het gemist..quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Goede zangeres. Alleen het verkeerde nummer uitgekozen
Ja, ik had eigenlijk ook wel een leuker en beter nummer verwacht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, het enige minpuntje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Held, dankjewelquote:
Ik kan niet objectief zijn bij dat nummer. Ik krijg altijd de haast onbedwingbare zin om mjin AB richting de tv/radio de smijten in de hoop dat het ophoudt. Ze zal ongetwijfeld geweldig goed zijn geweest daar ze twee mensen tot in tranen beroerde, maar ik was eigenlijk spontaan chagrijnig.quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef Lynx666 het volgende:
Maar je kan toch niet ontkennen dat ze toen "I will always love you" erg goed zong, ookal is het een zeiknummer? Ben ook geen fan van WH, en al helemaal niet van het nummer, maar ik kreeg ook gewoon kippenvel toen ik het hoorde in die uitzending
Ze wás geweldig. Vond haar de beste van de avondquote:Verder vond ik Sharon in deze live uitzending weer ijzersterk. Ik weet niet hoe het op tv overkwam, dat moet ik nog eens terugkijken, maar ik was erg onder de indruk van wat ik er vanaf mn plek kon horen
quote:Op zondag 31 december 2006 10:30 schreef Natalie het volgende:
Ze wás ís geweldig. Vond haar de beste van de avond
Kon er een complimentje af Fir3?quote:Op zondag 31 december 2006 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
Toch de beste van de avond qua zang, en op zich wel een leuk optreden. Nog steeds een klein beetje saai, maar omdat ze geen verschrikkelijke gezichtsuitdrukkingen meer maakte toch maar op 1.
quote:
Ik vond het ook niks. Maar ze was wel gewoon heel erg goed.quote:
Nou ja, internationaal is een heel groot woord. Haar optreden deed mij persoonlijk niet zoveel.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
Sharon heeft voorlopig als enige echt een internationale kwaliteit en uitstraling wat mij betreft.
Jij met je internationaal ook altijdquote:Op maandag 1 januari 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
Sharon heeft voorlopig als enige echt een internationale kwaliteit en uitstraling wat mij betreft.
Beweer ik dat? Heb ik het daar überhaupt over?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij met je internationaal ook altijd! Winnaars van dit soort programma gaan echt niet doorbreken buiten de landsgrenzen hoor
!
Nou, leg eens uit wat je dan bedoelt met 'internationale kwaliteit en uitstraling' ?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Beweer ik dat? Heb ik het daar überhaupt over?.
Dat zij de Nederlandse truttig- en matigheid van bijvoorbeeld Hearts ontstijgt en i.t.t. die groepen niet had misstaan in bijvoorbeeld American Idolquote:Op maandag 1 januari 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, leg eens uit wat je dan bedoelt met 'internationale kwaliteit en uitstraling' ?
quote:De danscoach
Tim Noble geeft zijn mening over de Jonge Solisten.
Sharon:
“Ah, The Queen of the jungle. Zij is geweldig om mee te werken. Zij is, op dit moment, degene die er het meest boven uitsteekt. Ze kan bewegen, ze heeft een fantastische stem en ze is een goede actrice. Zij brengt echt het nummer. Zij werkt ook ontzettend hard en gooit zich volledig in de repetitie.
H-J doet inderdaad BELACHELIJK overdreven! Maar Sharon is welll goed:Dquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef superhero87 het volgende:
Het performance en uitstraling was echt geweldig. Maar de zang! kom op, luister ff goed, er zaten meerdere valse noten in it, dat je het niet Top kon noemen. En dan Henk-jan nog erbij met z'n 'Ze is zoo getalenteerd, het is gewoon niet normaal, NIET NORMAAL! kom op, overdrijven is ook een vak.
Klopt helemaal. Toch vind ik dat ze relatief goed zingt. Wie weet wat zangles nog kan doen met haar stemquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef superhero87 het volgende:
Het performance en uitstraling was echt geweldig. Maar de zang! kom op, luister ff goed, er zaten meerdere valse noten in it, dat je het niet Top kon noemen. En dan Henk-jan nog erbij met z'n 'Ze is zoo getalenteerd, het is gewoon niet normaal, NIET NORMAAL! kom op, overdrijven is ook een vak.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef Woelli het volgende:
The Queen of the jungle? ik weet niet of dat nou een leuk compliment is