klopt, bij mij viel ze ook pas op bij because of youquote:Op zondag 10 december 2006 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel eerder kwam ze bijna niet in beeld. Vorige week met becase of you begon ze me op te vallen, maar deze week kwam ze uitvoerig aan bod, en is er een heel optreden te luisteren. Vandaar dat ze me nu pas echt goed opvalt.
Bij mij ook!quote:Op zondag 10 december 2006 11:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
klopt, bij mij viel ze ook pas op bij because of you
Toen ze die ''I Will Always Love You'' inzette wist ik ook even niet wat ik hoorde. Echt zo goed.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:35 schreef Andiyan het volgende:
De I will always love you uitvoering van Sharon was echt supergoed. Perfect bijna. Zat zelf ook met open mond te luisteren bijna. Ik vraag me echter af of ze dit met andere nummers ook kan, vind haar uitstraling niets en ik vrees dat dit een uitschieter is. Maar laat Sharon mijn tegendeel maar bewijzen, dan herzie ik mn mening.
Eens. Mooi gezongen, maar een uitstraling van niks.quote:Op zondag 10 december 2006 10:49 schreef Natalie het volgende:
Alleen 'goed zingen' is niet genoeg.
Ze heeft een geweldige stem. Kan je niet omheen, maar ik blijf ik missen bij haar.
Iemand die me begrijptquote:Op zondag 10 december 2006 19:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eens. Mooi gezongen, maar een uitstraling van niks.
Vooral die gezichten die ze op zet als ze zingt, alsof ze zit te schijten ofzo.
Eens! Dit is mijn favoriet, denk ikquote:Op maandag 4 december 2006 13:27 schreef Marble het volgende:
American Idol kaliber, zoals ze in haar optreden op gaat. Die gaat er tenminste echt voor. Goede stem, maar vooral qua performance steekt ze echt boven het maaiveld uit.
quote:Vanavond zie je Marianne met tranen omdat ze teleurgesteld is in het niveau van de groepen. Henk zien we vanavond, met al zijn kennis van de muziek, wederom zijn kandidaten acapella testen om het kaf meer van het koren te scheiden. Mij zie je met tranen omdat een van de kandidaten (die ik bijna naar huis had gestuurd) zo recht in mijn hart zong dat ik begon te huilen.
Dan weet je weer waarom je in de muziek zit. Dit is zó uniek. Nooit eerder heb ik in zo'n setting zoveel emoties gevoeld. Het maakt me niet uit wie er wint, dat is aan het publiek. Dit moment kunnen ze mij niet meer afnemen. We hebben weer een paar unieke nieuwe talenten gevonden en daar gaat het om...
wel een stuk minder goed dan Leonaquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:20 schreef Tom_Tom- het volgende:.
De Nederlandse Leona, dat lijkt me duidelijk.
Clickityclick.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef Fixxxer het volgende:
Niemand een filmpje oid van haar laatste optreden??
Ik ben wel heel nieuwsgierig geworden maar heb de uitzending gemist (en de herhaling ook omdat k dacht dattie om 21.30 begon)
Ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
stoort niemand zich aan haar matige engelse uitspraak?
ik precies hetzelfdequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik. Maar ik vind haar sowieso niet zo bijzonder
.
Ja me 2, ze wordt helemaal opgehemelt terwijl ze helemaal niet zo geweldig kan zingen. Ze heeft wel zeker de X-Factor.ze legt haar ziel er helemaal in, wat ik wel heel goed vind.quote:
dat vind ik juist wél mooi! alleen zingt ze behoorlijk vals af en toe en ook schreeuwt ze wat mij betrekt too much...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ze kan zeker wel goed zingen, maar wat mij betreft heeft ze absoluut géén X-factor. Alleen die gezichten die ze op zet al....
Ben ik het mee eens. Qua uitstraling stelt ze weinig voor. Ze kan inderdaad heel goed zingen, maar dat is vooral gebaseerd op die perfecte uitvoering van I Will Always Love You. Zoals ze zelf zei, ze zingt dat nummer al vanaf haar 10e (!), dus dat je dan dat lied erg mooi kunt zingen lijkt begrijpelijk. Vraag me af of ze dat bij andere nummers ook kan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ze kan zeker wel goed zingen, maar wat mij betreft heeft ze absoluut géén X-factor. Alleen die gezichten die ze op zet al....
dat zie je pas bij het optreden van Nadesh (?) dat erna kwam, dat kan je op die link hierboven zien,daar zie je m tranen wegvegenquote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef murp het volgende:
waar is die jankende henk jan dan?
En Nelvie zelve ook hoor, die stemde Nadeche van het eiland af.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:47 schreef --Globe-- het volgende:
Wel een beetje makkelijk trouwens, dat ze allemaal Genelva eruit zouden stemmen, behalve die Maruja dan.
NEt als vorige week en de week daaropquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef BVO het volgende:
Klonk goed net.
Of sorry dan had ik verkeerd gelezen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen: leer lezen, want dat stond er niet.
Grimassen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi gezongen!
Als ze nou die grimassen eens afleert, en wat meer entertaint kan het nog wat worden.
Dat vond ik ook, maar heet dat grimassen?quote:Op zondag 17 december 2006 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, grimassen. Ze kijkt echt of ze staat te schijten.
Ik sta erom bekend mijn grote schat aan kennis te delen met de rest van de wereld.quote:Op zondag 17 december 2006 20:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar heet dat grimassen?
Heb ik vandaag weer iets nieuws geleert voor in me vocabulary
En toch erger ik me er dood aan. Ze is niet echt lelijk, maar als ze die gezichten op zet vind ik het echt niet fijn om naar te kijken. Bovendien heeft ze wat mij betreft geen entertainwaarde.quote:Op zondag 17 december 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ga toch lopen met het zeggen dat ze grimassen trekt. Die meid legt heel haar ziel en zaligheid in d'r lied en die gezichten vallen echt enorm mee.
Juist niet, want dan is ze toch niet meer zichzelf. Dan is ook meteen die x-factor toch wegquote:Op maandag 18 december 2006 00:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Met wat meer zangtraining en podiumtraining en styling en hairstraightening is er wel wat van te maken....beste stem denk ik. UIterijk is erm..nou jah..laten we zeggen..beetje een heks, wel leuke chick.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
En toch erger ik me er dood aan. Ze is niet echt lelijk, maar als ze die gezichten op zet vind ik het echt niet fijn om naar te kijken. Bovendien heeft ze wat mij betreft geen entertainwaarde.
Daarbij komt nog, dat het voor haar denk ik heel moeilijk is om iets anders te zingen dan powerballads.
Maar dat deed Boris ook (dat zei HJ letterlijk tijdens een van de live uitzendingen) en die won Idols op zijn sloffenquote:Op zondag 17 december 2006 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, grimassen. Ze kijkt echt of ze staat te schijten.
Ze ziet er leuk uit met dat sjaaltje en dat bruine jackjequote:Op maandag 18 december 2006 12:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Haar volledige auditie.
Stukje uit 4 in het Land over Sharon bij het Flevo Songfestival.
Ow dus voor Sharon blijft er wel hoopquote:Op maandag 18 december 2006 16:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar dat deed Boris ook (dat zei HJ letterlijk tijdens een van de live uitzendingen) en die won Idols op zijn sloffen
Het plaatselijke geestelijk gehandicaptencentrum?quote:Op maandag 18 december 2006 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij komt me ehct bekend vor... maar waar van?
ik ben 1 keer in antwerpen geweestquote:Op maandag 18 december 2006 23:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het plaatselijke geestelijk gehandicaptencentrum?
Kan ook jaquote:Op maandag 18 december 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben 1 keer in antwerpen geweestMaar gene plaatselijk gehandicaptencentrum gezien... misschien issie wel ontsnapt.... uit ene inrichting
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |