bij sharon ligt dat gewoon puur an aan de foto. maar sommige kandidaten hebben idd wel een hele...prominente neus. je zou het programma bijna omdopen tot de N-factorquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen commentaar over d'r neus?.
Schuin van onderen gefotografeerd weer....
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
je zou het programma bijna omdopen tot de N-factor
Whehe.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:57 schreef Californian_dreame... het volgende:
prominente neus. je zou het programma bijna omdopen tot de N-factor
quote:Sharon
“Tijdens de Ultieme Test zaten we thuis op de bank gewoon te gillen van enthousiasme toen Dorine voorbij kwam. Ik was dan ook niet verrast dat zij de Wildcard kreeg. Jujaro liet niet zien wat ze in de wandelgangen wel lieten zien. En voor Genelva denk ik dat het nog niet haar moment is, omdat ze nog jong is. Het is wel een hele leuke meid en een goede zangeres.”
heb het gemist..quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Goede zangeres. Alleen het verkeerde nummer uitgekozen
Ja, ik had eigenlijk ook wel een leuker en beter nummer verwacht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, het enige minpuntje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Held, dankjewelquote:
Ik kan niet objectief zijn bij dat nummer. Ik krijg altijd de haast onbedwingbare zin om mjin AB richting de tv/radio de smijten in de hoop dat het ophoudt. Ze zal ongetwijfeld geweldig goed zijn geweest daar ze twee mensen tot in tranen beroerde, maar ik was eigenlijk spontaan chagrijnig.quote:Op zondag 31 december 2006 01:10 schreef Lynx666 het volgende:
Maar je kan toch niet ontkennen dat ze toen "I will always love you" erg goed zong, ookal is het een zeiknummer? Ben ook geen fan van WH, en al helemaal niet van het nummer, maar ik kreeg ook gewoon kippenvel toen ik het hoorde in die uitzending
Ze wás geweldig. Vond haar de beste van de avondquote:Verder vond ik Sharon in deze live uitzending weer ijzersterk. Ik weet niet hoe het op tv overkwam, dat moet ik nog eens terugkijken, maar ik was erg onder de indruk van wat ik er vanaf mn plek kon horen
quote:Op zondag 31 december 2006 10:30 schreef Natalie het volgende:
Ze wás ís geweldig. Vond haar de beste van de avond
Kon er een complimentje af Fir3?quote:Op zondag 31 december 2006 02:04 schreef Fir3fly het volgende:
Toch de beste van de avond qua zang, en op zich wel een leuk optreden. Nog steeds een klein beetje saai, maar omdat ze geen verschrikkelijke gezichtsuitdrukkingen meer maakte toch maar op 1.
quote:
Ik vond het ook niks. Maar ze was wel gewoon heel erg goed.quote:
Nou ja, internationaal is een heel groot woord. Haar optreden deed mij persoonlijk niet zoveel.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
Sharon heeft voorlopig als enige echt een internationale kwaliteit en uitstraling wat mij betreft.
Jij met je internationaal ook altijdquote:Op maandag 1 januari 2007 18:05 schreef BVO het volgende:
Sharon heeft voorlopig als enige echt een internationale kwaliteit en uitstraling wat mij betreft.
Beweer ik dat? Heb ik het daar überhaupt over?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij met je internationaal ook altijd! Winnaars van dit soort programma gaan echt niet doorbreken buiten de landsgrenzen hoor
!
Nou, leg eens uit wat je dan bedoelt met 'internationale kwaliteit en uitstraling' ?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Beweer ik dat? Heb ik het daar überhaupt over?.
Dat zij de Nederlandse truttig- en matigheid van bijvoorbeeld Hearts ontstijgt en i.t.t. die groepen niet had misstaan in bijvoorbeeld American Idolquote:Op maandag 1 januari 2007 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, leg eens uit wat je dan bedoelt met 'internationale kwaliteit en uitstraling' ?
quote:De danscoach
Tim Noble geeft zijn mening over de Jonge Solisten.
Sharon:
“Ah, The Queen of the jungle. Zij is geweldig om mee te werken. Zij is, op dit moment, degene die er het meest boven uitsteekt. Ze kan bewegen, ze heeft een fantastische stem en ze is een goede actrice. Zij brengt echt het nummer. Zij werkt ook ontzettend hard en gooit zich volledig in de repetitie.
H-J doet inderdaad BELACHELIJK overdreven! Maar Sharon is welll goed:Dquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef superhero87 het volgende:
Het performance en uitstraling was echt geweldig. Maar de zang! kom op, luister ff goed, er zaten meerdere valse noten in it, dat je het niet Top kon noemen. En dan Henk-jan nog erbij met z'n 'Ze is zoo getalenteerd, het is gewoon niet normaal, NIET NORMAAL! kom op, overdrijven is ook een vak.
Klopt helemaal. Toch vind ik dat ze relatief goed zingt. Wie weet wat zangles nog kan doen met haar stemquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef superhero87 het volgende:
Het performance en uitstraling was echt geweldig. Maar de zang! kom op, luister ff goed, er zaten meerdere valse noten in it, dat je het niet Top kon noemen. En dan Henk-jan nog erbij met z'n 'Ze is zoo getalenteerd, het is gewoon niet normaal, NIET NORMAAL! kom op, overdrijven is ook een vak.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef Woelli het volgende:
The Queen of the jungle? ik weet niet of dat nou een leuk compliment is