Dat is één en hetzelfde plafonnetjequote:Op zondag 3 december 2006 20:48 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal niet mijn schuld. IK bedoelde het plafonnetje van het andere topic waar Arty zich op uit zou gaan leven.
NIET het plafond in de werkkamer waar met het restant Knauf de centraledoos mee dicht gesmeerd zou moeten worden. Dat heb ik dus niet gezegd.![]()
Volgens mij heeft hij geen centraaldoos dichtgesmeerd joh. Hij kwam gewoon zo'n vertakkingsdoosje tegen.quote:Op zondag 3 december 2006 20:54 schreef Solingjan het volgende:
Aha nou snap ik het.
Er was dus niet voldoende licht. En nou heeft Arty het verkeerde gat dicht gesmeerd.![]()
Sorry,maar dit danquote:Op zondag 3 december 2006 16:46 schreef ArtyShock het volgende:
Ehm... Die centraaldoos die heb ik dus net weggestuct.![]()
Een vertakkingsdoosje in het plafond?quote:Op zondag 3 december 2006 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen centraaldoos dichtgesmeerd joh. Hij kwam gewoon zo'n vertakkingsdoosje tegen.
Ja Jonan die is er wel alleen staat daar niets bij over stuckenquote:Op zondag 3 december 2006 22:31 schreef Jonan het volgende:
eigenlijk zouden de electro-mannen hier eens een sticky met de meest voorkomende electroklussen moeten maken
Kan zo'n 10A zekering eigenlijk makkelijk door een 16A versie worden vervangen? Gewoon een andere zekering indraaien heb ik geprobeerd, maar dat past niet.quote:Op zondag 3 december 2006 20:37 schreef tnimble het volgende:
Als de stekker van een apparaat zonder aarde niet op een ongeaard contact past is dat een heel oud contact met een lager vermogen dan de 10A van tegenwoordig. Net zoals vroeger een (hoofd)zekering van 10 ampere (en zelfs 4 ampere) toegepast werden.
Dan moet er ook een andere pasring in, maar zulke dingen doe je alleen als de bedrading is aangepast voor een zwaardere zekering en selektiviteit gewaarborgd blijft.quote:Op zondag 3 december 2006 22:43 schreef Light het volgende:
[..]
Kan zo'n 10A zekering eigenlijk makkelijk door een 16A versie worden vervangen? Gewoon een andere zekering indraaien heb ik geprobeerd, maar dat past niet.
Ofwel ik kan het beste eens bij de woningbouw gaan vragen wat de mogelijkheden zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dan moet er ook een andere pasring in, maar zulke dingen doe je alleen als de bedrading is aangepast voor een zwaardere zekering en selektiviteit gewaarborgd blijft.
Ja, bedrading kan nog een stoffen mantel hebben, kan nog 1.5mm2 zijn, de hoofdzekering moet afdoende en selectief zijn, er dient een hoofdschakelaar en aardleks geplaatst te worden (ivm veranderen instalatie) en de hoofdkabel moet voldoende zijn. (en ja het komt voor dat de hoofdzekering als woning verwarming gebruikt doet wregens geklooi aan een instalaite)quote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef Light het volgende:
[..]
Ofwel ik kan het beste eens bij de woningbouw gaan vragen wat de mogelijkheden zijn.
Pasringen heb ik gelukkig voldoende in voorraad, zekeringen ook, alleen heb ik thuis alleen maar automaten.quote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dan moet er ook een andere pasring in, maar zulke dingen doe je alleen als de bedrading is aangepast voor een zwaardere zekering en selektiviteit gewaarborgd blijft.
Zoiets bedoel je: Electra schakelingen; de schema's?quote:Op zondag 3 december 2006 22:31 schreef Jonan het volgende:
eigenlijk zouden de electro-mannen hier eens een sticky met de meest voorkomende electroklussen moeten maken
Moet ik dit zien als een stille hint ?quote:Op maandag 4 december 2006 10:07 schreef remcoharmsen het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je: Electra schakelingen; de schema's?
Misschien wel een idee om dat wat verder uit te bouwen, want je ziet vaak genoeg dat er gekke en soms zelfs gevaarlijke stunts worden uitgehaald...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |