Jaaaaa.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:25 schreef PeRi het volgende:
Is het al begonnen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:27 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]Heb ik vermeden, maar dit zegt wel genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is Ollie?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ollie gaat volgende week gewoon mensen tackelen enzo. het is oorlog!
Er staan 3 acts i/d finalequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Stranger het volgende:
Ah, dat is Ollie.
Ollie is übercool
Ollie vs Maruja in finale
Ollie is ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Stranger het volgende:
Ah, dat is Ollie.
Ollie is übercool
Ollie vs Maruja in finale
Toch niet van alle 3 één he?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staan 3 acts i/d finale
Krijgen we wel naamsvermelding dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef Dammie het volgende:
eeej, lieffiesik heb jullie hulp nodig
Wil me bloggie, uit de footer even compleet hebben........kunnen jullie me helpen met degene die door zijn
Het gaat om het nieuwste item over de confrontatie.
Ontopic....Alleen Henk vond ik niet echt voorspelbaar......rest wel goeie door.
Dat hangt van het stemmend publiek af.quote:
Dan is het goed, Ollie, Maruja en Melanie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat hangt van het stemmend publiek af.
Er zit verbetering in.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
De oerslechte foto's zijn er weer!
http://www.rtl.nl/(/shows(...)tatie_frederieke.xml
De helft van de foto's is niet goed te zien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Okayquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Krijgen we wel naamsvermelding dan?.
Ze dacht dat , ondanks dat zij het niet zo leuk vond, het publiek die act wel heel leuk zou vinden. Heeft niet echt wat met kwaliteit te maken tochquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marianne was de enige die ik hoorde zeggen: Dat gaat me smsjes kosten he?
Dus die wil liever de overwinning dan kwaliteit![]()
Volgens mij ging dat over C&M en die zijn eruit..........maar ja, zelfs de mindere zangers kunnen natuurlijk wel heel goed vallen in de maatschappij en een terechte winnaar zijn......das de X-Factor namelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marianne was de enige die ik hoorde zeggen: Dat gaat me smsjes kosten he?
Dus die wil liever de overwinning dan kwaliteit![]()
Ja die was doorquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Was Jeroen eigenlijk door? Hij klonk wel redelijk, alleen een beetje suffig.
Die was door geloof ik ja, die viel me wel op. Ik vond 'm erg goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Was Jeroen eigenlijk door? Hij klonk wel redelijk, alleen een beetje suffig.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Die wordt ontslagen, kan niet missenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:17 schreef --Globe-- het volgende:
[..]De fotograaf is blijkbaar goed bevallen
Die had al na de Idols foto's ontslagen moeten wordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:18 schreef Dammie het volgende:
[..]
Die wordt ontslagen, kan niet missen
Ze zijn beter, dat wel, maar dat was ook niet moeilijk. Over het algemeen zijn ze echt weer verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die had al na de Idols foto's ontslagen moeten worden
En elke idioot kan met de simpelste fotosoep dat weghalen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:20 schreef --Globe-- het volgende:
Dit keer als bonus een flink aantal rode ogen
Nou, dit is nog een fractie erger, met zo'n volle flits in je bek.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach, zo zie je iedereen zoals ze zijn zonder lagen make-up moet je maar denken
Zowieso hebben ze dit jaar veel meer 'Slechte' kandidaten laten zien die niet doorgingenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat veel (relatief) onbekenden hebben we vandaag gezien. Ook op de fotopagina's van de X-Factor site staan er mensen die ik me echt totaal niet kan herinneren ooit te hebben gezien.
Melaniequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was wel leuke aflevering, degene die mijn favoriet zijn waren allemaal wel door geloof ik. Alleen die 26+ groep, omg wat is die matig zeg. Daar zit echt geen enkele echt goeie bij vind ik..
zeg, zou jij - als je tijd hebt - ergens deze maand eens in SHO willen posten?? heb je nl genomineerd als leukste nieuwkomer, maar je blijkt daar nooit te komen!!quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, zou jij - als je tijd hebt - ergens deze maand eens in SHO willen posten?? heb je nl genomineerd als leukste nieuwkomer, maar je blijkt daar nooit te komen!!![]()
[/off-topic]
geen idee, niet gezien in ieder geval. misschien morgen...quote:Op zondag 3 december 2006 00:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat groepje met die leuke Boris uit Idols 2 nou door? Heb ze echt niet gezien
Of zoals ze het vorig jaar op de site van Idols deden: de foto's van de afgevallen kandidaten in zwart-wit en de rest in kleur.quote:Op zondag 3 december 2006 00:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
SG: ik vind dat een overzicht inderdaad wel makkelijk zou zijn
In elk geval voordat de workshops begonnen, misschien wel eerder. Dit bedoel ik: http://www.rtl.nl/shows/idols3/theater/content/index.xmlquote:Op zondag 3 december 2006 00:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar dat was toch ook pas vanaf de liveshows?
Hopelijk niet weer zoveel als vorig jaarquote:Op zondag 3 december 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
Het eerste polltopic!
[POLL] Favoriet tot dusver?
Laat mij me ook eens lekker uitlevenquote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer zoveel als vorig jaar.
Neuh zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat mij me ook eens lekker uitleven.
Zolang ik ze niet hier post mocht ik me gang gaan toch?.
Dat was een andere groep mensen die dat deedquote:Op zondag 3 december 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh zo bedoelde ik het niet hoor.
Ik vind het alleen zo jammer dat die dingen zo manipulatief als de pest zijn en dat er vorig jaar op een gegeven moment om elke scheet een polltopic geopend werd(En nee, dus niet alleen door nou)
door nou=door jou, dus dat zei ik alquote:Op zondag 3 december 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was een andere groep mensen die dat deed.
Je schiet er niks mee op, maar zo flauw zijn ze waarschijnlijk welquote:Ik vind het alleen wel leuk om een beetje de stemming te peilen, zeker zo in het begin als het nog een beetje onduidelijk is. Ze zijn idd makkelijk te manipuleren, maar we gaan er maar van uit dat niemand zo flauw is, schiet je toch niks mee op.
Wel veel herhalingquote:
Hij wordt alleen maar irritanter.quote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Nog meer Sander, daar zaten we inderdaad op te wachten.
Het zal de laatste keer zijnquote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Nog meer Sander, daar zaten we inderdaad op te wachten.
Koop een tv-kaart.quote:Op zondag 3 december 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk weer niet.. Kan mezelf er niet toe brengen om weg te gaan bij de computer en voor de tv te gaan zitten.
Of een laptop met draadloos internet.quote:
Ook handig.quote:Op zondag 3 december 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of een laptop met draadloos internet.!
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wacht... hier gaat het over de uitzending van vandaag.
Klopt het dat het zoals altijd flink veel herhaling van de zaterdaguitzending is?
Oh ja, dat was jijquote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat had ik vorig jaar (met hele spiegelconstructie zodat ik niet om hoefde te kijken), alleen die tv is nu naar de slaapkamer van mijn zus verhuisd voor als ze in het weekend thuis is
.
O ja!quote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat had ik vorig jaar (met hele spiegelconstructie zodat ik niet om hoefde te kijken), alleen die tv is nu naar de slaapkamer van mijn zus verhuisd voor als ze in het weekend thuis is
.
Oh ja.quote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat had ik vorig jaar (met hele spiegelconstructie zodat ik niet om hoefde te kijken), (...).
Volgende week wel?quote:Op zondag 3 december 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
Ik heb hier nog geen een zaterdagavond live tijdens de uitzending kunnen posten.
Zo doe ik het ook.quote:Op zondag 3 december 2006 21:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Of hang een tv bij je computer..
Hoezoquote:
En volgens mij werkt het voor geen meter.quote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zo'n programmaatje wat door middel van vragen waar je ja of nee op moet antwoorden achter hetgeen wat je in je hoofd hebt komt.
Ah zo, ik weet het nog niet, waarschijnlijk wel tijdens reclames enzo...quote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gewoon interesse, niets bijzonders hoor..
Begonnen overigens.
Tjeerd van Zanen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Wie zat er nou net naast Henk-Jan, welke Tjeerd
Tjeerd van Zanen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Wie zat er nou net naast Henk-Jan, was dat Tjeerd Oosterhuis
Yepquote:Op zondag 3 december 2006 22:03 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Naamloos wel!Steekt er echt duidelijk bovenuit bij de groepen.
![]()
We niet, jij welquote:Op zondag 3 december 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zouden we niet aan Mark kunnen vragen of Marianne eens komt posten op FOK!?
JA!quote:Op zondag 3 december 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doe esquote:Op zondag 3 december 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, ik ookquote:
Wat hij zegtquote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Wendy mag ook wel komen.
kan ik eindelijk 's vragen of ze me wil komen troostenquote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Wendy mag ook wel komen.
Dat eerste zou ik niet verwachten idd. Lijkt me een lijstje vragen laten beantwoorden door Wendy, Henkjan, Henk en Marianne, en dat erna op het forum zetten het meest haalbare.quote:Op zondag 3 december 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Allemaal 1 uur posten op FOK! zal wel erg moeilijk worden, gok ik.. Maar misschien dat we a la de interviews in SHO vragen kunnen bedenken en dat die dan beantwoord worden door Wendy en de jury?
Grutjes toch, Babettequote:Op zondag 3 december 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan ik eindelijk 's vragen of ze me wil komen troosten![]()
Beetje zoals eerst in de X-it-box, maar dan op z'n FOK!s.quote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat eerste zou ik niet verwachten idd. Lijkt me een lijstje vragen laten beantwoorden door Wendy, Henkjan, Henk en Marianne, en dat erna op het forum zetten het meest haalbare.
>>> SHOquote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Grutjes toch, Babette. 't Gaat niet helemaal lekker, wel?
Bijvoorbeeld. Maar dan intelligentere vragenquote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje zoals eerst in de X-it-box, maar dan op z'n FOK!s.
quote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk nu eens niet naar Dorine Jovanna, maar luister alleen.
En ik vind 't gewoon kut en bagger klinken.
Maar dan niet van die suffe keuzes.quote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje zoals eerst in de X-it-box, maar dan op z'n FOK!s.
Het zelfde kun je zeggen over d'r wangimplantaten.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Damn die travo
Als je dan toch omgebouwd wilt worden pak dan op zijn minst twee gelijkwaardige tieten en niet van die plumppuddingen waarvan de een groter is dan de andere
Ik heb eerst achter even een balletje opgegooid.quote:
Dat wordt dus een eitje voor Melanie.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
Dr zit bar weinig talent in die 26+ groepDat valt vooral op bij het overzicht
Ik zat al te kijken, wat bedoelt ze nouquote:Op zondag 3 december 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
Waarschijnlijk had iemand dat al door maar ik ben net thuis en heb dus een aantal topic gemist.
mja er zit wel wat tussen, maar 't is niet veel...quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb er ook niks mee... net als bij Idols vindk de mensen van 30+ toch te oud om een echte idool of ster te kunnen worden..... is gewoon een gevoel, ze spreken mij niet aanquote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 december 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Gaat ie door haar baby-geluidjes heen praten.
Om het te worden wel, inderdaad, vind ik ook. De meeste 30+ idolen van nu (Robbie Williams, Madonna, U2 etc.) zijn idool geworden toen ze nog in de twintig waren. Maar hoe verklaar je dan dat deze mensen ook steeds nieuwe fans krijgen, die nog in de luiers zaten toen ze begonnen met hun carrière?quote:Op zondag 3 december 2006 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee... net als bij Idols vindk de mensen van 30+ toch te oud om een echte idool of ster te kunnen worden..... is gewoon een gevoel, ze spreken mij niet aan
... zegt de (enige??) Floortje-fanquote:Op zondag 3 december 2006 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
Gelukkig maar
think againquote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
... zegt de (enige??) Floortje-fan
omdat je uiteindelijk fan wordt van iemands muziek, niet zozeer van de persoon erachter....quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Cee het volgende:
Maar hoe verklaar je dan dat deze mensen ook steeds nieuwe fans krijgen, die nog in de luiers zaten toen ze begonnen met hun carrière?
Ja daar heb je wel een punt, misschien is dat toch het aapjes-gedrag, dat de drempel om er fan van te worden lager is omdat ze al bekend waren...quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Om het te worden wel, inderdaad, vind ik ook. De meeste 30+ idolen van nu (Robbie Williams, Madonna, U2 etc.) zijn idool geworden toen ze nog in de twintig waren. Maar hoe verklaar je dan dat deze mensen ook steeds nieuwe fans krijgen, die nog in de luiers zaten toen ze begonnen met hun carrière?
Ja, ik bedoel ook dat ik niet de enige benquote:Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat?! jij hebt toch zeker 'n Floortje-link in je sig.(
)
kloptquote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook dat ik niet de enige ben
mja die heb ik ook niet meer gezienquote:Op zondag 3 december 2006 22:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met het groepje waar die 'andere' Boris in zat?
quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze staan niet eens op de site. Misschien hebben ze zuch voortijdig teruggetrokken ofzo.
Dat is waar. Kan ook een foutje zijn van de internetredactie natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]Ik zag die bolle voorbijflitsen toen Marianne zich presenteerde.
beetje onlogisch, op Roef en Marianne na is 't nog niet bepaald spraakmakend....quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef Lynx666 het volgende:
X-Factor zit ook al in de top 10 meest spraakmakende tvprogrammas van 2006.. op nummer 3
Ja, het enige wat ze zowat lieten zien net was Roef en Marian.quote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje onlogisch, op Roef en Marianne na is 't nog niet bepaald spraakmakend....
(en waar blijft verdomme WIDM met Frederique??)
eigen zender he....quote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef Lynx666 het volgende:
Ja, het enige wat ze zowat lieten zien net was Roef en Marian.![]()
... en de ander iets met Balkenendequote:En idd, WIDM moet ook in de lijst.. nog 2 plekken te vullen, waarvan 1 Lingo is.
bij de oudere groep zitten echt niet alleen maar 50-plussers ofzo.quote:Op zondag 3 december 2006 23:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik ben blij dat er geen Jim-lookalikes en van die 15 jarige jochies die niet kunnen zingen bij zitten. Of dames. Die zijn er allemaal moi uit
Ik hoop dat iemand van de oudere groep wint maar dat zal vast niet gebeuren aangezien al die 15 jarige breezahsletjes toch alleen maar op goed uitziende mensen stemmen.
But we'll see misschien hebben ze een smaak ontwikkeld.
Ik denk dat de wat oudere kandidaten uit die categorie weinig kans maken, want ik verwacht niet dat daar veel op wordt gestemd. Ik denk dat jongere kandidaten zoals Melanie, Nathalie en Ruben veel beter liggen bij het stemmende publiek.quote:Op maandag 4 december 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bij de oudere groep zitten echt niet alleen maar 50-plussers ofzo.maar ik denk idd niet dat iemand als dorine het lang volhoudt in de liveshows, al hoop ik wel dat ze bij de beste 6 zit volgende week. maar mijn favoriet in deze catagorie blijft Melanie
Ze hebben gelijk, het was een zeer domme opmerking. Wat een vmbo'er is die HJ toch ookquote:Stichting Anorexia en Boulimia Nervosa niet te spreken over HJ's opmerking
X Factor (RTL4, 21:30) - De audities van de populaire talentenjacht X Factor zijn achter de rug. De eerste zes afleveringen van het programma kende veel hoogte- en dieptepunten. Juyrlid Henkjan Smits zorgde voor commotie toen hij een groepje dames naar huis stuurde met een opdracht. “Ik weet dat ik nu een heel gevaarlijke opmerking maak tegen pubers, maar het babyvet moet er echt af“, oordeelde Henkjan. De Stichting Anorexia en Boulimia Nervosa was hier niet over te spreken. Een woordvoerder van de organisatie vertelde in Party: “De opmerking van Henkjan Smits is dom en verwerpelijk. Onze stichting heeft zeker geen respect voor hem. Want wat hij misschien niet weet, is dat veel anorexiapatiënten ooit met de ziekte in aanraking zijn gekomen doordat een vriend, vriendin of andere bekende een opmerking maakt in de trant van ‘wat heb je een dikke kont’. Sommige pubers krijgen hierdoor een ontzettend laag zelfbeeld en gaan er dan alles aan doen om maar af te vallen. Een eetstoornis ligt dan snel in het verschiet. Misschien lijkt de opmerking van Henkjan heel onschuldig, maar hij moet zich goed realiseren dat veel pubers hem zien als een voorbeeld en daaromis de opmerking niet op zijn plaats in een, voornamelijk door jongeren bekeken programma als X Factor.” De zondagavond- aflevering van X Factor werd gisteren door 654.000 kijkers (madl: 8.6%) bekeken.
Leonaquote:Op maandag 4 december 2006 02:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leona en Ben
Dat wij dit niveau nog maar mogen halen
Ze hebben mijn idee opgevolgd.quote:Op zondag 3 december 2006 00:11 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Of zoals ze het vorig jaar op de site van Idols deden: de foto's van de afgevallen kandidaten in zwart-wit en de rest in kleur.
quote:Op maandag 4 december 2006 14:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ze hebben mijn idee opgevolgd.![]()
Ja echt raar, had me zo op hen verheugdquote:Op zondag 3 december 2006 22:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met het groepje waar die 'andere' Boris in zat?
Ja, ik vroeg me net het zelfde af!quote:Op maandag 4 december 2006 18:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja echt raar, had me zo op hen verheugd.
Ah! Ik had de zoekfunctie al gebruikt om te kijken of ze hier al ergens werd genoemd, maar die werkte weer niet.quote:Op maandag 4 december 2006 02:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leona en Ben
Die ene jongen die dat petje opheeft op de foto zag ik volgens mij wel voorbijkomen..quote:Op maandag 4 december 2006 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me net het zelfde af!
Volgens mij zijn ze uit elkaar of zo. Je zag ze niet eens bij de Confrontatie.
Shit.
mee eens wat betreft sasja en erik.. verschrikkelijk. Echt zo'n ordinair stel wat elkaar ook half uit zou kleden in een restaurant. Gedver... ze heeft wel een goede stem op zich..quote:Op maandag 4 december 2006 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de groepen veruit het leukst... met name de naamloze damesgroep en HeartsFace is ook leuk
En die Sasja heeft een paar jaar geleden meegedaan aan het Songfestival maar ik vind haar en d'r partner iets ordinairs hebben
Cindy is wat dat betreft mijn Anjaquote:Op maandag 4 december 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
De enige twee die ik van de groep 35+ ver zie komen zijn Anja (maar die heeft d'r looks niet mee) en Ruben
Terwijl het IRL toch écht een hele leuke verschijning is.quote:Op maandag 4 december 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Anja (maar die heeft d'r looks niet mee)
het zou wel terecht zijn als ze door zou gaan. over haar uiterlijk ben ik niet enthousiast, maar ze heeft wel een hele goede stemquote:Op maandag 4 december 2006 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Terwijl het IRL toch écht een hele leuke verschijning is.
Ze kwam in het voorstukjeuit een kamer zetten, dus dat belooft wat goeds
!
WOW zij is echt goed maar dan ook goedquote:Op maandag 4 december 2006 02:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leona en Ben
Voor mij ook. Deze ronde had best 3 afleveringen mogen duren, ten koste van een auditierondequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:44 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind die "confrontatie" rondes wel tof. De afwisseling is lekker groot dankzij de drie groepenAlleen gaat het naar mijn gevoel nu wel héél snel allemaal
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef BVO het volgende:
We krijgen toch ook 2 weken met de 6 laatsten?
André, lelijk van dichtbij (en veraf)quote:Op woensdag 6 december 2006 21:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Die gozer die de hele tijd lacht en net bij shownieuws was en vrijdag bij jensen hoe heet die mafkees?
quote:Het oordeel van Marianne
Tijdens de eerste dag van De Confrontatie zingen alle zanggroepen één lied in de prachtige Spiegelzaal. Van de 26 overgebleven groepen zal er maar een klein deel doorgaan naar het tweede deel van De Confrontatie. Wat was het oordeel van Marianne over de groepen die zij doorliet naar het tweede deel van De Confrontatie?
Kimmic
"Ik zie geen performance."
Hearts
"Een fantastiche combinatie van stemmen. Jullie zijn ook erg 'likable', misschien wel iets té."
Face
"Jullie hebben me verrast!"
RG-Promise
"Ik weet niet wat ik hier mee aanmoet. Omdat ik het gevoel heb dat de beatboxer ook kan zingen, wil ik jullie nog wel eens terugzien."
Groovin' Sound
"Hier hebben Maurice en ik ruzie over gehad. Voor mij was het een absolute 'nee', maar Maurice zei 'ja'. Ik vond dat jullie schreeuwden en fout inzetten."
Eric Forrest & Sasja
"Sasja heeft nog steeds een waanzinnig goede stem. Eric ietsje minder. En ik zie weinig X FActor bij jullie."
Chaja en Meke
"Ik verbaasde me om de poespas om jullie heen. Het gaat om de zang en de performance. Daar moeten jullie je op concentreren."
Jujaro
"Jullie zijn me erg tegengevallen. Ik had zeer hoge verwachtingen van jullie. Laat morgen maar zien wat jullie in huis hebben."
Three Times a Lady
"Wat moet ik zeggen? Ga maar lekker slapen in het hotel."
'Naamloos'
"Ik had hoge verwachtingen van jullie na jullie auditie. En die zijn niet beschaamd!"
Pure
"Jullie zijn een zelfde soort groepje als de naamloze groep meiden. Alleen zijn jullie qua stemmen en performance een stúk minder. Maar jullie zijn ook veel jonger."
Dat het maar tranen van geluk mogen zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 01:36 schreef SpecialGuest het volgende:
De voorstukjes in de reclames op RTL4 maken me wel erg benieuwd. Zag ik daar nou een huilende Lotus en, erger nog, een huilende Melanie?![]()
Nou ja.. ze zit in de groep van Henk, en die heeft wel meer twijfelachtige beslissingen gemaakt...quote:Op donderdag 7 december 2006 12:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
volgens mij huilde ze niet, maar ik kan het fout hebben natuurlijk. gezien de kwaliteit van de groep 26+ lijkt het me onwaarschijnlijk dat Melanie (toch duidelijk een van de beste in die groep) eruit zou gaan
Ach als hij de verkeerde beslissingen maakt komt-ie daar vanzelf achter als zijn kandidaten bij de publiekjury als eerste afvallenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Natalie het volgende:
Heb 't idee dat er weinig hier blij zijn met Henk
er is altijd nog de wildcardquote:Op donderdag 7 december 2006 16:28 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Marianne moet wel een paar moeilijke beslissingen nemen. Uiteindelijk gaan er maar 3 groepen naar de finale.
Dat zal dus waarschijnlijk een meidengroep worden, een jongensgroep en een duo.
Ik ben er vrijwel zeker van dat het naamloze groepje dat gaat worden, Jujaro en dan een man/vrouw duo. 3 times a lady zal dan afvallen ben ik bang. Terwijl die toch ook erg goed zijn!
Of wellicht toch geen jongensgroep vanwege gebrek aan kwaliteit en toch nog een damesgroepje.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is de wildcard er voor elke categorie eigenlijk? Of maar eentje voor allemaal?
quote:Wildcard
Naast de 3 acts die sowieso verzekerd zijn van een plek in de liveshows, kiest elk jurylid ook een 4e keuze. Deze 3 acts strijden in de laatste week van 2006 om de wildcard die vergeven wordt door het publiek.
En daarna?? dan blijft er uit elke categorie 1 over??quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef BVO het volgende:
We krijgen toch ook 2 weken met de 6 laatsten?
Nee, 10 acts. 3 uit elke groep, en 1 wildcard.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef Mvnl het volgende:
Oke... dat postte ik voordat ik door had gelezen... er gaan dus 4 acts door naar de liveshows?
Niet echt veel liveshows dan neem ik aan :s
Drie acts per jurylid, en dan van één jurylid nog een vierde.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef Mvnl het volgende:
Oke... dat postte ik voordat ik door had gelezen... er gaan dus 4 acts door naar de liveshows?
Niet echt veel liveshows dan neem ik aan :s
Das goed mogelijk. Het publiek beslistquote:Op donderdag 7 december 2006 17:49 schreef sbientje het volgende:
is het mogelijk dat we overblijven met 3 acts in de finale uit1 categorie? dat lijkt me namelijk behoorlijk duf
Die kiezen de juryleden zelf.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
tuurlijk bestaat die kans, maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk.
maar het publiek beslist dus wie de wildcard krijgt, maar hoe zit dat eigenlijk met de andere 9?
okay, thnx...quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kiezen de juryleden zelf.
Yup.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
okay, thnx...
dus alleen de wildcard word door het publiek gekozen...en tijdens de lveshows natuurlijk
oh leuk, heb het gevoel dat dit Pure gaat wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup.
Elk jurylid kiest een 4e act voor de wildcard en daaruit mag het publiek de 10e finalist kiezen.
Lijkt me idd een goed idee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef BVO het volgende:
Dan moeten we de prono maar met de wildcardronde laten beginnen he.
Ja, dan kunnen we de laatste 3 per categorie al voorspellen. Lijkt mij een goed idee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet al eerder als de laatste 6 bekend zijn per act? Dus na a.s. zaterdag?
Foutje van de site misschien? Dat ze nog niet geplaatst hadden mogen worden?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Op xfactor.nl staat al een heel klein voorproefje op de uitzending:
[afbeelding]
Maar de video's zijn helaas nog niet te openen.
Ik denk het. Het groepje van Boris, genaamd '22', en The New Harvest Singers staat nu wel eindelijk in het overzicht op de site.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Foutje van de site misschien? Dat ze nog niet geplaatst hadden mogen worden?
Ik zie Boris helemaal niet erbij staan op die fotoquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:28 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik denk het. Het groepje van Boris, genaamd '22', en The New Harvest Singers staat nu wel eindelijk in het overzicht op de site.
En toch is het hetzelfde groepje. Of heb ik het nu mis?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zie Boris helemaal niet erbij staan op die foto.
Die andere twee gasten lijken wel op die jongens die met Boris auditie deden, maar die verlepte dwerg ernaast is niet Boris hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En toch is het hetzelfde groepje. Of heb ik het nu mis?
Neehee, knappe Boris uit Idols 2 en Popstarsquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
Boris? Toch niet dé Boris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |