Jaaaaa.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:25 schreef PeRi het volgende:
Is het al begonnen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:27 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]Heb ik vermeden, maar dit zegt wel genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is Ollie?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ollie gaat volgende week gewoon mensen tackelen enzo. het is oorlog!
Er staan 3 acts i/d finalequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Stranger het volgende:
Ah, dat is Ollie.
Ollie is übercool
Ollie vs Maruja in finale
Ollie is ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Stranger het volgende:
Ah, dat is Ollie.
Ollie is übercool
Ollie vs Maruja in finale
Toch niet van alle 3 één he?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staan 3 acts i/d finale
Krijgen we wel naamsvermelding dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef Dammie het volgende:
eeej, lieffiesik heb jullie hulp nodig
Wil me bloggie, uit de footer even compleet hebben........kunnen jullie me helpen met degene die door zijn
Het gaat om het nieuwste item over de confrontatie.
Ontopic....Alleen Henk vond ik niet echt voorspelbaar......rest wel goeie door.
Dat hangt van het stemmend publiek af.quote:
Dan is het goed, Ollie, Maruja en Melanie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat hangt van het stemmend publiek af.
Er zit verbetering in.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
De oerslechte foto's zijn er weer!
http://www.rtl.nl/(/shows(...)tatie_frederieke.xml
De helft van de foto's is niet goed te zien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Okayquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Krijgen we wel naamsvermelding dan?.
Ze dacht dat , ondanks dat zij het niet zo leuk vond, het publiek die act wel heel leuk zou vinden. Heeft niet echt wat met kwaliteit te maken tochquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marianne was de enige die ik hoorde zeggen: Dat gaat me smsjes kosten he?
Dus die wil liever de overwinning dan kwaliteit![]()
Volgens mij ging dat over C&M en die zijn eruit..........maar ja, zelfs de mindere zangers kunnen natuurlijk wel heel goed vallen in de maatschappij en een terechte winnaar zijn......das de X-Factor namelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marianne was de enige die ik hoorde zeggen: Dat gaat me smsjes kosten he?
Dus die wil liever de overwinning dan kwaliteit![]()
Ja die was doorquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Was Jeroen eigenlijk door? Hij klonk wel redelijk, alleen een beetje suffig.
Die was door geloof ik ja, die viel me wel op. Ik vond 'm erg goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Was Jeroen eigenlijk door? Hij klonk wel redelijk, alleen een beetje suffig.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Die wordt ontslagen, kan niet missenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:17 schreef --Globe-- het volgende:
[..]De fotograaf is blijkbaar goed bevallen
Die had al na de Idols foto's ontslagen moeten wordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:18 schreef Dammie het volgende:
[..]
Die wordt ontslagen, kan niet missen
Ze zijn beter, dat wel, maar dat was ook niet moeilijk. Over het algemeen zijn ze echt weer verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die had al na de Idols foto's ontslagen moeten worden
En elke idioot kan met de simpelste fotosoep dat weghalen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:20 schreef --Globe-- het volgende:
Dit keer als bonus een flink aantal rode ogen
Nou, dit is nog een fractie erger, met zo'n volle flits in je bek.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach, zo zie je iedereen zoals ze zijn zonder lagen make-up moet je maar denken
Zowieso hebben ze dit jaar veel meer 'Slechte' kandidaten laten zien die niet doorgingenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat veel (relatief) onbekenden hebben we vandaag gezien. Ook op de fotopagina's van de X-Factor site staan er mensen die ik me echt totaal niet kan herinneren ooit te hebben gezien.
Melaniequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was wel leuke aflevering, degene die mijn favoriet zijn waren allemaal wel door geloof ik. Alleen die 26+ groep, omg wat is die matig zeg. Daar zit echt geen enkele echt goeie bij vind ik..
zeg, zou jij - als je tijd hebt - ergens deze maand eens in SHO willen posten?? heb je nl genomineerd als leukste nieuwkomer, maar je blijkt daar nooit te komen!!quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, zou jij - als je tijd hebt - ergens deze maand eens in SHO willen posten?? heb je nl genomineerd als leukste nieuwkomer, maar je blijkt daar nooit te komen!!![]()
[/off-topic]
geen idee, niet gezien in ieder geval. misschien morgen...quote:Op zondag 3 december 2006 00:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat groepje met die leuke Boris uit Idols 2 nou door? Heb ze echt niet gezien
Of zoals ze het vorig jaar op de site van Idols deden: de foto's van de afgevallen kandidaten in zwart-wit en de rest in kleur.quote:Op zondag 3 december 2006 00:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
SG: ik vind dat een overzicht inderdaad wel makkelijk zou zijn
In elk geval voordat de workshops begonnen, misschien wel eerder. Dit bedoel ik: http://www.rtl.nl/shows/idols3/theater/content/index.xmlquote:Op zondag 3 december 2006 00:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar dat was toch ook pas vanaf de liveshows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |