Zijn uitspraak vond ik ook verre van geweldig hoor. Die travo had een beter stemgeluid en een veel minder beroerde uitspraak. Daarbij was die ook nog eens sympatiekerquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef MissHobje het volgende:
Wat een weirdo.. op zich redelijk stem geluid.. maar er zit geen sfeer in ofzo.. het pakt gewoon niet..
Wegwezen dus
Jij rent ook heen en weer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Gil even als het weer begint aub.
Echt slecht, wat is het in godsnaam, een pager waarmee hij z'n 20 jarige Idols sletjes sms'est?quote:
Gil!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt slecht, wat is het in godsnaam, een pager waarmee hij z'n 20 jarige Idols sletjes sms'est?
Gil van een minuut geleden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
WAT! Je gaat op date met Dizerquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga ik do. met Dizer heen
(dat weet ie alleen nog niet, want dat heb ik net bedacht)
Mij wel..quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
Die hele Confrontatie met Henk kan me gewoon niet boeien
regelmatigquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAT! Je gaat op date met Dizer
Wil ik ook
Ik vind met chorusline en muziek ook leuker.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
Die hele Confrontatie met Henk kan me gewoon niet boeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |