ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
dit vind ik veel leuker... dan zie je gelijk wie weg moet
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die travo eigenlijk wel aardig zingen. En henk is het met me eens merk ik.
vind het ook vreemd.. laat staan dat je de laatste bent en er zijn er al 12 door? Dan moet je dus gewoon weg?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Rare audities, meteen kandidaten wegsturen
Ze mogen zelf bepalen hoe ze aan de laatste 6 komen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Rare audities, meteen kandidaten wegsturen
hoezo hierna komt er toch nog een rondequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
vind het ook vreemd.. laat staan dat je de laatste bent en er zijn er al 12 door? Dan moet je dus gewoon weg?
Er gaan er toch 12 door naar de volgende dag?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo hierna komt er toch nog een ronde
Nee ze mogen hun '2e ronde' zelf invullen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
Henk doet gewoon weer autities??
of krijgen we hierna alsnog een chorusline??
Ja vandaag mogen er 12 door, de volgende ronde 6. (oid)quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo hierna komt er toch nog een ronde
was dat niet in de catogorie 15-25?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Er gaan er toch 12 door naar de volgende dag?
Je snapt het welquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was dat niet in de catogorie 15-25?
De coaches mogen zelf bepalen hoe ze aan die 6 komen... toch? Of snap ik het nu weer niet?
inderdaad, maar het is wel een leuk figuur.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
nu weet ik het!! die ouwe (Dorinne??) lijkt op Wim de Bie!!!!!
Zijn uitspraak vond ik ook verre van geweldig hoor. Die travo had een beter stemgeluid en een veel minder beroerde uitspraak. Daarbij was die ook nog eens sympatiekerquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef MissHobje het volgende:
Wat een weirdo.. op zich redelijk stem geluid.. maar er zit geen sfeer in ofzo.. het pakt gewoon niet..
Wegwezen dus
Jij rent ook heen en weer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
Gil even als het weer begint aub.
Echt slecht, wat is het in godsnaam, een pager waarmee hij z'n 20 jarige Idols sletjes sms'est?quote:
Gil!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt slecht, wat is het in godsnaam, een pager waarmee hij z'n 20 jarige Idols sletjes sms'est?
Gil van een minuut geleden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef BVO het volgende:
WAT! Je gaat op date met Dizerquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga ik do. met Dizer heen
(dat weet ie alleen nog niet, want dat heb ik net bedacht)
Mij wel..quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
Die hele Confrontatie met Henk kan me gewoon niet boeien
regelmatigquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAT! Je gaat op date met Dizer
Wil ik ook
Ik vind met chorusline en muziek ook leuker.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
Die hele Confrontatie met Henk kan me gewoon niet boeien
Wat zei ie ook alweer? Ik weet ook niet hoe je het uitspreektquote:
Dat groepje klonk echt heerlijk ja.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:57 schreef MissHobje het volgende:
van die 1e meiden kreeg ik meteen kippevelwtf
choreografiequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:57 schreef pberends het volgende:
Wat zei ie ook alweer? Ik weet ook niet hoe je het uitspreekt.
ik vond het eigenlijk wel grappigquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Dat rappen had van mij niet gehoeven.
Ik geef ze groot gelijk. Optiefen met de vooropgegeven nummers.quote:
Als je met een groep rap wil maken, en je moet ineens van dit soort zoetsappige klerezooi gaan zingen, dan moet je toch watquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk bedacht van Multi-C om het zo te brengen op zich. Heb er alleen geen zin in altijd dat gerap aan te moeten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |