Dat is inherent aan BB.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:17 schreef knowall het volgende:
Waarom hebben alle BB6-posters het IQ van een aardappel?
Zelfs tijdens een meet ga je hier posten??!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:10 schreef versabommie het volgende:
Zou je alsjeblieft LS een ban voor het leven willen geven, we wordengillend gek van hem
jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zelfs tijdens een meet ga je hier posten??!!![]()
![]()
En nog zo'n FOK-verslaafde!quote:
Zullen we hier onze eigen meet houden?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:25 schreef demins het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet naar de meet ben gegaan!![]()
![]()
![]()
Ik ga zo naar de film met Elke. Little Miss Sunshine.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zullen we hier onze eigen meet houden?![]()
Je bent vast al weg, maar toch nog maar: veel plezier!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de film met Elke. Little Miss Sunshine.![]()
![]()
![]()
Je doet het geweldig als PA!![]()
zo enorm leuk was hij nu ook weer niet hoor : +quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:42 schreef flugeltje het volgende:
TT maar even aangepast, al had ik er eigenlijk Versabommie Adoreertopic van willen maken
MOD-fight!quote:Op zondag 3 december 2006 00:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo enorm leuk was hij nu ook weer niet hoor : +
ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een roos van Versabommie gekregen
Ik ook!!!!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een roos van Versabommie gekregen
Ik ben ook enorm blij dat JIJ niet geweest bent!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:25 schreef demins het volgende:
Wat ben ik blij dat ik niet naar de meet ben gegaan!![]()
![]()
![]()
Ik heb ook heerlijk genoten.quote:Op zondag 3 december 2006 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook!!!!!!![]()
![]()
En TL is net zo lang blijven wachten tot ik veilig in de auto zat!!!![]()
![]()
En Manu is een schatje!!!![]()
![]()
En Lekker Simpel is Lekker Gek!!!![]()
![]()
En Gladys is lief én maf!!!![]()
![]()
En Fluugs is gewoon de Duo in mijn Penotti!!![]()
![]()
En ik heb de Lush-shop leeggekocht!!!![]()
Vond het erg gezellig, mensen!!! Zeker voor herhaling vatbaar!!!![]()
Ik ben dronken en niet voor rede vatbaar. Ik beroep mij op het Pieter Baan Centrum.quote:Op zondag 3 december 2006 02:16 schreef Annelies-G het volgende:
Oooooooooooooo Manu , ik weet je echte naam hehehehehehehehehe
Hoooooooooo ten eerste, noem mijn NOOIT Annie , zo heet mijn tante en das een kutwijf, noem me dan , wijf , trut ofzo , heb ik veel lieverquote:Op zondag 3 december 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben dronken en niet voor rede vatbaar. Ik beroep mij op het Pieter Baan Centrum.
Annie heeft mij mentaal gemanipuleerd om de echte naam van Manu te zeggen..... Dit is onder dwang gebeurd.... Want ze is in bezit van een foto van mijn piemel, en als ik de ecdhte naam niet zou zeggen van Manu, dan zou ze die op FOK! zetten.....
Ok TARUUUUUUTTTTTTTTTTTTT, want je weet zelf dat de LS op nog geen 10000" beeldscherm past.quote:Op zondag 3 december 2006 02:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hoooooooooo ten eerste, noem mijn NOOIT Annie , zo heet mijn tante en das een kutwijf, noem me dan , wijf , trut ofzo , heb ik veel lieveren als je zo door gaat zie je alsnog je E10 verschijnen op het internet
![]()
![]()
die kleine piemel met jaarringen bedoel jequote:Op zondag 3 december 2006 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben dronken en niet voor rede vatbaar. Ik beroep mij op het Pieter Baan Centrum.
Annie heeft mij mentaal gemanipuleerd om de echte naam van Manu te zeggen..... Dit is onder dwang gebeurd.... Want ze is in bezit van een foto van mijn piemel, en als ik de ecdhte naam niet zou zeggen van Manu, dan zou ze die op FOK! zetten.....
Had ik u om een mening gevraagd? hahahahahaquote:Op zondag 3 december 2006 02:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
die kleine piemel met jaarringen bedoel je![]()
nee die krijg je gratis en voor nixquote:Op zondag 3 december 2006 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had ik u om een mening gevraagd? hahahahaha![]()
zal ik je dan maar een nota sturen ?quote:Op zondag 3 december 2006 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou hoor....Ik ben nu helemaal verdrietig....
![]()
ik heb ook geen yvonne gezien hoorquote:Op zondag 3 december 2006 02:45 schreef PC eend het volgende:
Ik heb het allemaal gemist geloof ik. ik heb geen yvonne gezien
Was ik soms op de verkeerde meet![]()
Was je er welquote:Op zondag 3 december 2006 02:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb ook geen yvonne gezien hoorook geen inodder trouwens
![]()
ik was er wel,geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was je er wel![]()
inorder had toch samen met LS een hotel gehuurd
leeft innorder nog dan![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 3 december 2006 02:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik was er wel,geloof ikOww ja LS en inodder in een hotel samen ? ik weet er nix van iig
![]()
Ik weet zeket dat luciano terwijl ik hem nooit verwachte beter is dan lekkersimpelquote:Op zondag 3 december 2006 02:52 schreef Sanne het volgende:
Als het maar leuk was!!!
Hebben jullie onderweg ellenlange monologen tegen elkaar gehouden?quote:Op zondag 3 december 2006 02:53 schreef PC eend het volgende:
Behalve dat ik veilig ben thuis gebracht door luciano
Ik had een heel aardige half italiaanse taxichaufeurquote:Op zondag 3 december 2006 02:57 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het zo lullig om hem via noord naar rotterdam te moeten laten rijden.
En ik had een hele aardige Turkse taxichauffeur.
We hebben voornamelijk TL gebashedquote:Op zondag 3 december 2006 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie onderweg ellenlange monologen tegen elkaar gehouden?![]()
Luciano rules, ik herhaal het nog maar een keerquote:Op zondag 3 december 2006 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk wel verwacht, net zoals ik jou ook een keer stalktequote:Op zondag 3 december 2006 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
wij waren ook blij dat ie naar jullie meet was hoorquote:Op zondag 3 december 2006 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Luciano rules, ik herhaal het nog maar een keer
quote:Op zondag 3 december 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk wel verwacht, net zoals ik jou ook een keer stalkte
Gaat niet helemaal goed meer hier geloof ik, ik had ook nog bier zie ik netquote:
en wiet!!!quote:Op zondag 3 december 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed meer hier geloof ik, ik had ook nog bier zie ik net![]()
Ik ga ff die toeristenshit proberen te roken hopelijk slaap ik er een beetje opquote:Op zondag 3 december 2006 03:04 schreef Sanne het volgende:
APK wil met ons niet dood gevonden worden op een meeting maar bezoekt wel een DGK meeting.
nog maar een biertje dan ?quote:Op zondag 3 december 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed meer hier geloof ik, ik had ook nog bier zie ik net![]()
GHahahah je bent nog sneller dan mijquote:Op zondag 3 december 2006 03:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
en wiet!!!
of ben je het alweer kwijt?
pfff ik weet niet wat vroeg of laat isquote:
Hoe krijg je dat nu voor elkaar?quote:Op zondag 3 december 2006 03:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
pfff ik weet niet wat vroeg of laat isIk had me bijna verslapen voor de meet
![]()
Dacht jij echt dat ze zou gaan?quote:Op zondag 3 december 2006 03:10 schreef PC eend het volgende:
Maarre yvonne was er dus niet begrijp ik![]()
![]()
Laten we nog ff teruggaanquote:Op zondag 3 december 2006 03:09 schreef Sanne het volgende:
Die waterpijp hadden we misschien toch ook maar moeten proberen.
Is die tent nog open denk je?quote:
Wel lacheb=n dat ze wel voor haar gereserveerd haddenquote:
Ik heb geen idee, maar vond wel dat je te vroeg in de taxi staptequote:
nopequote:Op zondag 3 december 2006 03:10 schreef PC eend het volgende:
Maarre yvonne was er dus niet begrijp ik![]()
![]()
om 6 uur naar bed gaan,om 9 uur ontbijten en dan bedenken om half 12 om nog ff te gaan slapenquote:
zou ze daar ook komen dan ?quote:
hoeveel te laat was je dan ?quote:
Ik 3 uur geloof ikquote:Op zondag 3 december 2006 03:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
hoeveel te laat was je dan ?ik 3 kwartier
![]()
Ik ga zo met je mee doenquote:Op zondag 3 december 2006 03:18 schreef Sanne het volgende:
ik ga slapen.
dromen van complotten tegen de eend, klonen, hautaine teringdwergen, Luus en Portugese vrouwen.
Sla niet op tiltquote:Op zondag 3 december 2006 03:20 schreef Sanne het volgende:
ow en Pinball, ik droom ook graag over Pinball.
Ja, tot 06.15u dus.quote:Op zondag 3 december 2006 03:04 schreef Sanne het volgende:
APK wil met ons niet dood gevonden worden op een meeting maar bezoekt wel een DGK meeting.
Dat is pas een meetquote:Op zondag 3 december 2006 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, tot 06.15u dus.
Dan ga je daarna niet om 4 uur weer gezellig borrelen.
Yvonne geloof ik, heb je moeite met lezenquote:
Hadden wij eigenlijk moeten doen, nu moesten we iemand anders als eerste wegstemmen.quote:
pff yvonne en bier zijn toch gelijk?quote:Op zondag 3 december 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yvonne geloof ik, heb je moeite met lezen![]()
Nah ik volg het allemaal toch niet zo, ik geloof dat ik maandat moet inburgerenquote:Op zondag 3 december 2006 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden wij eigenlijk moeten doen, nu moesten we iemand anders als eerste wegstemmen.
pssssssssssssst!quote:Op zondag 3 december 2006 02:51 schreef PC eend het volgende:
versabommie al om zeven uur thuis
Misschien was ik dan toch wel op de goede meet
Nog een meetquote:Op zondag 3 december 2006 07:13 schreef versabommie het volgende:
Ohw kep trouwens de route voor meeting 2 al uitgestippeld![]()
En je ging een wildvreemde oude meneer vragen of hij nou PC eend wasquote:Op zondag 3 december 2006 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat nou!!!!!! , ik vroeg alleen maar om caracoles....![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 07:13 schreef versabommie het volgende:
Ohw kep trouwens de route voor meeting 2 al uitgestippeld![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 02:59 schreef APK het volgende:
Daar kun je ook best blij om zijn!!!quote:Op zondag 3 december 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm blij dat JIJ niet geweest bent!![]()
![]()
Ik vond het wel jammer dat jij er niet was.quote:
Dat bedoel ik, is toch niets vervelends aan?quote:Op zondag 3 december 2006 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En je ging een wildvreemde oude meneer vragen of hij nou PC eend was
En dat meiske wat je om caracoles vroeg verstond je niet eens.
O ja, dat stelletje wat naast ons zat heb je ook nog even de avond van hun leven bezorgd geloof ik
Viel mee, eigenlijk alleen LS en zijn jonge padawan Manu82quote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef APK het volgende:
Hoeveel dagen aan bannetjes zat er eigenlijk aan tafel bij die twee meetings?
Dat haalde Luus in zijn eentje al, plus pinbaal en Duckie....quote:Op zondag 3 december 2006 15:16 schreef versabommie het volgende:
Viel mee, eigenlijk alleen LS en zijn jonge padawan Manu82![]()
Luus is een kneus!quote:Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat haalde Luus in zijn eentje al, plus pinbaal en Duckie....
voor zover ik weet goddank nietquote:
jawel, maar we krijgen geheid stront als we pr)n plaatsenquote:
de scene tussen jou en LS zou anders nog best een hit kunnen wordenquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel, maar we krijgen geheid stront als we pr)n plaatsen
LS stond toch ook tegen jou op te rijden in de laatste kroeg ?quote:Op zondag 3 december 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
de scene tussen jou en LS zou anders nog best een hit kunnen worden
TL stond ook op goede hoogtequote:Op zondag 3 december 2006 15:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
LS stond toch ook tegen jou op te rijden in de laatste kroeg ?![]()
![]()
quote:
Evenveel bb-gebanden als bb-modjes.quote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef APK het volgende:
Hoeveel dagen aan bannetjes zat er eigenlijk aan tafel bij die twee meetings?
quote:
dat was per ongeluk, hij keek gewoon over me heenquote:Op zondag 3 december 2006 15:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
LS stond toch ook tegen jou op te rijden in de laatste kroeg ?![]()
![]()
zo kan je het ook noemen jaquote:Op zondag 3 december 2006 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat was per ongeluk, hij keek gewoon over me heen
quote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
zo kan je het ook noemen ja![]()
was het stappen erna nog gezellig ?
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pest TL toch niet zo, hij is een hele toffe gozer. Kan hij het helpen dat ie net bovben de kroegtafel uitkomt?![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 15:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
die tafel stond op een verhoging
![]()
ow.. en de volgende keer dat je m'n hoofd als bijzettafel gebruikt, neem dan ook ff een viltje.. heb een uur staan boenen voor ik die kringen van m'n kop af had![]()
Een man een man en een woord een woord.... Je was gewaarschuwdquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Net genoeg om als bijzettafeltje te gebruiken dus![]()
ik ookquote:
Owwww dat was die echo in je stem, het galmde door je holle kies heen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ooknu maar eens ontbijten
Heb verrekte honger,die tapas waren net genoeg voor in mijn holle kies
Jij hebt ook altijd wat!quote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ooknu maar eens ontbijten
Heb verrekte honger,die tapas waren net genoeg voor in mijn holle kies
quote:Op zondag 3 december 2006 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owwww dat was die echo in je stem, het galmde door je holle kies heen.
goed hequote:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
goed hesinds vannacht ook nog een bult op mijn voorhoofd
![]()
Ik heb genoeg gewaarschuwd voor TL!quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
goed hesinds vannacht ook nog een bult op mijn voorhoofd
![]()
Maandag 4 december om 19.00 uur opent FLUGEL de DGK-SC!!!quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat gaat morgen de stekker eruit eigenlijk, van het BB6 subforum?
Tnxquote:Op zondag 3 december 2006 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Maandag 4 december om 19.00 uur opent FLUGEL de DGK-SC!!!
Dezelfde avond gaat het BB6 subforum naar de Archieven!
wat heeft TL er mee te maken ?quote:
whadiaidoe?quote:
nix hoor,jij hebt je gister keurig gedragenquote:
Saai wassieweer, he!quote:Op zondag 3 december 2006 16:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
nix hoor,jij hebt je gister keurig gedragen![]()
Sorry, als ze het over Bult of Bultje hebben denk ik meteen aan jou!quote:
Wie moest er eigenlijk doodquote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef versabommie het volgende:
Luus is een kneus!![]()
Iemand die de grootste muil heeft over internet en irl gescheiden kunnen houden en dan vlak voor de meeting janken dat je mensen wil vermoorden
Rustig aan he mannetje, er is nog plek zat op die dodenlijstquote:Op zondag 3 december 2006 15:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luus is een kneus!![]()
Iemand die de grootste muil heeft over internet en irl gescheiden kunnen houden en dan vlak voor de meeting janken dat je mensen wil vermoorden
Spijt me zeer maar zulke grootmuiltjes daar schijt ik op als ik aan de racekak ben
Alle modiemodsquote:
Ik kan nou niet echt de neiging krijgen om voorzichtig te worden, vanewege die kneus met bAfbezem!quote:Op zondag 3 december 2006 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rustig aan he mannetje, er is nog plek zat op die dodenlijst
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 3 december 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan nou niet echt de neiging krijgen om voorzichtig te worden, vanewege die kneus met bAfbezem!
Hebben ze jouw telefoonnummer achtergelaten in de toiletten van een paar gaybars?quote:Op zondag 3 december 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
maar vind het wel vervelend dat de telefoon steeds over gaatDenk dat ik ga verhuizen
![]()
OMFGquote:Op zondag 3 december 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
Okee, ook even mijn reactie dan:
Ik vond eigenlijk iedereen lief, maar vind het wel vervelend dat de telefoon steeds over gaatDenk dat ik ga verhuizen
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
Ik vond eigenlijk iedereen lief, maar vind het wel vervelend dat de telefoon steeds over gaatDenk dat ik ga verhuizen
![]()
huhquote:Op zondag 3 december 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Woon je nog bij je moeder dan?quote:Op zondag 3 december 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Niet op onze meet.quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef PH52 het volgende:
Maar... hoe zat het nou met die Yvonne, helemaal nergens geweest ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |