Ik hoop dat hij het goed doet.quote:Op maandag 4 december 2006 17:40 schreef mcyodogg het volgende:
Het was alleen zo dat ik hem erg hoog had zitten. Echte clubman dacht ik, maar het blijkt er een te zijn als alle andere.
quote:Op maandag 4 december 2006 12:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Schoten:
Vitesse: 18 schoten waarvan 17 op doel
PSV: 1 schot waarvan 1 op doel
Aantal kansen:
Vitesse: 45 waarvan 0 goals
PSV: 1 waarvan 1 goal
Balbezit:
Vitesse: 98 %
PSV: 2%
Zelfs dat zou ik geen enkel probleem vinden en hem van harte gunnen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:08 schreef ganzenherder het volgende:
Dat sommigen er problemen mee hebben dat Reus 2 maandjes bij AZ gaat keepen![]()
Ten eerste het is AZ maar, voor 2 maandjes..... Als het nou Ajax/Feyenoord was geweest, voor 2 seizoenen ofzo dan was het een heel ander verhaal geweest.
Precies. Dat soort dingen gebeuren en ondanks dat ik nooit zijn grootste fan was heeft de Reus zich altijd 100% voor PSV ingezet en verdient hij daarvoor toch op zijn minst wat respect en krediet dacht ik zo.quote:En dat hij ooit heeft gezegd dat hij nooit nog voor een andere Nederlandse club zou spelen, care....Zo'n dingen gebeuren nou eenmaal in de voetbalwereld, voor mij blijft hij een echte PSV man![]()
"Niet meer mis" is wel een hele grote bewering maar mocht je scenario uitkomen dan ga ik toch al stiekem een beetje kijken tegen welke ploeg ik tegen het eind van de competitie het liefst kampioen zou wordenquote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week nog ff de lastige uitwedstrijd tegen Groningen winnen, AZ gelijk tegen Ajax en het kan niet meer mis.
Inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 18:08 schreef ganzenherder het volgende:
Dat sommigen er problemen mee hebben dat Reus 2 maandjes bij AZ gaat keepen![]()
Mwo erg is het niet. Als Waterreus nu kon kiezen tussen PSV en een andere club dan was het een ander verhaal.quote:
Toen kwam ik net de pub in volgens mijquote:
quote:EXCLUSIEF - De kans is zeker aanwezig dat Leonardo na de winterstop niet meer voor NAC Breda speelt. Maar PSV wordt niet de nieuwe club van de Braziliaanse linksbuiten.
PSV had concrete interesse voor Leonardo, die voor een bedrag van 750.000 euro onder zijn contract in Breda uit kan. Maar de Braziliaanse linksbuiten wilde meer bedenktijd. En daar had de Eindhovense club geen trek in.
'Het is graag of niet', zegt trainer Ronald Koeman in de nieuwe VI. Vanwege het talmen van Leonardo gaat PSV kijken naar alternatieven.
quote:EXCLUSIEF - Bij PSV een reserve, maar Michael Lamey heeft over belangstelling niet te klagen. Ook Bayer Leverkusen heeft de back op de korrel.
Lamey is bij PSV op een zijspoor beland sinds de linksback zijn basisplaats verloor aan Carlos Salcido. De 26-jarige Amsterdammer heeft in Eindhoven een contract tot medio 2007.
Naast Bayer Leverkusen had Real Betis Sevilla al zijn interesse kenbaar gemaakt. De Spaanse club heeft echter meer verdedigers op de korrel. Zo heet de Belgische international Anthony Vanden Borre (19) een kandidaat te zijn.
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 4 december 2006 12:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Schoten:
Vitesse: 18 schoten waarvan 17 op doel
PSV: 1 schot waarvan 1 op doel
Aantal kansen:
Vitesse: 45 waarvan 0 goals
PSV: 1 waarvan 1 goal
Balbezit:
Vitesse: 98 %
PSV: 2%
quote:Op dinsdag 5 december 2006 05:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kluivert krijgt speelminuten zeiden ze op de NOS, ben benieuwd.![]()
Dan maar eens zien wat ie er van bakt tegen Bordeaux. En die selectie van Bordeaux, willen die niet winnen ofzo?quote:
Die hóeven inderdaad niet te winnen. Het is echt een wedstrijd die nergens meer om gaat en blijkbaar willen ze hun spelers sparen voor de competitie. Net zoals bij PSV ook gaat gebeuren aangezien Tardelli in de basis staat, Salcido niet (ook vanwege zijn twee gele kaarten), en ik hoop dat Aissati ook mag starten!quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:02 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dan maar eens zien wat ie er van bakt tegen Bordeaux. En die selectie van Bordeaux, willen die niet winnen ofzo?![]()
Op een zijspoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zeg John Carew halen die op een zijspoor ligt bij Lyon
quote:Cocu: ’Nog niet zover als twee jaar terug’
door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - Hij behoort zonder twijfel tot de grote mannen van het Europese topvoetbal. Met 116 wedstrijden in Champions League en UEFA Cup staat Phillip Cocu hoog op de ’eeuwige ranglijst’. De aanvoerder van PSV hoopt dit seizoen nog flink wat wedstrijden aan zijn totaal toe te voegen.
„Tot nu toe ben ik uitermate tevreden. Vorig seizoen hadden wij in Europese uitwedstrijden veel problemen, nu zijn de resultaten meestal goed geweest. Dat is een positieve verandering. Thuis zijn we al jarenlang heel erg sterk.“
Is PSV sterker geworden of de tegenstand minder?
„Het heeft ongetwijfeld met onze eigen spelstijl te maken. We bieden meer variatie nu we vaak met een ruit op het middenveld spelen. Andere wedstrijden kiezen we voor een vooruitgeschoven rechterflank. Daarnaast is de defensie een goed blok gebleven.“
Kun je dit PSV vergelijken met het team dat in 2005 de halve finale van de Champions League haalde?
„Met deze groep zijn we nog niet zover als toen. In dat seizoen waren we na de winter heel sterk in een lange reeks wedstrijden met de halve finale als hoogtepunt. Nu zijn we op de goede weg, al zijn we nog niet zover dat we over een langere periode constant presteren. Maar als we het niveau wat aanscherpen, kan het wel verder groeien. Er zit nog veel rek in dit team. Veel spelers zijn vrij jong.“
Hoe ver kan PSV reiken in Europa?
„Elke tegenstander heeft zwakke punten, maar die hebben wij ook. Als je tegen Liverpool 0-0 en 0-2 speelt, is er nog werk aan de winkel. Om voor een echte verrassing te zorgen, moeten we beter worden.“
Waarin zit hem die groei?
„In het samenspel en de aansluiting naar voren toe. We zijn voor de wedstrijd tegen AZ overgeschakeld op een ander spelsysteem: van drie naar twee spitsen. Zo spelen we nu ruim een maand. Je kunt dus niet verwachten dat we het optimaal beheersen. De spitsen moeten nog beter in stelling worden gebracht.“
Leeft de gedachte aan een Europees succesjaar?
„Als groep zijn we daar niet mee bezig. AZ en Ajax doen nog volop mee om de titel, zij spelen komend weekeinde tegen elkaar. Wij hebben een belangrijke wedstrijd in Groningen. Daar ligt onze eerste prioriteit nu. We willen dit blok van wedstrijden, tot aan de winterstop, goed afsluiten. Zonder punten te morsen. Daar hoort een overwinning op Bordeaux bij, want er staat toch veel prestige op het spel. We spelen voor een volle bak, dat motiveert altijd. Bovendien is een slecht resultaat nooit goed voor het gevoel binnen een groep. Daarna hoeven we pas eind februari weer aan Europees voetbal te denken.“
Hoop je op een gemakkelijke of een aantrekkelijke tegenstander in de tweede ronde?
„Geen Lyon in ieder geval. Ik hoop op een ploeg waar we nog nooit tegen hebben gespeeld. Dat is altijd mooi.“
Met 116 wedstrijden op je naam ben je één van de meest gelouterde spelers in de Europacup.
„Dat is mooi, er staan een paar leuke spelers bij. Bovendien was ik al 25 jaar toen het voor mij echt begon. Verder zegt het me niets, dat is voor later. Voor mij is het belangrijk dat ik laat zien dat ik dit niveau nog steeds aankan. Ik voel me goed, zeker omdat de trainer gedoseerd met de belasting van spelers omgaat. Hij laat je naar je lichaam luisteren.“
Wat zegt het lichaam over de toekomst van Cocu?
„Ik voel op dit moment geen reden om te stoppen. Maar een beslissing over de toekomst neem ik pas aan het eind van het seizoen. Jongens als Bosvelt en Van Hooijdonk hebben hun afscheid aangekondigd, misschien omdat ze voelen dat het wat moeizamer gaat. Voor mij zijn er vier voorwaarden: ben ik zelf nog hongerig, voel ik me fit, wil de club me nog en wat zijn de perspectieven van de club?“
Eigenlijk hetzelfde plaatje als afgelopen zomer.
„Ja, en ik heb er geen spijt van dat ik ben doorgegaan. PSV heeft weer goede versterkingen aangetrokken. Het zou weer een mooi jaar kunnen worden. We liggen goed op koers, maar niets is zo veranderlijk als het voetbal.“
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |