Ik hoop dat hij het goed doet.quote:Op maandag 4 december 2006 17:40 schreef mcyodogg het volgende:
Het was alleen zo dat ik hem erg hoog had zitten. Echte clubman dacht ik, maar het blijkt er een te zijn als alle andere.
quote:Op maandag 4 december 2006 12:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Schoten:
Vitesse: 18 schoten waarvan 17 op doel
PSV: 1 schot waarvan 1 op doel
Aantal kansen:
Vitesse: 45 waarvan 0 goals
PSV: 1 waarvan 1 goal
Balbezit:
Vitesse: 98 %
PSV: 2%
Zelfs dat zou ik geen enkel probleem vinden en hem van harte gunnen.quote:Op maandag 4 december 2006 18:08 schreef ganzenherder het volgende:
Dat sommigen er problemen mee hebben dat Reus 2 maandjes bij AZ gaat keepen![]()
Ten eerste het is AZ maar, voor 2 maandjes..... Als het nou Ajax/Feyenoord was geweest, voor 2 seizoenen ofzo dan was het een heel ander verhaal geweest.
Precies. Dat soort dingen gebeuren en ondanks dat ik nooit zijn grootste fan was heeft de Reus zich altijd 100% voor PSV ingezet en verdient hij daarvoor toch op zijn minst wat respect en krediet dacht ik zo.quote:En dat hij ooit heeft gezegd dat hij nooit nog voor een andere Nederlandse club zou spelen, care....Zo'n dingen gebeuren nou eenmaal in de voetbalwereld, voor mij blijft hij een echte PSV man![]()
"Niet meer mis" is wel een hele grote bewering maar mocht je scenario uitkomen dan ga ik toch al stiekem een beetje kijken tegen welke ploeg ik tegen het eind van de competitie het liefst kampioen zou wordenquote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Zwansen het volgende:
Volgende week nog ff de lastige uitwedstrijd tegen Groningen winnen, AZ gelijk tegen Ajax en het kan niet meer mis.
Inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 18:08 schreef ganzenherder het volgende:
Dat sommigen er problemen mee hebben dat Reus 2 maandjes bij AZ gaat keepen![]()
Mwo erg is het niet. Als Waterreus nu kon kiezen tussen PSV en een andere club dan was het een ander verhaal.quote:
Toen kwam ik net de pub in volgens mijquote:
quote:EXCLUSIEF - De kans is zeker aanwezig dat Leonardo na de winterstop niet meer voor NAC Breda speelt. Maar PSV wordt niet de nieuwe club van de Braziliaanse linksbuiten.
PSV had concrete interesse voor Leonardo, die voor een bedrag van 750.000 euro onder zijn contract in Breda uit kan. Maar de Braziliaanse linksbuiten wilde meer bedenktijd. En daar had de Eindhovense club geen trek in.
'Het is graag of niet', zegt trainer Ronald Koeman in de nieuwe VI. Vanwege het talmen van Leonardo gaat PSV kijken naar alternatieven.
quote:EXCLUSIEF - Bij PSV een reserve, maar Michael Lamey heeft over belangstelling niet te klagen. Ook Bayer Leverkusen heeft de back op de korrel.
Lamey is bij PSV op een zijspoor beland sinds de linksback zijn basisplaats verloor aan Carlos Salcido. De 26-jarige Amsterdammer heeft in Eindhoven een contract tot medio 2007.
Naast Bayer Leverkusen had Real Betis Sevilla al zijn interesse kenbaar gemaakt. De Spaanse club heeft echter meer verdedigers op de korrel. Zo heet de Belgische international Anthony Vanden Borre (19) een kandidaat te zijn.
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 4 december 2006 12:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Schoten:
Vitesse: 18 schoten waarvan 17 op doel
PSV: 1 schot waarvan 1 op doel
Aantal kansen:
Vitesse: 45 waarvan 0 goals
PSV: 1 waarvan 1 goal
Balbezit:
Vitesse: 98 %
PSV: 2%
quote:Op dinsdag 5 december 2006 05:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kluivert krijgt speelminuten zeiden ze op de NOS, ben benieuwd.![]()
Dan maar eens zien wat ie er van bakt tegen Bordeaux. En die selectie van Bordeaux, willen die niet winnen ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |