quote:
Idd, en dat op de sterfdag van Theo Pickée. Zal wel een rare busreis worden zometeen, wou eigenlijk die videoband van DiTo meenemen (van de week opgenomen op TV Utrecht)quote:
Dan houden we het op de Nieuw Fok!'se spelling!quote:
* DarkShine is voor een onafhankelijk Limburg (wel zonder maastricht)!quote:
Ik ben nog niet van een opleiding gekicktquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind je het gek dat je nog steeds uit opleidingen wordt gekicked.
Dat zit niet eens in mijn vakkenpakketquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:12 schreef Eilanden het volgende:
Ze moeten Donkerschijn gewoon weer bij Nederlandse les toelaten
documentatie map voor NL in elkaar zettenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
donker, uitslapen, weekend, koffie, cocoonen en vanavond uit eten!
Heb ik allang gedaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:24 schreef borisz het volgende:
documentatie map voor NL in elkaar zetten![]()
tja het moet vrijdag af zijn anders kan ik niet aan t3 deelnemenquote:
Wat positiefquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:09 schreef VoreG het volgende:
3-0 achterstand in de laatste 15 minuten omgebogen naar 3-3
heerlijke felle wedstrijd
Dat was te verwachtenquote:
veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rubbereend, AZ en Ambrosius: Snooker: UK Championship te York van 4/12 tot 17/12.
geen idee, dat ga ik dus vanavond ontdekken. Op de radio vind ik haar iig erg leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef RayMania het volgende:
Rubber.
Claudia de Breij, is die wel te pruimen als cabaratiere?
Wowquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef RayMania het volgende:
Rubber.
Claudia de Breij, is die wel te pruimen als cabaratiere?
linkse avondjesquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:48 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
WowDat wordt een link(s) avondje...
gewoon kopen scheelt je weer tijdquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:35 schreef RayMania het volgende:
Heb alweer ongeveer dertig DVD's gebrand. Vanaf nu echt niet meer opsparen, wat een hel.
K-1 inderdaad ik kijk zeker.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:44 schreef cultheld het volgende:
Vanavond om 23:50 allemaal SBS6 kijken, ik blijf er speciaal voor thuis.
Boekenfestijn in de RAI?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:46 schreef appelsientje het volgende:
goedeavond iedereen.
Vandaag bij een boekenbeurs geweest.. ff flink ingeslagen met boeken
Branden scheelt ook geldquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gewoon kopen scheelt je weer tijd
Vetquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:44 schreef cultheld het volgende:
Vanavond om 23:50 allemaal SBS6 kijken, ik blijf er speciaal voor thuis.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Boekenfestijn in de RAI?
Gister ook geweest.
dan kun je nog wel je voordeeltjes pakken hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Branden scheelt ook geld.
Vind het opzich wel jammer hoor, originelen heb ik liever (zelf zo'n 100 origineel) dan gekopieerden, maar ik ben maar een *cliche* arme student.
Ik ken datquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Branden scheelt ook geld.
Vind het opzich wel jammer hoor, originelen heb ik liever (zelf zo'n 100 origineel) dan gekopieerden, maar ik ben maar een *cliche* arme student.
Die zouden idd een paar klappen moeten krijgen.quote:
ja op de bipsquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zouden idd een paar klappen moeten krijgen.
Have funquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog ff wat eten en dan naar de Jaarbeurs. Tot morgen Hools!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
thunderdome is daar toch? niet mijn ding
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Thunderdome is dat hakken toch? Gaat mijn broer(tje) volgens mij ook heen.
Jep, een vriendin van mij gaat ook: Ik zou eerst ook gaan, maar ik heb de afgelopen dagen reeds 1200 euro uitgegeven: De spoeling wordt zo wel erg dun. Gelukkig komt het K-1 toernooi vanavond op televisiequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Thunderdome is dat hakken toch? Gaat mijn broer(tje) volgens mij ook heen.
en het is zo makkelijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kirjg dat nooit goed functionerend voor elkaardus ik heb dat opgegeven
sopcastquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet voor mij![]()
voroal niet als ik er dingen voor moet downloaden
Zei de zanger van INXS ookquote:
Vertel het nou maar want ik ken haar ook nietquote:
Van watquote:
quote:
Ik neem niet eens de moeite om te kijkenquote:Ik vind X factor tot nu toe weinig aan eigenlijk.
Ahquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:52 schreef lookinforyou het volgende:
Venus (dat liedje) kennen jullie wel neem ik aan?
Wie weet, wat doe je voor werk daar dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey misschien heb ik je nog wel gezienik werk in de RAI namelijk
Mis alleen wel m'n biertje zoquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:17 schreef VoreG het volgende:
whhehehe de apres ski cd 2007 gedownload
Doe's PMmetje naar mij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:17 schreef VoreG het volgende:
whhehehe de apres ski cd 2007 gedownload
Waarom niet..quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee VoreG. Dat mag nooit.
Die zal lekker smakenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:48 schreef borisz het volgende:
Rondje op kosten van Gomes
ik heb de wedstrijd nu gezien via de streamsquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ga het straks natuurlijk kijken
altijd baas boven baasquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd nu gezien via de streams![]()
heyquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef lookinforyou het volgende:
Pascal![]()
Mijn nieuwe computer bevalt erg goed.
Have fun Diekquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:57 schreef dndiek het volgende:
Zo, even omkleden en dan op stad
Fijne avond allen
ik hoorde het aan het eind van het 8 uur journaal.... ze was ongeneeslijk ziek hoorde ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:14 schreef maril het volgende:
Ik lees net dat Mariska Vires overleden is![]()
Tong was trouwens snel met een topic:quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:14 schreef maril het volgende:
Ik lees net dat Mariska Vires overleden is![]()
ze had kanker las ik op nu.nlquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoorde het aan het eind van het 8 uur journaal.... ze was ongeneeslijk ziek hoorde ik.
tja, dat is nogal eens ongeneeslijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze had kanker las ik op nu.nl![]()
Shocking blue.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:13 schreef RayMania het volgende:
Venus was toch de eerste hit in Amerika van een Nederlandse groep?
eerste nummer 1 hit in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:13 schreef RayMania het volgende:
Venus was toch de eerste hit in Amerika van een Nederlandse groep?
UK! Dank voor de reminder!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ, snooker begint maandag eh!
Ja, wist ik welquote:
volgens mij nooit nummer 1 in Nederland gehaald trouwens met Venus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, wist ik wel. Bedoelde gewoon Nederlandse groep/zanger in het algemeen
.
Nummer één hit dus.
Ja ok.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, wist ik wel. Bedoelde gewoon Nederlandse groep/zanger in het algemeen
.
Nummer één hit dus.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Koos Alberts stond ook op 1 met 'I ripped your photo'.
and i burned your lettersquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ok.
Koos Alberts stond ook op 1 met 'I ripped your photo'.
dat was een hartstikke mooi nummer man!quote:
Amerikaanse toeristen hier vragen er nog steeds naar in de kroeg.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:34 schreef popolon het volgende:
Dat was een goede ja.
Waaaat moet je joh.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
GaaaaayMania.
Je bent daar ondertussen wel mee gestopt hoop ik?quote:
K1 is wel leuk, UFC is nog net iets heftiger.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wilde FIFA, maar toen zag ik dat K1 bijna begint, en hoefde het niet meer.
Wel sympathiek dat je reageerde.
Oke BSEquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wilde FIFA, maar toen zag ik dat K1 bijna begint, en hoefde het niet meer.
Wel sympathiek dat je reageerde.
BSE?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oke BSE. Vind GayMania wel lief hoor
.
Nee hoor, VoreG moet je gewoon niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:43 schreef popolon het volgende:
Oh het gaat over computerspelletjes !
Ja, weest gerustquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
Je bent daar ondertussen wel mee gestopt hoop ik?
Ja, BS noemt mij al een hele tijd GayMania en dat vind ik niet leuheuk boehoequote:
Mensen die Fifa een goede VOETBALgame vinden zijn niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor, VoreG moet je gewoon niet serieus nemen.
Alleen mij.
PES kun je alleen met een controller redelijk spelen en ik heb dus geen controller.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mensen die Fifa een goede VOETBALgame vinden zijn niet serieus te nemen
Doe een SAS-dagquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef SCH het volgende:
Ik begin dat lijnen nu echt kut te vinden.
Een zaterdagavond zonder een zak nibbit chips is echt dodelijk saai
Axel roept elke keer als wij in de AH bij het zuivelschap staan heel hard BOOOOEEEHOOEEquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, BS noemt mij al een hele tijd GayMania en dat vind ik niet leuheuk boehoe.
Trek het je niet aan joh, ze maken mij ook wel eens voor homo uitquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, BS noemt mij al een hele tijd GayMania en dat vind ik niet leuheuk boehoe.
Controllers zijn er voor 20-25 euroquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
PES kun je alleen met een controller redelijk spelen en ik heb dus geen controller.
1 + 1 = 2.
Lijnen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef SCH het volgende:
Ik begin dat lijnen nu echt kut te vinden.
Een zaterdagavond zonder een zak nibbit chips is echt dodelijk saai
Downloaden nert.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Controllers zijn er voor 20-25 euro
PES kost 35 euro
20+35 = 55 euro voor een voetbalspel
(controller is een eenmalige investering)
Fifa -> 50-55 euro voor een 'voetbalspel'
Wehehequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel roept elke keer als wij in de AH bij het zuivelschap staan heel hard BOOOOEEEHOOEE![]()
![]()
omdat hij koeien ziet op de melkpakken
Kan ook uiteraard. Zit je nog steeds met een kutspel opgescheept.]quote:
Maar ik val echt op meisjesquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Trek het je niet aan joh, ze maken mij ook wel eens voor homo uit
Kan je nagaan hoe gaaf FIFA is dat ik PES niet eens speel met controller.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan ook uiteraard. Zit je nog steeds met een kutspel opgescheept.]
Ik dacht trouwens dat jij PES had en een controller.
PES is helemaal niet 35 euro, en daarnaast koop ik geen spellenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Controllers zijn er voor 20-25 euro
PES kost 35 euro
20+35 = 55 euro voor een voetbalspel
(controller is een eenmalige investering)
Fifa -> 50-55 euro voor een 'voetbalspel'
Jijquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Trek het je niet aan joh, ze maken mij ook wel eens voor homo uit
Oehquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe gaaf FIFA is dat ik PES niet eens speel met controller.
trustequote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:49 schreef Againzender het volgende:
Axel roept elke keer als wij in de AH bij het zuivelschap staan heel hard BOOOOEEEHOOEE![]()
![]()
omdat hij koeien ziet op de melkpakken
Je heb er gewoon de ballen verstand vanquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe gaaf FIFA is dat ik PES niet eens speel met controller.
Omdat bier naar bier moet smaken en niet een of ander smaakje mee moet krijgenquote:Op zondag 3 december 2006 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom smaakt grolsch lemon niet naar lemonik hou van lemon dus dacht lekker
had beter gewoon bier kunnen halen
quote:Op zondag 3 december 2006 00:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat bier naar bier moet smaken en niet een of ander smaakje mee moet krijgen
Het zit in me.quote:Op zondag 3 december 2006 00:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]verstandige en wijze opmerking
ik ben en blijf een wijfquote:Op zondag 3 december 2006 00:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]verstandige en wijze opmerking
Beetje jammer dat het dan weer om lite bier gaatquote:Op zondag 3 december 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
DON'T FRUIT THE BEER!
Men law.
Uitleg:
http://www.youtube.com/watch?v=g63TGaGjOPc
Lite zit gewoon alcohol in.quote:Op zondag 3 december 2006 00:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het dan weer om lite bier gaat
en voor wijvenquote:Op zondag 3 december 2006 00:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lite bier.
Dat is pas voor homo's. En GayMania.
Hell yeah! De kilo's vliegen er vanaf!quote:Op zondag 3 december 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
In de VS is lite ipv 100 cal. iets van 90 cal.
't was dan wel een mooie voorzetquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 00:12 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik ben een dirty bastard
quote:
Gelukkig zijn het geen Breezersquote:ik vind bier met smaakjes ook wel goed te doen kersenbier is ook wel te pruimen maar dan ist eigenlijk geen bier meer
Ik ben dan ook een spitsquote:Op zondag 3 december 2006 00:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
't was dan wel een mooie voorzeten jij schiet hem mooi in
Ik ben vooral goed in langs de lijn te staan en bier te drinkenquote:
haha maar ik drink meestal toch gewoon normaal bier hoorquote:Op zondag 3 december 2006 00:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zijn het geen Breezers
Dat kan ik ook wel aardigquote:Op zondag 3 december 2006 00:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben vooral goed in langs de lijn te staan en bier te drinken
Blinden of honden?quote:Op zondag 3 december 2006 00:21 schreef keeper het volgende:
Zijn er hier nog blinden honden?
ik had geen kersenbierquote:Op zondag 3 december 2006 01:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey M-M
zaten er ook pruimen bij dat kersenbier?
die moet je ijskoud hebben dan is het lekkerquote:Op zondag 3 december 2006 01:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had geen kersenbierik had grolsch lemon
t was ijskoud maar proefde geen lemonquote:Op zondag 3 december 2006 01:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die moet je ijskoud hebben dan is het lekker
maar je had het over kersenbier en pruimen![]()
maar dan ook in de zomer hequote:Op zondag 3 december 2006 01:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t was ijskoud maar proefde geen lemon![]()
tong ga eens slapen manquote:Op zondag 3 december 2006 01:48 schreef tong80 het volgende:
K-1 is leuk
Mariska Veres is inmiddels 5 kilo afgevallen trouwens.
recht uit je hartquote:Op zondag 3 december 2006 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik ben gevoellooshoe moet dat dan?
Vertaling lees ik morgen welquote:Op zondag 3 december 2006 00:15 schreef popolon het volgende:
Auch! Yeh've nary had such a bonnie taste of heav'n since pullin' yer mouth off yer mammy's teet. With more highland bitties and flavours than yer grandmammy's haggis, Dirty Bastard Ale ain't fer the wee lads. And if it's too strong fer yer silk-wearin', poodle-walkin' arse, then it's back to the loch with you, nessy!
Waarom moeten de kroegen dan al dicht?quote:Op zondag 3 december 2006 03:48 schreef DarkShine het volgende:
Om 3 uur moeten de kroegen dicht in Heerlen. Staan om stipt 3 uur in iedere kroeg de wouten binnen vandaag dat iedereen eruit moet
Voor de rest lokt deze werkwijze geen agressie uit ofzo
Dat is de sluitingstijd in het weekend.quote:Op zondag 3 december 2006 03:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom moeten de kroegen dan al dicht?
In Doetinchem is 't half 5, dat is best redelijkquote:Op zondag 3 december 2006 03:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is de sluitingstijd in het weekend.
Word eind 2007 trouwens 5 uur.
Hallo, sportquote:Op zondag 3 december 2006 03:15 schreef popolon het volgende:
Nou dat zijn weer een paar notes om niks.
Net als vorig jaar met de 1000e Hools?quote:Op zondag 3 december 2006 11:50 schreef maril het volgende:
Gaan we op 5 dec alles in dichtvorm posten?![]()
Wat de bedoeling is is dat er om half 5 de lampen aangaan en er geen alcohol meer geschonken word. En om 5 uur moet alles dan dicht.quote:Op zondag 3 december 2006 04:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Doetinchem is 't half 5, dat is best redelijk. 5 uur is ideaal.
Ik doel ook niet op pfap en miet.quote:Op zondag 3 december 2006 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo, sport. Daar doen mitt en pfap niet aan.
Ik kan dus totaal niet dichtenquote:Op zondag 3 december 2006 11:50 schreef maril het volgende:
Gaan we op 5 dec alles in dichtvorm posten?![]()
Idd, wist van 1 club niet meer dat die ook konden scorenquote:
Rechtsbank?quote:
Gaat goed.quote:
Daar is Willem II dan ook altijd wel voor te porren...quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Dennis van Wijk.
ajax ook weer een keertje gewonnenquote:Op zondag 3 december 2006 16:21 schreef golfer het volgende:
Gisteren en eergisteren nauwelijks doelpunten en vanmiddag is het weer een doelpuntenfestijn in de eredivisie.
En wat vond je ervan?quote:Op zondag 3 december 2006 16:53 schreef borisz het volgende:
na een paar weken azijn heen we vandaag weer bier![]()
ik heb vandaag davinci code gezien
Heb gisteren de verzamelbox van Bert Visscher gekocht. Leuke set zonder poespasquote:Op zondag 3 december 2006 16:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ajax ook weer een keertje gewonnen![]()
net m'n 6e film v/h weekend gezien, dadelijk de 7e ook maar eens doen![]()
Weer eens zonder azijn of van de filmquote:
Film.quote:Op zondag 3 december 2006 17:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Weer eens zonder azijn of van de film
geen ideequote:Op zondag 3 december 2006 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
rubberhoeveel heb je wel niet gezopen dan?
Goldstrikequote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen ideemaar ik had gisteravond/nacht nog een verjaardag nadat ik uit het theater kwam en daar gingen het bier en de goldstrike er goed in
quote:Op zondag 3 december 2006 17:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Goldstrike![]()
Daar ben ik me toch een keertje van over me nek gegaan![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
* SCH zet karafjes Utrechtse azijn klaar voor de Grunninger hoolsjes
quote:
succesquote:Op zondag 3 december 2006 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]
film, ik vind het een goede film![]()
tijd voor poker
dat had ik begrepen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |