quote:
Idd, en dat op de sterfdag van Theo Pickée. Zal wel een rare busreis worden zometeen, wou eigenlijk die videoband van DiTo meenemen (van de week opgenomen op TV Utrecht)quote:
Dan houden we het op de Nieuw Fok!'se spelling!quote:
* DarkShine is voor een onafhankelijk Limburg (wel zonder maastricht)!quote:
Ik ben nog niet van een opleiding gekicktquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind je het gek dat je nog steeds uit opleidingen wordt gekicked.
Dat zit niet eens in mijn vakkenpakketquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:12 schreef Eilanden het volgende:
Ze moeten Donkerschijn gewoon weer bij Nederlandse les toelaten
documentatie map voor NL in elkaar zettenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
donker, uitslapen, weekend, koffie, cocoonen en vanavond uit eten!
Heb ik allang gedaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:24 schreef borisz het volgende:
documentatie map voor NL in elkaar zetten![]()
tja het moet vrijdag af zijn anders kan ik niet aan t3 deelnemenquote:
Wat positiefquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:09 schreef VoreG het volgende:
3-0 achterstand in de laatste 15 minuten omgebogen naar 3-3
heerlijke felle wedstrijd
Dat was te verwachtenquote:
veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rubbereend, AZ en Ambrosius: Snooker: UK Championship te York van 4/12 tot 17/12.
geen idee, dat ga ik dus vanavond ontdekken. Op de radio vind ik haar iig erg leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef RayMania het volgende:
Rubber.
Claudia de Breij, is die wel te pruimen als cabaratiere?
Wowquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:17 schreef RayMania het volgende:
Rubber.
Claudia de Breij, is die wel te pruimen als cabaratiere?
linkse avondjesquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:48 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
WowDat wordt een link(s) avondje...
gewoon kopen scheelt je weer tijdquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:35 schreef RayMania het volgende:
Heb alweer ongeveer dertig DVD's gebrand. Vanaf nu echt niet meer opsparen, wat een hel.
K-1 inderdaad ik kijk zeker.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:44 schreef cultheld het volgende:
Vanavond om 23:50 allemaal SBS6 kijken, ik blijf er speciaal voor thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |