toevallig wel clubcamquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Tcoh niet op die gare live clubcam??
waarom weet ik dit? *kras kras*
Ik zou de oren van mijn kop schamen en hopen dat niemand zou ontdekken dat ik ooit op TM fucking F te zien was geweest.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef Asmooh het volgende:
Voor de mensen die wel es TMF kijken, gister/vandaag afgelope nacht was ik live op tmf, best wel cool
wou ik ff kwijt
why?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik zou de oren van mijn kop schamen en hopen dat niemand zou ontdekken dat ik ooit op TM fucking F te zien was geweest.
Omdat het een zender is voor de simpele, niet denkende, meelopende zielquote:
bewijs?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat het een zender is voor de simpele, niet denkende, meelopende ziel![]()
quote:
Exibit A just presented itself, your honor.quote:
Ja, dat doen jullie alto's nogal graag he?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
*kras kras*
Of hij heet in het dagelijkse leven Jezus.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Geboortedatum: 00-00-0000
jij durft het geen eens neer te zetten
*Nominee for best post*quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik zou de oren van mijn kop schamen en hopen dat niemand zou ontdekken dat ik ooit op TM fucking F te zien was geweest.
Dus jij stond dat dansje uit te voeren waarvan je dacht dat het uberstoer was terwijl het eigenlijk niet meer dan een opgevoerde versie v/d vogeltjesdans was?quote:
Ga lekker games spelen joh, nerdquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus jij stond dat dansje uit te voeren waarvan je dacht dat het uberstoer was terwijl het eigenlijk niet meer dan een opgevoerde versie v/d vogeltjesdans was?
Good for you![]()
niet eens.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:47 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Geboortedatum: 00-00-0000
jij durft het geen eens neer te zetten
no way!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet eens.
En wtf, je bent toch niet trots als je op TMF bent geweest?.
Er was ooit een 10 minuten lang item over mij in een EO-programma. Seriously!
seconden? nou nee.. ik stond like heletijd in beeld zowat toen die optreden dr was...quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:15 schreef Sender_ het volgende:
Nou wees maar blij met je second of fame![]()
Zet je tv eens aan, dan wordt het vrij snel duidelijk.quote:
zo lelijk ben jij dat je geen eens een foto van jezelf durft te plaatsen op je fotoboek, waarom heb je dan een fotoboek?.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef oor het volgende:
ik heb je gezien. hoe is het nou te leven met een tumor aan je gezicht?
wel knap dat je openlijk nog durft te vertonen
respect vriend
das een mening, niks mis met tmfquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zet je tv eens aan, dan wordt het vrij snel duidelijk.
Dit stukje zegt al genoeg over hoe jij bent.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:26 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zo lelijk ben jij dat je geen eens een foto van jezelf durft te plaatsen op je fotoboek, waarom heb je dan een fotoboek?.
En tumor? nee je moeder die neukte met zwervers, daar ben jij een voorbeeld van.
Wil je nu een ballon?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:21 schreef Asmooh het volgende:
[..]
seconden? nou nee.. ik stond like heletijd in beeld zowat toen die optreden dr was...
camera heletijd op mij gericht, daarvoor ik met 2 meiden waar ik mee was
Waar heeft Alex een Hekel aanquote:
en hij is GEEN negerquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar heeft Alex een Hekel aan
Mensen die Breezah's afzeiken, SB/SD,CD/SB enz enz afkraken.
Whehehehe![]()
![]()
![]()
dat ding staat toch alleen maar in van die breezer tenten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |