abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44071429
Horen we morgen meer? Of is dat nog niet duidelijk.
pi_44071473
De vrouw die de verkrachter en moordenaar in de rechtbank doodschoot was Marianne Bachmeier. Vlak na haar vrijlating zei ze dat ze nooit meer hetzelfde zou doen. Kort daarop vertrok ze nar Italie om daar in de anonimiteit een nieuw leven op te bouwen en alsnog de moord op haar kind te kunnen verwerken.
Een aantal maanden later overleedt ze aan kanker.
pi_44071486
Daar is toch ook een film over gemaakt ofniet? Komt me zo bekend voor..
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 01:00:20 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44071637
Het slachtoffertje heeft nu ook een gezicht gekregen:

Foto uit Algemeen Dagblad.

Onschuldig menneke, kan wel veel van je afschrijven maar woorden schieten hiervoor te kort....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 01:04:15 #126
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44071684
IN BNDestem staat al uren een klassefoto

AD kan slecht jatten..
pi_44071758
Ik moet steeds denken aan de nabestaanden van het jongetje dat vorig jaar van een flat werd gegooid. Die was ook acht jaar en zat in groep 5. En had net zo'n lief snoetje.

Bah.
pi_44071978
En nu een witte mars.
pi_44072256
...
pi_44072351
Kijk ff naar de foto, word niet goed.

De 22 jarige verdachte(of dader) mogen ze van mij tegen een muur zetten.
  zaterdag 2 december 2006 @ 03:13:42 #131
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_44072906
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:10 schreef Filadelfia het volgende:
Kijk ff naar de foto, word niet goed.

De 22 jarige verdachte(of dader) mogen ze van mij tegen een muur zetten.
ja helemaal eens. geen gezeik over psychologische problemen of moeilijke jeugd. weg ermee. geen medelijden.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_44073269
.

Arme ouders..

Die van mij zaten ooit in een vergelijkbare situatie.

Overigens is er amper kindersterfte in Nederland, en is NL heel veilig. Dat is zo..

Dat maakt dit des te zieker, treuriger.

Ze mogen dit persoon doodmartelen, langzaam.. Publiek.
pi_44073278
Moet de vader of moeder zijn geweest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44073325
Nee Diego, er is geen familierelatie tussen de verdachte en het jongetje.
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:30:32 #135
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44073776
Die foto's vind ik echt onsmakelijk. Ik ben dr nog steeds naar van .
Whatever I want.
pi_44073827
zhe-devill
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44073897
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:05 schreef Loedertje het volgende:
Er is geen IQ test voordat je zwanger mag worden hoor
Als ik dit topic zo even doorlees dan zou je bijna gaan pleiten voor een IQ-test.
Wat een irrationeel gedoe en dramatiek zeg. Gelukkig zijn er ook mensen met enige realiteitszin, zoals gelly en Loedertje.

Ja, het is altijd verschrikkelijk als een kind overlijdt en de wijze waarop dit kind is overleden is afschuwelijk, maar heel gelukkig komt dit zéér zelden voor. Daarom wordt het ook zo breed uitgemeten in de media. En dat roept dan weer hysterische reacties op bij ouders. Dat mensen zelf hysterisch doen is al sneu genoeg, maar ik hoop dat die hysterie niet overslaat op hun eigen kinderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44073940
she-devlill doet het ook een beetje om jullie op de kast te jagen. Ik vraag mij nogsteeds af of zij het echt op dat plaatje is......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44074105
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 04:55 schreef Oksel het volgende:
.

Arme ouders..

Die van mij zaten ooit in een vergelijkbare situatie.

Overigens is er amper kindersterfte in Nederland, en is NL heel veilig. Dat is zo..

Dat maakt dit des te zieker, treuriger.

Ze mogen dit persoon doodmartelen, langzaam.. Publiek.
Inderdaad! Gelukkig maar dat dit soort dingen zelden voorkomen en we ons er met z'n allen druk om maken. Er zijn landen waar dit soort dingen orde van de dag zijn en waar geen haan naar kraait!

Ik ben het niet met je eens de moordenaar te martelen of de doodstraf te geven. Ergens diep in je hart vindt je wel dat ie dat verdient maar we zijn een beschaafd land en de landen waar dit soort dingen normaal zijn wil ik niet in het rijtje bijhoren. Aan de andere kant vind ik het schandalig dat daders vaak na enkele jaren al weer op straat komen en weer de fout in gaan. Ik vind dat de straffen veel hoger moeten en in veel gevallen, zeker bij pedofielen en psycho's zoals deze, we er niet van uit moeten gaan dat die persoon nog geneest. Liever levenslang voor die mensen.
pi_44074123
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:52 schreef JohnDope het volgende:
she-devlill doet het ook een beetje om jullie op de kast te jagen. Ik vraag mij nogsteeds af of zij het echt op dat plaatje is......
Vast niet. En ik denk dat zij zich op de kast laat jagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')