Nah, 100 jaar geleden was het leven toch heel wat andersquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je denkt dat je beter 100 jaar geleden een kind op de wereld had kunnen zetten heb je weinig histirisch besef... Er zijn in de loop der tijd enorm veel maatregelen getroffen om kinderen beter te beschermen, van afschaffing kinderarbeid tot verplichte kinderzitjes in de auto. Kinderen zijn in deze tijd veel beschermder en veiliger opgegroeid dan ooit te voren. Natuurlijk hoor je over allerhande misdrijven, die waren er vroeger ook maar dat hoorde je niet door beperkte media. Mensen laten zichzelf bang maken.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
daar weet jij dus niets van!!!!!!!!
Loeder geef nu eens toe dat jij drugs gebruikt ipv dit te projecteren op anderen die jij niet kunt uitstaan omdat jij jaloers van aard bent!
Ontleed je naam maar eens!
Jij bent niets meer dan een kakkerlak in dit forum!
Nog te min om op te pissen!!!!!!!! Vies loederachtig mormel!
Moge jij nimmer moeder worden van menselijke wezentjes! Want jij spoort van geen kanten nml!
Dat is mij al duidelijk na al die tijden in dit forum...naar mens dat je bent!
sick persoon!
Elke keer als ik iets van jou lees denk ik nee vraag ik mij af!
Hoe ziek kan een wijf zijn!?????????
Jij spant de kroon nml! zum kotzennnnnnn gewoon!
Ik peer hem van dit forum!
Ik wordt elke keer geconfronteerd met sickoos hier en zielige mensen die zich sick projecteren op anderen!
Walgelijk gewoon!
Ordonair volk dat is wat jullie zijn!
fuck offffffffffff![]()
Dat snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef Loedertje het volgende:
JufJoop, er worden meer kinderen vermoord in Nederland (zoals het voorbeeld van die twee babies..)
De straffen zijn soms wel veelste laag maar voorkomen kun je het never...
Dit is de kwalifikatie van : ´slechte jeugd gehad vroeger omdat dader een instabiele thuissituatie en moeder heeft gehad´.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij bent echt moeder? Dit klinkt gewoon compleet doorgeslagen.. je gaat wel een beetje ver hoor![]()
Omdat de kranten er nu bovenop zitten bij elk individueel geval, en je vroeger niks las over al die misbruikte misdienaartjes en al die dochters die 's nachts bezoek kregen van hun beschonken vader. Daarom hoor je er nu ineens zo vaak over. Niet omdat het vroeger niet voorkwam, kom nou toch.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Dramaqueen? Zo vaak hoor je ineens weer over kinderen die bijna gekidnapped zijn, kinderen die gekidnapped zijn, kindere die verkracht zijn, aangerand, en nu ook vermoordDaarbij is deze wereld verkankerd en zou het eigoistisch zijn
Ik zou niet 100 jaar geleden willen leven. Armoede was gemeengoed en je kon nog doodgaan aan een ontstoken kies. Nee, dank u.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nah, 100 jaar geleden was het leven toch heel wat anders![]()
DAt zeg ik niet eens.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:11 schreef thaleia het volgende:
[..]
Omdat de kranten er nu bovenop zitten bij elk individueel geval, en je vroeger niks las over al die misbruikte misdienaartjes en al die dochters die 's nachts bezoek kregen van hun beschonken vader. Daarom hoor je er nu ineens zo vaak over. Niet omdat het vroeger niet voorkwam, kom nou toch.
Vermoord worden door een gek is ook extreem ongelukkig, en je bent niet doder dan na een verkeersongeval. Om het maar wat plastisch uit te drukken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:10 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor![]()
Ik vind het van die 2 babies net zo erg, maar ik vind niet dat je dit kunt vergelijken met een ongeluk krijgen..
Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat zulke verhalen me wel aan het denken zetten en me iedere keer doen verbazen over zieke gedachten die mensen hebben.. Ik word van die gedachten bang, maar zal hier nooit mijn leven door laten bepalen.. je kunt er toch niets aan doen..quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Vermoord worden door een gek is ook extreem ongelukkig, en je bent niet doder dan na een verkeersongeval. Om het maar wat plastisch uit te drukken.
Leuke moeder/vader ben je dan, zorgen dat je zelf in de bak terecht komt en dat je kinderen geen eigen moeder/vader meer zullen kennen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat overleg ik dan wel met de vader!!!!
Maar de dader zal niet ontkomen
echt niet!
Sorry dat ik zo reageer ik heb mijn eigen redenen hiervoor!
Niemand komt aan mijn kind nml! NEVER en zo ja?
Prima consequenties zijn voor de dader zelf!
simpel zat, ik hoef dan echt niet meer na te denken over vergevingsgezindheid oid of een rechter..
neuh!
Geen enkele moeite mee...diegene die een tengel uitsteekt naar mijn kind is echt de lul!
Ja, vooral als je ziet dat zogenaamde normale nederlandse moeders ook al kermis in hun hoofd vieren.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat zulke verhalen me wel aan het denken zetten en me iedere keer doen verbazen over zieke gedachten die mensen hebben.. Ik word van die gedachten bang, maar zal hier nooit mijn leven door laten bepalen.. je kunt er toch niets aan doen..
Ik verbaas me alleen heel erg over de zieke ideeen van sommige mensen..
Dat zeiden ze ook al 'toen de bom zou vallen' in de jaren 80. Ik ken ook mensen die zo een tijdje dachten, en dan later toch maar aan kinderen beginnenquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Met alles wat je tegenwoordig hoort, ik weet niet meer of ik nog wel een kind op deze wereld wil zetten
Sowieso leuk als je moeder zichzelf zo verwoordt op het internetquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Leuke moeder/vader ben je dan, zorgen dat je zelf in de bak terecht komt en dat je kinderen geen eigen moeder/vader meer zullen kennen.
ja helemaal eens. geen gezeik over psychologische problemen of moeilijke jeugd. weg ermee. geen medelijden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:10 schreef Filadelfia het volgende:
Kijk ff naar de foto, word niet goed.
De 22 jarige verdachte(of dader) mogen ze van mij tegen een muur zetten.
Als ik dit topic zo even doorlees dan zou je bijna gaan pleiten voor een IQ-test.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:05 schreef Loedertje het volgende:
Er is geen IQ test voordat je zwanger mag worden hoor
Inderdaad! Gelukkig maar dat dit soort dingen zelden voorkomen en we ons er met z'n allen druk om maken. Er zijn landen waar dit soort dingen orde van de dag zijn en waar geen haan naar kraait!quote:Op zaterdag 2 december 2006 04:55 schreef Oksel het volgende:.
Arme ouders..
Die van mij zaten ooit in een vergelijkbare situatie.
Overigens is er amper kindersterfte in Nederland, en is NL heel veilig. Dat is zo..
Dat maakt dit des te zieker, treuriger.
Ze mogen dit persoon doodmartelen, langzaam.. Publiek.
Vast niet. En ik denk dat zij zich op de kast laat jagen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:52 schreef JohnDope het volgende:
she-devlill doet het ook een beetje om jullie op de kast te jagen. Ik vraag mij nogsteeds af of zij het echt op dat plaatje is......![]()
Waar ik mij bij aansluit...quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Het slachtoffertje heeft nu ook een gezicht gekregen:
[afbeelding]
Foto uit Algemeen Dagblad.
Onschuldig menneke, kan wel veel van je afschrijven maar woorden schieten hiervoor te kort....
quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:30 schreef UndercoverEd het volgende:
Een ventje van 8 de keel doorgesneden op school...
Ik moest denken aan de Turk die een moord pleegde op de Vegchelse school
Ik moest denken aan de Marokaan die zijn leraar vermoorde in de Haagse school
En had mijn vooroordeel alweer klaar: het zal ditmaal wel een Tunesier zijn...
Sorry voor mijn vooroordelen, het blijkt nu een Antiliaan. Ik ben tegen discriminatie!
Je kunt deze groepen buitenlanders niet de schuld geven van al dit waanzinnig geweld.
Wél de politici die ze hierheen hebben gehaald alsmede de politici die nu weer een generaal pardon willen voor al die illegalen.
Het staat in de gedrukte versie van het Eindhovens Dagblad op de voorpagina...quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
En hoe weet je dat het een antiliaan was? Bron?
En dan heb je niet eens de feiten goed op een rijtjequote:Op zaterdag 2 december 2006 10:30 schreef UndercoverEd het volgende:
Een ventje van 8 de keel doorgesneden op school...
Ik moest denken aan de Turk die een moord pleegde op de Vegchelse school
Ik moest denken aan de Marokaan die zijn leraar vermoorde in de Haagse school
En had mijn vooroordeel alweer klaar: het zal ditmaal wel een Tunesier zijn...
Sorry voor mijn vooroordelen, het blijkt nu een Antiliaan. Ik ben tegen discriminatie!
Je kunt deze groepen buitenlanders niet de schuld geven van al dit waanzinnig geweld.
Wél de politici die ze hierheen hebben gehaald alsmede de politici die nu weer een generaal pardon willen voor al die illegalen.
Verder eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
En dan heb je niet eens de feiten goed op een rijtje![]()
En zijn afkomst maakt geen flikker uit... Wat is de toegevoegde waarde van zijn afkomst?? Helemaal niks.
Wat een botte reactie. Juist omdat het (gelukkig) zeer zelden gebeurt heeft deze brute afslachting van een kind (want dat is 't) diepe diepe indruk gemaakt. Dan zijn sommige reacties mischien iets over the top maar wel te begrijpen. Natuurlijk wens je de dader de meest verschrikkelijke dingen toe, dan wil nog niet zeggen dat zulks echt gaat gebeuren. Het zijn gedachten van verdriet, woede, wanhoop, angst en ook onmacht. Het had zomaar je eigen kind kunnen zijn. Ik heb die gedachten ook allemaal maar uiteindelijk overheerst het verdriet voor de nabestaanden en omgeving. Je verwacht zoiets niet in een braaf klein dorp, het komt zo dichtbij...Gelukkig is er goede begeleiding, helaas is dat tegenwoordig goed geregeld gezien eerdere misdrijven waarbij kinderen het slachtoffer waren.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo even doorlees dan zou je bijna gaan pleiten voor een IQ-test.
Wat een irrationeel gedoe en dramatiek zeg. Gelukkig zijn er ook mensen met enige realiteitszin, zoals gelly en Loedertje.
Ja, het is altijd verschrikkelijk als een kind overlijdt en de wijze waarop dit kind is overleden is afschuwelijk, maar heel gelukkig komt dit zéér zelden voor. Daarom wordt het ook zo breed uitgemeten in de media. En dat roept dan weer hysterische reacties op bij ouders. Dat mensen zelf hysterisch doen is al sneu genoeg, maar ik hoop dat die hysterie niet overslaat op hun eigen kinderen.
Ik heb t anders nog nergens gelezen... Maar stel dat het zo is... Heeft meneer een Nederlands paspoort? Zo ja, dan is het gewoon een Nederlander en doet zijn afkomst niet terzake.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:39 schreef UndercoverEd het volgende:
[..]
Het staat in de gedrukte versie van het Eindhovens Dagblad op de voorpagina...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |