abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:09:54 #101
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44070732
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Als je denkt dat je beter 100 jaar geleden een kind op de wereld had kunnen zetten heb je weinig histirisch besef... Er zijn in de loop der tijd enorm veel maatregelen getroffen om kinderen beter te beschermen, van afschaffing kinderarbeid tot verplichte kinderzitjes in de auto. Kinderen zijn in deze tijd veel beschermder en veiliger opgegroeid dan ooit te voren. Natuurlijk hoor je over allerhande misdrijven, die waren er vroeger ook maar dat hoorde je niet door beperkte media. Mensen laten zichzelf bang maken.
Nah, 100 jaar geleden was het leven toch heel wat anders
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44070739
En nu weer liev voor elkaar
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 00:10:09 #103
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44070740
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

daar weet jij dus niets van!!!!!!!!
Loeder geef nu eens toe dat jij drugs gebruikt ipv dit te projecteren op anderen die jij niet kunt uitstaan omdat jij jaloers van aard bent!
Ontleed je naam maar eens!

Jij bent niets meer dan een kakkerlak in dit forum!
Nog te min om op te pissen!!!!!!!! Vies loederachtig mormel!
Moge jij nimmer moeder worden van menselijke wezentjes! Want jij spoort van geen kanten nml!
Dat is mij al duidelijk na al die tijden in dit forum...naar mens dat je bent!
sick persoon!
Elke keer als ik iets van jou lees denk ik nee vraag ik mij af!
Hoe ziek kan een wijf zijn!?????????
Jij spant de kroon nml! zum kotzennnnnnn gewoon!
Ik peer hem van dit forum!
Ik wordt elke keer geconfronteerd met sickoos hier en zielige mensen die zich sick projecteren op anderen!
Walgelijk gewoon!
Ordonair volk dat is wat jullie zijn!
fuck offffffffffff

Doe je ook zo hysterisch als je kind iets doet wat jij niet wilt?
Heb medelijden met dat kind...

pi_44070752
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:08 schreef Loedertje het volgende:
JufJoop, er worden meer kinderen vermoord in Nederland (zoals het voorbeeld van die twee babies..)
De straffen zijn soms wel veelste laag maar voorkomen kun je het never...
Dat snap ik wel hoor
Ik vind het van die 2 babies net zo erg, maar ik vind niet dat je dit kunt vergelijken met een ongeluk krijgen..
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
pi_44070764
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:07 schreef JufJoop het volgende:

[..]

Jij bent echt moeder? Dit klinkt gewoon compleet doorgeslagen.. je gaat wel een beetje ver hoor
Dit is de kwalifikatie van : ´slechte jeugd gehad vroeger omdat dader een instabiele thuissituatie en moeder heeft gehad´.
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:11:28 #106
150152 Queen_Bee
pi_44070774
Right, laten we maar weer even ontpic gaan
I'm super sonic man
pi_44070778
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Dramaqueen? Zo vaak hoor je ineens weer over kinderen die bijna gekidnapped zijn, kinderen die gekidnapped zijn, kindere die verkracht zijn, aangerand, en nu ook vermoord Daarbij is deze wereld verkankerd en zou het eigoistisch zijn
Omdat de kranten er nu bovenop zitten bij elk individueel geval, en je vroeger niks las over al die misbruikte misdienaartjes en al die dochters die 's nachts bezoek kregen van hun beschonken vader. Daarom hoor je er nu ineens zo vaak over. Niet omdat het vroeger niet voorkwam, kom nou toch.
pi_44070787
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nah, 100 jaar geleden was het leven toch heel wat anders
Ik zou niet 100 jaar geleden willen leven. Armoede was gemeengoed en je kon nog doodgaan aan een ontstoken kies. Nee, dank u.
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:11:59 #109
150152 Queen_Bee
pi_44070791
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:11 schreef thaleia het volgende:

[..]

Omdat de kranten er nu bovenop zitten bij elk individueel geval, en je vroeger niks las over al die misbruikte misdienaartjes en al die dochters die 's nachts bezoek kregen van hun beschonken vader. Daarom hoor je er nu ineens zo vaak over. Niet omdat het vroeger niet voorkwam, kom nou toch.
DAt zeg ik niet eens.
I'm super sonic man
pi_44070809
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:10 schreef JufJoop het volgende:

[..]

Dat snap ik wel hoor
Ik vind het van die 2 babies net zo erg, maar ik vind niet dat je dit kunt vergelijken met een ongeluk krijgen..
Vermoord worden door een gek is ook extreem ongelukkig, en je bent niet doder dan na een verkeersongeval. Om het maar wat plastisch uit te drukken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2006 00:13:01 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:13:41 #111
150152 Queen_Bee
pi_44070818
Meh, ik zat net te zeuren op mensen die offtpic bezig gingen, dus ik wil niet hetzelfde gaan doen. Ik zal dus ook niet meer replyen op offtopic dingen
I'm super sonic man
pi_44070834
Nou ja, veiligheid van kinderen is toch wel in het verlengde van dit topic... Anders gaat het toch maar alleen over speculaties.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2006 00:14:48 ]
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:15:16 #113
150152 Queen_Bee
pi_44070848
Nah, dit tpic gaat over Jesse en zijn moord
I'm super sonic man
pi_44070861
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Vermoord worden door een gek is ook extreem ongelukkig, en je bent niet doder dan na een verkeersongeval. Om het maar wat plastisch uit te drukken.
Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat zulke verhalen me wel aan het denken zetten en me iedere keer doen verbazen over zieke gedachten die mensen hebben.. Ik word van die gedachten bang, maar zal hier nooit mijn leven door laten bepalen.. je kunt er toch niets aan doen..

Ik verbaas me alleen heel erg over de zieke ideeen van sommige mensen..
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
pi_44070960
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dat overleg ik dan wel met de vader!!!!
Maar de dader zal niet ontkomen
echt niet!
Sorry dat ik zo reageer ik heb mijn eigen redenen hiervoor!
Niemand komt aan mijn kind nml! NEVER en zo ja?
Prima consequenties zijn voor de dader zelf!
simpel zat, ik hoef dan echt niet meer na te denken over vergevingsgezindheid oid of een rechter..
neuh!
Geen enkele moeite mee...diegene die een tengel uitsteekt naar mijn kind is echt de lul!
Leuke moeder/vader ben je dan, zorgen dat je zelf in de bak terecht komt en dat je kinderen geen eigen moeder/vader meer zullen kennen.

[ Bericht 1% gewijzigd door MM-Luna op 02-12-2006 00:27:37 ]
pi_44070962
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:16 schreef JufJoop het volgende:

[..]

Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat zulke verhalen me wel aan het denken zetten en me iedere keer doen verbazen over zieke gedachten die mensen hebben.. Ik word van die gedachten bang, maar zal hier nooit mijn leven door laten bepalen.. je kunt er toch niets aan doen..

Ik verbaas me alleen heel erg over de zieke ideeen van sommige mensen..
Ja, vooral als je ziet dat zogenaamde normale nederlandse moeders ook al kermis in hun hoofd vieren.
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:34:01 #117
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_44071238
OMG, je moet opeens kinderen hebben om dit bericht in al zijn volledigheid te begrijpen ?

- I Pass -
Klinkt bijna zoiets van een jong stelletje van een jaar of 20 van huisje boompje beestje (niks mis mee), die denken dat de wereld emotioneel redelijk plat is.
Nou niet voor deze bungee jumper........
pi_44071356
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Met alles wat je tegenwoordig hoort, ik weet niet meer of ik nog wel een kind op deze wereld wil zetten
Dat zeiden ze ook al 'toen de bom zou vallen' in de jaren 80. Ik ken ook mensen die zo een tijdje dachten, en dan later toch maar aan kinderen beginnen Gaat echt nergens over dit.
Kinderen van nu hebben het over het algemeen vrij goed hoor. Dit is een uitzonderlijk bijzonder zieke uitzondering. Die dader is trouwens gewoon een gast daar uit het dorp?

Arme Jesse en familie van Jesse...
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_44071387
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Leuke moeder/vader ben je dan, zorgen dat je zelf in de bak terecht komt en dat je kinderen geen eigen moeder/vader meer zullen kennen.
Sowieso leuk als je moeder zichzelf zo verwoordt op het internet Hippe mom
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_44071399
Ik vind zhe_devill werkelijk waar een ontzettend geslaagde kloon en alle lof aan de creerder ervan, maar ik vind het toch wel iets teveel eer om ook in dit topic zoveel aandacht naar hem/haar, en zijn/haar mentale gesteldheid, uit te laten gaan.

Ook al is er op dit moment over de moord niets nieuws te melden.
pi_44071429
Horen we morgen meer? Of is dat nog niet duidelijk.
pi_44071473
De vrouw die de verkrachter en moordenaar in de rechtbank doodschoot was Marianne Bachmeier. Vlak na haar vrijlating zei ze dat ze nooit meer hetzelfde zou doen. Kort daarop vertrok ze nar Italie om daar in de anonimiteit een nieuw leven op te bouwen en alsnog de moord op haar kind te kunnen verwerken.
Een aantal maanden later overleedt ze aan kanker.
pi_44071486
Daar is toch ook een film over gemaakt ofniet? Komt me zo bekend voor..
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 01:00:20 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44071637
Het slachtoffertje heeft nu ook een gezicht gekregen:

Foto uit Algemeen Dagblad.

Onschuldig menneke, kan wel veel van je afschrijven maar woorden schieten hiervoor te kort....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 01:04:15 #126
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44071684
IN BNDestem staat al uren een klassefoto

AD kan slecht jatten..
pi_44071758
Ik moet steeds denken aan de nabestaanden van het jongetje dat vorig jaar van een flat werd gegooid. Die was ook acht jaar en zat in groep 5. En had net zo'n lief snoetje.

Bah.
pi_44071978
En nu een witte mars.
pi_44072256
...
pi_44072351
Kijk ff naar de foto, word niet goed.

De 22 jarige verdachte(of dader) mogen ze van mij tegen een muur zetten.
  zaterdag 2 december 2006 @ 03:13:42 #131
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_44072906
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:10 schreef Filadelfia het volgende:
Kijk ff naar de foto, word niet goed.

De 22 jarige verdachte(of dader) mogen ze van mij tegen een muur zetten.
ja helemaal eens. geen gezeik over psychologische problemen of moeilijke jeugd. weg ermee. geen medelijden.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_44073269
.

Arme ouders..

Die van mij zaten ooit in een vergelijkbare situatie.

Overigens is er amper kindersterfte in Nederland, en is NL heel veilig. Dat is zo..

Dat maakt dit des te zieker, treuriger.

Ze mogen dit persoon doodmartelen, langzaam.. Publiek.
pi_44073278
Moet de vader of moeder zijn geweest
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44073325
Nee Diego, er is geen familierelatie tussen de verdachte en het jongetje.
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:30:32 #135
101884 PeRi
Allons-y!
pi_44073776
Die foto's vind ik echt onsmakelijk. Ik ben dr nog steeds naar van .
Whatever I want.
pi_44073827
zhe-devill
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44073897
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:05 schreef Loedertje het volgende:
Er is geen IQ test voordat je zwanger mag worden hoor
Als ik dit topic zo even doorlees dan zou je bijna gaan pleiten voor een IQ-test.
Wat een irrationeel gedoe en dramatiek zeg. Gelukkig zijn er ook mensen met enige realiteitszin, zoals gelly en Loedertje.

Ja, het is altijd verschrikkelijk als een kind overlijdt en de wijze waarop dit kind is overleden is afschuwelijk, maar heel gelukkig komt dit zéér zelden voor. Daarom wordt het ook zo breed uitgemeten in de media. En dat roept dan weer hysterische reacties op bij ouders. Dat mensen zelf hysterisch doen is al sneu genoeg, maar ik hoop dat die hysterie niet overslaat op hun eigen kinderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44073940
she-devlill doet het ook een beetje om jullie op de kast te jagen. Ik vraag mij nogsteeds af of zij het echt op dat plaatje is......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_44074105
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 04:55 schreef Oksel het volgende:
.

Arme ouders..

Die van mij zaten ooit in een vergelijkbare situatie.

Overigens is er amper kindersterfte in Nederland, en is NL heel veilig. Dat is zo..

Dat maakt dit des te zieker, treuriger.

Ze mogen dit persoon doodmartelen, langzaam.. Publiek.
Inderdaad! Gelukkig maar dat dit soort dingen zelden voorkomen en we ons er met z'n allen druk om maken. Er zijn landen waar dit soort dingen orde van de dag zijn en waar geen haan naar kraait!

Ik ben het niet met je eens de moordenaar te martelen of de doodstraf te geven. Ergens diep in je hart vindt je wel dat ie dat verdient maar we zijn een beschaafd land en de landen waar dit soort dingen normaal zijn wil ik niet in het rijtje bijhoren. Aan de andere kant vind ik het schandalig dat daders vaak na enkele jaren al weer op straat komen en weer de fout in gaan. Ik vind dat de straffen veel hoger moeten en in veel gevallen, zeker bij pedofielen en psycho's zoals deze, we er niet van uit moeten gaan dat die persoon nog geneest. Liever levenslang voor die mensen.
pi_44074123
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:52 schreef JohnDope het volgende:
she-devlill doet het ook een beetje om jullie op de kast te jagen. Ik vraag mij nogsteeds af of zij het echt op dat plaatje is......
Vast niet. En ik denk dat zij zich op de kast laat jagen.
pi_44074276
Een ventje van 8 de keel doorgesneden op school...
Ik moest denken aan de Turk die een moord pleegde op de Vegchelse school
Ik moest denken aan de Marokaan die zijn leraar vermoorde in de Haagse school
En had mijn vooroordeel alweer klaar: het zal ditmaal wel een Tunesier zijn...

Sorry voor mijn vooroordelen, het blijkt nu een Antiliaan. Ik ben tegen discriminatie!

Je kunt deze groepen buitenlanders niet de schuld geven van al dit waanzinnig geweld.
Wél de politici die ze hierheen hebben gehaald alsmede de politici die nu weer een generaal pardon willen voor al die illegalen.
pi_44074347
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Het slachtoffertje heeft nu ook een gezicht gekregen:

[afbeelding]
Foto uit Algemeen Dagblad.

Onschuldig menneke, kan wel veel van je afschrijven maar woorden schieten hiervoor te kort....
Waar ik mij bij aansluit...
pi_44074380
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:30 schreef UndercoverEd het volgende:

Sorry voor mijn vooroordelen, het blijkt nu een Antiliaan. Ik ben tegen discriminatie!

Je kunt deze groepen buitenlanders niet de schuld geven van al dit waanzinnig geweld.
Wél de politici die ze hierheen hebben gehaald alsmede de politici die nu weer een generaal pardon willen voor al die illegalen.

En hoe weet je dat het een antiliaan was? Bron?
pi_44074392
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En hoe weet je dat het een antiliaan was? Bron?
Het staat in de gedrukte versie van het Eindhovens Dagblad op de voorpagina...
pi_44074421
Tja, misschien had dat jochie hem dan net betrapt met een diefstal ofzo. Gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.

Maar ja, je weet het niet he. Dan moest die gast wel heel dom zijn want nu is ie er helemaal gloeiend bij.
pi_44074436
quote:

En dan heb je niet eens de feiten goed op een rijtje

En zijn afkomst maakt geen flikker uit... Wat is de toegevoegde waarde van zijn afkomst?? Helemaal niks.
pi_44074460
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

En dan heb je niet eens de feiten goed op een rijtje

En zijn afkomst maakt geen flikker uit... Wat is de toegevoegde waarde van zijn afkomst?? Helemaal niks.
Verder eigenlijk niks.

Ik vraag me af wat hij zegt van al die kinderen die afgelopen jaren door hun eigen vader of moeder zijn gedood. Dit zijn merendeel blanke nederlandse gezinnetjes.

Het enigste wat ik denk bij een Antilliaan is dat ie iets probeerde te jatten (ook een vooroordeel eigenlijk) maar daaruit trek ik nog niet de conclusie dat alle allochtonen kindermoordenaars zijn.
pi_44074474
En het ergste in dit privacy-waanzig-gevoelig landje is dat de naam van het slachtoffer en het beroep van zijn vader al snel bekend wordt gemaakt en dat zijn fotos overal opduiken en dat de verdachte, zelfs als ie bekend, zijn hele leven lang zal worden beschermd door de overheid door de achternaam te veranderen in een letter en zijn fotos te voorzien van een zwart balkje...
pi_44074481
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik dit topic zo even doorlees dan zou je bijna gaan pleiten voor een IQ-test.
Wat een irrationeel gedoe en dramatiek zeg. Gelukkig zijn er ook mensen met enige realiteitszin, zoals gelly en Loedertje.

Ja, het is altijd verschrikkelijk als een kind overlijdt en de wijze waarop dit kind is overleden is afschuwelijk, maar heel gelukkig komt dit zéér zelden voor. Daarom wordt het ook zo breed uitgemeten in de media. En dat roept dan weer hysterische reacties op bij ouders. Dat mensen zelf hysterisch doen is al sneu genoeg, maar ik hoop dat die hysterie niet overslaat op hun eigen kinderen.
Wat een botte reactie. Juist omdat het (gelukkig) zeer zelden gebeurt heeft deze brute afslachting van een kind (want dat is 't) diepe diepe indruk gemaakt. Dan zijn sommige reacties mischien iets over the top maar wel te begrijpen. Natuurlijk wens je de dader de meest verschrikkelijke dingen toe, dan wil nog niet zeggen dat zulks echt gaat gebeuren. Het zijn gedachten van verdriet, woede, wanhoop, angst en ook onmacht. Het had zomaar je eigen kind kunnen zijn. Ik heb die gedachten ook allemaal maar uiteindelijk overheerst het verdriet voor de nabestaanden en omgeving. Je verwacht zoiets niet in een braaf klein dorp, het komt zo dichtbij...Gelukkig is er goede begeleiding, helaas is dat tegenwoordig goed geregeld gezien eerdere misdrijven waarbij kinderen het slachtoffer waren.
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:48:00 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44074489
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:39 schreef UndercoverEd het volgende:

[..]

Het staat in de gedrukte versie van het Eindhovens Dagblad op de voorpagina...
Ik heb t anders nog nergens gelezen... Maar stel dat het zo is... Heeft meneer een Nederlands paspoort? Zo ja, dan is het gewoon een Nederlander en doet zijn afkomst niet terzake.

Overigens heb ik over het gebeurde verder totaal geen woorden. Ben verbijsterd, meer weet ik er niet over te melden.
pi_44074519
Ik wil geen rooie cent uitgeven aan zo'n gast.. hoop dus niet dat ze aan komen proppen met een behandelingsplan voor deze zieke geest. En oh wee als ie weekend verlof krijgt ergens in 2011
pi_44074530
die mongool die dat gedaan heeft moet 10 minuten opgesloten worden samen met mij in 1 kamer........
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:53:19 #153
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44074545
Laten we trouwens niet vergeten dat de verdachte niet perse ook de dader hoeft te zijn.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
pi_44074547
Natuurlijk doet zijn afkomst ertoe. Dat maakt de zaak dramatischer of niet. De dader blijkt gewoon inwoner te zijn van het dorp (oorspronkelijk kwam hij uit Den Haag en is van Antiliaanse afkomst). Het feit dat hij afkomstig is uit de eigen gelederen maakt de zaak dramatischer voor betrokkenen. Dus is de afkomst (eigen dorp) van belang.

Dat hij van Antiliaanse afkomst is (ook een herkomst) mag dan natuurlijk zeker niet vermeld worden omdat dat gevoeliger ligt? Schei toch uit. We hebben kennelijk weinig geleerd de laatste jaren.
Alle media verzwijgen dit, het Eindhovens Dagblad drukt het vervolgens (per ongeluk?) af in de krant... Tsja. Volgens mij zijn we in dit een landje een beetje erg gestresst...
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:55:00 #155
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44074559
quote:

Dit is nou precies een voorbeeld van het soort kortzichtige reacties waar ik bang voor was gisteren.
Enig idee hoeveel mensen hier illegaal zijn die wél willen werken en integreren, maar niet kunnen omdat ze geen verblijfsstatus hebben?
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb t anders nog nergens gelezen... Maar stel dat het zo is... Heeft meneer een Nederlands paspoort? Zo ja, dan is het gewoon een Nederlander en doet zijn afkomst niet terzake.
De Antillen zijn voor zover ik weet nog steeds een onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_44074563
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Overigens heb ik over het gebeurde verder totaal geen woorden. Ben verbijsterd, meer weet ik er niet over te melden.
Dat is ook zo, dan is dat Eindhovens Dagblad het enige waar het in staat. Op dit moment maken ze gewoon nog niks bekend over de afkomst.

Ikzelf denk eerlijk gezegd dat het om iemand gaat met Nederlandse afkomst..In ons dorp/onze "gemeenschap" wonen vrijwel geen allochtonen...dus ik acht de kans groter dat het een Nederlander is dan een allochtoon....
And so the lion fell in love with the lamb
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:56:26 #157
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44074580
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is ook zo, dan is dat Eindhovens Dagblad het enige waar het in staat.
Ja, en het ED verzint wel meer is mijn ervaring...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_44074585
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:53 schreef UndercoverEd het volgende:
Natuurlijk doet zijn afkomst ertoe. Dat maakt de zaak dramatischer of niet. De dader blijkt gewoon inwoner te zijn van het dorp (oorspronkelijk kwam hij uit Den Haag en is van Antiliaanse afkomst). Het feit dat hij afkomstig is uit de eigen gelederen maakt de zaak dramatischer voor betrokkenen. Dus is de afkomst (eigen dorp) van belang.

Dat hij van Antiliaanse afkomst is (ook een herkomst) mag dan natuurlijk zeker niet vermeld worden omdat dat gevoeliger ligt? Schei toch uit. We hebben kennelijk weinig geleerd de laatste jaren.
Alle media verzwijgen dit, het Eindhovens Dagblad drukt het vervolgens (per ongeluk?) af in de krant... Tsja. Volgens mij zijn we in dit een landje een beetje erg gestresst...
Kan ook zijn dat het Eindhovens Dagblad gewoon aan het gissen is...ik heb al 20 verschillende versies van media gehoord over de moord....
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 10:56:59 #159
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44074592
quote:

Uit BN DE STEM
quote:
Onderzoek van deze krant maakt duidelijk dat de verdachte oorspronkelijk uit Den Haag komt, langere tijd in Bergen op Zoom heeft gewoond en nu in de gemeente Woensdrecht verbleef. Hij is van Antilliaanse afkomst. Hij zou naar de school in Hoogerheide zijn gegaan om een broertje of ander familielid te zien.
Hoezo per ongeluk
pi_44074598
Ja, dat vind ik dan wel weer vreemd. De dader komt uit het dorp en het is een heel kleine gemeenschap. De kans dat het gewoon een nederlander is is dan groter.
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:57:51 #161
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44074606
quote:
De verdachte bedoel je.... Of het de dader is moet nog blijken.
quote:
Het mag vermeld worden als er zekerheid is, maar dan nog zie ik de toegevoegde waarde niet. Had er ook gestaan Zeeuw als het iemand uit Zeeland was geweest? Fries indien het in Friesland plaatsvond? Het belangrijkste is dat de dader (!) iets gruwelijks gedaan heeft.
pi_44074615
Het is ook geen allochtoon denk ik, maar in de krant staat dat hij van afkomst een Antiliaan is. Toe ik hoorde van het doorsnijden van een keel van een jochie, dan denk ik in elk geval niet aan een Nederlandse dader (denk dan eerder aan steken of schieten ipv keel doorsnijden).
Is dat nou zo gek?
pi_44074630
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:56 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Uit BN DE STEM
[..]

Hoezo per ongeluk
Staat dat van BN de Stem ook op internet, want ik kan het niet vinden en heb hier geen krant thuis...
pi_44074636
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:58 schreef UndercoverEd het volgende:
Het is ook geen allochtoon denk ik, maar in de krant staat dat hij van afkomst een Antiliaan is. Toe ik hoorde van het doorsnijden van een keel van een jochie, dan denk ik in elk geval niet aan een Nederlandse dader (denk dan eerder aan steken of schieten ipv keel doorsnijden).
Is dat nou zo gek?
de ene media zegt dat hij doodgestoken is en een ander zegt weer keel doorgesneden....
pi_44074648
quote:
Is dat nou zo gek?
Nee, ik dacht eerder aan een moslim.
Maar daar wil ik verder niks mee zeggen. Welke afkomst de dader ook heeft, het zegt niks over die bevolkingsgroep. En dat is wel zo in dit landje. Als het de dader van een andere afkomst is is het net iets erger en wordt de hele bevolkinggroep weer met de nek aangekeken.
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:00:50 #166
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44074654
quote:
Is dat nou zo gek?
Misschien is dat niet gek, maar op zich natuurlijk wel een vooroordeel
Maar vergeet vooral niet dat het voorlopig enkel gaat om een verdachte!
pi_44074666
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:59 schreef Bamba het volgende:

[..]

de ene media zegt dat hij doodgestoken is en een ander zegt weer keel doorgesneden....
Hij is gevonden met verwondingen in de halsstreek. Dat kunnen steken zijn ipv echt de keel dorsnijden zoals je bij een beest doet.
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 11:02:06 #168
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44074673
quote:
Het is volstrekt onduidelijk of en een verband bestaat tussen het beroep van de vader en dit drama..
Komt een Antiliaan met hoge nood bij de bank, ik moet nu geld want ik heb geen drugs meer...ow...krijg ik nix...dan....

Zijn de speculaties nog niet begonnen ?
pi_44074676
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:00 schreef peaceman het volgende:

[..]

Misschien is dat niet gek, maar op zich natuurlijk wel een vooroordeel
Maar vergeet vooral niet dat het voorlopig enkel gaat om een verdachte!
Het is namelijk nog niet bekend of het idd de dader is....daarom heb ik mn deuren maar goed op slot gedaan vannacht.. .
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:03:03 #170
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44074691
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, ik dacht eerder aan een moslim.
Maar daar wil ik verder niks mee zeggen. Welke afkomst de dader ook heeft, het zegt niks over die bevolkingsgroep. En dat is wel zo in dit landje. Als het de dader van een andere afkomst is is het net iets erger en wordt de hele bevolkinggroep weer met de nek aangekeken.
Precies! En dat is erg wonderlijk als je bedenkt dat zogenaamde autochtone Nederlanders ook veel doen wat gruwelijk is. Maar daar wordt niet iedereen op aangekeken. Dan zeggen we: die zijn gek.
Maar als het om een allochtoon gaat zien we ineens in elke allochtoon een potentiele dader. Dat is vreemd natuurlijk.
pi_44074694
HOOGERHEIDE - Het condoleanceregister op internet, dat geopend is ter nagedachtenis van de vrijdag in Hoogerheide vermoorde Jesse Dingemans, had zaterdagochtend om 06.30 uur al 4000 reacties binnen. Dit liet de organisatie van Condoleanceregister.com weten.

Sinds de opening van het register vrijdagavond komen er per minuut soms meer dan vijftig reacties binnen. In de reacties overheerst ontsteltenis dat deze moord in Nederland kon gebeuren.

Het register blijft de komende week voor iedereen toegankelijk. Daarna wordt het aan de ouders en de school aangeboden. Via condoleance.nl kunnen mensen eveneens reageren. Daar hebben al bijna 900 mensen een bericht achtergelaten.

Medeleven

Ook op andere sites is groot en intens medeleven vanuit het hele land met de familie Dingemans en de basisschool Klim-Op te lezen.

Bij de regionale krant BN/DeStem waren zaterdag om 09.00 uur ruim 450 reacties binnengekomen, op Omroep Brabant ruim zestig. In nogal wat reacties vragen de schrijvers om de hoogst denkbare straf voor de dader. De Klim-Op heeft sinds zaterdagmorgen een condoleanceregister op haar site. nu.nl
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 11:03:21 #172
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44074695
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:59 schreef Bamba het volgende:

[..]

Staat dat van BN de Stem ook op internet, want ik kan het niet vinden en heb hier geen krant thuis...
Ja

http://www.bndestem.nl/dramaschoolhoogerheide/article885142.ece
pi_44074704
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hij is gevonden met verwondingen in de halsstreek. Dat kunnen steken zijn ipv echt de keel dorsnijden zoals je bij een beest doet.
elke media verwoord het anders, daarom gaan er denk ik ook zoveel geruchten...

Er was ook sprake in het begin dat de dader de vader was, toen dat gerucht ging zat de vader samen met zijn vrouw al op school om het verschrikkelijke nieuws te horen...
pi_44074715
Vreemd is dat alle moorden op scholen tot nog toe door mensen met buitenlandse afkomst zijn gepleegd... Maar affijn, dat zal wel toeval zijn dan.
pi_44074725
quote:
dank je wel, ik kon het echt niet vinden.....

Helaas maakt het niet uit waar die gast vandaan kwam, het is gebeurd en niet terug te draaien...
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 11:05:28 #176
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44074730
De kans dat de dader een geflipte drugsgebruiker is is groot volgens mij..
pi_44074738
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:04 schreef UndercoverEd het volgende:
Vreemd is dat alle moorden op scholen tot nog toe door mensen met buitenlandse afkomst zijn gepleegd... Maar affijn, dat zal wel toeval zijn dan.
Doe niet zo idioot.
Die massale schietpartijen op scholen in de VS en in Duitsland waren dat niet. En daar zijn pas veel doden gevallen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:06:40 #178
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44074748
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:04 schreef UndercoverEd het volgende:
Wellicht, wellicht niet... maar om er gelijk een stempel aan te hangen lijkt me voorbarig aangezien dit gelukkig niet op maandelijkse basis plaatsvindt in Nederland.
pi_44074759
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:55 schreef maedel het volgende:

Enig idee hoeveel mensen hier illegaal zijn die wél willen werken en integreren, maar niet kunnen omdat ze geen verblijfsstatus hebben?
[..]
Je zegt het zélf: ze zijn hier illegaal. Dus wat doen ze hier nog? Maar affijn, dat is een andere discussie
pi_44074795
Laten we idd eerst maar afwachten of het een allochtoon is geweest...ik acht de kans nog steeds klein, maar zou het wel verschrikkelijk vinden als het wel zou zijn... anders is het weer maandelange discussies over allochtonen...
pi_44074806
ik blijf het een heel vaag verhaal vinden...... we zijn al 24 uur verder en we weten nog niks :S

ben ik trouwens de enige die een beetje (negatieve) rillingen krijgt van online condoleren? Als je echt betrokken bent dan hoeft dat zeker niet online.
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:11:10 #182
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44074830
Als de verdachte Antiliaan inderdaad de dader blijkt, wordt het nog lastig om hem als allochtoon te bestempelen, aangezien - zoals een eerdere spreker al zei - de Antillen bij Nederland horen.
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 11:11:51 #183
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44074844
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:10 schreef JohnDope het volgende:

ben ik trouwens de enige die een beetje (negatieve) rillingen krijgt van online condoleren?
quote:
Jesse, het middelste kind van bankdirecteur Frank (40) en Ingrid (38) Dingemans, was kansloos na de aanval en overleed ter plekke aan 'ernstige verwondingen in de halsstreek'. Toegesnelde hulpverleners konden niets meer doen voor het jochie uit groep 5 van basisschool De Klim Op.

Hecht gezin

"Een heel leuk, hecht gezin ", zegt familielid Nelly van Elzakker-Dingemans. Vader Frank werkt in het Rabobank-filiaal in Halsteren, moeder Ingrid in de ouderenzorg in het Algemeen Burgerlijk Gasthuis in Bergen op Zoom. Jesse was de tweede van drie kinderen, tussen zijn oudere zusje Annick en jongere zusje Silvie. Een uur na het drama werd op 500 meter van de school de vermoedelijke moordenaar opgepakt. De man is geen familie van Jesse. Uitgezocht wordt of ze elkaar kenden. Bij zijn aanhouding gedroeg de verdachte zich volgens de politie 'rustig en kalm'.

Jesse was met zijn klasgenootjes aan het werk in de aula. Toen hij klaar was mocht hij van de juf even weg om ander werk op te halen uit het klaslokaal. Aangezien het langer duurde dan verwacht, liep de juf de kleine Jesse achterna omdat ze dacht dat hij misschien niet bij de spullen kon als die ergens hoog opgeborgen lagen. In de hal vinden zij en de directeur het jongetje.

Geen van de medeleerlingen heeft de moord zien gebeuren. Tegen vijf voor half twaalf sloeg de school groot alarm via het nummer 1-1-2. ,,Even later, om kwart voor twaalf ging de school uit" , vertelde een aangeslagen schoolhoofd Michel Brouwer gistermiddag. Het motief van de dader is nog onduidelijk. Welk wapen hij heeft gebruikt evenmin.
Dat is, hoe bizar dan ook, een geluk bij een megatriest ongeluk...
pi_44074890
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:09 schreef Bamba het volgende:
Laten we idd eerst maar afwachten of het een allochtoon is geweest...ik acht de kans nog steeds klein, maar zou het wel verschrikkelijk vinden als het wel zou zijn... anders is het weer maandelange discussies over allochtonen...
Inderdaad, we kunnen maar beter zwijgen over dit onderwerp. Het waait dan vanzelf wel een keer over.... Ik stel voor dat we deze discussiedraad sluiten nu gebleken is dat de dader van buitenlandse komaf is. We moeten dit landje bijeen houden...
  † In Memoriam † zaterdag 2 december 2006 @ 11:16:05 #185
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44074924
quote:
Bloedsporen tussen kinderstoeltjes

Het beeld is onwaarschijnlijk en nauwelijks te bevatten. Terwijl rechercheurs een klaslokaal van ...

....basisschool De Klim-Op nauwgezet in kaart brengen en bloedsporen fotograferen tussen de kinderstoeltjes, bungelen vrolijke papieren Sinterklazen voor de ramen.

,,We zaten in de aula te werken met juf Ilona,’’ zegt zijn klasgenootje Omar Salahezada. ,,Jesse was als eerste klaar en de juf zei dat hij maar terug moest naar ons lokaal om te zien of hij daar nog een werkstuk had. Toen is hij weggelopen.’’

Op weg naar dat lokaal, niet ver van een ingang van de school, moet het 8-jarige jongetje zijn moordenaar hebben ontmoet. Als zijn juf een paar minuten later poolshoogte gaat nemen, omdat Jesse wat lang wegblijft, ziet ze hem dood liggen. Zijn klasgenoten hebben niets van het gruwelijke misdrijf gezien. Omar: ,,We moesten in de groep blijven en hoorden dat er wat ergs was gebeurd. Daarna moesten we allemaal huilen. En we moesten onze vaders bellen om ons op te komen halen.’’ Het jongetje zegt ‘heel verdrietig’ te zijn, maar lijkt zich nog nauwelijks te realiseren wat er precies is gebeurd. Op een hoek van de straat vertelt hij steeds zijn verhaal aan oud-leerlingen die verbijsterd naar hun oude school staan te kijken. ,,Het is ook zo erg voor meester Michel, de directeur. Die is zo aardig en dan heeft hij dit. Zo zielig,’’ zegt er een.

De overburen van de school kijken wezenloos naar het verlaten schoolgebouw. ,,Het was even voor de pauze die om half twaalf begint. Ineens rijdt daar zo’n ambulance bijna mijn hele tuin aan gort en zie ik die directeur naar buiten komen. Hij was lijkbleek. ‘Het is vreselijk’, zei hij alleen maar,’’ aldus overbuurman Van der Hoeven. ,,Daarna kwam de politie nog in mijn brievenbus kijken. Waarschijnlijk voor het wapen.’’

Om de hoek van de school zet een vader zijn twee kinderen in een auto. ,,Toen ik ze vanmiddag kwam halen begreep ik meteen dat er iets ergs was gebeurd. Op het schoolplein hoorde ik wat er aan de hand was. We moesten onze kinderen in de school ophalen. Ik heb er verder niet veel gezien. We mochten alleen niet de trap op.’’

Bij het vrijstaande nieuwbouwhuis van de familie Dingemans zijn de gordijnen aan het begin van de avond dicht. Onder een half gesloten gordijn is wat kinderspeelgoed op de grond zichtbaar.
In de Raadhuisstraat van Hoogerheide lopen mensen met verbeten en betraande gezichten rond. ,,Dat zoiets in ons dorp gebeurt, is toch niet te geloven? Hier gebeurt nooit iets en dat is ook juist zo fijn,’’ zegt een vrouw op een fiets met een leeg kinderzitje. ,,Ik heb de kleine thuisgelaten. Stom hč, maar dat vond ik nu veiliger.’’
Hoe haal je het in je hoofd om , terwijl de ouders nog in de school zijn, te gaan lopen gluren bij het huis van deze ouders

Met dank aan Annelieke Dijkstra en Axel Veldhuizen van het Algemeen Dagblad
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:16:42 #186
97348 Matness
Matt about you
pi_44074931
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:14 schreef UndercoverEd het volgende:

[..]

Inderdaad, we kunnen maar zwijgen over dit onderwerp. Misschien dat het dan overwaaid...
dat bedachten ze 3 topics geleden ook al
pi_44074956
Lees hier net dat hij bekend heeft!
pi_44074974
quote:
Kinder moordenaar ontkent misdrijf

Inzake de laffe moord op de 8-jarige Jesse in Hoogerheide. Allemaal even inbinden ja. Speculeren doet u maar op de beurs. Gewoon rustig wachten tot er eindelijk iets onder die politiepet vandaan komt. Komt allemaal goed. De pliesie zorgt voor u. Ga boodschappen doen of autowassen. Of anders gewoon de regionale krant lezen. De verdachte ontkent dat hij het misdrijf heeft gepleegd. Dat zegt zijn advocaat Henk van Hasselt, die kort na het eerste politieverhoor met de man heeft gesproken. De raadsman wil geen enkele bijzonderheid over de verdachte en de omstandigheden rond diens aanhouding kwijt. Onderzoek van deze krant maakt duidelijk dat de verdachte oorspronkelijk uit Den Haag komt, langere tijd in Bergen op Zoom heeft gewoond en nu in de gemeente Woensdrecht verbleef. Hij is van Antilliaanse afkomst. Hij zou naar de school in Hoogerheide zijn gegaan om een broertje of ander familielid te zien...

bron: geenstijl.nl
pi_44074984
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hoe haal je het in je hoofd om , terwijl de ouders nog in de school zijn, te gaan lopen gluren bij het huis van deze ouders

Tja, de media he. Even het hele leven van deze mensen uitpluizen. Maar we lezen het allemaal wel.
pi_44074999
kut, heb het verkeerd gelezen sorry..maar het "gerucht' gaat dat hij bekend heeft
pi_44075023
Hij ontkent zelfs!

http://www.geenstijl.nl/
pi_44075034
iemand van de thuiszorg die hier net was, had het op de radio gehoord....maar zal wel weer een gerucht zijn...
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:24:02 #193
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_44075059
Mensen die zeggen dat het geen allochtoon kan zijn omdat het in n klein dorp gebeurd is, zijn nooit in die omgeving geweest. Rond Bergen op Zoom zitten veel allochtonen verhuist uit Rotterdam/omstreken.

Maar genoeg over het feit dat het een allochtoon is, het komt me zoo de strot uit
ALS hij de dader is:
- een man
- lange jas + capuchon
- Antiliaanse komaf
- donkere huidskleur
- kroeshaar

waarom pik je dan juist zijn afkomst om hem (en iedereen die in datzelfde hokje past) daar op te beoorderelen. Met dezelfde redenering kun je alle mannen/ iedereen met lange jassen/ iedereen met kroeshaar beschuldigen

Hou toch eens op met generaliseren, en zie dit zoals het (tot nu toe) is:
een opmerkelijke misdaad gepleegd door iemand die ze niet allemaal op n rijtje heeft.
Wat je vindt, ...
pi_44075071
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Soms vergeten die padvinders die zichzelf journalisten noemen even hun menselijke kant. Ze zullen vast wel willen zeggen dat ze aan het verhaal een andere dimensie wilden toevoegen.. maar ja aardig sick
pi_44075073
Dit las ik op geenstijl:

Joes Kloppenburg werd in Amsterdam doodgetrapt door een Antilliaan. Puur voor de kick. Een beetje het prototype van zinloos geweld. De twee meisjes uit Gorinchem werden doodgeschoten door Turken. Op de achtergrond speelde een vete waarbij Turken, Marokkanen en Albanese asielzoekers betrokken waren. In Tiel werd een willekeurige cafébezoeker, Jacob de Haan, doodgeschoten; de dader een Antilliaan. Iets verder terug, een fietsenmaker in Amsterdam werd neergestoken door een Marokkaan. Deze moest te lang op zijn reparatie wachten. In Scheveningen werd een jongeman op de boulevard doodgestoken door een Marokkaan. Een vergissing aldus de dader (; kan het overigens zinlozer?) In de Dordtse wijk Crispijn werd een bewoner zomaar doodgestoken; de dader een Antilliaan. De brand in de schilderswijk waarbij vijf personen van de familie Köcedag om het leven kwamen. De dader, een Turkse neef.
Maar het prototype van zinloos geweld is natuurlijk wel de zaak van enkele jaren geleden, de moordpartij in het Delftse café "Het Koetsiertje". De dader, een Turk, vond dat hij in het café onbehoorlijk behandeld was, liep naar huis, haalde een pistool en schoot dat in het café leeg. Resultaat; acht doden en een aantal gewonden. Zo zijn er nog vele, vele andere voorbeelden te geven, overigens niet allemaal met dodelijke afloop.

Tsja, dit soort dingen doen Nederlanders soms ook, denk ik dan...
pi_44075094
ik kom zelf uit hoogerheide en ik weet dat in Bergen op Zoom meer allochtonen wonen als Nederlanders onderhand. Maar in de gemeente Woensdrecht wonen maar weinig allochtonen. Als je gaat berekenen op percentages, weet ik zeker dat de kans groter is dat het een Nederlander is dan een allochtoon...
pi_44075108
Maar ik blijf erbij...allochtoon of Nederlander...als je zo'n onschuldig kind kunt vermoorden dan ben je een BEEST
pi_44075121
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:25 schreef UndercoverEd het volgende:
Joes Kloppenburg werd in Amsterdam doodgetrapt door een Antilliaan. Puur voor de kick. Een beetje het prototype van zinloos geweld. De twee meisjes uit Gorinchem werden doodgeschoten door Turken. Op de achtergrond speelde een vete waarbij Turken, Marokkanen en Albanese asielzoekers betrokken waren. In Tiel werd een willekeurige cafébezoeker, Jacob de Haan, doodgeschoten; de dader een Antilliaan. Iets verder terug, een fietsenmaker in Amsterdam werd neergestoken door een Marokkaan. Deze moest te lang op zijn reparatie wachten. In Scheveningen werd een jongeman op de boulevard doodgestoken door een Marokkaan. Een vergissing aldus de dader (; kan het overigens zinlozer?) In de Dordtse wijk Crispijn werd een bewoner zomaar doodgestoken; de dader een Antilliaan. De brand in de schilderswijk waarbij vijf personen van de familie Köcedag om het leven kwamen. De dader, een Turkse neef.
Maar het prototype van zinloos geweld is natuurlijk wel de zaak van enkele jaren geleden, de moordpartij in het Delftse café "Het Koetsiertje". De dader, een Turk, vond dat hij in het café onbehoorlijk behandeld was, liep naar huis, haalde een pistool en schoot dat in het café leeg. Resultaat; acht doden en een aantal gewonden. Zo zijn er nog vele, vele andere voorbeelden te geven, overigens niet allemaal met dodelijke afloop.
Jongen, zullen we eens een opsomming maken van alle moorden en geweld gepleegd door ons boerenhollanders? Je bent echt irritant aan het worden, ik zou zeggen open hier een topic over en discussier lekker verder over je opsomming, maar NIET hier.
pi_44075148
'Geen Stijl' , die toen Melanie Sijbers vermoord werd zich alleen maar verkneukelden over dat het toch maar een lelijk sletje was.

Ik op Geen Stijl.
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:29:28 #200
3542 Gia
User under construction
pi_44075150
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:52 schreef JohnDope het volgende:
Ben het wel met haar eens. Ik zou zo ongeveer hetzelfde doen. Alleen mag hij van mij wel eerst de gevangenisstraf uitzitten. Kindermoordenaars hebben daar niet zo'n fijne tijd. Als hij dan eindelijk vrij komt, schiet ik hem alsnog overhoop. Of mijn man. Die denkt daar ook zo over.

En nee, ik gebruik geen drugs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')