Het lijkt me nogal logisch dat een test negatief is op je NOD, dat is zelfs zo als je wel zwanger bent.quote:Op zondag 10 december 2006 16:17 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel...! Ik houd jullie op de hoogte...!! Het is inderdaad wel spannend...![]()
Ik bedenk me net dat ik wel één heel belangrijk ding ben vergeten te melden. Ik heb gister een test gekocht en die was negatief. Dus dat was wel even balen. Ik houd er dus rekening mee dat het gewoon niks kan zijn, maar voor als nog houd ik nog een slag om de arm. Misschien heb ik wel te vroeg getest...of misschien is er dus niks... we wachten af, we wachten af...![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 19:41 schreef Vivi het volgende:
Het lijkt me nogal logisch dat een test negatief is op je NOD, dat is zelfs zo als je wel zwanger bent.
Tja, het schijnt inderdaad te verschillen. Bij een collega van een vriendin van mij duurde het nog veeeel langer dan 1 week voordat de test positief werd. Het ligt er maar net aan hoeveel HCG je lichaam aanmaakt.quote:Op zondag 10 december 2006 19:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Daar vergis je je in hoor Vivi. Bij sommige vrouwen is de test al 4 dagen vóór NOD positief. En bij anderen pas 1 week ná NOD. Verschil moet er wezen
Ja, dat van dat ene zaadje... dat zei ik ook al "het hoeft er maar één te zijn van al die miljoenen!!", haha!quote:Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef E.T. het volgende:
Het verschilt zelfs per zwangerschap, hoe snel je positief kan testen(Bij Saskia testte ik 5 dagen voor NOD al vette streep, deze keer was 't twee dagen voor NOD een vaag streepje. Maar ik ken idd ook genoeg verhalen van een week na NOD pas)
Jose, om nog even een succes-story te vertellen.. Wij waren aan het wachten op ICSI voor een tweede kindje toen ik ook spontaan zwanger bleek! Helaas is na 6,5 week gebleken dat 't kindje niet verder is gegroeid en werd 't dus een miskraam.
Er hoeft maar 1 zaadje zo eigenwijs te zijn..
Nou, dat had ik dus ook.. je hebt de beslissing genomen, dus dan BEN je ook snel zwanger.................not............!quote:Het project kindjes krijgen begon echt heel spannend, ik dacht dat het met 3 maandjes wel raak zou zijn, nou is dat een domper of niet soms.
quote:Op maandag 11 december 2006 19:26 schreef NieTTus het volgende:
*knip*
(en nu wil ik heel graag weer een opmerking plaatsen om het allemaal niet zo beladen te maken, maar voor deze keer laat ik het eens zo. Ook privé wals ik iets te gemakkelijk over mijn gevoel heen)
shit zegquote:Op woensdag 13 december 2006 07:47 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik ben ongesteld geworden....
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
.....
Jose nog steeds niets te zien? En Annemiek, hou je het wachten nog een beetje vol?
Nee... hier nog steeds niks te zien! Afgelopen dagen was de temperatuur ook weer hoog... Vanaf vrijdag was het 36,8 - 36,8 - 36,9 - 36.8 - 36.7 - 36.9.... normaal dus tot màximaal 36.6 ongeveer..!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:52 schreef bixister het volgende:
josé, al nieuws?
annemiek, spannend!
Spannend Tally! Ik wens je vast veel sterkte!!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:49 schreef Tally het volgende:
Ik ga dinsdag volgende week toch naar de huisarts om te kijken of we niet kunnen beginnen aan het traject babies
Ik denk niet dat je zoiets niet niet-samen kunt beslissen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:57 schreef Tally het volgende:
Dank je
We gaan eerst kijken wat het traject inhoudt
En dan samen (hoop ik) beslissen of we het gaan doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |