abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2006 @ 19:41:41 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44310853
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:17 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel...! Ik houd jullie op de hoogte...!! Het is inderdaad wel spannend...

Ik bedenk me net dat ik wel één heel belangrijk ding ben vergeten te melden. Ik heb gister een test gekocht en die was negatief. Dus dat was wel even balen. Ik houd er dus rekening mee dat het gewoon niks kan zijn, maar voor als nog houd ik nog een slag om de arm. Misschien heb ik wel te vroeg getest...of misschien is er dus niks... we wachten af, we wachten af...
Het lijkt me nogal logisch dat een test negatief is op je NOD, dat is zelfs zo als je wel zwanger bent.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 19:44:10 #152
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44310913
Daar vergis je je in hoor Vivi. Bij sommige vrouwen is de test al 4 dagen vóór NOD positief. En bij anderen pas 1 week ná NOD. Verschil moet er wezen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44311932
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:41 schreef Vivi het volgende:

Het lijkt me nogal logisch dat een test negatief is op je NOD, dat is zelfs zo als je wel zwanger bent.
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Daar vergis je je in hoor Vivi. Bij sommige vrouwen is de test al 4 dagen vóór NOD positief. En bij anderen pas 1 week ná NOD. Verschil moet er wezen
Tja, het schijnt inderdaad te verschillen. Bij een collega van een vriendin van mij duurde het nog veeeel langer dan 1 week voordat de test positief werd. Het ligt er maar net aan hoeveel HCG je lichaam aanmaakt.
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 10 december 2006 @ 22:44:18 #154
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44314753
Het verschilt zelfs per zwangerschap, hoe snel je positief kan testen (Bij Saskia testte ik 5 dagen voor NOD al vette streep, deze keer was 't twee dagen voor NOD een vaag streepje. Maar ik ken idd ook genoeg verhalen van een week na NOD pas)

Jose, om nog even een succes-story te vertellen.. Wij waren aan het wachten op ICSI voor een tweede kindje toen ik ook spontaan zwanger bleek! Helaas is na 6,5 week gebleken dat 't kindje niet verder is gegroeid en werd 't dus een miskraam.
Er hoeft maar 1 zaadje zo eigenwijs te zijn..

Mariposa, wat jammer dat je de vermindering van je medicijnen begint te merken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44327224
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef E.T. het volgende:
Het verschilt zelfs per zwangerschap, hoe snel je positief kan testen (Bij Saskia testte ik 5 dagen voor NOD al vette streep, deze keer was 't twee dagen voor NOD een vaag streepje. Maar ik ken idd ook genoeg verhalen van een week na NOD pas)

Jose, om nog even een succes-story te vertellen.. Wij waren aan het wachten op ICSI voor een tweede kindje toen ik ook spontaan zwanger bleek! Helaas is na 6,5 week gebleken dat 't kindje niet verder is gegroeid en werd 't dus een miskraam.
Er hoeft maar 1 zaadje zo eigenwijs te zijn..
Ja, dat van dat ene zaadje... dat zei ik ook al "het hoeft er maar één te zijn van al die miljoenen!!", haha!

Wel leuk dat je dit vertelt trouwens... De wonderen zijn ECHT de wereld nog niet uit... al was de afloop in jullie geval niet goed... wat erg...

Ik ben heel benieuwd.. Inmiddels dus dag 29 en nog geen spoor van de en ook was mijn temperatuur weer 36.8 vanmorgen...

Vandaag gewerkt en had dus lekker afleiding... Is ook wel prettig, want het maalt anders de hele dag door m'n hoofd... zou het, zou het? Blijf hopen en afwachten. Meer kan ik nu toch niet doen.
pi_44327498
jose, wat spannend!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 december 2006 @ 19:11:28 #157
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44334368
Ik vroeg me al af hoe het hier ging met alle dames, Chesna, Annemieke, Tico en alle anderen, maar het topic stond niet in myat!
Annemiek, het wordt al spannend nu he! TIcootje ook en Jose, zou je kunnen hopen op een wondertje?
Ik hoop op een wondertje voor jullie allemaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44334902
Jose wat spannend!
Ik duim mee hoor!!

Annemiek, hoe is het nu bij jou? Hoe voel je je?
Zelfde vraag voor Ticoo?

Ik heb weer eens een "ik wil zwanger zijn en wel nu" aanval
En dan te bedenken dat ik eerst weer ongi moet worden, dan recepten moet ophalen (apotheek is niet zo'n fijne man eikel ) en dan weer beginnen met prikken.. Weer de follikelmetingen in, punctie en dan de hel-wachtweken...

(ik ben bijna door die punctie heengefietst, maar ineens droom ik erover, en bekruipt me de angst dat ik die weer MOET doorstaan... ik word soms gek van mezelf)

En dan krijg je een geboortekaartje van een vriendin binnen en daar staat op:
Men zal moeten beamen, wonderen maak je nog altijd samen
(kan zij niets aan doen, maar zeer doet het wel. Ik wil ook "samen" een kindje maken en niet via het dozijn dokters en verpleegkundigen e.d.)

Ik word soms moedeloos van de gedachte dat ik 4 jaar geleden de eerste in onze vriendenkring was die graag een kindje wilde, allemaal hebben ze ondertussen al een 2e of zwanger van de 2e, en ik heb nog niets
Ik merk wel dat ik steeds meer naar mijn "kinderloze" vriendinnen trek... dat lijkt me ook niet goed..

(en nu wil ik heel graag weer een opmerking plaatsen om het allemaal niet zo beladen te maken, maar voor deze keer laat ik het eens zo. Ook privé wals ik iets te gemakkelijk over mijn gevoel heen )
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  maandag 11 december 2006 @ 19:29:50 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44334998
NieTTus
Het is ook echt wel vreselijk unfair op die manier...

Meiden! Kom eens vertellen hoe het nu met jullie is!
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 19:38:11 #160
5428 crew  miss_sly
pi_44335322
NieTTus, moeilijk zo'n aanval! En zeker als je weet dat je die hele molen weer op gang moet brengen.
je post hier mag best beladen zijn hoor, dat kunnen we hier wel hebben en daar kunnen we elkaar toch wel bij opvangen en steunen!

Bij deze een knuffel voor jou en alle andere
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 december 2006 @ 19:39:28 #161
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44335376
Gaat hier best wel goed, eigenlijk...

Nog geen spoortje bloedverlies te bekennen.. Heb er best een goed voorgevoel over..
Ben soms bij vlagen soms ook al misselijk, terwijl ik vrijdag pas mag testen.. (Verbeeld ik me dat nou maar????) Ben ook moe en heb ontzettend zere harde tepels... Goede voortekenen, op zich!

We wachten af.. Nog maar een paar dagen..
Positive thinking, my way of thinking!
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 19:42:51 #162
5428 crew  miss_sly
pi_44335522
Annemiek, wat spannend! klinkt inderdaad goed! Paar nachtjes nog
pi_44335852
Miss-Sly & BE

Sja ik wil niet klagen. Weet wel dat het best eens tegen mag zitten en dat ik daar wat over mag zeggen, maar vind mezelf zo snel een zeurkous.

We zijn er met die eerste poging gewoon veel te makkelijk vanuit gegaan dat het wel zou lukken. We zijn nog jong en alleen mijn ontbrekende eileiders zijn het probleem. Dan lukt het niet en heb je gelijk voor de volgende poging: zie je wel, zo vanzelfsprekend is het allemaal niet.
En dat is het ook niet, maar ik hoop dat ik de energie weer terug krijg als we weer starten!

Had ook niet verwacht dat er zoveel tijd tussen zou zitten. Ben pas 8 weken na de lichte bloeding tijdens de poging echt ongesteld geworden. Het is wel lekker hoor, even rust. Maar als je je bedenkt dat zo'n poging ook weer 1 a 1.5 maand gemiddeld duurt...

Maargoed, mijn eigen opmerking maar even in gedachten houdend: ben blij dat ik nu leef, 40 jaar geleden was ik "gewoon" kinderloos gebleven, en nu zijn er kansen. (dat relativeerd altijd weer lekker)
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_44339166
Niettus, geef de moed niet op hoor!! Ook al is het soms heel moeilijk... maar probeer wel positief te blijven!

Ooooooh, Annemiek! Wat spannend, joh!!!!! Ik hoop, ik hoop, ik hoop dat jullie wonder nu onderweg is!! Houd ons op de hoogte, he!
  maandag 11 december 2006 @ 21:50:49 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44339510
NieTTus. Je mag best klagen hoor! Da's geloof ik ook het enige wat ik hier doe. Als je straks, zwanger en wel ook maar even komt jompelen en juichen.
Annemiek, spannend!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44350614
Oh Niettus, ik leef echt met je mee..

Ik ken het gevoel echt heel erg goed hoor. Maar de tijd vliegt echt voorbij hoor lieverd. Voor je het weet heb je alweer een poging achter de rug en slaat die wel aan.

Bij mij kwam mijn cyclus meteen terug, zonder grote afwijzing van de normale cyclus en konden we meteen door met inze diepvries kindjes. Als deze poging niet lukt dan mogen we meteen door met de volgende cryo. Dus dat lukt dan nog net voor het eind van het jaar..

Bij voorburg is de kans dat een cryo terugplaatsing op een zwangerschap uitkomt net zo groot als die van een verse poging. Eigenlijk betekend dat dus dat ik nu alweer 2 pogingen verder ben. En dat maakt me wel iets angstig... Wat nou als deze ook niet aanslaat en de volgende ook niet...

Ik wil ook gewoon zwanger zijn, en wel nu! Ik vind het zo gemeen dat ik zoveel moeite moet doen om een kindje te krijgen. (andere mensen raken ongewenst zwanger bij het vergeten van 1 pil, dat is zo gemeen! Abortus of andere enge dingen)

Onder tussen lopen wij ook alweer een jaar in de malle molen, en zijn we al bijna 2 jaar bezig met het project kindjes krijgen. Ik heb soms echt momenten van "zo hoeft het van mij allemaal niet", maar dat wordt dan weer snel weggestopt met het gevoel "ik wil ook zo graag!"

Het project kindjes krijgen begon echt heel spannend, ik dacht dat het met 3 maandjes wel raak zou zijn, nou is dat een domper of niet soms.
Ik had er ook nooit rekening mee gehouden dat de IVF behandeling zou mislukken. Ik had echt zo iets van dat lukt gewoon en verder dacht ik niet.
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:01:18 #167
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44350682
Ticoo, op dat moment was het misschien wel het fijnste zo te denken. Een beetje dromen in die 2 jaar mag ook.
Wat een tijd al. Ik gun het jullie zo erg om gewoon zwanger te zijn, het ongeloof van 2 streepjes mee te maken. Te genieten, en niet bezig te zijn met ziekenhuizen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44351918
Dat zei ik al, als je eenmaal bezig bent vind ik de tijd echt omvliegen!

Ik sta er gelukkig ook niet zo veel bij stil hoor...
pi_44362049
quote:
Het project kindjes krijgen begon echt heel spannend, ik dacht dat het met 3 maandjes wel raak zou zijn, nou is dat een domper of niet soms.
Nou, dat had ik dus ook.. je hebt de beslissing genomen, dus dan BEN je ook snel zwanger.................not............!
pi_44379084
Ik had ook zoiets van, dat doen we ff, nou de moed heb ik inmiddels opgegeven en dat ff is allang een lange termijn geworden.

Ik denk we fietsen em der wel ff in, maar nee
pi_44381952
Nou ik ben ongesteld geworden....

Volgens mij veel te vroeg namelijk 7 dagen na terugplaatsing. Ik geloof niet zo in innestelingbloed want dan mag het niet rood zijn. Dus weer pech voor ons.

Ik ga straks even bellen, ik zou volgende week dinsdag pas mogen testen, maar ja dan is mn ongi ook alweer weg. Gewoon door naar de volgende!
Das net voor oud en nieuw!!!

Modje, de OP mag weer veranderd worden:
1e ICSI mislukt, eerste cryo terugplaatsing mislukt. Nog aan het eind van dit jaar een nieuwe cryoterugplaatsing.
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 07:55:19 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44382006
he gatverdamme ticootje. gewoon klote.
pi_44382133
shit, Ticootje

pi_44382137
De 22e mag ik weer komen.

Ook de ivf verpleegkundige vond het wel erg vroeg, daarom moet ik bellen als het opeens anders is met de ongi. Maar dat denk ik dus niet.

Het wordt nu gewoon een kerstkadootje.
pi_44382344
Fijn dat ze zo snel mee handelen en je dan alweer kunt!
Op naar een mooi kerstkadootje
  woensdag 13 december 2006 @ 08:36:57 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44382404
Ticootje... wat jammer zeg.
pi_44382682
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:26 schreef NieTTus het volgende:

*knip*

(en nu wil ik heel graag weer een opmerking plaatsen om het allemaal niet zo beladen te maken, maar voor deze keer laat ik het eens zo. Ook privé wals ik iets te gemakkelijk over mijn gevoel heen )
meissie toch

Het is soms ook verdomde oneerlijk he...

Je weet me te vinden als je wilt praten
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_44382723
quote:
Op woensdag 13 december 2006 07:47 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik ben ongesteld geworden....
shit zeg
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2006 @ 09:11:42 #179
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44382926
Ticootje wat een rotnieuws Ik vind 7 dagen na terugplaatsing ook wel heel erg vroeg hoor. Gelukkig kun je volgende week alweer terecht

NieTTus wat ontzettend herkenbaar allemaal. Je bent écht geen zeurkous hoor

Jose nog steeds niets te zien? En Annemiek, hou je het wachten nog een beetje vol?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44383321
Wat vreselijk oneerlijk. Wat een klotenieuws. Inderdaad erg vroeg. Sterkte er weer mee. Dit blijft gewoon klote. Gelukkig snel een nieuwe keer..
pi_44383512
Ik vind het ook superstom hoor!!!

Maar ik ga gewoon niet bij de pakken neerzitten. Het is gewoon super kut allemaal, maar ik blijf gewoon doorzetten, mij maken ze niet gek, de aanhouder wint! (Toch?)
  woensdag 13 december 2006 @ 09:55:58 #182
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44383751
Tico, wat klote zeg. Sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44383766
Ticootje,ik werd meestal 8 dagen na de inseminatie ook al weer ongesteld.Wil je voor mij iets vragen aan je gyn?
Of je van die progestanbolletjes mag hebben.Die moet je na de terugplaatsing inbrengen en dan een week lang geloof ik.Dat maakt je 2e gedeelte van je cyclus wat langer en heb je meer/beter kans op een innesteling.Ik heb het de laatste keer ook gebruikt en bij mij heeft het dus echt geholpen.
Tenminste,ik ben er wel van overtuigd.Dat zou ook betekenen,dat er misschien bij mij al eerder een bevruchting is geweest,maar het heeft geen kans gehad om in te nestelen.
Dus vraag er a.u.b. naar,wie weet geeft het jou ook net dat zetje.
Veel succes

Groetjes,Minoes
  woensdag 13 december 2006 @ 10:23:35 #184
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44384453
ticootje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 13 december 2006 @ 10:25:17 #185
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44384496
Ticootje wat balen zeg... hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_44384553
Ik heb bij de eerste ICSI poging ook die bolletjes gebruikt.

Ik ga het hier ook zeker even over hebben met de gyn, zij verwachtte mijn ongi ook later (vrijdag). Nu kan het gewoon zo zijn dat ik deze cyclus gewoon even pech heb met een late eisprong en dat het daar misgaat. In andere cyclussen liep het wel goed.

Ik had ook iets gelezen over asprine voor de terugplaatsing? Misschien is dat wel een optie.. Ik ben zo ongeveer bereid om alle hulpmiddelen aan te grijpen!

Dank je minoes voor je tip, ik had er zelf ook aan zitten denken..

edit, voorlopig mag ik volgende week vrijdag alweer, time flies when you're having fun, isn't it??
  woensdag 13 december 2006 @ 12:20:29 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44387623
Ticootje

en al de rest wat moet het lood en lood zwaar zijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44388673
shit ticootje, wat vreselijk jammer. en van die aspirine heb ik ook wel eens gehoord. zou 't inderdaad zeker even uitzoeken en overleggen met je gyn. sterkte.

niettus ik vind dit ook echt absoluut geen gezeur hoor, niet meer dan logisch dat je je bij tijden zéér gefrustreerd over voelt.

josé, al nieuws?

annemiek, spannend!

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 13-12-2006 13:31:46 ]
  woensdag 13 december 2006 @ 13:21:35 #189
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44389683
Verdarrie Ticootje

Annemiek we duimen voor je

Dames wat een gedonder toch ook
pi_44396658
Shit, Ticoo!! Wat ontzettend balen weer...!! Gelukkig kun je weer snel terecht... en ik hoop ook ECHT op een geweldig kerstcadeautje voor je!!
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
.....
Jose nog steeds niets te zien? En Annemiek, hou je het wachten nog een beetje vol?
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:52 schreef bixister het volgende:

josé, al nieuws?

annemiek, spannend!
Nee... hier nog steeds niks te zien! Afgelopen dagen was de temperatuur ook weer hoog... Vanaf vrijdag was het 36,8 - 36,8 - 36,9 - 36.8 - 36.7 - 36.9.... normaal dus tot màximaal 36.6 ongeveer..!

Het blijft dus spannend!
pi_44396788
zeer!
pi_44396836
Ik ga dinsdag volgende week toch naar de huisarts om te kijken of we niet kunnen beginnen aan het traject babies
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_44397011
Spannend tally
Ik hoop dat ze toch wat positief nieuws kunnen brengen
pi_44397035
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:49 schreef Tally het volgende:
Ik ga dinsdag volgende week toch naar de huisarts om te kijken of we niet kunnen beginnen aan het traject babies
Spannend Tally! Ik wens je vast veel sterkte!!
pi_44397138
Dank je
We gaan eerst kijken wat het traject inhoudt
En dan samen (hoop ik) beslissen of we het gaan doen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_44397356
quote:
Op woensdag 13 december 2006 16:57 schreef Tally het volgende:
Dank je
We gaan eerst kijken wat het traject inhoudt
En dan samen (hoop ik) beslissen of we het gaan doen..
Ik denk niet dat je zoiets niet niet-samen kunt beslissen.
  woensdag 13 december 2006 @ 17:33:31 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44398394
Tally, spannend!

En José, jij maakt het ook wel erg spannend nu hoor!
  woensdag 13 december 2006 @ 18:09:38 #198
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44399533
Ticootje, Wat balen nou weer!
En het zijn toch al zo van die spannende weken.. Helaas kwam daar te vroeg een eind aan..
Maar gelukkig ook aan de onzekerheid! Wat goed dat je al zo positief vooruit kijkt!
pi_44399901
Jose, spannend hoor
Annemiek, hoe is het met jou?
Tally, spannend zo'n eerste gesprek
  woensdag 13 december 2006 @ 18:26:14 #200
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44399997
Hier alles nog rustig hoor.. Al wordt het met de dag spannender natuurlijk...
Komende zaterdag gaan we testen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')