abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:57:33 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44065734
Het vorige topic: Deel 23l
Welkom in het "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" - topic. Wanneer je net begint met "proberen" zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Annemiek78:
IVF/ICSI met eiceldonatie: Eerst poging geslaagd, maar helaas miskraam. Nu bezig met tweede poging. 01 december is terugplaatsing geweest, mag 15 december testen.

Chesna:
Geen eisprong met 100 mg Clomid. dinsdag 17 oktober begonnen met Duphaston om bloeding op te wekken dan 5 dagen 150mg Clomid. Laatste kans voor Clomid om een eisprong op te wekken, mocht dit niet werken dan word er overgegaan op zwaardere middelen. dus hopen op een goede werking deze keer.

Diaan73:
PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. 14 november weer ongi geworden. 6 rondes Clomid inmiddels gehad. Besloten om even twee rustmaandjes te hebben. Eind januari 2007 nieuwe afspraak bij gyn.

Lishe
PCO, bezig met Clomid. Dosis inmiddels 1 keer verhoogd, gaat nu naar 150 mg.

Marie79:
'Pauze' bij de gyn tot december '06. Ondertussen proberen af te vallen!

NieTTus:
Eileiders verwijderd in 2004, eerste ivf poging helaas mislukt. Volgende poging waarschijnlijk begin 2007..

Suzziieee
Nog geen duidelijke diagnose,eerst proberen met clomid meer regelmaat in de cyclus te krijgen.Eerst 1x gehad om te kijken of het invloed had.Heeft geholpen...nu voor 3 maanden mee.+/- Maart weer afspraak maken bij gyn.

Ticootje:
1e ICSI mislukt, eerste cryo terugplaatsing mislukt. Nog aan het eind van dit jaar een nieuwe cryoterugplaatsing.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 13-12-2006 08:37:14 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:58:58 #2
3011 E.T.
pi_44065771
zoals ik zei: Annemiek en Martijn veel sterkte in de wachtweken!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:19:05 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44066283
Ja, ik ook nog even mee voor jullie!
  zaterdag 2 december 2006 @ 08:33:07 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44073546
Dames Modjes, in de OP staat nog oude informatie over mij. Zouden jullie dat willen willen vervangen door het volgende:

PCO, behandeling: 6 maanden Clomid. Niet binnen 6 maanden
zwanger dan weer naar gyn. 14 november weer ongi geworden. 6 rondes Clomid inmiddels gehad. Besloten om even twee rustmaandjes te hebben. Eind januari 2007 nieuwe afspraak bij gyn.
Make love, not war ☮
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:46:21 #5
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44073892
Nieuw deel alweer, jammer dat het blkijkbaar nodig is. Club wordt ook steeds groter

In de OP staat bij mij ook nog geen info. Zou iemand dat aan willen vullen?

Vannacht super slecht geslapen overigens, ben snipverkouden en had het super benauwd. Toen kon ik dus niet meer slapen. Lekker veel tijd gehad om te piekeren.. Hopelijk gaat het allemaal goed innestelen en heb ik over ruim anderhalve week een dikke vette plus in handen!
Positive thinking, my way of thinking!
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:49:01 #6
3011 E.T.
pi_44073916
Maak dan zelf even een tekstje Annemiek, dan plak ik het er wel in
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:52:32 #7
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44073947
IVF/ICSI met eiceldonatie: Eerst poging geslaagd, maar helaas miskraam. Nu bezig met tweede poging. 01 december is terugplaatsing geweest, mag 15 december testen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:55:45 #8
3011 E.T.
pi_44073957
done
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:23:55 #9
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44074214
Zet mij dan ook maar in het lijstje

Nog geen duidelijke diagnose,eerst proberen met clomid meer regelmaat in de cyclus te krijgen.Eerst 1x gehad om te kijken of het invloed had.Heeft geholpen...nu voor 3 maanden mee.+/- Maart weer afspraak maken bij gyn.

Thanx..
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:24:57 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44074223
Wij hebben trouwens gisteren besloten om toch nog 1 maandje te wachten met bellen. Nog even samen het jaar vol maken en dan gaan we daarna wel naar de ha.

Het staat er bij Suzziieee.
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:33:12 #11
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_44074307
Ik hoop zo voor jou en stinkie dat het deze maand dan toch nog spontaan raak is, BE !!!
Blijft toch een drempel die je over moet om naar de ha te gaan.
pi_44074396
Ach, BE, de feestdagen nog niet met de ha bezig zijn is zeker wel relaxter, en wie weet hoeft het dadelijk niet meer! Ik ga voor je duimen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44074970
Maandag naar de gyn, en hoewel ik er tegenop zie, is het maar goed ook. Aangezien ik 4 weken geleden weer eens ongesteld was, ga ik nu dan ook weer denken van alles te merken waaruit zou kunnen blijken dat ik zwanger zou kunnen zijn...zonder menstruatie had ik dat idee ook eigenlijk niet. Maar 1 menstruatie maakt nog geen cyclus zullen we maar zeggen

Is het nou waar dat urine van een zwangere vrouw anders ruikt? Of is dat iets dat ik geheel onterecht in mijn hoofd heb zitten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44076341
mijn info klopt ook niet meer:

eerste icsi mislukt. 12 cryo's over van de eerste poging. 5 december terugplaatsing, rond 15 december weten we meer....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44076928
De mijne ook niet, maar volgens mij kan het ook heel snel geupdate worden met the fokwikisite want daar staat volgens mij wel een update die iedereen zelf bij kan houden
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:20:55 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44077569
Op zich kan dat wel maar dit topic loopt niet dusdanig hard dat de OP dan ook regelmatig aangepast wordt en dan moeten jullie hier als nog de updates doorgeven en wij hem in de OP aanpassen.
Dan kan wat ons betreft die wiki stap ook achterwege blijven. Want we gaan daar niet checken of dingen aangepast zijn.

Als iedereen gewoon (net als in het streepjes topic) af en toe gewoon even door geeft wat er in de OP moet komen te staan dan passen wij dat weer aan.
Het is nl. ondoenlijk om dat nav jullie verhalen te doen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:54:44 #17
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44078297
Annemiek, wat ontzettend heel erg spannend. Sjonge, een hele kleine mini geplaatst, ik hoop dat hij of zij lekker blijft zitten.

Ik sta ook niet in de OP. Maarehm, ik geloof dat ik er wel bij kan nu.
PCO, bezig met Clomid. Dosis inmiddels 1 keer verhoogd, gaat nu naar 150 mg.

Alvast dank modjes.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:26:18 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44081410
Je staat er ook bij Lishe

En ik heb alles even op alfabet gezet, dat zoekt wat makkelijker.
pi_44084351
BE ik had zo gehoopt op een ineens "JOEHOE ik ben ook zwanger"

Voor iedereen hier heel veel sterkte!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_44089711
Wat goed Annemiek Heel veel succes met het wachten. Ik hoop echt dat je binnen twee weken een vette plus ziet staan
  zondag 3 december 2006 @ 00:25:02 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44093584
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:58 schreef E.T. het volgende:
zoals ik zei: Annemiek en Martijn veel sterkte in de wachtweken!
Dank je

@Be Succes deze maand en andere sterkte met het traject wat je dan in gaat
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44094338
Ik bel aan de ene kant blij met de vele steunbetuigingen die er zijn voor de mensen die net dit topic komen binenwandelen. Maar ik heb echt ff een potje moeten janken. En zo moet ik niet denken, maar het gevoel van - ze gunnen het een ander meer dan mij- krijg ik maar niet uit mijn hoofd
Het is van mij niet verkeerd bedoeld maar het voelt echt heel erg en voor mij.

Ik heb inmiddels een doorbraakbloeding Heerlijk die hormonen
pi_44097181
Zo ik ben aan het grote bijlezen begonnen...
En alvast vooraf een excuus voor het grote opsommingsgebeuren Ik heb daar vaak zelf ook een hekel aan maar het is even niet anders, er is gewoon te veel gebeurd.

NieTTus, aan de ene kant jammer dat er weer een maand tussen zit. Aan de andere kant ook wel fijn dat je die stress van het spuiten enzo niet hebt.
Fijn dat jullie in ieder geval een afspraak hebben over de terugplaatsing, ik kan me voorstellen dat dat ook rust meegeeft. Nou ik hoop dat het in januari een stuk voorspoediger zal verlopen.
Ow en wat je zij over dat iedereen in maar 2007 hier weg is, zoals ik alle reacties hier lees heb ik wel het idee dat er in ieder geval een paar wegkunnen. Zo te lezen heeft iederen begin januari februari spannende tijden, waar (hopelijk) spijkers met koppen geslagen worden. Dus even voor ons allemaal een paar jompels

José vervelend dat je je nu ook hier moet melden. Volgens mij zijn we vorig jaar zo ongeveer gelijk in Wachten op.. begonnen. Gelukkig konden jullie al snel bij de huisarts terecht. Wanneer verwacht je de uitslag van het onderzoek naar het zaad? Wel vreemd dat je niet meteen doorverwezen denk, terwijl ze wel al denkt dat je geen eisprong hebt

Tally, wat naar dat je nu ook met PCO geconfronteerd wordt. Hopelijk kom je snel in het traject van het ziekenhuis terecht en hoef je er niet al te veel tijd aan kwijt te zijn. Heb je een erg drukke baan, waar vrij krijgen moeilijk is?
Ik mag gelukkig mijn dokterbezoek als tijd schrijven, al hou ik het wel een beetje in de gaten dat het niet te veel wordt. Vaak ga ik ook in mijn pauze en de rest van de tijd schrijf ik dan.

Rottdog, ook jij hier Ik dacht ook dat je pas aan het rammelen was, maar toch zijn jullie ook al een poos bezig.

Chesna wat k#t zeg, als die bureaucratie. Ook al een wachtmaand.
Wat betreft je laatste post hier boven. Zo moet je echt niet denken hoor! Sommige posten sneeuwen onder, dat gebeurd gewoon en dat wordt niet express gedaan en op het moment reageren hier nu, helaas, zoveel mensen. Ik zie het ook wel eens bij topics waar ik meelees, dat ik denk ow waarom wordt er niet op die gereageerd, maar goed vaak is het dan een topic waarvan ik denk dat ik er niet te zoeken heb (Z&G) of dat ie al gesloten is.
Maar goed ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik heb dat ook weleens. En dan voel ik me erg verdrietig. Sterkte meissie

Ticootje eindelijk goed nieuws! Ik duim met je mee voor een mooi cadeautje

Lishe wat een tegenvaller van je eitjes. Gelukkig heb je je hart kunnen luchten.

Miss sly (ff een vies praatje) ik heb ook wel eens dat mijn urine heel anders ruikt maar dat heeft vaak andere oorzaken, zoals dat het te lang in mijn blaas blijft zitten of (tenminste dat denk ik) dat het door mijn vitaminepillen komt. Of het bij zwangerschap ook zo is weet ik niet. Wanneer je naar de gyn gaat, wat gaat er dan gebeuren, is het een standaardconsult of ga je dan om een andere reden?

Annemiek en Martijn heel veel geluk de komende weken toegwenst . Zijn de andere cryo's nu ingevroren?

Nou andere dames die weer om het hoekje kijken en iedereen die het kan gebruiken een dikke knuffel en . Ik hoop echt dat iedereen hier weg kan, en dat we over een paar maanden een defiitef slot op deze reeks kunnen zetten.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 3 december 2006 @ 11:23:32 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44098241
Succes/sterkte voor alle dames. Ook voor mijn eigen Diaan uiteraard
  zondag 3 december 2006 @ 11:39:56 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44098544
Chesna, jammer dat je het zo voelt.
Ik kan nu wel gaan zeggen dat je het niet zo moet zien etc. etc maar ja... je voelt wat je voelt en daar valt vaak niet veel aan te veranderen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')