Zo ik ben aan het grote bijlezen begonnen...
En alvast vooraf een excuus voor het grote opsommingsgebeuren
Ik heb daar vaak zelf ook een hekel aan maar het is even niet anders, er is gewoon te veel gebeurd.
NieTTus, aan de ene kant jammer dat er weer een maand tussen zit. Aan de andere kant ook wel fijn dat je die stress van het spuiten enzo niet hebt.
Fijn dat jullie in ieder geval een afspraak hebben over de terugplaatsing, ik kan me voorstellen dat dat ook rust meegeeft. Nou ik hoop dat het in januari een stuk voorspoediger zal verlopen.
Ow en wat je zij over dat iedereen in maar 2007 hier weg is, zoals ik alle reacties hier lees heb ik wel het idee dat er in ieder geval een paar wegkunnen. Zo te lezen heeft iederen begin januari februari spannende tijden, waar (hopelijk) spijkers met koppen geslagen worden. Dus even voor ons allemaal een paar jompels
José vervelend dat je je nu ook hier moet melden. Volgens mij zijn we vorig jaar zo ongeveer gelijk in Wachten op.. begonnen. Gelukkig konden jullie al snel bij de huisarts terecht. Wanneer verwacht je de uitslag van het onderzoek naar het zaad? Wel vreemd dat je niet meteen doorverwezen denk, terwijl ze wel al denkt dat je geen eisprong hebt
Tally, wat naar dat je nu ook met PCO geconfronteerd wordt. Hopelijk kom je snel in het traject van het ziekenhuis terecht en hoef je er niet al te veel tijd aan kwijt te zijn. Heb je een erg drukke baan, waar vrij krijgen moeilijk is?
Ik mag gelukkig mijn dokterbezoek als tijd schrijven, al hou ik het wel een beetje in de gaten dat het niet te veel wordt. Vaak ga ik ook in mijn pauze en de rest van de tijd schrijf ik dan.
Rottdog, ook jij hier
![]()
Ik dacht ook dat je pas aan het rammelen was, maar toch zijn jullie ook al een poos bezig.
Chesna wat k#t zeg, als die bureaucratie. Ook al een wachtmaand.
Wat betreft je laatste post hier boven. Zo moet je echt niet denken hoor! Sommige posten sneeuwen onder, dat gebeurd gewoon en dat wordt niet express gedaan en op het moment reageren hier nu, helaas, zoveel mensen. Ik zie het ook wel eens bij topics waar ik meelees, dat ik denk ow waarom wordt er niet op die gereageerd, maar goed vaak is het dan een topic waarvan ik denk dat ik er niet te zoeken heb (Z&G) of dat ie al gesloten is.
Maar goed ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik heb dat ook weleens. En dan voel ik me erg verdrietig. Sterkte meissie
Ticootje eindelijk goed nieuws! Ik duim met je mee voor een mooi cadeautje
Lishe wat een tegenvaller van je eitjes. Gelukkig heb je je hart kunnen luchten.
Miss sly (ff een vies praatje) ik heb ook wel eens dat mijn urine heel anders ruikt maar dat heeft vaak andere oorzaken, zoals dat het te lang in mijn blaas blijft zitten of (tenminste dat denk ik) dat het door mijn vitaminepillen komt. Of het bij zwangerschap ook zo is weet ik niet. Wanneer je naar de gyn gaat, wat gaat er dan gebeuren, is het een standaardconsult of ga je dan om een andere reden?
Annemiek en Martijn heel veel geluk de komende weken toegwenst
![]()
. Zijn de andere cryo's nu ingevroren?
Nou andere dames die weer om het hoekje kijken en iedereen die het kan gebruiken een dikke knuffel en
![]()
. Ik hoop echt dat iedereen hier weg kan, en dat we over een paar maanden een defiitef slot op deze reeks kunnen zetten.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij