quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:05 schreef Borkydude het volgende:
Puijck, ik heb goffedomme niet voor niets alle 1405 SC's lopen natellen
Ow ik voel me ook kut atmquote:
Ow, das het enige waar ik geen last van heb ongeveerquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij mij omdat me hele kop dichtzit van verkoudheid
Whehequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, das het enige waar ik geen last van heb ongeveer
Je moet niet altijd maar achter je neus aanlopen Doquote:
Ik loop ook wel 'ns me lul achternaquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je moet niet altijd maar achter je neus aanlopen Do![]()
Had je toch nietquote:
Hard ervoor gewerkt ?quote:
Nee, ik had voor WIS en NAT alleen maar onvoldoendesquote:
Ik alleen voor Ma1quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:16 schreef K-mail het volgende:
[..]
Nee, ik had voor WIS en NAT alleen maar onvoldoendesBeide cijfers flink omlaag... Maargoed, ik heb nog 2 herkansingen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef K-mail het volgende:
GATVERDAMME KANKER literatuur... kut planning, het liep altijd zo: 1 periode is 1 boek lezen. Maar nu moet ik opeens in minder dan 1 periode 3 boeken gaan lezen. Hadden ze wel iets eerder mee mogen komen, stelletje mongolen...
En die 3 boeken zijn ook nog eens twee 3 punters en een 2punter...
ikke een 8quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had een 8,5 voor scheikunde.
Waar ging het over?quote:
mol en uhm... hoe heet dat ook alweerquote:
valt wel mee.. ik heb ook meteen weer een onvoldoende voor engels erbijquote:
Ja, hij is mooiquote:
Hoooooooooooooooi Lissiequote:Op vrijdag 1 december 2006 18:27 schreef liiszle het volgende:
haaalloo
kusjequote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:49 schreef liiszle het volgende:
lis heeft even behoefde aan aandacht..
beetje gare situatie hier enzo..quote:
* geeft aandacht...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:49 schreef liiszle het volgende:
lis heeft even behoefde aan aandacht..
Gozerquote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:36 schreef liiszle het volgende:
hahahah reinieer toch
Hee bartjeeeeuhhh!!!
hoe isset?
Ja duh, weet ik ook welquote:
okquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja duh, weet ik ook wel
Maar die mogen ook best geliefkoosd worden
Nee.quote:
Jij laat je makkelijk omlullenquote:
Heb je CR nou al gezien ?quote:
Ok relaxt. Mag jij doordeweeks hetzelfde vanaf nuquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee ben gewoon sociaal naar mijn beste pub vriendjes
Dan heb je een kloteversie gedownloadquote:
Doe je wel Do, doe je wel.quote:
quote:
ja maar alleenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok relaxt. Mag jij doordeweeks hetzelfde vanaf nu
Right, zo is het wel weer mooi geweestquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar alleenis wat anders dan wat lis ik ik hebben
![]()
Kanquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:11 schreef mstr het volgende:
Die TC van Antix is niet bepaald goed ofzo...
geef alchol gewoon de schuldquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Right, zo is het wel weer mooi geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
geef alchol gewoon de schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Doe datquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:17 schreef mstr het volgende:
Ik ga denk ik ff stomen enzo, want ik stik half
Das wel heel snelquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ben met 5 minuutjes terug met stoom en al
quote:
Hoiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:01 schreef Noodlez het volgende:
sjalalala eerst trainen dan bier!
Ja ik ookquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef Bravebart het volgende:
Dames (waar) ik ga dr vandoor
Tussen 12 en 2 ergens, wel weer present
Veel plezierquote:
van 8quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:15 schreef Noodlez het volgende:
Ongelovelijk, dat iemand een jongetje van 5 neersteekt ;'( ik trek dat echt slecht..
noodlez ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:15 schreef Noodlez het volgende:
Ongelovelijk, dat iemand een jongetje van 5 neersteekt ;'( ik trek dat echt slecht..
Matig, erg matig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:37 schreef mstr het volgende:
Ik heb denk ik voorhoofdsholte-ontsteking
arme jijquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:37 schreef mstr het volgende:
Ik heb denk ik voorhoofdsholte-ontsteking
omg die hottiequote:Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef fvivif het volgende:
Ik heb een lief berichtje van fredeirkse in mijn fobo
niemand.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:36 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja die geile slet![]()
alleen kan ik nu niet meer reageren in haar fobo
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef cheukert het volgende:
Ik heb godsgruwelijke koppijn o help me dan toch
het is grappig, vraag maar aan fvivif!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:43 schreef cheukert het volgende:
ga huilen
Agorias weetnu hoe een hottie ik was op me 15equote:Op vrijdag 1 december 2006 22:45 schreef Agorias het volgende:
Waar is lis, ik wil aftrekken of haar kont met fvivif's hoofd erop
Heb jij ook kennis gemaakt met de gebalde vuist?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw wat een dag
Heb je merel der poepertje even flink uitgehold ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heerlijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:49 schreef fvivif het volgende:
[..]
Sorry mophet was dus leuk met haar ?
Nu ik er weer over nadenk, wat ben ik toch eigenlijk geniaal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:49 schreef Agorias het volgende:
Ik ga morgen iemand een verjaardagscadeau geven, ze wilde een dvd van marco borsato, dus heb ik in chocoladeletters uitgezocht "DVD VAN MACO" en dan zeg ik, denk de R er maar bij
OMgquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:49 schreef Agorias het volgende:
Ik ga morgen iemand een verjaardagscadeau geven, ze wilde een dvd van marco borsato, dus heb ik in chocoladeletters uitgezocht "DVD VAN MACO" en dan zeg ik, denk de R er maar bij
de laatste film was slecht..quote:
Eens!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. ook weer thuis
'avond allemaal niemand
Scooooooooterquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:06 schreef Bravebart het volgende:
The Leading Horse is white - the second horse is red - the third one is a black - the last one is a green.
Ik ga pitten, morgen weer fijn om kwart voor 10 met de trein![]()
Doooooei
Mogguh Merel
Goeiemorgen Bartquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:06 schreef Bravebart het volgende:
The Leading Horse is white - the second horse is red - the third one is a black - the last one is a green.
Ik ga pitten, morgen weer fijn om kwart voor 10 met de trein![]()
Doooooei
Mogguh Merel
Goeiemorgen Rickquote:Op zaterdag 2 december 2006 05:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En Merel alvast goedemorgen
Je zult zo wel een keer wakker worden
Goed plan, half naakt daar staan is ook niksquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:54 schreef Borkydude het volgende:
Hooooi
Ik ga maar meteen ff aankleden voor voetbal enzo
Ik dacht dat jij weg moest?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Goed plan, half naakt daar staan is ook niks
Mjaquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Goed plan, half naakt daar staan is ook niks
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja want er kleeft een herrinnering aan dit lied
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
PUB Slowchat #35. Wat wordt het dit weekend?
Those were the times.
Ik kan me echt niet voorstellen dat PUB pas een jaar oud isquote:
Ik ben er al 11 maandenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat PUB pas een jaar oud is.
Ik drie-en-een-half jaar.quote:
nee inderdaad ik was er al vanaf het begin van de SCquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat PUB pas een jaar oud is.
Ik ook zoiets, de eerste paar SC's was ik alleen op vakantie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:35 schreef spenky het volgende:
[..]
nee inderdaad ik was er al vanaf het begin van de SC
jaa ik was er bij 10 ofzoquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, de eerste paar SC's was ik alleen op vakantie.
Wie ben je en waar zit je?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:39 schreef Soepkip-je het volgende:
Hoe is het weer in Nederlandius?
Mijn ouders hebben me toch een iets tactischere naam gegeven bij mijn geboorte.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:40 schreef Soepkip-je het volgende:
Ik ben Soepkip en ik zit ATM in Zweden
Hoi in ieder gevalquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:45 schreef Soepkip-je het volgende:
Hehehe, real name is Rob, maar goed, je kent me niet omdat ik hier maar soms post, D_A etc kennen me wel
mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn postgeschiedenis telt 90 bladzijden zie ik nu, dus bijna aan een derde rij toe http://forum.fok.nl/user/active/50691.
Je weet waar, hè.quote:
NERD NERD AFGEKEURD, KISS MY ASS i"M THE BESTquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Soepkip-je het volgende:
Ik ben een op een lanparty, DreamHack, sinds gister wereld record houder grootste LAN ooit. Vooral aant chatten, filmen en foto's maken, tis echt vet hier in zweden :p
Hoe rijk ben je?! Voor een LAN naar Zwedenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Soepkip-je het volgende:
Ik ben een op een lanparty, DreamHack, sinds gister wereld record houder grootste LAN ooit. Vooral aant chatten, filmen en foto's maken, tis echt vet hier in zweden :p
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Agorias het volgende:
[..]
NERD NERD AFGEKEURD, KISS MY ASS i"M THE BEST
Ja, die deernen daarquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:50 schreef Soepkip-je het volgende:
Agorias, ja ik vind computers leuk ja, en waar zit jij achter nu?
Ik ben niet rijk, tis meer een impulsief dingetje dat ik het gewoon eens mee wil maken en eigenlijk al een hele tijd wat vrienden uit zweden wou ontmoeten. Mooi land, mooie chicks
ACHJTER EEN KOMPJOETERquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:50 schreef Soepkip-je het volgende:
Agorias, ja ik vind computers leuk ja, en waar zit jij achter nu?
Ik ben niet rijk, tis meer een impulsief dingetje dat ik het gewoon eens mee wil maken en eigenlijk al een hele tijd wat vrienden uit zweden wou ontmoeten. Mooi land, mooie chicks
Vertel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:51 schreef Soepkip-je het volgende:
Snopprinseske is het allemaal schuld![]()
Valt wel mee, hier word ook veel World of Warcraft gespeeld. Die vrienden ken ik vooral via torrentsites etc. Btw, www.clanlimburg.nl/soepbloggallery/ voor een uitgebreidde selectie van chickies op dit evenement *schat dat er zo'n 1000 tot 1500 hier rondlopen*quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, die deernen daar. En die vrienden zijn zeker CS'ers? Ik bedoel, heel Zweden speelt dat spel
.
Zat op dezelfde stage als snop, en als het saai werd ging ze fokken, ik ook daarna :pquote:
*checkt album/ Poeh hee wat een chicksquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:53 schreef Soepkip-je het volgende:
[..]
Valt wel mee, hier word ook veel World of Warcraft gespeeld. Die vrienden ken ik vooral via torrentsites etc. Btw, www.clanlimburg.nl/soepbloggallery/ voor een uitgebreidde selectie van chickies op dit evenement *schat dat er zo'n 1000 tot 1500 hier rondlopen*
Wow, cool filmpje. Mooie muziek ook.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:58 schreef Soepkip-je het volgende:
Tsjah agorias, kan het ook niet helpen dat je hersentjes helemaal door elkaar zijn met al die fake modellen out there.
Ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=fz5IRdFIpvA
Tegen wie moet je?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:01 schreef K-mail het volgende:
Ik ben hyper, lekker opgefokt.. Waarom moet ik pas over een paar uur hockeyen
Zijn die tjiks uit de clip van Dota-Basshunter er ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Soepkip-je het volgende:
Haha, zitten wel chicks tussen die makkelijk als model doorkunnen hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:57 schreef cheukert het volgende:
[..]
Zijn die tjiks uit de clip van Dota-Basshunter er ook?
![]()
stoerquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:58 schreef Soepkip-je het volgende:
Tsjah agorias, kan het ook niet helpen dat je hersentjes helemaal door elkaar zijn met al die fake modellen out there.
Ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=fz5IRdFIpvA
hooi en wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:37 schreef Soepkip-je het volgende:
Thnx lucina, vond dat dove filmpje ook kicken.
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:45 schreef lucina het volgende:
KAN IEMAND MIJ HIER KOMEN REDDDEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:45 schreef lucina het volgende:
KAN IEMAND MIJ HIER KOMEN REDDDEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whaha, hoe grappigquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef Soepkip-je het volgende:
Hmm.. grappig.. ik heb nu 20 zweden acheter elkaar gevraagd wat ze van Basshunter vinden.. gemiddelde reply is sucks/gay/noob
quote:
quote:
Zoiets jaquote:
ohja dat plaatjequote:Op zaterdag 2 december 2006 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoiets ja
Op mn rode driewieler
Uhuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |